- Apple asztali gépek
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egér probléma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Monitorkalibráló eszközök
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
ASUS WL-500G Premium
Új hozzászólás Aktív témák
-
Addel
senior tag
ipkg -val felrakott pakkokat hogy lehet leszedni késöbb ?
Még kezdő vagyok linuxban és egy csomo olyat is feltettem a routeremre (kipróbálás céljából) amire nincs szükségem .
[Szerkesztve] -
Pelican
őstag
A PWC 9.0.2 driver az alábbi kamerákat tudja kezelni:
* Philips PCA645
* Philips PCA646
* Philips PCVC675
* Philips PCVC680
* Philips PCVC690
* Philips PCVC720/40
* Philips PCVC730
* Philips PCVC740
* Philips PCVC750
* Askey VC010
* Creative Labs Webcam 5
* Creative Labs Webcam Pro Ex
* Logitech QuickCam 3000 Pro
* Logitech QuickCam 4000 Pro
* Logitech QuickCam Notebook Pro
* Logitech QuickCam Zoom
* Logitech QuickCam Orbit
* Logitech QuickCam Sphere
* Samsung MPC-C10
* Samsung MPC-C30
* Sotec Afina Eye
* AME CU-001
* Visionite VCS-UM100
* Visionite VCS-UC300
Az OV51x 1.65-1.12 az alábbi chippel szerelt kamerákat kezeli:
OmniVision OV51x/OV51x+
OmniVision OV6620/OV7610/20/20AE/8610 -
TheCif
tag
Sziasztok!
Lenne egy problémám, hátha valaki már találkozott hasonlóval. 1.9.7.2-es firmware-em van és a sávszélességemmel 177kb/s-el tudok letölteni router nélkül. Ahogy beteszem a routert ez leesik 26k-ra, ha bekapcsolom a bandwith managementbe hogy prioritása legyen az ftp servernek akkor leesik 22k-ra, aztán ha az ftp számára fentartott sávszélességet beállítom mondjuk 50 v. 80%-ra akkor fölmegy 47k-ra. Ha pedig 100%-ra teszem akkor fölmegy a maximális 177-re. De ekkor minden más nagyon lassú.
Van valami ötletetek?
ELőre is köszönöm.
Üdv. -
pepe33
tag
Senki nem tud ajánlani egy WEBCAMOT ehhez a routerhez ?