Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hiába ugyanaz a motor a Death Stranding és a Horizon Zero Dawn esetében. Előbbit sokkal rövidebb idő alatt csinálták meg, egészen pontosan fél év alatt, tehát a Death Stranding esetében fel sem merült, hogy kicseréljék a konzolra tervezett modelleket, textúrákat, egyéb tartalmakat. Ezek minősége korlátozott, mert futniuk kell a PlayStation 4-en. A Horizon Zero Dawn portolása két és fél éve kezdődött meg, és ilyen távon belefér az, hogy újratervezzék a tartalmat, vagyis a PC-s verzió jobb minőségű tartalmat használ, mint a PlayStation 4-es, meg az effektek minősége is jelentősen javult. Ezt meg is tették, és emiatt van egy original beállítás a játékban, ami gyakorlatilag megegyezik a PlayStation 4 szintjével. Itt megkaphatók az eredeti tartalmak, persze átkötegelve, de a részletességük nagyjából megegyezik a PlayStation 4 verzióval, ahogy ez a Death Stranding esetében is. Viszont a Horizon Zero Dawn esetében vannak részletesebb tartalmak, amelyeket magasabb grafikai szinten be lehet állítani. A vegetáció át lett rakva compute shaderre, ami így lényegesen részletesebb lett, a TressFX már nem csak Aloy haján van szimulálva, hanem mindenen, és nem csak szimuláció szintjén, hanem mindenre van OIT shortcut alkalmazva. Tehát a konzolhoz képest a tartalom minősége jelentősen nőtt, és ezért nő a gépigény is. De aki a konzol szinttel megelégszik, használhatja az original beállítást, és akkor a teljesítménye közel lesz a Death Strandinghez, amely port eleve nem használ részletesebb tartalmat. Tehát a motor működik ezalatt is, csak a részletesség fel lett húzva az egekbe, de ezt nem kötelező ám bekapcsolni, erre vannak a grafikai beállítások.
Az a baj, hogy sokan azt hiszik, hogy az a jó port ha gyorsan fut, pedig ez relatív. Mi fut gyorsan? Negyedannyi részletességgel nyilván nagyobb lesz ugyanolyan motoron a teljesítmény, de elfelejti mindenki, hogy a Horizon Zero Dawn részletessége is lecsökkenthető a Death Stranding szintjére, és akkor jön vele a teljesítmény is, hiszen a motor szintjén ugyanazokat az optimalizálásokat használja, amiket a Horizon. Lényegében ugyanaz a motort, csak itt nem adott a Sony két évet arra, hogy tervezzék át a tartalmat is PC-s szintűre. Utóbbi már üzleti döntés, nyilván ha lett volna akarat rá, hogy ebbe pénzt fektessenek, akkor a Kojima Production is meg tudta volna tenni, hiszen a motort készen megkapták a Guerillától, csak nem láttak annyi lehetőséget a PC-s eladásokban, hogy érdemes legyen bele pénzt ölni, inkább arra mentek, hogy egyáltalán hozza vissza maga a játék a befektetést. A Horizon Zero Dawn más tészta. Az rég megtérült már csak a PS4-es eladásokból, így ott lehetett költekezni, jó eséllyel visszajön PC-s szinten is az extra befektetés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Politika
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Trollok komolyan
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Diablo IV
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen