Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eugabesz
őstag
Tovább megyek: normális, hogy az attack jet (nuclearjet) egy ráfordulással szétcsap egy active protection-ös reactive-os tankot, ha ért hozzá a pilótája?
Én még tovább megyek...az a dolga.Nehogy már egy arra kitalált repcsi ne tudja a tankot megsemmisíteni...
(és akkor mit szólnál hozzá,ha még vinné a maga kis 15db bombáját,mint az AIX módban..)
-
Winne
nagyúr
válasz
devilinsid3 #39087 üzenetére
"itt a 4ben nem is veszem komolyan az összesített accuracy-t hanem csak a fegyverekét nézem az sok mindent elmond, hogy ki szarja a golyókat és ki lövi le nagy valószínűséggel az embert ha összefutnak"
Akkor én nagy király vagyok?
@(#39084) G4ula84: akkor nézzük máshonnan: egy heli támogatásra való, amire a bf4-ben nem alkalmas, csak vergődik vele az ember, hogy minél tovább életben bírjon maradni és el tudjon bújni minden gyalog elől valami mögé, mert nem működik a flair és az ecm se rendesen, egyet kapsz, belefúródsz a betonba...
A bf3-ban ha volt egy squadod együtt, akik fent voltak ts-en, azok egy heli egy tank kombinációval el tudta vinni a meccset egy 32-es szerveren, mert a heli lefogta a másik helit és ki lehetett szorítani az ellent. Na pontosan erre való a heli, nem az volt a lényeg benne, hogy valaki 50-1-ben végezzen, hanem az, hogy a csapata dominálni tudja a másik csapatot. Sok esetben ez a felállás elég volt egy 48-as, vagy akár egy 64-es szerveren is, bár ott sokat számított, hogy a többi játékos mit csinál.
@(#39097) G4ula84 : akkor itt normális a jármű sebzés? Normális, hogy tank fő löveggel ellövöd a helit és kiugrálnak mindig? Normális, hogy ellövöd TV-vel a helit és mire lőnéd a következőt már kiugranak?
Tovább megyek: normális, hogy az attack jet (nuclearjet) egy ráfordulással szétcsap egy active protection-ös reactive-os tankot, ha ért hozzá a pilótája?
-
Csabroncka
addikt
válasz
@rglaaf #39094 üzenetére
Bizonyos esetekben és úgy 70/30 %-ban tudok veled egyetérteni.
Az, hogy bizonyos esetekben több a csippa mint az egyéb légiós vagy minden harmadik ember 320-al vagy C4-gyel a markában rohangál (mert már lassan minden cast alapkiegészítője lesz
) esetleg lehetőséget adnak olyan szerverbeállításoknak, hogy Balance 0 vagy éppen Base camp és C4-ezés a főbázison alap...
Szóval kis iránymutatással sok mindenen lehetne javítani....
-
pohár
félisten
válasz
Balika23hun #39092 üzenetére
akkor írjad battlelogra, ne itt sírja már el mindenki a bánatát
-
creedszl
senior tag
válasz
devilinsid3 #39087 üzenetére
alapjában véve az elcseszett meccsek és idegeskedések oka elsősorban hogy agyatlan játszik a nagytöbbség.nincs csapatmunka...ennyi.nem a céllal törődnek hanem a fraggel...ez a fő gond és erre nincs patch...
-
Balika23hun
aktív tag
Na TDM-ben megint vissza jött a hang bug 100 ticket felett, nagyon profi ez a dice
-
marilllyo
veterán
válasz
Olympos #39090 üzenetére
Akkor ezért. Tök jók a pingjeim...átlagban ~30 körül de negyedóránként 1-2 másodpercre megugrik és repülök minden magyar szerverről. Ha van admin és figyel rá, hogy a folyamatosan nagy pinggel játszó játékosokat kidobálja akkor szuper. Este meló után akkor felnézünk haverral "hozzátok".
-
Olympos
aktív tag
válasz
devilinsid3 #39083 üzenetére
persze van, csak nem szeretjük a tdm és domination módot és nem akarunk azokkal kicseszni, akik direkt ilyen pályát (TDM/domi) keresnek, majd hirtelen átvált CQ-L, Rush, CTF vagy Obli módra X létszám fölött, persze a pálya végén.
de berakhatom, 5 perc...csak akkor előre is bocsi. -
devilinsid3
addikt
válasz
Gyula84 #39084 üzenetére
a 3ban nem számolta
szerintem jobb volt úgy (bár lehet csak az accuracy buziság beszél belőlem), mert pl. ha lősz hmg/lmg-vel sokszor nem is rajtad múlik, hogy eltalálod hanem a szerveren szóval szerintem kár volt ez az újítás..
+ ha idevesszük azokat a jármű kiegeket amik ugye kilövöd és szinte tuti betalálnak akkor már megint fals értéket kapsz, itt a 4ben nem is veszem komolyan az összesített accuracy-t hanem csak a fegyverekét nézem az sok mindent elmond, hogy ki szarja a golyókat és ki lövi le nagy valószínűséggel az embert ha összefutnak(#39086) creedszl: még a járművek sérülékenysége még el is megy, de annak tudatában, hogy jó pár olyan dolog amit kilősz és betalál úgy már nem túl frankó dolog..
a mapok általában nyíltak szóval messziről is szétszedhetnek simán, viszont az infantryknak meg pont elég bujkálási lehetőség van a sok kis domb mögött amivel most már szarrá szedik a járműveket, plusz egy csomó pont úgy van megcsinálva, hogy fentről is lehet foglalni és megint pikk-pakk szétszedsz mindent, ha kicsit is tudsz játszani és járművel alig megy be az ember a pontokra ("infantryt küldjük be" ja.. egy kemperekkel teli csapatban biztos majd foglalnakjó én mondjuk berongyolok, mert leszarom, de azért ez így soványka).. infantryval a 3ban is lehetett érvényesülni, max. tényleg "nehezebb" volt kiszedni egy járművet, de akkor jön a kérdésem: miért nem játszottak csapatban és szedtek szét? most meg az van, hogy jó ez így.. "játszatok csapatban és túléled" ezt kicsit érdekesnek tartom
amúgy meg aki infantryként megy ne sírjon ha meghal.. bfnek nem az infantry részről kell szólni elsősorban (a cq résznek semmiképpen sem).. aki ezt nem tudja elviselni szerintem annak más játékot kell választania
nehogy már én féljek tankkal 2, mert 2 infantry ott van előttem -
creedszl
senior tag
Én inkább infranty vagyok vagyis nem nagyon csipázom a járműveket és pont a 3 ami elvette a kedvem tőlük.Nem is a használatuk volt gáz hanem a kilövésük.A tankok 5-6 raksi után mentek csak disabledre, a repcsiknél meg olyan gyorsan töltött vissza a flare hogy lőhettem én akármivel és akárhányszor tekintve hogy a raksi betöltése tovább tartott mint a flare újratöltése...Szvsz szerintem a 3-ban is vacak volt a helirész...Persze nem annak aki imádott helizni mert akkor jól lehetett darálni, de ilyen esetekben a gyalogság jobb ha nincs is mivel nem tudnak érvényesülni.Most is a legtöbb map baromi nagy, jó sok járművel de nem annyival amennyi kiszolgálná az össze játékost.Vagyis van a csapat fele aki nyomatja a járművekkel, a gyalogság meg éled meg hal kb vagy pedig mire elér egy zászlóhoz,rádióhoz meg se kell állnia szaladhat tovább mert addigra már elfoglalták.Másik eset hogy ugye megunja csávókám a futkosást azt csipa...Ezek egyike se ideális állapot...
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
devilinsid3 #39067 üzenetére
Írtam szép hosszú litániát, de nem erőlködök inkább. Értelmetlen. Igazad van.
sixpak: pár fegyvert kivennék a játékból, többek között azt is. Használom az aktív radart, amikor találok egy AA-t, de "élvezetet" nem nyújt. Nem jönnek be ezek a fegyverek, ezzel az erővel aimbotot is használhatnék ott is csak az egeret kell nyomkodni..
De sajnos benne vannak, személy szerint nem tilthatom meg senkinek a használatát, mint ahogy nekem sem, egészen addig míg nem fizetik a játékom/ a szervert ahol játszom. ez miatt nem fogok idegeskedni, elég az idióta/kempelő csapattársak miatt. Ha szerver szinten lenne tiltva (kick/ban ect érte) egy kurva szót nem mondanék a védelmükben.Köszönöm a figyelmet. Béke!
-
Gyula84
veterán
válasz
@rglaaf #39079 üzenetére
pár napja játszottam bf3 ban caspion borderen a gyerek helivel kempel A toronynál tv ereget meg két jet védi ( leszedtem nagy nehezen jettel, majd megkaptam hogy nice ram) na akkor egy kicsit jó volt tudni hogy bf4 ben ilyen nincs... és nem is lesz, persze attól még nem tartom fernek hogy így el lett b@szva mert vicc, de az is az volt amit ott műveltek egyesek és ezt sokan nem látják be, hogy az se volt normális.
(#39074) devilinsid3
bf3 ban külön volt vagy szedték nem? -
Olympos
aktív tag
válasz
marilllyo #39081 üzenetére
A mapok óránként változnak.
Az lesz bent, amit akartok.a szerver indulás meg mindig a játékosokon múlik: mindig az elsó négy játékost nehéz összevárni, utána beindul magától. így van ez minden szerverrel.
(nagy klánok, közösségek szerverei ezért vannak előnyben: 6-10en bemennek és rögtön indul is.) -
@rglaaf
veterán
válasz
devilinsid3 #39067 üzenetére
Az a helyzet hogy a BF2 BF3-s helizést szépen el kell raktározni az emlékek közé mert olyan már úgy sem lesz a 4-ben mert a mozgása is már alapon el van rontva ennyi kínyírták kennyt-t
Most örülni kéne hogy az AA nerfelték erre betették az AA mine-t kérdem én akkor mi értelme volt az egésznek... semmi továbbra is csak mazohistáknak ajánlott a helizés
-
xavix13
őstag
válasz
devilinsid3 #39070 üzenetére
SRAW-al mi a bajod?
-
Olympos
aktív tag
válasz
sixpak #39068 üzenetére
Nálunk éppen ezért tiltott az AA active radarja.
Még nem játszottam az új patchel, de máris van új bug:
- mostantól kezdve a Normal és Hardcore módokban a "Vehicle Respawn Delay" 100%-ra van befagyasztva.
Ez azt jelenti, hogy akik szerettek eddig a két játékmód valamelyikében gyorsan beteremtődő járművekhez jutni, azok ezentúl Custom mód alatt keressék kedvenc szerverüket.
Ha a szerver Preset módja Normal vagy Hardcore, akkor ott 100% a vehicle respawn, azaz lassú (eredeti) lesz.Ez azért bug számomra, mert a Preset a játékstílus megnevezését képviseli: Normal, Hardcore, Custom, Infantry, ami főleg arra terjedne ki, hogy van e jármű, milyen a sebzés, van e minimap, jelölés.
Azt, hogy ezeken belül a játékos hány fős szerveren, mennyi Ticketig és milyen Respawn szabályok mellett akart játszani, azt a Type határozta meg, mint Offical, Ranked, Unranked, Private stb.Csak azért írom le, hogy a járművezni szerető emberkék ne lepődjenek meg, ha kedvenc szerverük Custom lett. (Attól az még Normal vagy Hardcore.)
-
marilllyo
veterán
válasz
devilinsid3 #39070 üzenetére
Ha már egy hangyányit is meg van koppanva a madár ...egy IGLA-val olyan könnyedén le lehet puffantani, hogy csak na. Bf3-ban 12 órát repcsiztem...egész használható kis gép volt...Guided-del...stb. Itt egyszerűen képtelen vagyok használni...Ahogy felemelkedek a földtől már csirimpákol, hogy valami hülye bemért. Dupla xp-s hétvégén kiunlockoltam air sup-on a repcsit...de...hát nem vitt előre abban, hogy cq-ban is tudjak vele érvényesülni...jó hát persze noob is vagyok hozzá...
-
Gyula84
veterán
accuracyba beleszámít a jármű is nem?
-
válasz
devilinsid3 #39070 üzenetére
Így van...mondjuk a staff shellt én szoktam használni, mert különben halott vagy egy másik tank ellen.
Főleg, hogy mindenki használja, hiába kelepelek a géppuskával...
De a többi.... -
válasz
DeadMeat #39066 üzenetére
Active radar ellen aztán csinálhatsz bármit. Hogyan fogsz össze, a legtöbbször azt sem látni hol van, mert az egész pályát átéri szinte a hatótávja.
Aki azt kitalálta, az rohadjon meg.
Egyetértek azokkal, akik szerint a légi járművek használhatatlanok.
És ez még csak rosszabb lesz... -
devilinsid3
addikt
válasz
DeadMeat #39066 üzenetére
40 percet heliztél és neked ezalatt az jött le, hogy a helivel lehet normálisan játszani?
mert nem, és a heli gyaloggal támogatva is egy darab szar, meg gyalog nélkül is..
amíg a 3ban a heli "határait" úgy érte el az ember ahol kb. az egyén skillje volt és már nem tudtál jobb lenni vele, itt a 4ben a játék lekorlátozza ezt, mert egyszerűen egy bizonyos pontnál nem tudsz vele jobb lenni, mert mikor van 3 jó köröd helivel egymás után azt hiszed, hogy jobb vagy fejlődtél, de csak kiderült, hogy szerencséd volt, mert nem volt ott sok kis skilles gyerek akik
- AA (active radar meg basecamp)
- 2 jet és azok is hs/active radar
- enemy heli/bird hs-el lő rád és a flare/ecm hosszabb betöltési ideje miatt még esélyed sincs a menekülésre sem, mert már azonnal jön a következő találat (hála az égnek below radar sincs már, hogy legalább ennyi "könnyítést kapjon szerencsére attack heli") + még ott van a mobility hit is..
és akkor kiderül megint csak, hogy lófaszt haladtál te előre a "skill létrán"csak volt 3 szerencsés köröd amikor nem voltál szarrá szedve.. -
DeadMeat
nagyúr
válasz
devilinsid3 #39062 üzenetére
Szerintem meg nem. Pont jó így. Mind a földi gépek, mind a légiek rá vannak utalva a gyalogosokra. Ezt felejti el sajnos sok járműves és rongyol előre aprítani, aztán meg csak pislog amikor pillantok alatt szétkapják. Sajna a másik oldalra is ugyan ez igaz, a gyalog szarik a járművekre, pedig nélkülük nem lehet boldogulni.
Nem az ilyan kezdőn kempelő nyomikkal értek egyet, hanem ha összedolgoznának, simán lehetne boldogulni.
Ezek az irányba nézek és lövök fegyverek meg... vágnám tarkón aki kitalálta. De benne, ha tetszik, ha nem -
Hát ja...de pöccre peccselni most sem lehet, csak még jobban elkúrni.
Szétb@sz az ideg, hogy nem írja ki halálnál, hogy ki volt az és mivel....nem mintha sokszor halnék, de annál a néhánynál is hiányzik.Ha mostanában halok akkor az tuti, hogy egy active radar hero vagy egy mbt law cunt vagy esetleg egy sniper pussy miatt van.
-
gali777
őstag
válasz
CptAdamica #39063 üzenetére
Ez teljesen rendben van így, mit képzelsz, hogy helizni akarsz?
-
devilinsid3
addikt
válasz
kisza25 #39059 üzenetére
nem hiszem, hogy egy attack helivel tudnál érvényesülni..
és itt ne azt nézd amikor 10v10 shanghai helizel.."aktiv raksit ki kéne dobni a játékból, meg a no skill dolgokat aztán jó lenne ez"
magyarán nem jó most a játék..
csomó ellenszer van amivel leszeded a helit és még csak meg sem kell erőltetned magad.. persze a tv sebzést levették, hogy a heliseknek meg kelljen erőltetni magukat, ha a bázisuk mellett a hegyoldalon lévő AA-t leszedjék.. ez szerintem nem logikus és egyáltalán nincs átgondolva semmi ebben a játékban sebzés téren.. -
kisza25
félisten
válasz
devilinsid3 #39056 üzenetére
érdekes nekem nem hiányoznak a pro helisek
pláne nem azok akik TV-vel nyomatták a bázist ki sem lehetett jönni az tényleg fair volt, volt a pályán egy pro helis páros léptem is ki onnan, most legalább ez nincs, egyensúly van, mindennel lehet érvényesülni, de nem fölényesenna jó az AA aktiv raksit ki kéne dobni a játékból, meg a no skill dolgokat aztán jó lenne ez
-
kriszpontaz
veterán
válasz
CptAdamica #39054 üzenetére
Ilyen "légvédelem" mellett simán lehetne ugyanolyan OP a heli mint a 3ban, akkor talán lenne esélye a levegőben maradni. Hozzá sem kellett volna nyúlni, így ebben a formában csak a JETnek van esélye a levegőben (ahhoz meg béna vagyok
).
gali777: ebben igazad van, nem könnyű vele bánni, a 3ban talán könnyebb volt, de a múltkori peccs óta baromi érzékeny lett a 4ben (az attack boat TV-je is).
-
devilinsid3
addikt
válasz
DeadMeat #39055 üzenetére
ezzel a 4el pont azt érték el, hogy csak kint ülnek és tvznek mivel mindenki leszedi már kb.
a 3ban legalább be lehetett menni irtani (legalábbis az aki akart)
itt még az is rá van szinte kényszerítve aki nem akar kempelni, mert mindenhonnan jön az áldás..
egy bf szintű játékban ilyen szinten ellehetetleníteni egy járművet szerintem kurvára gáz, aki meg sír infantryként, hogy lelövi a heli az menjen CODozni.. vicc ez az egész bakker..
ha engem a 3ban zavart valami amivel lelőttek mentem és kiszedtem és nem azért sírtam, hogy nerfeljék a picsába vagy hozzanak be ellene sok fegyvert..
meg lehet tanulni a helivel játszani is ha annyira "könnyű" vele játszani és leszedni a másikat nem pedig egyből ellehetetleníteni..
a 2ben még "op-bb" volt a heli/jet még sem sírták tele a fórumot hanem beletörődtek, hogy jó.. mert nem egy gyenge járműről beszélünk amivel aratnak.. -
-
válasz
raubisoda #39050 üzenetére
Kösz...nem gondoltam volna, hogy egyszer nálam is kib@ssza valami a biztosítékot a játékkal kapcsolatban, de ez nekem sok.
Tényleg csak analfabéták dolgoznak ennél a tetves Dice-nál?
Persze lehet azzal jönni, hogy ez egy nagyon komplex játék, nem egyszerű mindent megcsinálni...de hát volt rá több mint 2 évük!
Érdekes, régebben (6-8 éve) nem voltak ilyen gondok a multiplayer játékokkal.
Szerk.: sőt, 4-5 éve sem. A BC2-ben pl. nem emlékszem, hogy valami ilyesmik miatt idegeskedni kellett.
Igaz az első 2-3 napban nem lehetett játszani vele, de utána fasza volt. -
gali777
őstag
válasz
@rglaaf #39045 üzenetére
Hát ez már komolyan vicc...
Ezen már tényleg csak nevetni lehet.
Remélem akik sírtak, hogy a 3-ban op a légijármű azok most már végleg nyugodtan alszanak
Ülhetnek az AA-ben, mellettük ezek a pofás kis AA aknák lerakva, meg még azért equipelik a stingert/iglat is biztos ami biztos
-
Aki hc-n tolja megnézné nekem, hogy kiírja-e azt, hogy ki ölte meg és mivel?
Már kezdem unni ezt a fost, hogy csak meghalok, de nem ír ki semmit ez a rakás szar.
Remélem így hagyják ezek a szerencsétlen balfaszok....vagy 2 hét múlva rendbe jön, de elbasznak valami mást.Ja, és azt sem írja, hogy éppen hol tart a parti...akkor sem, ha rámegyek a view full server page-re....ez egy vicc...ennyi fért bele a 800mb-ba.
-
devilinsid3
addikt
válasz
@rglaaf #39045 üzenetére
jól van úgy látom nem csak elsőre tűnt számomra szánalmasnak az anti air mine, hanem működése alapján már biztosan kijelenthetem, hogy az..
remélem kivédhetetlen lesz.. bár ha meg kivédhető akkor meg elmegy 1 flare/ecm és megint ott vagy kiszolgáltatva a többi stinger/hs/active radar pronak.. fasza+ ez a mobility faszság is minek ebbe a játékba.. 3/4 hpnál már mobility.. elég lenne 10-15%nál mobility hitre vágni egy járművet, mert így még 1 találat után elrepülni sem tudsz, mert indul a ringlispil.. fantasztikus
-
@rglaaf
veterán
-
Olympos
aktív tag
válasz
yodamester10 #39007 üzenetére
vki volt olyan kedves, hogy beszúrta ide nekünk a javítás tartalmát - előtte senki nem tette meg! -, erre vki meg letolja miatta, hogy most sokat kell görgetnie az egérrel, inkább linkelte volna.
sőt!...még le se fordította nekünk, "a szemét"szerintem itt meg mindenki van annyira ügyes, hogy belinkelje a fent leírtakat a google fordítóba., ha már neked ez a legnagyobb bajod.
szmájli.
-
afrojack1
senior tag
Ilyen nincs
Net nélkül végigtoltam a kampányt és nem mentette el !!Gratula magamnak
-
devilinsid3
addikt
a jármű update jónak ígérkezik, de a sok skill fegyver update nem kellett volna bele
-
Laraxior
titán
Na, végre megérkezett a Veteran battlepack is...
Battlefield dogtag, meg az ACB-90 -
aerosmith
őstag
"implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water"
Végre!
-
Balika23hun
aktív tag
Na kipróbáltam, mentem egy kört hainan-on. Az első észrevétel hogy a zuni-t nem csak a helin erősítették fel hanem az IFV-n is.Úgy mentem át a légvédelmin meg egy másik IFV-n egymás után a zuni-val hogy öröm volt nézni.
-
yodamester10
őstag
Van pozitív tapasztalat a "nagy"patch után,mert akkor felrakom megint a bugfild4-et és megnézem mit tud a hd4000
-
Frozzy
őstag
válasz
kungzi #39026 üzenetére
most komolyan mit vártatok, hogy egy pecstöl megjavul az alfabéta játék?
vicc már az egész komolyan mondom.. állítom van olyan amit nem, hogy javítottak volna még szarabb lett..
(#39025) Appa123 azt meg még szerintem maguk sem tudják, hogy baszták el.. de ez így sikerült ez egy ilyen (f0s) játék lett..
netcode az egy dolog az is szar.. de a hitbox vagy hitreg makkom se tudja már is szar.. tunkolom a gyerek fejét azt vagy 4 golyó után adja be.. ja szerintem is
vagy megfordul és meghalok de hát ez már csak ilyen
-
kungzi
veterán
Megint van hang bug
-
eugabesz
őstag
Hát,letoltam két kör domination-t,meg kell mondjam,nekem semmit sem hozott pluszban az újítás,javítás...ugyan olyan balfék vagyok, mint eddig...
-
marilllyo
veterán
válasz
Snip3r_HUN #39018 üzenetére
Nem látok közte semmi agymenést......max annyi, hogy most gránátzápor lesz
-
@rglaaf
veterán
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
akkor remélem tesznek be jetski-t is silkroad-ra
-
Laraxior
titán
válasz
Snip3r_HUN #39015 üzenetére
Lehet aktivalni a sok boostot
-
válasz
sixpak #39011 üzenetére
Aha, megvan. Nem tudom normal szerveren mi a helyzet, de hc-n most egy olyan bug van, hogy nem írja ki, ha megöl valaki...csak eldőlsz és annyi. Se azt nem írja, hogy ki ölt meg, azt sem, hogy mivel....
Ilyen töketlen, szerencsétlen balfaszokat még nem hordott a hátán a föld.
Normálon van ilyen gond? -
Snip3r_HUN
addikt
Na az új fegyókat is lehet feloldani, igaz battlelog nem jelzi de a játék igen.
Sorban az összes :
-SR2 : Destroy 20 Boats.
-Titans of Steel Dog Tag: Destroy an Objective in Carrier Assault.
-AR160 : Assault Rifle Ribbon x3 ,Get 20 Headshots with Assault Rifles.
-AWS : LMG Ribbon x3, Destroy 3 Vehicles as Support.
-SR338 : Sniper Rifle Ribbon x3, Get 5 Kills with C4 on Naval Strike Maps.
-SW40 pistol : Get 10 Kills with an Impact Grenade.
-M320 3GL : Get 10 Kills with UGL Darts, Get 10 Kills with UGL LVG.
-AA MINE : PDW Ribbon x3, Destroy 5 Attack Air Vehicles with Rocket Launchers.
-Scourge of the Sea Dog tag : Play 10 Hours of Naval Strike, Get 1 Kill with an AA Mine.
-Giant Slayer Dog Tag : Win 20 Rounds of Carrier Assault -
hadde
tag
Most lehet h hülye vagyok de valamikor hallom h mit beszélnek egymással mikrofonon eléggé érdekes nyelven 2-4 másodpercig. Valaki tapasztalt ilyet?
-
Snip3r_HUN
addikt
lv110 -> lv111 = 300000 xp
-
@rglaaf
veterán
válasz
Snip3r_HUN #39009 üzenetére
no meg ott van a staff is bár eddig se a demage-el volt a baj hanem hogy bugos és ki lehet lőni pillannatok alatt felváltva
-
Jól van, jó lesz ez. Első halál killed in action, másodikra csak meghaltam és nem írt ki semmit sem...még azt sem, hogy kia...
-
pohár
félisten
válasz
yodamester10 #39007 üzenetére
jó ez így, témába vág... így legalább nem kérdezik majd meg naponta 5-en, hogy "hámivótapeccsbe?"
-
pohár
félisten
válasz
yodamester10 #39004 üzenetére
hoooogyne, kapásból 3 nyelvre...
-
HRC95
tag
válasz
yodamester10 #39004 üzenetére
Telón vagyok, sorry
-
HRC95
tag
Jó hosszú lett
March 4 PC Game Update Notes
-Several crash fixes and stability improvements
-Fixed an issue with data re-sending that was causing rubber banding on some servers
-Increased the maximum rank to 120
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
-Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit.
-Tweaked the speed, dispersion, and re-arm duration of the IFV and MBT projectiles
-Tweaked timing for how long the kill feed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-COM on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-COMs could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being grayed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambiance parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the waterSPECTATOR MODE
-Fix for the EMP/Proxy Attack effects being visible in Spectator Mode
-Removed the black screen that was visible when switching between cameras and players in Spectator Mode
-Removed squad colors in Spectator Mode, now only the red and blue team colors are visible
-Decreased the user interface clutter in Spectator Mode by removing health pack, ammo pack and revive icons
-Tweaked the 1st person view in Spectator Mode so that spectators now see exactly what players see and nothing else
-Added a functionality in Spectator Mode so that, when going into Freecam from 1st or 3rd person mode, the first static freecam will be moved to behind the previously spectated player
-Added the possibility in Spectator Mode to ‘fire’ at a player from Freecam to go into 1st person view of that player
-Spectators can now see which player on the scoreboard that carries the bomb in the Obliteration and Defuse game modesNOTE: For in-depth details on all the balancing tweaks below, head to our "Balancing BF4" articles [blogs.battlefield.com].
GRENADE TWEAKS
-Increased the number of M84 FLASHBANG and HAND FLARES the player can carry from 2 to 3.
-Increased the effect of M84 FLASHBANG grenades on friendly and enemy players.
-Increased the maximum damage for the RGO from 67 to 80, however reduced the range of explosion.
-Reduced the visual and audio effect for the detonation of the V40 Mini to highlight its smaller blast when compared to other grenades. Decreased the maximum damage from 80 to 60, and decreased the range at which maximum damage is applied.PISTOL TWEAKS
-Increased the aimed accuracy of the M1911 to make it a viable choice once the COMPACT 45 has been unlocked.
-Increased the close range damage of the M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 and COMPACT 45.
-Reduced the delay between pressing the trigger and the bullet firing for the M412 REX and .44 MAGNUM.
-Increased the magazine capacity of the QSZ-92 to 20 rounds. Additionally reduced the recoil of the QSZ-92 to give it a clear difference from the FN57.
-Corrected a small error with the COMPACT 45 accuracy when crouched or prone.WEAPON TWEAKS
-Increased the damage of all DMRs across all ranges. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.
-Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming.
-Reduced the long range damage of the MTAR to bring it in line with the rest of the Carbines.
-Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire.
-The Heavy Barrel’s Accuracy bonus now also applies on the move, at a reduced bonus. This should give the Heavy Barrel a wider role for players who desire accuracy while aimed in all situations.
-Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible.
-The SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAWVEHICLE TWEAKS
-Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4.
-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.
-Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.
-Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired.
-Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.
-Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.
-Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS.
-Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.
-Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.
-Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.
-Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.
Új hozzászólás Aktív témák
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Kuponkunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- Hálózati / IP kamera
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- További aktív témák...
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest