Hirdetés
- Ilyen olcsó sem volt még egy Apple notebook
- Túl nagy alkatrészt vettél? Így kerülheted el a PC-építés legnagyobb hibáját
- MWC 2026: leégsz, ha nem figyelsz a TCL 15 ezer nites panelje előtt
- Második villámcsapás: teszteltük a ROG Raikiri II Xbox kontrollert
- 100 TB-os HDD-k felé vezető alapot prezentált a Seagate
Új hozzászólás Aktív témák
-
rayoliviero
veterán
Teljesen kezdő vagyok, nem értek a programozáshoz.
LG G2 telefonomhoz szeretnék egy olyan zip fájlt, amin belül van egy system és data mappa, plusz a META-inf.
A data/app mappába szeretnék tenni apk fájlokat. Ha új romot teszek fel, akkor ezzel recoveryből fel tudom installálni egyszerre az összes programom. System mappa is azért kell, ha éppen oda kell valamit másolnom.
Nem tudom, hogy ehhez lehet-e készíteni olyan META-infet, amely bármelyik romhoz jó?
Van egy zipem. Ebben már benne a system mappa és használtam is már, jól működik. De nincs data, az updater script nem tartalmazza, hogy mountolja a data mappát. Ki tudnám egészíteni, hogy a romokból kimásolom az adott sort, de félek valamit elrontok. Mert olvastam itt szignózásról és mindenről, én pedig nem értek ehhez az egészhez.
Valaki meg tudná ezt nekem nézni és kiegészíteni?
És elmagyarázni, hogy a META inf-ben mik azok a fájlok? A scripten kívül még van benne egy pár. Hogy azért legyen róla valami fogalmam.
Köszönöm előre is.

Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - mc7a4mg/a 3 év gar
- Bambu Lab A1 Mini 3D nyomtató kifogástalan állapot
- Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz DDR4 kit / Beszámítás OK!
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Intel I7-7700 / Beszámítás OK!
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel