Hirdetés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- 3D nyomtatás
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen házat vegyek?
- Akciókamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rayoliviero
veterán
Teljesen kezdő vagyok, nem értek a programozáshoz.
LG G2 telefonomhoz szeretnék egy olyan zip fájlt, amin belül van egy system és data mappa, plusz a META-inf.
A data/app mappába szeretnék tenni apk fájlokat. Ha új romot teszek fel, akkor ezzel recoveryből fel tudom installálni egyszerre az összes programom. System mappa is azért kell, ha éppen oda kell valamit másolnom.
Nem tudom, hogy ehhez lehet-e készíteni olyan META-infet, amely bármelyik romhoz jó?
Van egy zipem. Ebben már benne a system mappa és használtam is már, jól működik. De nincs data, az updater script nem tartalmazza, hogy mountolja a data mappát. Ki tudnám egészíteni, hogy a romokból kimásolom az adott sort, de félek valamit elrontok. Mert olvastam itt szignózásról és mindenről, én pedig nem értek ehhez az egészhez.
Valaki meg tudná ezt nekem nézni és kiegészíteni?
És elmagyarázni, hogy a META inf-ben mik azok a fájlok? A scripten kívül még van benne egy pár. Hogy azért legyen róla valami fogalmam.
Köszönöm előre is.

Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kritikát kapott a Nintendo konzolgyilkos felhasználói szerződése
- Tőzsde és gazdaság
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Hibátlan 2+ Év Garancia! GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8GB