Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz #48613632 #29344 üzenetére

    A textúra tömörítéses érved oké, viszont itt alapvetően a textúrák felbontásával játszanak, nevezhetjük ezt a "tömörítés mértékének". Amit viszont nem vettél figyelembe, hogy minél komplexebb a játék grafikája, minél több minden van rederelve, annál több mindent érdemes a videoramban tárolni. Persze, lehet mondani, hogy rossz a kihasználtság, és ez így is van, ugyanakkor jó okkal működnek elsősorban így a motorok, főleg DX11 alatt, hogy csak pakolnak és pakolnak befelé, ugyanis ennek van a legkisebb negatív hatása a sebességre, amikor össze vissza kell legózni hogy beleférjen valami a VRAM-ba, ott annak a teljesítményen is komoly nyoma fog maradni. (Tipikusan mikrolaggok.)

    Ami a FHD/4K dolgot illeti, ezzel is vitatkoznék, munkahelyemen 1440P-s a 24"-os monitorom, itthon FHD, és igencsak látszik a különbség élességben, a tartalom részletességében még úgy is, hogy azon többnyire csak dolgozom....

Új hozzászólás Aktív témák