Hirdetés
- Mini-ITX
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Androidos fejegységek
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyon nem dolgoztak rajta. Egyszerűen mindenre szokatlanul nagy felbontású textúrákat használnak. Ebben a tömörítésnek nincs szerepe. A DirectX API-ban eléggé szabványosítva van, hogy milyen BC formátumok vannak az egyes problémákra. Ha nagyon akarnának erre gyúrni, akkor használtak volna ASTC-t az AGS-en keresztül, de nem tették, mert ugye kétszer kellene szállítani a tartalmat. És annyira sokat ezzel amúgy nem nyernének, maximum -20%-ot, miközben a játék telepített mérete majdnem megduplázódna.
A játék és a 3rd party programok kijelzése között az a nagy különbség, hogy a játék eléri a VRAM-ot, míg a 3rd party programok nem is látják. Emiatt egy nagy kövér hasraütéses tippelés, amit csinálnak. Én ezeket szoktam nézni RGP-vel, és a közelében sincs a valóságnak DX12-ben vagy Vulkan API-ban az afterburner. A legközelebb a Windows 10 feladatkezelőjében beépített mérő jár. Nem annyira pontos az sem, mint egy profilozó, de tényleg nincsenek 50-60%-os eltérések, inkább 3-5%. Az meg ugye reális, mert a profilozó az mégis egy frame-ről ad információt, míg a Windows 10 mérője nem.
Az RE2 Remake egyszerűen ennyit kér. Az volt a koncepciója a Capcomnak a memóriamenedzsmenttel, hogy nyugodtan rá lehet adni az maxot, a játék maximum nem tölti be a legnagyobb textúrákat, ha nincs hozzá elég nagy memória. Ehhez egyébként az is kellett, hogy ne csökkentsék mesterségesen a textúrák felbontását, hanem úgy voltak vele, hogy leszállítják a natívot, ahogy elkészültek. A legtöbb játék esetében tudni kell, hogy messze nem kapják meg azt a minőséget, amin amúgy elérhető lenne. Egy csomó olyan döntést hoznak a kiadás előtt, hogy bizonyos textúrákból csak a megalkotott felbontású verziónak a felezett minőségét szállítják. Emiatt férnek bele a játékok jórészt a 8-12 GB-ba. De ha ezzel nem akarnak törődni, akkor ki lehet adni a tervezett minőséget, az bizony zabál rendesen. Ha jól működik a memóriamenedzsment, és képes kezelni ezt a problémát, akkor tulajdonképpen miért ne, akinek megvan a VRAM-ja élvezheti tényleg maximumon, akinek pedig nincs meg, annak a memóriamenedzsment megoldja a minőségcsökkentést.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- World of Tanks - MMO
- Mini-ITX
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire PULSE RX 7900XTX 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E744 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Samsung Galaxy Watch 6 Classic 43mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest