Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bitpork #25379 üzenetére
Majd lesz, most ott hagytam, rendelik az alkatrészeket, meg sorra kell kerülnöm mert csak beállítottam mert jóban vagyok velük, nem volt időpontom.
Majd utána rendbe lesz téve. És majd azután jön több HD kontent
ParmaBoy
6 éve járok ide, és sok munkát tettem bele, sok szerelőt meglátogattam mire olyat találtam akikben megbízok és olyanra csinálják ahogy én is csinálnám magamnak. Fotóznak mindent, beviszik a rendszerükbe, szólnak hogy mi fontos, mire figyeljek, mit kell majd jövőre... Illetve a 6 év alatt jóba lettem a tulajjal meg vezető manager-el. Szóval pontosan tudják milyen szintet akarok, és azt kapom. Mindig.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm mindenkinek
Úgy néz ki marad
-
FeRRaR1
őstag
Range Rover tulaj lettem.
Holnap szerelő, délután kocsi kerázó.
Addig is itt van pár vállalhatatlan kép:
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #25316 üzenetére
Sajnálom, nem kellett volna megállni. Akár hova utazunk, de itt Londonban is mondtam asszonynak SOHA NEM ÁLLSZ MEG. Rendőrnek se nyitsz ajtót. Jelvény szám, 911 felhív, megkérdezed hogy létezik e ilyen és itt van e a környéken. Sajnos ez van, hiába segítenék inkább nem kockáztatok.
De egyébként ezt 20 éve is játszották a cigók Német autókkal Magyarba vidéki utakon. Adnak arany ékszert, nagy bajban vannak, lerobbant a kocsi, nyújtja az aranyat (rezet). De azok a kocsidat is vitték ha kiszálltál nekik...
Illetve mikor üzletkötö voltam megint vidéken főleg cigó falukban gyerekeket kihajtották az útra direkt. Vagy ki ugrlttak eléd konkrétan. Ott is mondtam mindenkinek SOHA NEM ÁLLSZ MEG. Ha átmész valakin akkor se. 2 faluval arréb hívsz rendőrt.
Vagy nem... -
FeRRaR1
őstag
válasz
Emunem #25306 üzenetére
Magam csináltam az S80-on is a takarítást, illetve márka szervizbe mióta egymás után 2X egy literrel kevesebb olajat tettek a V8-ba nem járok. Van egy profi garázs akikkel nagyon jóban vagyok 6 éve csak oda viszek mindent. (Ha nincs időm / tudásom / kedvem valamit megcsinálni)
De van a neten hozzá sok jó videó. Azok alapján is megoldható. Soha nem volt meg RR verdám így nem tudom még a felépítését, szerelhetőséget de ahogy ismerős mondta, minden kocsinál csak csavarozni meg pattintani kell dolgokat
Itt jegyzem meg hogy egy márka szerviz volt akikben nem csalódtam soha, az a Lexus.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bitpork #25302 üzenetére
Kivetél erősíti a szabályt
Vannak még jó és normális sofőrök. Engem is sokszor kiengednek (itt). De mondjuk nagyvárosba és környékén edződök egy ideje. Itt nincs helye hezitálásnak. Lehet hogy tul sokat ekézem a sz@r sofőröket. Mármint vannak, de ha találkozol 1001 normálissal meg 1 sötét köcsöggel aki majdnem megtör akkor az fog megmaradni benned jobban...Update: Holnapra beszéltem meg a Range Rover tulajjal a "végső" találkozást. Viszek magammal valakit gumit rugdosni amíg megtámadom laptoppal, boroszkóppal, lámpával. Ha nem találok valami kivetnivalót, mint rozsdásodó / rohadó panoráma tető eső elvezető, vagy valami amit felírtam a listámra mint lehetséges hiba az alapdolgokon felül: Akkor holnap már Range Rover V8 tulaj leszek
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #25294 üzenetére
Mellesleg ezt az előzéskor elkezdünk gyorsítani dolgot nem tapasztaltam mióta nem járok M.o.-ra. De ott annyira hogy azóta is élénken él a fejemben. Nem az hogy több ilyen eset volt egy hét alatt. Ha nem a hét minden egyes napján több. Sok esetben konkrétan veszélyesen le akartak szorítani egy 90-es szakaszon mikor egy 70-el vánszorgót előztem szabályosan, családommal a kocsiban beszélgetve...
(18-ban voltam utóljára...)
Aztán persze sokszor nekem is elgurult és padlóztam a V8-at... aztán 150-el mész a 90 helyett meg 90-el az 50 helyett... Utólag persze kérdeztem magamat hogy mit csinálok? De itt nincs jó megoldás, vagy nagyot gyorsítok, vagy nagyot fékezek (de akkor ott marad előttem a veszélyes köcsög) vagy hagyom hogy leszorítson és agyon verem utána kb ez a 3 opció.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bitpork #25269 üzenetére
Nekem volt 5 hengeres 2.5 Volvo diesel, majd 2.5 5 henger szívó benzin, majd 2.5 turbo benzin, majd 4.4 V8 ami most is. De nem sokkal utána vettem még egy 4.4 V8 XC90-et. Mai napig egyetlen jármű amit megsiratott az asszony mikor elment. (Először F és G Astra volt még diák évek végén meg egy 1.3 diesel Fiesta)
Nekem így nagyon jó mert itt van 2 elektromos furgon is 3 üléssel. Szóval ha 5 percre megyek akkor nem kell hogy V8-at indítsak. Viszont ha megyünk valahova normálisabban akkor hely, kényelem, V8, élmény. Van abban is valami perverz hogy egy háztömbbel gurulsz, és úgy megy ahogy nem lenne szabad egy ekkora dolognak
Nem próbálkozok tovább 1 féle kocsis megoldassál. Legyen egy Range Rover V8 nagy kényelmes utazó / pakoló. S80 V8 ha azt szerelik vagy éppen elő veszem
911 ha azt akarom hogy porcosodjon mint az állat miközben vezetek.
(Ami lehet hogy S5 manuál lesz addig amíg nincs 911, mert válogatós vagyok de first things first, legyen meg a Range aztán meglátjuk...)Qru
Nem engedélyezem, túl ronda, mást kell választanod
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #25262 üzenetére
Próbáltam a mindent 1 kocsi tudjon dolgot és nem jött be, lásd Macan. Ez lesz a nagy, kényelmes, pakolós, off-road ha kell. Meg valami sportosabb, nézem az S5 meg 911 kínálatot. Az S80 V8 meg a legjobb mindenesem azért van meg 10 éve. Számomra legjobb kompromisszumokkal. Lassan 20 éves és 10 éve megvan, az azért elmond mindent nálam
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #25260 üzenetére
Akinél voltam próbálni azt mondta egy kocsiban ült ami kényelmesebb és nagyobb luxust ad, az a Rolls Royce. Ez nagyon nagyon felső kategória, 100+ kocsit próbáltam és ilyet még nem éreztem.
Nem megyünk annyira sokat meg az is sok felé oszlik így nem szempont a fogyasztás.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bitpork #25237 üzenetére
16-18 közötti Autobiography 5.0 V8-at nézek csak. De amit néztem az még ezen belül is különleges.
F_Zolee
Jeep-et nem vennék, bár az újakkal nincs sok tapasztalatom, de amit hallottam az szinte mind rossz / puritán.
Range Rover beültem és az kapott el: Tökéletes. Azonnal jó helyen minden, nagyon kényelmes, tökéletes könyök pozíció de még állítható is. Angela Merkelnek volt Volvo S80 V8, de most feljebb lépünk mert a királynőnek meg Range Rover V8 volt
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bitpork #25234 üzenetére
Értem és köszönöm a tippet
Viszont pár dolog miatt kiesik:
Nem akarunk dieselt.
Nem akarunk Németet.
Nem akarunk hibridet.V8 Range Rover alapból 5.1 a 0-100 és az is piszkálható. (no nem fogom)
Nagyobb, kényelmesebb, és több a luxus.Akkora mint a ház, hatalmas az autó és 5.1-et gyorsul
4 SUV volt teriteken:
- Range Rover V8
- Jaguar I-pace (Ev)
- Volvo XC60 Polestar
- Valami Lexász SUVLexus kiesett mert vagy túl régi vagy nem férek be.
Volvo XC60 kiesett mert 1db van eladó, és volt már, de ez volt a legközelebb az élmezőnyben mert mind szerettük. Mindene jól működött mint az álom.
JaaaaaaaaaaaaaG kiesett mert jelenleg nem gyártanak semmit, kérdéses hogy lesz e alkatrész + szerviz ellátottság, meg azé' fos jaaag, fos EV / de occó.
Range Rover olyan mint a Volvo XC90 V8 ami volt. Csak még nagyobb, még gyorsabb, még prémiumabb, még luxusabb. Alom jó a zene, masszázs, van benne táv vezérlős elő fűtés, hűtés, komoly AWD, komoly futómű, és imádtuk az XC90 V8-at, de ez rá dupláz mindenben. Az a nagy köbcenti V8 érzés meg rátesz egy lapáttal. Olyan könnyedén mozgatja kis fordulaton is hogy el se hittem. Illetve egyszerű, RR körökben megbizható.
Kiprobáltam és pontosan azt adja ahogy szeretnék a családdal Skociába vagy a tengerpartra menni. Mindig is akartam egyet, most itt a lehetőség, élek vele. Aztán ugy is leirom ha beszarik valami...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #25231 üzenetére
Meg tesztelve sincs semmi. Hol vannak azok az évek hogy 4-6 évet mennek álcázva millió km tesztelni kiadás előtt? Sehol. Egy modell ciklusra nincs már ennyi idő hagyva... Majd a kedves USER beta tesztel, amit lehet javítunk szoftveresen, többi meg marad olyan amilyen...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #25228 üzenetére
Macan véleményezés:
Pozitív:
Nem sok jó új autó vásárolható, de ez a jobbak közül való. Az emberek 95%-nak egész biztos hogy elég sportos és gyors, sőt valakinek sok is lenne. Minőségi, próbál élményt adni még ha egy része szintetikus is. Elvittek Silverstonba, sok autót kipróbálhattam.A terv az volt hogy 1 évig tartom meg és többet használjuk, ehelyett 2 év lett és kevesebb használat (tippeket ide várom hogy kinek a befolyásolása lehetett ez).
Negatív:
Ami először jött az az hogy mindig nagyon figyelni kell hova parkolsz vele. Mármint mindig is figyelek, de itt már irreálisan kellett sokszor.Hátul és a csomagtartó meglepően kicsi, főleg a külső méretéhez kepést. Sokkal kisebb mint egy XC60 ami előtte volt. Csak egy belföldi nyaralás kihívás volt. Tavaly levittük egy tengerparti hosszú hétvégére. Egy óra után fészkelődtem, állítgattam, kerestem a hátamnak a jó pozíciót. Egy dologra gondoltam, bárcsak a Volvóval lennék. Kényelmesebb lenne és nem lett volna ekkora gáz a bepakolás. Könyöklő nincs jó helyen, ha állítasz rajta akkor kicsit jobb de bukod a pohár tartókat, meg az ajtón akkor se jó.
Elkezdtek jönni a problémák ez első szerviz után. Ahol meg 6 hónap volt a nagyobbikig, de előre hoztam mert nem megyek 2x ez miatt. Szóval minden folyadék, minden szűrő.
Először néha kiirt szenzor hibákat pedig nem voltak koszosak. Néha írta néha nem. Mikor vittem volna mutatni akkor persze nem.
Autópálya, előzők egy kövérebbet, padló. Motor felbőg, mint visszaváltáskor, de a kocsi nem indul meg, ha nem mintha üresbe padlóztam volna le, majd ránt egyet. De utána se ment. Újraindítás után mint ha mi sem történt volna, de itt erősen megingott a bizalmam.
Utána egy héttel nem indult. Kulcs elfordít, semmi. Kivesz, betesz megint semmi. Kiszáll, becsuk, sétálok egyet, vissza, nyit, indul pöccre mint ha mi sem történt volna.
Automata refi miatt mindig villogtak. 2012-es XC60 auto refije álom volt. Tört másodperc alatt leszedte, oda se volt időm nyúlni. Soha nem villogtak hogy vakít, mert amint egy kocsi feltűnt a távolba, kanyarba azonnal leszedte. Gyorsabban, mint én tudtam volna. Soha nem akartál hozzá nyúlni, minden lámpa automatán volt és hibátlan. Macan: auto refi, jönnek, nem veszi le, izzadsz hogy már le kéne, akkor le akarod venni de 2x kell meghúzni mert először az automatát szedi le utána a refit. Már villognak, anyáznak mire észbe kap hogy hoppá le kéne venni. Kb használhatatlan volt, és refi kapcsoláskor mindig automatára vált, szóval mindig 3-4 húzás leszedni, majd vissza rakni. Tanulhatnának a 12 évvel idősebb Volvótól…
Összességében az élményt amit adott, meg a 200 rajtolást, versenypályát nem tudja semmi elvenni és jó hogy megtapasztaltuk. Viszont nem volt jó utazó autó, csak 1 óránál kevesebbet bírtam ki benne. Nem volt pakolható, és mindenhol féltetted. Ehhez kepést az XC60 előtte jobban működött, pakolható volt, kényelmes hosszú úton, és kivitted sziklás hegyi utakra elhagyott bányavárosok között és tökre nem féltetted, persze nem is lett baja.
Nekem kell hogy nagy és kényelmes legyen utazáshoz. Annyira nagy és annyira kényelmes mint egy RR meg nem nagyon van. Illetve terepen is erős. 909L a csomagtartó úgy hogy minden ülés fent van és hátra tolva. Nagy hifi, hűtött, fűtött, masszázs fotelek HATUL IS. 3 TV, adaptív radar, 6 kamera, légrugó, 525 lóerő, 5.1 0-100. Ami egy ekkora háztömbtől beteg.
Akkor inkább legyen egy nagy 5 csillagos kényelmes utazó ahova minden befér és öröm messzire menni. Meg egy 911, vagy S5 manuál egyenlőre, de olyat akarok ami megfelel a család elvárásainak, és senki nem érez hiányt hogy valami nincs rendben.
Egyszer már majdnem vettem, de akkor XC90 V8 lett. Ami az egyetlen autó amit megsiratott az asszony mikor eladtam. Egy V8 RR ugyan az csak mindenben sokkal jobb. Még nagyobb luxus, gyorsaság, kényelem. Illetve Clarksonnak is van, Harrynek is van, a királynőnek is volt, mi kell még?
bitpork
Végre megtaláltuk a közös nevezőt
-
FeRRaR1
őstag
5000 V8, 525hp, 8sp ZF, LWB, Full Full FULL FULLLLLL.
Becsukja oz' ojtoot meg kiraktya a kilepőt.
Tulajnak több verseny BMW és Porsche építés alatt.
Kocsit nézni mentem, 3 órás kocsi próbálgatás és beszélgetés lett belőle. -
FeRRaR1
őstag
MG ZS Hybrid + (2025)
Felemás érzések vannak bennem, kezdem a jóval:
Jééé ezekkel a kínai szarokkal már lehet "értelmezhetően" közlekedni.
Fedélzeti viszonylag jó, sőt odáig merészkedek hogy jobb mint a Macan rettenete. Alapvetően reszponzívabb volt az, de ezt jobb volt használni és értelmezhetőbb. A Macan meg "átgondoltabban kusza" és mindenről tudott videót mutatni hogy hogy kell... Mindegyiknek voltak idegesítő dolgai de talán egy hajszállal ez nyerne. (Persze ez a Porsche 5. gen rendszerének a szégyene mintsem az MG érdeme).Illetve ez nem vonatkozik a dolgok működésének milyenségére, vagy audio minőségre (azok rosszak). Viszonylag minőségi beltér, és ami inkább leírja: tavaly egy új Skoda volt nálunk Horvátban, és ha választani kéne ezt vinnem.
Negatív (hosszú lesz):
(Szalon új, senki nem vitte előttem, csak a szerelőjük ment egy teszt kört, 24 km volt benne, 2000 lett)Bár két telefon tartó pad van a közép konzolon egyik sem tölt. Nagyon nagy ziccer kihagyása.
Mondom jó, körbe fotóztam, beállítom az ülést. Félig elektromos, de nincs memória. 1 óránál tovább bent ülve erősen kényelmetlen kezd lenni a hátamnak. Mondom a kormánynak jó a magassága, de közelebb kell húznom. Hát nem lehetett, csak fel-le állítható. Itt szitkozódtam egyet.
Lányok hátul este, apa hol a lámpa, keresünk valamit. Hát nincs hátul lámpa. Semmi. Nulla. Csak a tükör előtt van bármi világítás. WTF.
12 tapicskolás minden indulásnál kikapcsolni a sok majrézó rettenet, össze vissza csipogó szarságokat. (persze ez félig meddig az EU hülyesége, de lehetne egyszerűbb kikapcsolási módja, mert úgy tudom, hogy minimum 2 kattintás az elvárás…) Meglepően nem működik annyira szarul mint a Skoda, de itt is azonnal a kikapcsolásért nyúlsz. Szóval nem két vödör fospermet, csak másfél?
De jöjjön a legrosszabb, ami a fő ok hogy soha nem kéne ilyen rettenet: A hajtás lánc. Ennyire szarul működő hibridet még nem vezettem. Soha. A Lexus CT200h 15 évesen is olyan köröket ver rá hogy az leírhatatlan. Amiket produkált: A gázpedál változó. De úgy hogy te nem adsz több gázt, de egyszer csak elkezd jobban menni. Majd gondol egyet és ugyan ez csak lassulni kezd. Ez konkrétan veszélyes néha, mert az autópályán előzöl, és fél gáz helyett nyomsz egy padlót, 110-nél SEMMI különbséget nem hozott. De valamikor meg megindul 160-ig, mondjuk 10-ből egyszer. Soha nem tudod, hogy most melyik jön. Konkrét eset, megyünk 110-el, na megelőzőm ezt a mazsolát, van hely. Index, sáv váltás, padló. 30 másodperc padló gáz után 110-ről 114-re gyorsultam. Okééé, már jönnének mögöttem, akkor elveszem kicsit, lassulok és vissza sorolok. Megyek 5 percig, ugyan akkora gázzal, egyszer csak felbőg a motor leszabályzásig, és elkezd gyorsulni 145-ig. Nem nagyobb gázra, csak úgy magától. Minden nap csinált sokszor ilyet, hogy felbőg és semmi vagy felbőg és elkezd menni. De nem nagyobb gázra, csak magától random. Ez konkrétan 1, nagyon idegesítő. 2, Soha nem tudod hogy most sikerülni fog vagy nem az előzés. 3, konkrétan veszélyes helyzeteket teremt úgy hogy normálisan közlekednél csak. Ragozhatnám még, de már igy is sok. A lényeg hogy veszélyesen szar az egész hajtás ahogy van. Kiszámíthatatlan, és az hogy nem tudod mi lesz mikor lenyomod a gázt… Hát ilyet még nem éreztem. Ha lassú egy kocsi tudod, ha gyors tudod, de hogy mindig mást csinál és néha a 110-et alig bírja padlón az valami horror.
Zene atom szar benne, és ez az ablak kapcsoló fétis kicsinál. Szóval 3 féle gomb van benne, a vezető automata fel és le. Az anyós csak le automata, felfele tartani kell. A hátsokat minden fele tartani kell. 3 különbözően működő ablak gombot egymás mellé rakni... Ez már tényleg kínosan nevetséges mikor egy 20 éves Volvo vagy Lexus mindenhol fel is le is automata… Akkor ezt most tartom, de azt nem kell, azt meg kellett volna, de nem tartottam, mindig ott zongoráztam kiszállásnál. Illetve jó hogy vannak fizikai gombok, de elég hülye kiosztás. Venti ki vagy be az első, pedig belső keringgetés ki-be lenne az ideális ami nincs. Meg persze sok kis zavaró apróság, de összességében jobb mint a tavalyi Skoda. Persze ez nem csak a kinában ujjá élesztett MG márka érdeme, ha nem a Skoda és VAG szégyene hogy idáig süllyedtek miközben addig addig rontották a Skodákat hogy ide jutottak… Összességében mind a kettő egy határ gőzölgő kula. De ez kicsit szolídabb.
Szerk.: A 360 kamera az néha bekapcsolt néha nem. Indexelésnél 10-ből 1x mutatott oldalsó képet is de legtöbbször nem. Ha kellett volna mert hasznos lehetne akkor soha.
130 felett ha éppen volt kedve addig gyorsulni az asszonynak halál féleleme volt a futóműtől annyira rossz.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #25081 üzenetére
Igazából most 2 dolog hiányzik, egy manuál sportosra hangolt + egy igazi sport autó. Rövid az élet hogy unalmas kocsikkal járjunk
S80 V8 ott van hosszú utakra, nagy, kényelmes, biztonságos, kicsit sportosított de inkább a motor adja a színházat, a többi kényelem.
S5 sportosabb, kicsit erősebb V8, manuál hogy vissza nőjön a mellkasomon a szőrzet és vissza ereszkedjenek a golyóim a sok automata után
911-et nem kell magyarázni. Megbízható, hatalmas élmény, 2+2 ülés, nem sok vetélytársa van ha kell a 2 hátsó ülés(ke).
Most ez az elmélet, aztán majd alakul.
Ez most egy kiszemelt: [link]
Ki akarom próbálni hogy mennyire hangos a kipu / mennyire nyúltak bele a futóműbe meg mennyire minőségien... No meg mit takar a garancia amit adnak hozzá.
(meg meghallgatni a láncot hideg indulásnál) -
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #25068 üzenetére
Köszönöm.
radi8tor
2 hetet dolgoztam keményen, majd másfél hetet Szicíliában voltunk.Qru
Nekem is az S5 az első számú most. Csak nem akartam leírni a részlehajlás miatt
2 évet megvolt a Macan. Jó kocsi, de számomra nem jobb mint az S80 V8. Majd írok róla egy cikket, meg a Szicíliai bérautóról issagesz93
Igazából egy manuál benzin + egy 911 lesz (valószínűleg 911 991.2 Turbo S).Ha megvan a manuál, és használatra kész akkor jöhet a 911 vadászat ráérősen, a tökéletes példányt keresve. Valószínűleg a kis méret nem tetszene mert magas vagyok és szeretem a kényelmet. Viszont annak az eladónak van egy szép S5-je ahol van Abarth és VXR is úgy hogy majd leugrok egy héten belül.
Reggie0
Mert nincs manuálban, csak RS4 vagy S5. De az RS4 nem nagyon tetszik kintről meg 2x annyi. Ez most az a kategória hogy minimum 4 ülés, nagy benzin, manuál, és 10.000 font alatt legyen. RS6 nem esik ebbe bele mert drágább és csak automata. Illetve az S5 / RS5 régóta tetszik, csak a Volvo V8 lett a választott annak idején.A GTS 718 4.0 nekem is feltűnt sokszor hogy jó vétel most nagyon. De nem akarok olyat ahova nem fér be a 2 lányom.
[link] Ez pl kiváltaná a manuált és a sport kocsit is egyszerre.
[link] Illetve ezt meg ugye majdnem megvettem csak egy nappal lecsúsztam róla...De hab a tortán hogy az asszony néha kárál hogy nem akar ennyi lapos kocsit. Ugy hogy lehet hogy kell valami SUV is valahova a flottába majd. Régi range rover pl...
-
FeRRaR1
őstag
Manuál vadászat update:
Clio RS kiment a képből.
Ami bejött hasonló, minimálisan magasabb áron:
Vauxhall (Opel) Insignia VXR Supersport
Audi S5 V8
Abarth 595(4 ülés + manuál + sportos benzines az elvárás)
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #24700 üzenetére
Részben igaz. De pont ez az hogy ott várnak, és nem mennének át ha az autós nem jelezne kézzel lábbal hogy induljanak.
Sok minden elvárt, aztán nézzük meg a valóságban hogy állunk ezzel...
De mindegy, elengedem, nem kell mindenben egyet értenünk.
Emunem
Repülő még nem jött velem szemben az úton, de okés.
Egyébként az volt a fő indok hogy egy 40 tonnás kamion nagyobb kárt tud tenni mint egy biciklis, ezért nagyobb felelősség is jár hozzá.
De mérlegelnek is, volt kollégám ütött el gyalogost a busszal, nem halt meg de közel volt, egyik lábán átment. Piros volt a gyalogosnak, nagy tömeg, sok parkoló kocsi, lassan ment a busz, kiugrott elé hogy most átmegy. Rendőrök visszanézték a kereszteződés illetve a busz kameráját, és aznap felmentettek hogy nem tehet róla. Az mondjuk más kérdés hogy mennyi idő volt neki ezt kiheverni meg akkora teher hogy ordított róla hogy rosszul van.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #24694 üzenetére
Nincs igazad. Azért mert te vagy én nem indulnánk el, attól még átlag Józsi el fog.
De van is egy jó példám, ha te azt mondod valakinek hogy ezt a személyt meg kell ölni, kezébe adod a kést és az elkövető megöli, akkor te hibás leszel a törvény szemében vagy nem? Annak ellenére hogy te senkit nem bántottál közvetlenül...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #24691 üzenetére
Szerintem nem. Zavaros szituációba hozza őket azzal hogy jelenetet csinál és többféleképpen jelzi feléjük hogy menjenek már át (a piroson). Ami nem történne meg ha nem okozza. Van rész igazságod, de átlag parasztok közül sokan elindulnak.
Tehát kvázi rájuk erőlteti hogy menjenek. De tovább megyek, itt is ha villogtatsz valakinek meg integetsz hogy menjen, pl másik kocsi úgy hogy nem lenne elsőbsége. Elindul, mert megálsz, jelzel, integetsz, villogsz neki. Majd baleset lesz belőle mert valaki nem számított rá, akkor téged is elő fognak venni a baleset okozásáért.
Ezért mondta a busz oktatóm hogy soha de soha ne villogj és integess. Csak a busz mozgásával jelezd hogy kiengeded. Kvázi időben lassítasz és rá nézel. De neki kell meghozni a döntést hogy kimegy, bármilyen "erőltetés" nélkül. Így te soha nem leszel hibás bármi van. A jelzésekkel teszi magát felelőssé. Illetve úgy módusult 2 éve a kressz hogy erősebben súlyoznak. Kvázi van egy piramis, gyalogos, kerékpáros, kismotor, nagymotor,......busz, kamion, dupla nyerges kamion. Minél nagyobb vagy annál inkább tied a felelősség. Szóval csak ez miatt is a kocsi lenne a hibás. Egyébként ezzel teljes mértékben egyet is értek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Alusky #24681 üzenetére
Én is utálom mikor előttem valaki tilosba rákényszeríti a gyalogost vagy bicajost hogy átkeljen. Múlthetén pl egyik sáv zárva, ideiglenes lámpa kb 50 méteren, középen egy gyalog átkelő, szintén lámpa, gombnyomásra jelzi a paraszt hogy át akar sétálni majd akkor átvált.
Előttem az agyhalott köcsög befékez, és villog meg integet a gyalogosoknak hogy menjenek át a PIROSON. Ilyenkor mindig egy részük elindul, egy részük nézi hogy piros, mögöttem már dudál mindenki hogy WTF. Majd jönnek a motorosok mellettünk be a gyalogosok közé. Közben meg már indult volna a szembe sor is.
Aki ekkora agyilag nyomorék zokni hogy nem látja a fától az erdőt az ne vezessen. Nem csak feltartott mindenkit mögötte, feltartott mindenkit szemben, baleset veszélybe sodorta a gyalogosokat, nem szabályos átkelésre kényszeríti őket mikor minden meg volt teremtve a szabályoshoz...
Kinek segített? Ki nyert ezzel bármit is?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szabonagyur #24666 üzenetére
Nem javítható? Ami nekem volt CT200h (és Prius) javítható, szét lehet kapni a cellákat. Mivel volt ennek konkrétan utána is néztem hogy hogyan.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Alusky #24655 üzenetére
Néha elmorzsolok egy könnycseppet mikor a 18 éves Volvóval megyek. Minden működik, minden egyértelmű, minden kényelmes és kézre áll. Radaros tempomat, holttér figyelő, elektromos memóriás hűtött fűtött ortopéd bőr fotelek. Hátul is fűtött. Jobban szól a hifi mint az új feláras Bose Porsche...
Tavalyi új skoda amit próbáltam meg a hangerő gomb se működött rendesen. Ahogy a motor vagy váltó se. Szörnyű. Nagyítóval kell keresni az értelmes új autókat. De lassan mikroszkóppal...
brumi1024
Illetve az elődje is sokkal jobb volt.
De ahogy sokan írták alatta, Audi EV akkor első évben 40% ár vesztés, 3. évére 70%...
(Nem mint ha a többi EV sokkal jobb lenne) -
FeRRaR1
őstag
válasz
Micsurin #24650 üzenetére
Ha végig nézed a videót, mondja is hogy nem kiszámítható a fék. Gondolom több minden ront rajta, mint sz@rul programozott regen, olcsó hardver, dobfék, kevés teszt vagy finomhangolás, nagyon nehéz vas...
De egy ennyibe kerülő, ilyen nehéz, "pRémIjuM" termékbe dobféket rakni... Viccnek is rossz.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #24647 üzenetére
Már sok éve van rá rendszer hogy időközönként észrevehetetlenül hozza érintse a padot néha. Főként esőben szárításra használják és semmibe nem kerül csak egy program sor.
De ettől eltekintve is abszolút nem értek egyet, ez a kocsi egy szégyen és a dobfék az aláírás az retardált igazolványán.
Szerk.: De ha már elektromos ülés nem, az a fospermet kamera tükör biztos rendelhető extra
A 2017-es Renault Zoe long range vásárlásakor is ki voltam akadva hogy csak manuális üléssel rendelhető, és ez a 4 karikás skoda konkrétan 5x annyiba kerül. (felváltva vezetünk asszonnyal sokszor egy nap is, illetve a gyerekek is szeretnek maguknak anyós ülésre beállítást elmenteni)
-
FeRRaR1
őstag
Próbálok nyugodt maradni. [link] yt
Audi Q4 etron. Ha ekkora ipari hulladékokat gyártanak ne csodálkozzanak hogy egyre gyorsabban mennek le a lejtőn.
Táccs kormány gombok
DOBFÉK BASSZA MEG egy 2 tonna feletti sz@ron
Manuális ülések (opció sincs elektromos vagy memóriára)
Szörnyű olcsó műanyag sok helyen
Nyekereg, kattog, több hsz is jelezte akinek volt és vissza vitte
1 töltő az előd 2 oldalija után
Telefont a töltőben egy olcsó kemény műanyag csipesz tartja
Szörnyű pattogós futómű
Individual beállításokban kb semmit nem tudsz állítani, így értelme sincs
Nincs quattro, RWD, rossz vezetni
Megbízhatóság közép mezőny hátulja
Vásárlói elégedettség közép mezőny hátulja
Rossz minőségű fényezés
Szörnyű fék érzet / hatás.
De nem csak szörnyű, megbízhatatlan is, néha fog rendesen, néha nem.
Gondolom atom szar a szoftvere annak is
S line feletti Black edition
Horror áron
(még az új emblémájuk is olcsó hatású retek lett (szerintem))Audi is szépen veri a szögeket a koporsójába...
Mikor a legtöbb tesztben elmondják hogy jobb egy 10-15 éves Audiban ülni mint egy újban az azért elég gáz -
FeRRaR1
őstag
válasz
barnam_ #24591 üzenetére
Emelő alá nem feküdnék be akár márkás akár nem. Fater régi taktikája hogy a kereket is alá dobta. Nekem az se tetszett annyira, én alá rakom ezeket is, ha csak egy oldalas a dolog akkor oda kettőt. Ha nagyobb meló felemelem 4-re. Ezt néha kombinálom hogy felállok a rámpára.
Van rámpám 2 méretben is, ha arra felgurulok, akkor alig kell emelni a kocsin hogy magasba legyen, könnyen alá megy bármi. Sőt ha olyan munka hogy nem kell kereket leszedni hozzá, olaj / váltó olaj pl, akkor csak felállok a rámpára és 0 emelés, gyors, biztonságos.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #24488 üzenetére
Ha nem lenne kamera lyuk valószínüleg én is váltottam volna. Lekerekített kijelzőt én szeretem, de amúgy is tokban van...
A nagyon kiemelkedő hátsó kamera ahogy írod, nekem se tetszik.
Note 9 gomb kiosztása hibátlan, csak az a retek bixby gomb nem kellett volna rá.
Illetve a toll downgradere nincs mentség szvsz.
Most már úgy vagyok hogy nyertem, beating the game. 7 éves mindjárt, és azóta se érzem hogy hátráltat valamiben. Ami bánt hogy nincs olyan telefon amire vágyok. Ami tetszik, és igen, ez tud mindent amit akarok, és úgy van tervezve ahogy akarom. Illetve már érdekel hogy meddig bírja az akksi. Vagy mi lesz az első ami megadja magát. Meg nekem az hogy 7 évvel újabbat veszek és kevesebbet tud valamiben az no-no.
Z70 ultra tetszik de nem ismerem a gyártót és szoftveresen valami jók, lassan jönnek updatek és valami 2-3 év a támogatás csak...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
tboldi #24484 üzenetére
Mondta egy Volvós ismerős hogy veszek új rohadt almát me' ez má dájnemik ájlend. Majd meghaltam ott helyben. Egy atom nagy f@szság. Kilyuggatott kijelző, belógatott here zacskó, egy határ fos mind. Most cserélték le az USB 2-es szabványt??? Legnagyobb kijelző noccs de adunk neki pár funkciót akkor már jó? Konkrétan ezért nem váltom le a közel 7 éves gyári eredeti Note 9-et (launch edition 8/512gb) mert van toll, jack, iris, és nincs noccs.
Most fel lehetne hozni a bend gatet, antenna gatet, meg az anti repair atom f@szságokat, meg az 1001 éjszaka meséit is hogy mekkora rohadt egy cég. Persze a többi is.
Samsung S25 ultra "újitása" hogy még a toll BT funkcióját is kiszedtek. Konkrétabban kevesebbet tud mint az én Note 9 tollam. (pl kamera táv vezérlésére is lehetett a BT toll gombját hasznalni...)
Most képzeljétek ide hogy rantingolok a mai kocsikról, telefonokról, monitorokról, tv-kről vagy 5 oldalt hogy miért szarok.
Lehet hogy van már bennem 3-4 Corona, de attól meg levehetnek a nagy cégek keresztbe bő nyállal.
No offense, személyes vélemény.
-
FeRRaR1
őstag
HTC-vel kellett volna kezdenetek, ma se almások lennetek. A Sony szoftver egy szenny volt alapból is.
Szóval inkább Sony vs alma mint android.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Micsurin #24452 üzenetére
Én meg mindig undervoltolok, és főztem is romot a HTC Desire telómra anno. Akkor volt közösség és mindent megoldottunk.
Most is vannak XDA Developersen jó projektek. Ami baj az hogy nem működik rendesen már. Banki appok, ujjlenyomat belépések, sokszor a kamera összes funkciója se vagy hiányos driverek...
Szóval a gyári romok sokat fejlődtek, már kevésbé szükséges a főzés. Ugyanakkor hátrányosabb is lett mert már veszítesz is vele funkciókat, sok banki app egyáltalán nem megy majd. Ezek mellett a gyártók is nehezítik a telók kinyitását...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
barnam_ #24246 üzenetére
Az előző CLA egy rakás ipari hulladék volt túlarázva, ez meg rosszabbul néz ki kívül / belül ha ez lehetséges. Illetve gondolom külső / belső amit a képeken látunk fele opcionális extra.
Korábbi "élményeim": [link]
ParmaBoy
Igen, aztán mikor az Ázsiai piac majd elkezd beszabályozni hogy a Kínaiak kinai autót vegyenek, amit egyre inkább erőltetnek akkor majd jön a koppanás meg sírás meg meglepődés...
Szerk.: "A Google és a Microsoft rendszereinek összefonása abszolút példa nélküli, ahogy az is, hogy ez a rendszer hozzáfér a Google Térképek teljes adatbázisához, azaz nem csak az úti célokat ismeri, hanem azok elérhetőségét, minősítését, jellemzőit is. A fedélzeti MI rendszerek ráadásul rövid távú memóriával is rendelkeznek, így az integrált ChatGPT-re épülő Mercedes avatárral kvázi természetes emberi beszélgetést folytathatunk, nem kell folyton megismételnünk az elhangzottakat."
Ezek ám a kurv@ fontos dolgok egy autóban...
"WLTP-szabvány hatótávolsága akár 792 km"
A hangsúly az akár szón van...
-
FeRRaR1
őstag
[link] Yt
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bitpork #24124 üzenetére
Mint aki tegnap este evett Wagyu fillet steak-et:
Azért nagyon nagyon messze vannak egymástól.De igaz, fontosabb a minőség mint a zsír tartalom. Első saját töltést úgy "b@sztuk" el hogy túl húsos lett. Jó volt, de kicsit száraz és kemény. Kell a kolbászba is a zsíros cucc. Abból is jó fajta.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
barnam_ #24122 üzenetére
Illetve ez a pick, csabai, gyulai, hegedűs már nem jelent semmit. Azt jelenti hogy ugyan az a zóna ízű gumi állagú retek mint a legolcsóbb csak ráraktak egy márkát.
Most a Pécsi piacról hozza ismerős a házi szalámit, ismeri az öreget aki tölti. Na az első osztályú. A fent említett márkás sz@rokról már leszoktam sok sok éve.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #24119 üzenetére
Vagy a CSOK és építkezések áfa kedvezménye... Sokat megereztek belőle az átlag vásárlok....
Csak nem a jó irányba
Ez egyébként itt is probléma, hogy 2008 óta vissza vannak fogva az állami építkezések, ez miatt kicsi a kínálat, nagy a kereslet, magasak az árak. Államnak a dolga lenne ezt balanszban tartani. Itt is kéne ez, de ott aztán nagyon nagyon.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #24117 üzenetére
Azért a kasszánál te otthagyod, ha a cégeknek nem is számít annyira. + vannak rejtett adók, kiszámoló blogon volt róla elemzés tavaly hogy sok élelmiszeren inkább 34% az a 27%...
Itt meg bemegyek a CostCo-ba és a vásárlásom 1/3 része teljesen VAT mentes. Alapvető élelmiszerek mindig, de sokszor italok, sajtok, húsok is. Illetve meg vissza is adnak a költésemből 2%-ot évente egyszer összesítve.
-
FeRRaR1
őstag
Még nagyobb parasztok lettünk:
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szabonagyur #23909 üzenetére
-
FeRRaR1
őstag
[link] Ugyan itt profi sofőrök.
-
FeRRaR1
őstag
[link] A hétvége legszerencsésebb szerencsétlen embere.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
cappa72 #23825 üzenetére
Nem szabad hagyni hogy az asszony elkanászodjon. Azt csinálom hogy ha olyan helyre szórja a szarjait ami tisztázottan az én területem, mint pl garázs. Akkor fogom és bepakolom a padlóra a dolgozó / sminkes szobájába egy halomba. Miután 2-3 alkalommal ez megtörtént azóta leszokott róla
Mind ezt nyugodtan és mosolyogva kezelem végig. De nem engedek egy kicsit se. A nem az nem.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem 3 EV-m volt / van és mindegyiket 3Kw-al töltöm este. Ha éjszakára rajta hagyod / úgyse meríted csutkára soha, akkor én nem invesztálnék 7 / 11Kw gyorsabb (de még mindog lassú) töltőkbe + kiépítésbe.
Én is évek óta saját gyártású fali dugós töltős megoldással tolom és nem érzem hogy kéne gyorsabb.
-
FeRRaR1
őstag
Nem csak hogy esnek, de a Tesla is több árcsökkentést csinált ami még rátett egy lapáttal az amúgy sem érték tartó közlekedő edényeire.
De nem csak a Tesla, Porsche Tycan, vagy nemrég tettem be a Jaguar ev suvok is "fillérekért" mennek.
Egy 80 ezer fontos ev suv 3-5 évesen annyit ér kb mint a Volvóm. Ami még mindig kb annyit ér mint amennyiért vettem 9 éve.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
bitpork #23743 üzenetére
Részben igaz, részben nem. Eddig 991.1 GTS-t kerestem, azzal tisztában is voltam. Most 991.2 Turbo S. Így sok a változó, de most már napra kész vagyok vele.
GTS-nél kötelező lett volna az Aero pack, az nélkül nem tetszik. De igazából az hogy a ducktail hátuljára rátettek még egy szárnyat... Próbáltam nem foglalkozni vele de egy Turbo S ezerszer jobban néz ki.
Mennyire kretén már ez gyári megoldásnak...
Illetve elő jött a régi betegségem. Nem akarom hogy kevesebbet tudjon mint a 18 éves Volvo. Nagyon hosszú időre veszem, tetsszen kint, bent, és legyen FULL FULL FULL extra, vasárnapi templomba járos állapotbanVolt 1 GTS meg most egy Turbo S amit eddig akartam. Nem sürgős, majd megtalálom az igazit...
-
FeRRaR1
őstag
Jó de én nem így vásárlok. Pláne nem ekkora összegért. Alszok rá egyet, utána nézek, adott évet mivel adták, opcionális extrák, mi kell, mi oldható meg utólag... Alapból akarnám hogy Porsche gar, full Porsche szervíz + PPF legyen de már ez is erősen szűkít. Hát még ha egyedit akarok. Mindegy, majd lesz valami de a Macan kezd idegesíteni néha. Táccs gombok pl ma is, 3x nyomom meg az ülés fűtést mire bekapcsol. De a legnagyobb vicc hogy mind a 3x adta a kamu gombnyomás hangot / rezgést. És ez még egy viszonylag jó rendszer...
-
FeRRaR1
őstag
MI FOLYIK ITT GYÖNGYÖSÖN?!
Nem akarja az univerzum hogy 911-et vegyek?
Fel kell hívnom a Budapest TV-t hogy segítsenek?Először lemaradtam a Lava Orange GTS 911 991.1 vásárlásról 1 nappal.
Majd ma hívok egy másikat, megint 3 nap rágódás után:
911 991.2 Turbo S
Carbon bucket seats
Panoramic sunroof
Carbon pack
Aero pack
Front PPF
Front lift
Pár egyéb exclusive opció.Igazából 2 dolog hiányzik, az ülés hűtés + Burmester hifi.
Gondolom a carbon bucket miatt nincs hűtés.
Szóval egy opció hiányzik ami érdekelne, de nem zenélni veszem szóval...
20k méter, teljes Porsche szerviz és garancia.
Legjobb spec ami most kapható, 3 nap mérlegelés / összes eladó példány vizslatása után eldöntöttem hogy ez egy egyedi darab és jó ajánlat.Hívom hogy holnap mennek teszt-vezetni / foglalózni.
MÁR TEGNAP LEFOGLALÓZTÁK. -
FeRRaR1
őstag
A mérések orvos / gym / kórház az elmúlt években 188cm és 190cm között vannak. De mióta kint élek csak 6'2"
Állítólag irreálisan hosszú felső testem van. Legalább is a Lexus dealer ezt állította...
Mondjuk akkor 5 másik potenciális vevőnek is mert ennyi fej lenyomat volt a vaj plafonon...Ami jó a Lexusban hogy a legtöbb extra alap vagy trimmel jön, nem nagyon kell jelölgetni. Ha most veszel egy Takumi RX-et abban kb minden benne van.
Viszont! Ez miatt nem tudtam olyat össze rakni ami jó lenne. A fapadosak ahol nincs panoráma tető ott elfértem. No nem sok hely volt de nem volt zavaró. Az F-Sportban is jobban elfértem de az akkor csak piros bőrrel volt amit 1001% hogy soha nem vennék. Kicsit más volt az ules gondolom az miatt.
Takumi-t akartam a barna belső és összes kényelmi + egyéb extra miatt. Viszont azt meg csak fa kormánnyal lehetett.
(amit utálok, leghülyébb ötlet ever)
Ideálisan az lett volna hogy Takumi + F-Sport ülés, felni, kormány.
Dealer: Felejtsem el nem lehet.Szóval tele lett a hócipőm és átmentem a Porsche szalonba. Ahol ki tudod választani a cérnát amivel szeretnéd hogy varrják a kormányodat.
Egyébként maga az ülés a hibás, nagyon kis tartományban állítható a magassága, és nem megy le eléggé.
Micsurin
Ismerős nekem azt mondta egyre kevésbé takarítják az utakat is...
-
FeRRaR1
őstag
Milyen rendes emberek, nem blokkolják az utat ha nem rendesen mellé parkoltak.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
BigBlackDog #23580 üzenetére
Valaki mérést említett?
-
FeRRaR1
őstag
Sajnos a tárcsa méret önmagában nem mond sokat. Pl nekem most 336mm standard nagyobbik Volvo méret van fent, TAROX Sport Japan. De az eggyel korábbi gen, V70R 330mm, de a koraiak 316-al jöttek úgy tudom. Mindegyik kisebb, még is jobbak a fékek. A nagyobb tárcsa inkább jobb hő tűrést ad, önmagában jobb fékezést nem.
Ami sokat dob az egy komolyabb fékpad és/vagy nyereg. Ezt a kettőt veszed eszre a legjobban hogy igen, ez határozottan jobb lett.
-
FeRRaR1
őstag
V60 Polestar 3L - Brembo 6 dugattyús rendszere platform kompatibilis, így az lenne a legjobb de nehéz vadászni, azonnal elviszik, újonnan egyharmad annyi mint a kocsi értéke...
Ha ez nem történik meg továbbra se akkor nézek valami big brake kitet, mert rengeteg cég sőt gyártó is van itt UK-ban.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #23541 üzenetére
Igazából hibátlan anyuka autó. Egyik ha nem a legsportosabb mid size SUV, de az biztos hogy a legjobb vezetni. Mutat, magasabban ülsz, jó a hangja, sok az extra, minőségi kívül belül. Meglepően kényelmes / és vagy sportos futóművel, ahogy éppen akarod.
De apukának inkább 911 kell. Mert ez egy sportkocsira hangolt SUV, az meg egy született évtizedeken át finomított, ízig vérig sportkocsi.
Illetve meglepő de hasonló az S80 V8-hoz, jobban gyorsul lassul, de annak szebb a hangja és jobban kanyarodik. 1 órán belüli távon nem jön ki, de hosszabb utakon azért a Volvo az Volvo. No nem rossz ez se, de nem Volvo.
Szóval inkább a Volvo ami hasonló csak gyengébb futómű meg alacsonyabb amit én szeretek, asszony nem... Lehet hogy rászánom magam majd egy Coilover + fék upgradre, és akkor mindenbe azonos vagy jobb lesz kivéve gyorsulás. Úgy is örökre meg akarom tartani.
Más:
Lányaim csoportosan énekeltek az O2 Arénában.
Azért ez nem mindennapos dolog, büszke apuka pillanatok.
20.000-es telt ház.Megint más:
Fáradtan 22.00 után haza esve lányom neki vágta a falnak az ajtót 5 másodperccel az után hogy mondtam neki hogy a másik oldalon szálljon ki.
Letöröltem a hozzá adott kerámia spray-el, illetve hőre gyógyuló. Szóval teljesen megfogta / védte az ajtót, és a napon hagyva vagy hajszárítóval azok a mikro karcok is begyógyulnak a fólián. 4. alkalom (eddigi legkisebb) hogy megvédte a fényezést. Ugye a legnagyobb mikor bele tolattak ugyan ebbe az ajtóba.... -
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #23453 üzenetére
De jó, már nem csak az asszony fogkeféjéhez kell app a telefonra ha nem a szerszám akksihoz is feltehetsz egy minden adatodat lelopó appot. Éljen a fejlődés.
Nem is tudom hogy tudtam eddig így akksit használni hogy nem látom a wattokat / ampereket real time távozni. Remélem visszamenőleg is meg tudom nézni hány wattot fogyasztottam szombat reggel csavarozás közben hogy ne legyenek álmatlan éjszakáim.
-
FeRRaR1
őstag
Tegnap lemostam mind a 4 verdát + alvázat + kocsi behajtót.
Egyrészről azt gondolom hogy jól esett annyira dzsuvás volt minden.
Másrészt kiviszem 2x és ugyan úgy fog kinézni gondolom.
(Annyival jobb hogy volt a hét elején 2 nagyobb eső ami lemosta az utakról a retek jó részét)Illetve felhívtak egy egész jó ajánlattal a kocsira. Úgy néz ki hogy legkésőbb Márciusban átadom és 991.1 911 GTS vagy 991.2 911 Turbo S lesz.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #23355 üzenetére
Leírom frankón, a Magyarok nagy része kib@szott vesztes itt is. Fizetésről fizetésre élni, buli és drog hegyek. Single szobában lakik, majd 10 év múlva újra látom, és még mindig ugyan abban a putri single szobában lakik.
Első Magyar idegen szoba társam (ez 2 hét volt amég találtam saját normális szobát...)
Kelek fel, egy tálcán rendezget 2 csík fehér port reggel. Te hogy szoktál felpörögni a napra? Kérsz egy csíkot? Mondom persze, minden álmom és vágyam hogy egy idegen drogos porját szívhassam fel. (erre felszívta mind a kettőt) Úgy járt a dealerekhez mint én a sarki zöldségeshez. Most vettem kis ilyet, meg olyat is mert ezt regén toltam.De nagyon sokan "csak" füveznek meg isznak. És akkora tele a f@szbuk hogy "de ez naturális" Ilyen emberek ugyan ott laknak, ugyan azt csinálják és 0 vágyuk van arra hogy valami jobb vagy több legyen. Emberiség szemete, semmit nem tesznek hozzá. Illetve gyakran velejárója hogy ők az áldozatok. Mindig minden ellenük van, és úgy élik meg a mindennapjaikat hogy a világ Vs. ők. (értsd a saját hülye döntésük áldozatai)
Állítom hogy a Magyarok fele ilyen itt, de nem csak a Magyarok... Olaszok, Spanyolok talán meg rosszabbak.
Itt csak az nem halad előre, az nem dolgozik, az nem fejlődik aki nem akar. Ennyire egyszerű.
Emunem
Sajnos vannak ilyen nők, nem sokkal találkoztam talán kettővel akik erre játszottak hogy perelés, biztosítási pénz, nő vagyok, stb...stb... Az ilyeneket messziről kiszúrom és nagy ívben elkerülöm az életben. Nem mert nem tudnék nyerni ellenük, ha nem mert nem akarom a felesleges idő pazarlást és energia vámpírkódást... -
FeRRaR1
őstag
[link] Ezt jó volt hallgatni meló közben.
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #23244 üzenetére
Nem egy sikeres hozzá állás ha azért maradsz valakivel mert olcsóbb, de nem vagytok boldogok együtt. Illetve sokszor nagyon nagyon hiányos a kommunikáció. Van aki együtt él 10 évig valakivel és savanyú pofával eszi a vacsorát 10 éven át ahelyett hogy dolgozna a problémán, megbeszélnék, vagy tovább lépne...
-
FeRRaR1
őstag
Család vs pénz kérdés:
Én könnyen eldöntöttem, mert a 95%-uk teljesen ki van zárva már. Konkrétan letiltva. Illetve pont megszűnt a munkahelyem meg előtte is csökkent a fizum (elvettek jogokat az ernyő dealerünktől...)
Elmondom mit csinálnak: Kibeszélünk mindenkit hogy mekkora hülye, sarat dobálunk, keresztbe teszünk ahol lehet. Közben f@szbúkon kurv@ nagy "boldog család" vagyunk. Majd össze jövünk húsvétkor, ahol hihi haha, full kamu felszínes színjáték. Majd utána 2 hónapig azt hallgatom hogy ki mekkora hülye, lúzer, idióta. (ezt évente 5x ismételni) Rájöttem ki volt az igazi idióta, én hogy oda jártam és a részese voltam... Olyan negatív energia, semmi jó szó vagy pozitívum. Gyomrom felfordul még vissza gondolva is. Ha valaki egyszer is segít a másiknak azt 10 évig felhozza (konkrétan több ilyen is van). Somogyi hírlapba is beteszi. De azt hogy lépten nyomon lehúz és keresztbe tesz arról kuss van.
Most írhatnék példákat, sokat, de csak egyet fogok: Saját apám hamisított a nevemben 3 milliós OTP hitelt pár nappal a kiköltözésem után. 3 misit felrántott valami ismerős ügynökkel. És ez messze nem a legdurvább... Mondom elég vastag könyv lehetne, 1001 ügy meséi. Olyan pszichológiai hadviselés hogy Észak Korea meg irigyelné. Testvérem pszichológusa is csak pislog néha hogy ilyet még nem b@szott...
Akkori asszonyom M.o.-n maradt, majd meglátjuk mi lesz címmel. Hiányzott, megkérdeztem ki jönne e hozzám, igent mondott, azóta is boldogok vagyunk és ez már 13 éve volt. Persze voltak nehéz szakaszok, de amég a cél közös és megdolgozunk a személyes és üzleti sikerekért addig élvezed az egész utazást. Azóta közös gyerekek, cégek, és sikerek már idén is.
Pár rokon akivel beszélek annyit mondott: Gratulálunk! Te vagy az aki megtöri a családi átkot, és másképp dönt, viselkedik, nevel.
Imádom az életem, nem túl nehéz, nem túl könnyű. És a legfontosabb hogy élvezem az utazást. Nincs olyan napom hogy ne tennék érte. Mindig lehet fejlődni, és mindig lehet dolgokat jobbá tenni körülötted. 500 font + egy háti zsák + kemény munka és kitartás 10 év alatt gyönyörű egészséges család + cégek + új Porsche. Mind full legálisan.
Ami a legfontosabb, az hogy rokon NEM hatalmazza fel őket hogy tönkre tegyenek, lehúzzanak, terrorizáljanak. Sőt, ez pont hogy kevesebb jogot ad nekik mert egy vér szerintitől többet várnál el mint idegenektől. Szóval érdekes lecke volt, de már 4-5 éve minden negatív embert kizárok az életemből. Legyen ez a saját anyám, nem érdekel. Azóta 10x olyan nyugodtak a mindennapjaim. Illetve sajnos nagyon sok ismerős van így, hogy full terror család, szóval nem egyedi eset... Sőt több olyan családot tudok ami elrettentő, mint sem olyat ami példa értékű, de szerencsére azért akad.
Ahány ember annyi eset, nem lehet egy esernyő alá venni mindenkit. Viszont kérdezd meg magad minden nap: Mit tettem a családom boldogságáért ma, és mit tehetek holnap. Akár mi apróság, mindegy mi. Ha nem teszel semmit nem lesznek változások ez ennyire egyszerű. Sajnos tapasztalatom szerint az emberek nagy része ilyen.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
barnam_ #23202 üzenetére
Remek miniszterük beengedett 1 millió Indiait majd lemondott.
brumi1024
USA most szimpatikus, persze a legjobb országban is vannak rossz helyek és a legrosszabban is jók...
De az hogy erősítik a határokat, gyártókat vonzanak be, próbálnak minél több mindent országon belül előállítani. Illetve kitoloncolnak és lecsuknak bűnözőket ahol eddig szemet hunytak. DEI sz@rokat beszántották szinte mindenhol ami egyébként is full agyhalott ötlet volt, hogy bőrszín meg nem alapján vettek fel munka erőt nem a tudásuk / kepésségük alapján. Mennyire evolúció ellenes és rasszista az egész, mikor pont az ellen találták ki csak aztán túl tolták, nem is kicsit. Csak remélem hogy szokás szerint ezek egy részét átveszi EU is, mert hotelekben tartani hajon érkezett illegálisokat adó fizetők pénzén annyira agyhalott hogy leírhatatlan.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #23191 üzenetére
Én nem tapasztaltam ezt. Max az első 1-2 évben. Nem csak London, de Scotland vagy Cornwall, törzsgyökeres helyiek akárhonnan mindig kedvesek és segítőkészek voltak. Sőt, írhatnék 1000x ellen példát mikor M.o.-n voltunk, mekkora köcsögök voltak mindenhol. Bemész egy boltba, henteshez, navhoz nullás igazolásért. Kedvesen, mosolyogva jó hangulatba, köszönsz tisztelet tudóan és már az is csoda volt ha vissza köszönnek. Álltalában csak azt a le tudnálak köpni nézést kaptuk. Jó élmény volt
(Annyira jó hogy én 18-ban megfogadtam hogy soha többet be nem teszem a lábamat abba a köcsög beszürkült országba)
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Alusky #22981 üzenetére
Részvétem a kutyus miatt. Ezert nem beszélek a rokonok 90%-val. Nem éri meg. Hallom az agysejtjeim halál sikolyát. Többet ér a nyugalmam, meg egy fűszálat se tettek hozzá az életemhez soha... Annyira hülyék hogy nem értem hogyan vannak még életben. Olyan döntéseket hoznak mint ha versenyeznének ki a nagyobb hülye.
radi8tor
Amennyiben egyértelmű az ügy, van videó, van felelős aki elismeri akkor gyorsan perkálnak. +TK, szóval ilyenkor nem sokat szórakoznak.
Emunem
Jók ezek a YT megjavítós projektek mint nézni való. De 90%-ba tuti nem ülnék be ha nem kicsit drágábban vennék egy rendeset amit nem tákoltak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- TAVASZI RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest