Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Calibre, az elektronikus könyvtár
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
válasz
szőröscica #14893 üzenetére
Mi 1x16-rol toltjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #14893 üzenetére
3x16A nem túl combos... Annyi van nálunk is.
-
kisza25
félisten
válasz
szőröscica #14893 üzenetére
1*20 nappali és 1x20 éjszakai. Ez egy 1900- as évek elején épült ház, 60 cm-es téglafalak, 3,5 méter belmagasságú... még 2008- ban lett 16A- ról 20A és átvezetékeltem az egészet (még alumínium volt)
De jelenleg még nem is az enyém a ház.
Amit eladtam válás miatt, ott volt 3x32A és külső konnektor, közvetlen az autó beálló mellett 😑 -
kisza25
félisten
válasz
szőröscica #14891 üzenetére
Az én villanyórám hátul van, ez kb 30 métert jelent, nem tudom hol lehetne esztétikusan elvinni a kábelt és hova lehetne elhelyezni a konnenktort, mert az autók a szomszéd fala mellett állnak.
Bővíteni is kellene, mert csak 20A.
Elég sok befektetést igényelne+ maga a villany autó is drágább.
Jelenleg a 2016- os (80ekm) 1,8 insignia kb 4M Ft, a 2013- as (30ekm) seat meg 2,5M Ft.
A kettő árából jönne ki egy ioniq és akkor még meg kellene oldani az áram oda vitelét, de akkor csak 1db autó lenne és messzire menés problémas lenne. -
szőröscica
addikt
válasz
kisza25 #14890 üzenetére
Nem egy nagy macera, villanyóra után leágazol, kell egy Fi relé, 3*2.5-es vezetékkel elmész az autókhoz, a végére meg teszel egy jó minőségű kültéri konnektort. Esetleg az egészet valami dobozba szereled fel, hogy az EVSE (az autó töltője) se ázzon az esőben. 10 amperrel töltve egy éjjel belemegy 20-24kwh az akkuba, az városban szaladgálva simán elég 150km-re.
-
kisza25
félisten
válasz
rbalint88 #14885 üzenetére
Infrastruktúra 0
Eddig Blelle bogláron volt 1db nyilvános elektromos töltő az Mc-nél.
Most csináltak OMV-nél és Bogláron a
Tesconál, kb 2 hónapja kész vannak, de nincsenek átadva, nem tudom mi hiányzik hozzá🤔
Hiába lakom kertes házban, nekem úgy van a ház, hogy az én részemre nem utcafrontról, hanem hátulról tudok bemenni, ahol a kocsik állnak nincs áramom, az "iker" szomszédomnak van.
Ki kellene építenem egy töltőt.
Pedig páromnak és nekem is jobb lenne elektromos autó, mert nagyon sok a rövidtáv.
De egyelőre marad így.
Nekem egy 200 km hatótáv 90% elég lenne, de egy Bp oda vissza már 300-350km, egy töltéssel még az is ok lehet, de nem tudom feltölteni ott sem ahova megyek, akkor szívás, amúgy lenne infrastruktúra, simán vennék egy hyundai ioniqot -
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #14885 üzenetére
Igen az
Az volt a kedvencem ahol egyedi chip kártya kellett meg regisztráció. Ezek nélkül nem ment a töltés. De kártya olvasó akkoriban kb 90%-ban nem volt az oszlopokon.Szerintem meg állami szabályozás kéne. Ha a farhát árát tudják szabályozni
ezt miért nem? Igazi több szereplős VALÓS pályázatot kiírni, töltő oszlop univerzális app-ra. Minden oszlop azzal menne a sajátjuk helyett, de ugyan úgy lehet több cég aki telepít / üzemeltet. Ami akkor / most van az kb nevetséges.
Vagy ha utazol valahova, új app, új regisztráció, mert egyszer az életbe azt az oszlopot használnád.
Volt olyan is hogy a 3. opcióhoz épp elgurultunk valami 7 mérföldet írt a hatótávra és egy suli parkolóba volt vidéken ahol szerencsénkre nyitva hagyták a kaput, és a 3 üres oszlopból 1 működött is. Találtunk egy kosár labdát és játszottunk 40 percet. Standard EV tankolás
-
rbalint88
addikt
válasz
FeRRaR1 #14884 üzenetére
Dugoban de nagy elmeny pofogni a semmibe
a toltohalozat rendelkezesre allasa es hogy mindegyikre rarakjanak egy kartyaterminalt, az olyan szinten alap kellene legyen, hogy arra szavak nincsenek. Ha nem tudnank itthon tolteni, mi se lennenk ilyen lelkes villanyautosok, az tuti
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szőröscica #14883 üzenetére
Amerre én jártam volt elég. De ha nem tudsz otthon tölteni akkor atom cumi az EV. Merre jársz attól függ, Skócia északi felén egy töltőt se láttam, itt mindenhol van.
Zoe időszakban volt 8 különböző töltő app a telefonomon, és ha messzebbre mentél 3 töltő opcióval kellett kalkulálni. És volt nem egyszer hogy kellett a harmadik. Egyik nem működött, következőnél sor ált. Gyors töltés se annyira gyors és drága is, kb mint ha benzinnel járnál. Akkor meg már inkább járok benzinnel. Ami sokkal nagyobb élmény.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #14881 üzenetére
Az én esetem más ugye mert itt a 2 villanyos furgon. Tudom használni környéken ha kell, és őszintén főként azok futnak most. Munkába menet, 3 ülés, kidobom a csajokat suliba, hazafele vásárlás ha kell, suli felvétel. Ezért be se indítom a V6 vagy V8-at.
De ha nem lennének az EV furgonok akkor valószínűleg ugyan így lenne a V6 + V8 és mellé valami Zoe szerű kicsi futkosós ev ami nem akkora határ sz@r mint a Zoe.
Fogyasztás, értékvesztés, szerviz ktsg. Valamivel fizetni kell a közlekedésért, kettőt muszáj választani.
Egyébként én is elgondolkoztam a Taycanon mikor láttam hogy a 100k felettit utánad vágják gyári garral 52-ért... De nem. Mert amire nekem kell az roadtrip, élmény, pályázás. Egyikre sem ideális az EV pláne nem erre a kombinációra.
-
rbalint88
addikt
válasz
FeRRaR1 #14880 üzenetére
Nekunk ugye felesegemnek van EV, egy eGolf, nyilvan nem egy uber verda, de napi jarosnak tokeletes. Na most neki, az o felhasznalasi szokasaival a villanyos a legjobb. Ha tortenetesen 100x ennyi penzunk lenne, pillanatig nem gondolkodnek rajta, hogy rendeljek-e neki egy uj villany Macant vagy igen
Egyebkent hozzateszem, ha csak A-B menet van, elmenyautozasi lehetoseg nelkul, en is azt valasztanam, egesz egyszeruen onzoen feleslegesnek/feleslegesen onzonek erzem 10+ literes fogyasztassal eljutni a celomhoz. Es sajnos az en napi utvonalamon az 1.5T Hyundai is 7-10 liter kozott eszik, az oreg 1.8T Audi meg 12-16 liter kozott. Szomszed F83 M4-e 20+.
Porsche mas kavehaz, a Macan valoszinu veletlenul volt olyan “olcso”, ami ugye egeszen csak addig tart, amig el nem kezded extrazni. Macanbol is ami kompromisszummentes konfig volt, az nekem rendre 50millio kornyeken alakult a konfiguratorban. -
FeRRaR1
őstag
válasz
FeRRaR1 #14879 üzenetére
[link] De pl ez a kia is annyi mint a bmw iX azért az durva, nem csak a merkedesz gyógyszere gurult el.
Illetve néztem egy elemző videót, EV értékvesztéssel kapcsolatban. Brutális. Mondjuk már feltűnt pár hónapja mikor egy pár éves Taycan 20k mérfölddel volt fent, nagyon szép egyedi és újszerű állapotban 52k-ért. Mikor 100-150k az újkori ára verzió / felszereltség függően. Ennyit a spórolok mert EV-vel járok mantráról.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #14877 üzenetére
+1, de még ide keverném a Porsche-t is, főleg a kifutó Macant. Kismotoros 54, nagymotoros 65k fonttól indult. M3 meg 100k font...
Fizikai gombok ahol fizikai kell, érintő ahol elmegy, nagy képernyős android auto, wireless telefon töltő, és a minőség is feljebb van egy kávéházzal az említett 3 némettől.
Most néztem új Macan tesztet / bemutatót és beszél az ember, mondja az adatokat, kifutó nagy motoros Macan 65k stb, stb. Megáll egy pillanatra. 65k? Hát az nagyon jó ajánlat volt annyi pénzért.
És én is így gondoltam mikor rendeltem. Ennyi pénzér ekkora minőséget, sportosságot és élményt egyszerűen nem találsz. Minden átgondoltan és jól működik. Letisztult és nagyon jól kezelhető. Fel is emelték az árát a "nagy motoros" új EV Macannak 95k a kezdője. 2 dolog, egyrészt a Lambo Urus V8 motoros és kasztnis Cayenne nem kerül annyiba. Másrészt soha nem vennék napi közlekedésre EV-t. Munkás van, igen, lehet EV, nem tapossák szét, el lehet ugrani akár a sarokig. De egy autóba nekem kell a hang, élmény, mechanikus érzet. Színház, érzelmek. Az most mellékes és szubjektív hogy nem is tetszik a képek / videók alapján.
Sokáig nagyon anti bmw-s voltam. De már annyit romlott a merkedesz, illetve javult itt ott a bmw hogy én is előbb vennék azt vagy Audit mint csillagos förtelmet. Sőt Lexust meg Porschét, de talán még új Volvo-t is előbb...
-
rbalint88
addikt
válasz
Reggie0 #14876 üzenetére
Brumi a Mercire mondta, hogy hitvanyodik. A tacsitacsi klima nalam is kiveri a hisztit meg a biztit. Carplay miatt nekem nagyon nem kell nyomogatni semmit a Hyundaiban vagy a Golfban. Az elegge felhasznalobarat, meg “hey Siri”-vel is eleg jol vezerelheto.
Klima szerencsere mindkettoben fizikai kapcsolpaneles, de oszinten max szelvedofuteseket szoktam kapcsolni, meg tavasszal es osszel egyszer hofokot allitani (teli 21-22, nyari 23-24). Ulesfutes menube rakasa is agybaj. Hyundaiban a valto mellett patent helyen van.
Szvsz most a BMW-k a sweet spot a premium trioban kezelhetoseg, technika es arazas top1 mivolta miatt. Audiban vagy oreg modellek vannak vagy erintokijelzo-terror, Merci meg annyival dragabb es erdemben nem ad tobbet a versenytarsaknal (ellenben sokszor kevesebbet pl minoseg teren), hogy nagyon fanatikusnak kell lenni, hogy valaki azt vegyen. -
Reggie0
félisten
válasz
brumi1024 #14874 üzenetére
Az ujak nem tudom mennyire jok mostanaban, azt sokan mondjak, hogy folyamatosan lefele megy a szinvonal, foleg a dizel kiszorulasaval(bensines motorokban az audi elegge sokat benazik). En eleve nem vennek olyan autot, ahol a lenyegi funkciok touch kijelzon vagy gombokon erhetoek el.
(Es azert a torsen kiszorasa is elegge fajo pont.)
-
-
FeRRaR1
őstag
Övön nem próbáltam de lassan indítok egy go fund me oldalt az öved tisztítására
A trükkös része az lenne hogy találj egy felületet ahova ki tudod húzni/feszíteni és le tisztítani. Akkor ugyan úgy működni, csak a levegőben lógatva nagyon macerás / kevésbé hatékony lenne. Ha egyébként is átmész a teljes kocsi kárpiton és üléseken akkor az ülések jók lehetnek.
BigBlackDog
Nekem Prochem Extraclean van itthon vagy 20 liter, meg UBIK 2000 ha nem lenne elég. Az brutális és oldja a vért, tintát, olajat, zsírt, vörösbort, kávét.... Viszont én nagyobb részt munka miatt tartom ezeket, kisebb részben saját felhasználásra.
Illetve a jó gép és technika talán fontosabb még a vegyszernél is általánosságban. Vegyszer inkább ott számít ahol makacsabb foltok vannak.
-
Szoszo94
őstag
Bakker, a bérlés eszembe sem jutott, ez jó tipp köszi nektek!
Konkrét szerre (márka, típus) is tudtok mondani valamit? -
FeRRaR1
őstag
válasz
Szoszo94 #14858 üzenetére
Pedig csak az játszik. Nem csak bejuttatni kell a vegyszert ha nem eltávolítani / kiszívni is.
A többi módszer csak végtelen idő pazarlás és nem lesz olyan jó az eredmény mint szeretnéd. Vagy vidd el valakihez aki megcsinálja, vagy kérj kölcsön, bérelj gépet.
Bérelt géppel egy nap alatt átmész mindenen amin szeretnél.
Foltokat befújod valami normális APC-vel, kis kefélés, utána az egészet vegyszerezed a géppel majd kiszívod alaposan.
És ez a legfontosabb lépés, kiszívni a mocskot amennyire lehet.
rbalint88
+1, de borotva helyett már van rá gép, asszony vett valami olcsót amazonról, nem volt 5000,-ft átszámolva és sokkal gyorsabb / hatékonyabb / tartályába gyűjti. Elemes, kézi, kb mint egy hajvágó vagy elektromos borotva.
-
Szoszo94
őstag
Nem merek az autóápolásosba írni, úgyhogy itt teszem fel a kérdést
Sima szövet kárpitra milyen hatásos szer van? Esőnyomok, kutyák nyomai, ilyesmik eltüntetésére, világos szövet (Mégane 2). Az sem baj, ha utána a kanapén is át tudok vele menni, van egy makacs folt amit kiszednék abból is. Kárpittisztító gép sajnos nincs otthon.
-
kisza25
félisten
Megszaladt a szekér
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #14851 üzenetére
Amit ismerős vett azon már érezhető volt hogy közel a vég, szoftveres és hardveres bugok, nagyon könnyen elakadt, nagyon sérülékeny volt... Minden amit nem akarsz egy takarító robottól, de legalább horror pénzért.
cappa72
Réges régen, volt főnököm mondta aki mindig mercedeseket vezetett mikor egyik kolléga audival jött:Tudod ki vesz audit? Akinek nincs pénze mercedesre
-
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1 #14845 üzenetére
Raadasul fel sem vasaroltak, hanem ok vasaroltak fel egy nemet kis ceget, de aztan belerokkantak. Ez foleg annak tudhato be, hogy lealltak az innovacioval, az uj gepeik semmi lenyegi fejlesztest nem tartalmaztak, csak wifi es a porgettyus kis kefe volt a ket "ujitas" amit bevezettek. Muszaki szempontbol pedig maradtak ugyanazon a szinten, cserebe eleg dragak is voltak a piacon. Addig voltak jok, amig egyedul nekik volt lidaros robotjuk. Az a szenzor akkora dobas volt toluk, hogy a DIY korokben mindenki a lidarjaikat vettek alkatreszkent, hogy mindenfele egyeb cuccokat epitsenek belore. Ha kicsit ezbekapnak, csak alkatresz beszallitokent meg tudtak volna elni, a porszivo csak hab lett volna a tortan.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szőröscica #14846 üzenetére
Nagyságrendekkel jobban működik a Roborock S6 mint a Neato vagy Roomba. Gyorsabb, hatékonyabb, nálunk 9 helyiséget csinál és nem nagyon tudok panaszkodni rá. Lassan kell kefét meg fejeket rendelnem hozzá mert a 2. nagy szett fogy el nemsokára.
Igazából mint szinte mindennél, telefon, autók... Szoftver miatt működik jobban az egyik mint a másik. Xiaomi van mögötte, szóval nem hiszem hogy becsődölne. Jó öreg
dögvész vinné el őketCCP nem hagyná -
szőröscica
addikt
válasz
FeRRaR1 #14845 üzenetére
Terméktámogatás hiánya miatt nem vettem Neatot, de egyébként ez a legnagyobb félelmem a Roborockkal kapcsolatban is. Viszont ez a cég legalább még nem csődölt be.
Az alap S8-at vettem, mert a felmosó funkciót nem fogom használni, a porszívót meg ki tudom üríteni én is. Az volt a lényeg, hogy a lehető legjobban navigáljon a lakásban, mert viszonylag nagy (100m2), és erre mindenhol a Roborockot ajánlották. Pedig nekem a Roomba supportja vonzóbb volt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szőröscica #14844 üzenetére
Régieket nem ismerem, de gondolom volt egy klasszikus story. Volt egy jó termék régen, felvásárolták, elkurvultak, pénz pénz pénz reklám, roló le.
Roborock S6 van nálam 3 éve kb, előtte 5 évig buta robot volt feltérképezés nélküli de meglepően jó volt, meg gyakorlatilag apró pénzért vettem valami akcióba.
Ha annyira beváltak a régiek nem tudsz használtan venni?
De gondolom a Roborock azért jóval fejlettebb.
Melyik verziót vetted? Ami magát takarítja / üríti már vagy a simát? -
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1 #14842 üzenetére
Nekem regi neatom van(xv signature), az meg mindig tokeletesen mukodik, pedig mar lassan 10 eves lesz. Egyedul akkut kellett benne cserelni, a gumis kefe is csak most kezd tonkremenni. Egyedu a taviranyitas hianyzik rola, de ennek meg publik a protokollja, csak usb-n ra kell pattintani egy rpi-t.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Gergőke88 #14840 üzenetére
Én 3-4 éve láttam utoljára így nincs friss infóm. Se kedvem / időm / energiám hogy regényt írjak de itt egy példa:
Neato Robotics, felszopta hogy ez a legjobb takarító robot. Ismerek olyat aki megvette és gyakorlatilag minden negatívumot elhallgatott, illetve kapott ajándékba a gyártótól.
Akkora határ trágya a gépük szoftveresen és hardveresen is hogy azóta csődbe is mentek. Egy Roborock S5-6-7 jóval olcsóbban köröket vert rá már akkor is. Ismerős aki megvette Neato-t is csak szopott vele heteken át és alig akarták visszavenni.
Ez egy konkrét példa, nem interneten hallott és konkrétan ment a ferdítés / ködölés / felszopás / elhallgatás.
Most ha nagyon akarnék írhatnék egy 2 A4-es oldalas elemzést még dolgokról de nem fogok. Fentebb leírtam a véleményemet, és ugyan ez a hibák / hiányosságok elhallgatása ment ha valamelyik gyártó elhívta ev próbára. Nem vagy rosszul működő funkciókat is úgy állít be hogy ez így jó mert "insert full BS".
De mondom, attól hogy nekem ez a véleményem / benyomásom, nem kell hogy bárkire hatással legyen, aki szereti nézni nézze. Nekem undorom van tőle.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
brumi1024 #14837 üzenetére
Pistát szerettem régen, Lekszász teszteket, hozzá állását.
Először akkor akasztott ki mikor volt valami totalcar podcast, és neki állt tele szájjal beszélni ami nevetségesen hangzik. Viszont b@ssza meg, valami minőség szerűséget próbálnak produkálni, ne halljam a csámcsogást, panoráma röntgent meg teli szájas beszédet az ország akkori legnagyobb autós tatalom gyártójától.
Mikor átment speedzonehoz, elején néztem, de most már kb 6-8 éve számomra nézhetetlen.
Ez az én véleményem, attól még más szeretheti őket.
Fent vagyok 110 YT csatornán, abból kb 60-70 autós témájú. Magyar már csak kettő van, Ámon Olivér és Check engine.
Handrást a személye és kamu szövege, bujtatott meg nem bujtatott kamu reklámok miatt már évekkel ezelőtt is gyomorforgató volt nézni (nekem).
Pista meg egy önelégült, ősz dagadt, mindent jobban tudok, igénytelen f@sz lett. (szerintem) Régi videóit szívesen nézem, újakat nem bírom. Lassan úgy néz ki mint a Radics Peti apja (gondolom)
-
Gergőke88
addikt
válasz
szőröscica #14833 üzenetére
Pontosan. Itthon autós témában neki a legigényesebb képi világa. Többiek sehol nincsenek hozza.
Tartalom tekintetben Amon Olivér és csapata szerintem most a legjobb. Speedzone egyre jobban süllyed lefelé. -
FeRRaR1
őstag
válasz
szőröscica #14833 üzenetére
Nem mond ellent egymásnak amiket írtunk. Bár rég nem néztem de a képi világ rendben volt. Attól még igaz amit leírtam. Legalább is nekem ez a véleményem. Mikor érzed a vidóin valakinek hogy ez már nem arról szól mint korábban ha nem pénz, pénz, pénz. Meg annyi f@szságot beszélt régen is elektromos autókról hogy a hajam kihullott. Felszopja a legsz@rabbakat is, elhallgatja a negatívumokat... Mindegy is, nézze aki akarja, én nem fogom.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #14826 üzenetére
Van aki bírja? Régen néztem pár fizetett hirdetését. Értsd YT videót, csak azért mert ismerős küldte hogy húúú ezt nézd meg. Sőt ismerek olyat aki vett ennek hatására terméket és nagyon megbánta. Sőt van olyan cég amit reklámozott hogy a legjobb és csődbe ment azóta
Egy elviselhetetlen féreg, aki 1000 ft-ért az anyját is megrakná.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #14819 üzenetére
Ahhoz csóró vagyok, hogy ssdre cseréljem a hddt.
Már 2tbosra. Abból vgat vennék inkább. Az mondjuk elég csendes, mert win alatt 0dB, abból nem lehet lefaragni már.
Nemrég vettem a házba Arctic p12 silent ventit. Annak sincs hangja de mivel lassan megy hatalmas légáramlást nem generál gondolom. -
FeRRaR1
őstag
válasz
F_Zolee #14817 üzenetére
Ez az első építésem HDD nélkül. Csak 2 x 2tb Samsung 990 Pro SSD van bent. Persze fut az itthoni 24tb NAS amit minden eszköz elér.
Tápon és VGA-n áll a venti ha nem terheled. A táp most a világ leghatékonyabb Titanium rendszere. Konkrétan a fejed mellett 0 hang ha megy is a venti.
Illetve a ház ventik még nincsenek itt, sőt sokminden csak preorder úgy hogy filózok lecseréljem e a Lian Li venti elképzelésemet Arctic-ra. De mind hangtalan módban fog menni. A proci hűtő meg Arctic Liquid Freezer 2, 420-as, az egyik legjobb ami kapható. Hangban és hűtésben is.
-
FeRRaR1
őstag
Minden megy elsőre, asszem ideje lefeküdni. -
FeRRaR1
őstag
Eddigi legjobb cable managementem. CLEAN.
Rajta van a 24 pin alaplap, 2x8 cpu, 3x8 vga, usb 3.1 usb 3.2 C, audio panel, front panel...
És alog látszik valami, de az is szép rendezett, letisztult. -
FeRRaR1
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- HP szerverek áron alul
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- BESZÁMÍTÁS! 500GB Samsung 980 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest