- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Hisense LCD és LED TV-k
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Harmincadik születésnapja alkalmából megújult az AIDA64
- Azonnali fotós kérdések órája
- Androidos tablet topic
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
az igaz, hogy a Present() call után jön csak a képbe a teljes GPU miskulancia, de két dolgot nem árt ehhez tekintetbe venni:
- ha a Present()-ek egyenletesen jönnek, és utána a a GPU-k összeb*****k az időzítést, akkor annak ugyanúgy ugráló hatása lesz (nagyon rossz esetben jönnek a sokat emlegetett runt frame-ek)
- ha valamelyik frame kiszámolása nagyon sokáig tart, akkor az engine közben megtölti a saját framebufferét, és vár, amíg a GPU nem ürít. ilyenkor a Present()-ek között is jelentkezik egy hosszú frame - rosszabb esetben pedig utána néhány rövid, mert a GPU gyorsabban ürít, mint ahogy a motor számít rá, és akkor a motor is felgyorsít. ezért problémás, ha a két gyártó csudálatos power control megoldásai gyakran billegtetik az órajelet nagy mértékben.@SzlobiG: én egy kicsit sarkosabban fogalmaznék. teljesen sz*r, amit az AMD megoldása csinál, és ezt az input lagos rizsát csak utólagos magyarázkodásként hozták be. ha az input lagra figyelnének, akkor olyan ütemben tennék ki a frame-eket, ahogy a Present()-ek érkeznek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Hisense LCD és LED TV-k
- SSD kibeszélő
- Haditechnika, harcászat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BMW topik
- iPhone topik
- Borderlands 4
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest