Hirdetés
Aktív témák
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Itt hol találok olyan topic-ot,hogy milyen laptopot illetve asztali gépet vegyek? -
Satyricon
addikt
válasz
molnarpeter #21591 üzenetére
Igen, a vásárlást én is javasoltam nekik! Köszi a megerősítést! Üdv
Satyricon
-
bulgesz
tag
Helló!
van egy T-Home-os beltérim: http://dtvnews.hu/content/intek-s50cx-belt-ri
Van benne kártya is! működik biztos,mert nemrég volt használva! (egy haveromtól hoztam át)
de nincs t-home-os előfizetésem. Működésre tudom bírni ennek ellenére valahogy?
van Digi-s beltérink itthon és előfizetés is van, meg antenna is (nem kábel, hanem műholdas!). Ha esetleg kihúzom az antenna kábelét és beledugom a t-home-osba akkor működhet?
és ha működne akkor nem kaphatnék semmilyen büntetést, nem lenne következménye?
-
DJ WOKKY
addikt
Hello!
Bocsi, hogy ide teszem, de máshol (azonnali telefonos kérdések topic) nem kapok rá választ.Olyan problémám lenne, hogy adott egy Samsung S5230 -as telo (T-mobile-os) most vettem egy 2Gb-os sd memokarit.
Ha küldök egy másik telefonról 1 mb feletti dolgot (zene,video), akkor kb. 1020kb után megáll és hibát írt ki a küldő telefon, hogy nem fogadja a Samsung.
Ha azt állítom be, hogy telefon legyen a Samsungnál az alapértelmezett mentési hely, semmi baj nincs. De amikor a Memoria kártya, akkor már jelentkezik a probléma.
Számítógépről küldve file-t, akkor minden rendben, rámegy a kártyára és a telefon aztán le is játsza azt.
Mit tudok tenni ?? -
rii
nagyúr
sziasztok
az lenne a kérdésem, hogy egy sata-s 2,5"-os notebook hdd-t be lehet tenni a gépbe ugyazzal a sata-adat-, és sata tápkábellel, mintha egy 3,5"-ost tennék be?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Satyricon #21587 üzenetére
Hardware-es megoldást javasolnék. A neve: új vinyó