Hirdetés
- Hobby elektronika
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #25231 üzenetére
Tudom mit kínál a BF3-hoz képest a BF4. A grafikai effektek változása mellett (ami az FB3 motor újítása, például sokkal több szimulált particle) beépül a címtérnek való megfeleltetés a dinamikus pufferek SRV-ire, illetve a dinamikus constant pufferek támogatása a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE funkcióval. Mindkettő DX11.1-es fícsőr és elvileg minden DX11-es kártyán működik.
Egy extra lesz, ami AMD GCN only, mégpedig a Depth Bounds Test. Ezt a MoH Warfighterben láthattuk, de mivel ez a dolog része lesz a DX11.1 kiterjesztéseinek, így a Frostbite 3 alapvető támogatást alkalmaz rá. Ezzel felgyorsítható a feldolgozás, mert előre képes megmondani, hogy x-y dolog nem látszik, így arra a többi hardverrel ellentétben nem pazarol erőforrást.
Valszeg több funkciót nem adnak hozzá, illetve az MSAA-t minden bizonnyal váltja a Tomb Raiderbe épített SSAA.
Új hozzászólás Aktív témák
- 12 GB-os RTX 4070Ti - garanciával
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 16GB RAM 512GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest