Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rayoliviero
veterán
Teljesen kezdő vagyok, nem értek a programozáshoz.
LG G2 telefonomhoz szeretnék egy olyan zip fájlt, amin belül van egy system és data mappa, plusz a META-inf.
A data/app mappába szeretnék tenni apk fájlokat. Ha új romot teszek fel, akkor ezzel recoveryből fel tudom installálni egyszerre az összes programom. System mappa is azért kell, ha éppen oda kell valamit másolnom.
Nem tudom, hogy ehhez lehet-e készíteni olyan META-infet, amely bármelyik romhoz jó?
Van egy zipem. Ebben már benne a system mappa és használtam is már, jól működik. De nincs data, az updater script nem tartalmazza, hogy mountolja a data mappát. Ki tudnám egészíteni, hogy a romokból kimásolom az adott sort, de félek valamit elrontok. Mert olvastam itt szignózásról és mindenről, én pedig nem értek ehhez az egészhez.
Valaki meg tudná ezt nekem nézni és kiegészíteni?
És elmagyarázni, hogy a META inf-ben mik azok a fájlok? A scripten kívül még van benne egy pár. Hogy azért legyen róla valami fogalmam.
Köszönöm előre is.

Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 17 - még mindig tart
- Bemutatta a Panther Lake kiscica verzióját az Intel
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Házimozi belépő szinten
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Távozik az Apple vezérigazgatója
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 16E gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Legújabb Thinkpad T14 gen6 - Bontatlan + magyar! - Core Ultra 7 255U - 16/32GB - 512GB - Gyártói gar
- 96GB DDR5 ECC RDIMM 5600MHz szerver RAM
- Eladó AMD Ryzen 7 9700X, RTX 3070, 32GB 6000MHz DDR5, 1TB M.2, 850W +80 Gold Gamer PC!
- 27% - ÚJ - XFX Radeon RX 9070 16GB GDDR6 Swift OC Videokártya! BeszámítOK
- Logitech MX Master 3S for MAC