- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- Kézikonzoltól a gamer PC-ig minden területet lefedne a Corsair új SSD-je
- Hidat épített az NVIDIA a hagyományos és a kvantumszámítógépek közé
- Villámgyorsan töltődhet be minden a PNY új SSD-jével
- A Kensington új terméke mindent megtesz, hogy kímélje csuklódat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Notebook hibák
- TCL LCD és LED TV-k
- Egérpad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dobozos formában is befutott az AMD 32 GB-os csúcs-Radeonja
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami nem méri az input lagot, ami szintén egy fontos elem. Mondjuk ezt semmi sem méri. De gondolom eddig ezt nem értetted meg, így ezután sem fogod. Nem töröm magam.
Persze kisebb
... Mit is csinál a smoothing? Fogja magát a rendszer és késleltetve dolgozza fel a jelenet adatait. Na már ha mesterségesen késleltet, akkor hogy a fenébe lehet kisebb az input lag, amikor a késleltetés mértéke biztos pozitív valós szám ms-ban mérve. Ha kisebb lenne, akkor negatív valós szám lenne, de mivel a mai hardverek még nem képesek időutazásra, így be kell érni a fizika törvényei adta keretekkel.
Nincs olyan, hogy a képkocka túl korán jön. Az jön. Annak a számítás késleltethető, de ezzel nő az input lag.A képtörés az a kijelzett kép része. A monitor akkor sem fog 60-nál többet megjeleníteni.
Ha nem állítod, akkor is állítja a driver, mert van minden programra profilozott beállítás. De ennek az opciónak a célja, hogy SLI mellett csökkentse le az input lagot a sebesség csökkentése oltárán is. Ezért ad rá beállítást az NV. Az AMD nem ad, mert nekik erre nincs szükség. Annál kisebb input lagod sosem lesz, mint ahogy működik a CF. Állíthatod egy kártyával is, de sok értelme nincs, mivel a profilban definiált beállítások egy GPU-hoz vannak szabva.
Légyszi hagyjuk már az általad elképzeld dolgokat és szorítkozzunk a tényekre. Kurvára kell a 4 SSD, mert 60 képkockát kell másodpercenként kiírni 24 bites színmélységben. Ezt veszi be az NV-nek a programja, és ebből alakít egy tömörített állományt, amit például virtualdubbal lehet használni. De basszus milyen tömörítésről beszélsz, amikor képkockákat ment a rendszer érted ... nem videót. Képkockát! 24 bites 8/8/8-as színmélységű tömörítetlen frame buffer tartalmat. A videót baszhatom, mert nem tudja az FCAT alkalmazás beszínezni a képtöréseket.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ASRock RX 9060 XT 16GB GDDR6 Challenger OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 PURE OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- ASUS DUAL GeForce RTX 5060 Ti O16G
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3563,100% Akkumulátor
- Új pc házak! Kèszleten!
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E15 Gen2 AMD - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Gari
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

... Mit is csinál a smoothing? Fogja magát a rendszer és késleltetve dolgozza fel a jelenet adatait. Na már ha mesterségesen késleltet, akkor hogy a fenébe lehet kisebb az input lag, amikor a késleltetés mértéke biztos pozitív valós szám ms-ban mérve. Ha kisebb lenne, akkor negatív valós szám lenne, de mivel a mai hardverek még nem képesek időutazásra, így be kell érni a fizika törvényei adta keretekkel.

