Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sakal83 #24476 üzenetére

    A Microsoft nemrég kiadott egy ajánlást, hogy szerintük mit érdemes csinálni a DX12 alatt (ez használható Vulkan API-ra is).
    Végeredményben négy textúraméretet tartanak ideálisnak, azaz a textúraminőség elvileg lehet: low, medium, high és very high. A DX12 sajátosságai miatt az MS nem ajánlja, hogy ez változtatható legyen és az alábbi VRAM mennyiséghez ajánlják kötni a paramétert: 2 GB-tól low, 4 GB-tól medium, 6 GB-tól high, 8 GB-tól very high. A VRAM mennyiségét úgy érdemes megválasztani, hogy milyen textúraminőséggel szeretnél játszani, és az MS ajánlása szerint nem tudsz majd belelő kifutni, mert meg sem engedné egy program, hogy beállítsd a magasabb részletességet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák