Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
saw1114
tag
üdv! Utánvét már nincs az alzánál?Mert nem engedi választani
-
Exelsior24
aktív tag
Most érkezett a segito@alza.hu -címről:
"Üdvözöljük!
Köszönjük az információt.
Megerősítjük, hogy a visszautalás megtörtént, megérkezése a számlájára 2-3 munkanapon belül várható.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel, ... "Köszönöm szépen még egyszer az e-mail címet, szerencsére így gyorsan lezárult ez a kárigény.
-
Met
nagyúr
válasz
Exelsior24 #7886 üzenetére
Jaa, azt hittem hogy boxos átvétel volt.
Arra írtam hogy miért teszi be ha látja hogy törött. -
Én ma reggel ezt kaptam
Nem emlékszem, hogy éjszaka átléptem volna a határt -
Exelsior24
aktív tag
Az alza-nál valószínűleg még nem volt törött amikor feladták, de mint leírtam a becsomagolása egyenlő volt a nullával, így persze csoda lett volna ha épségben megérkezik.
Egyszerűen nem értem, ennyire spórolnak már náluk a csomagolással, dobozokkal? Egy nagyobb dobozba tényleg simán belefért volna a többi kis méretű termék mellé szépen, és semmi gond nem lett volna vele.
Ráadásul mivel eddig semmi gondom soha nem volt velük, amikor hívott a futár, hogy hozza a csomagot és mivel ki is volt már előre fizetve, mondtam neki, hogy nyugodtan adja oda a portás hölgynek, mert a 4. emeleten dolgozok, és kell vagy 6-7 perc legalább mire onnan a portához leérek, nem akartam, hogy a futárnak ott kelljen még várakoznia majdnem 10 percet.
De tanultam most belőle, legközelebb csak is személyesen veszem át, illetve megkértem a portás hölgyet is, hogy ha látja legközelebb, hogy szét van szakadva a doboz, mintha fociztak volna vele, akkor vagy ő, vagy a futár csörgessen már meg telefonon, és addig ő ne vegye át tőle semmi esetre se a csomagot. -
Met
nagyúr
válasz
Exelsior24 #7882 üzenetére
Nem nagyon értem, látja hogy törött, miért teszi be?
-
Exelsior24
aktív tag
válasz
raziel01 #7883 üzenetére
Köszönöm szépen!
Kaptam is erről az e-mail címről egy levelet tőlük nemrég, arra válaszolva visszaküldtem nekik az adatokat, remélem így vissza tudják majd utalni a termék árát. Bankszámlaszámot IBAN formátumban is elküldtem nekik, mert azt már sokszor olvastam itt a topikban, hogy abban szokták kérni.
Esetemben most, mondjuk a DPD volt főként a hibás, mert teljesen biztos, hogy valami nagy súlyú csomag ráesett, vagy rádőlt a csomagjaimra az autó hátuljában, de ettől függetlenül abban azért az alza is hibás, hogy egy kicsit nagyobb méretű dobozba belefért volna a jégkaparó is a többi kis rendelt dolog mellé, és akkor nagy valószínűséggel épségben, egyben megérkezik.
De ez, hogy ilyen kis vékony folpack-kal egyszer körbetekerték az egészet, és semmi sem védte a terméket (csupán a milliméter vékony folpack), ez azért hihetetlenül hanyag csomagolás a részükről, én az alza-tól eddig nem ehhez voltam szokva.
Korábban volt, hogy szintén apróságokat akkora hatalmas dobozban küldtek el, hogy több mint kétszer belefértek volna, és a doboz több mint fele levegős pufizacsival volt kibélelve gondosan. -
raziel01
veterán
válasz
Exelsior24 #7882 üzenetére
segito@alza.hu
Én ide szoktam írni.
Leírod a rendelésszámot meg röviden, hogy miért írsz nekik meg mellé, hogy melyik bankszámlaszámra várod a visszautalást. Mindig működött. -
Exelsior24
aktív tag
Sziasztok!
Évek óta rendelek az alza-ról és eddig soha nem volt gondom velük, de sajnos ma érkezett rendelésemmel egy kicsit én is megszívtam. Több kisebb dolgot is rendeltem amelyeket egy kisebb dobozban küldtek el összezsúfolva.
Illetve volt a rendelésemben egy Fiskars SnowXpert Jégkaparó is, amely másik végén egy seprű / kefe szerűség van, így méretéből adódóan egy kissé hosszabb (nagyobb - hosszabb dobozba férne csak bele), nos ezt az alzás csomagoló jóember nem tette a dobozba, hanem külön csomagként adta fel, amivel nem is lett volna gond, viszont becsomagolásként mindössze ilyen bazi vékony átlátszó "frissentartó fóliába" (folpack) tekerte bele egy kicsit, én ilyenbe max a szendvicseimet, vagy egyéb ételt szoktam csomagolni.
Mondanom se kell szállítás közben valószínűleg rázuhant, vagy rádőlt valami, és ripityára tört a kaparó fej része.
A doboz is kapott a rázuhanó / rádőlő súlyból, mert az egyik széle végig volt hasadva, és meg is volt lapulva, a leragasztása szét volt nyílva, de szerencsére a benne található termékek jól be voltak csomagolva, vagy a saját gyári csomagolásuk megvédte őket, illetve olyan levegős párnás kitöltő védőizé is volt benne bőven, így szerencsére, és csodával határos módon abban semmi sem sérült meg, csak maga a doboz nézett ki úgy mintha valaki ráült volna, és tényleg nem túlzok, tudok küldeni róla képeket is.A széttört jégkaparóról készítettem is fotókat, és a weboldalon indítottam reklamációt "sérülten vagy hiányosan" érkezett termékre, amelyet szerencsére jóvá is hagytak délutánra.
Most a jégkaparónál ezt írja nekem:
"Vedd fel velünk a kapcsolatot, a következő összeg a számládra történő visszatérítésre várakozik: ........ Ft. "
"Küldd el nekünk azt a bankszámlaszámot, ahová meg szeretnéd kapni az összeget, mi pedig azonnal elküldjük azt. A kapcsolatfelvételi űrlapon vagy telefonon kapcsolatba léphetsz velünk."Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hol tudom elküldeni nekik a bankszámlaszámomat, hol találom ezt a kapcsolatfelvételi űrlapot, mert sehol sem látok ilyen űrlapot így elsőre?
Esetleg a telefonszámukon hívjam fel őket, úgy egyszerűbb megadni nekik a szükséges adatokat a visszautaláshoz?Köszönöm a segítséget előre is!
-
Alcsi69
senior tag
Volt fent alzán egy bontott 4000C16-os Viper Steel memó kit elég jó áron, na mondom akkor megveszem aztán az eladni szánt gépben komolyabb lesz a ram. Megjött, kibontottam, 4000C19-es Viper Steel van a 4000C16-os dobozban. Mondom zseniális, mindenesetre ez is B-die kit, próbáljuk ki. Természetesen még csak nem is működik sehogy sem. Szóltam nekik hogy ez történt, mi legyen. Írták hogy elállást nyomassak.
Ma visszavittem délelőtt elállással, most este már kaptam is a visszajelzést hogy elutasítják az elállást mert 4000C19-es kit van a 4000C16-os dobozban.
Most konkrétan amiatt utasították el az elállást, ami okból én azt kezdeményeztem.
-
#24845312
törölt tag
válasz
torma1981 #7875 üzenetére
Alzánál is ugyanígy van. Pár éve már jeleztem nekik, de írtam róla ebben a topicban is (akkoriban még csak 14 nap volt). Azt az egyet nem figyeltem még meg, hogy a rendszerük a számla kiállításától, vagy az AlzaBoxba beérkezéstől számolja-e a 14, illetve most már 30 napot, de az biztos, hogy nem az átvétel napjától, mert addigra már inaktív az elállás gomb az oldalukon mindig.
Az átvétel napjától számított 30 nap ettől függetlenül él az Alza esetében is, mert akár e-mailben írtam nekik, akár személyesen vittem be, minden esetben elfogadták az átvétel napjától számítást annak ellenére, hogy az oldalukon nem így számolódik.
-
wjbhbdux
veterán
Az Alzában élhetek elállással ha vmelyik boltban veszem át a terméket, vagy csak szállítós rendeléssel?
-
gyuri2008
veterán
Van valami limit,hogy hányszor küld vissza a vevő a 30 napos elállás opcióban?
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Ha vásároltam Alzán egy telefont, kibontottam, beállítottam, kb pár órát tapogattam, de nem tetszik, és visszaküldöm - ugye a teljes vételárat visszakapom? -
Silentfrog
veterán
válasz
Silentfrog #7760 üzenetére
Fejlemény a töltőállomás ügyében. ( hibás termékleírás, a termékben lévő akkuk típusa nem a tartós LiFePO4 hanem ternary lithium így a 3-10 ezer töltési ciklus helyett csak ezret ígért a forgalmazó)
A termék leírását javították a terméket kicserélik. Írtam nekik abba még mindig nem LiFePO4 akku lesz, kértem hogy le lehet e vásárolni másik termékre.
Nem zárkóztak el tőle.
Nagy piros pont az Alzának. -
Met
nagyúr
Jól látom hogy már nem látom az AlzaPlus+ akciós menüpontot?
-
Bornie127
aktív tag
Sziasztok! segítsetek nekem egy alzás problémával.
Tisztelt cím!
A tárgyban szereleplő azonosítójú rendeléssel vásároltam 4db seagate exos x18 hdd-t.
Kicsomagolás után vettem észre, hogy a 4 hdd-ből kettő fehér címkés, ami refurbish-t jelent, azaz felújított, nem új. Kértem információt a seagate supporttól is, akik megerősítették ezt nekem, a két érintett szériaszámú termékre már nincs gyári garancia, OEM termék volt.
Az alza weboldalán nincs feltüntetve, hogy vegyesen érkezne a termék, illetve, hogy refurb. terméket árusítanának, a zöld címkés HDD szerepel újként hirdetve.
A seagettel folytatott chat beszélgetést lentebb találják. A termékekről a fotót csatoltam.Kérdésem az, milyen módon tudjuk megoldani ezt a problémát, hogy a két refurbised termékem helyett is új zöld címkés terméket kapjak?
Előre is köszönöm.
Erre is a sablon levél érkezett:
Tiszetelt cím!Én nem elállni szeretnék a vásárlástól. Én a két refurbished hdd helyett szeretnék kapni kettő újat.
Hogy kapok helyette másikat? Nem akarom újrarendelni, mert azóta drágább is lett a termék, illetve hogyan tudják azt garantálni, hogy a következő rendelésemnél, nem lesz benne szintén refurbished hdd?
Visszaküldöm én szívesen, amennyiben a postaköltség is megtérítésre kerül (akár elektronikus kupon formájában), mert itt nem én szeretnnék elállni, hanem hibás teljesítés történt.
Várom továbbra is a megoldási javaslatokat.Azóta csak a sablon levelet nyomatják, hogy álljak el a vásárlástól. Bármit írok nekik, vagy leszarják, vagy el sem olvassák. Lehet ezekkel bármit kezdeni?
Elállásként küldjem vissza, vagy reklamációként?
Hogy jövök ki a legjobban, addig amíg nem drágul jobban a hdd? -
Tikakukac
titán
válasz
Dan-szan #7853 üzenetére
Az MS honnan tudná, hogy mi van a te számládon? Leszállítási dátumok kerülnek fel default minden létező eszköznél amit gyártanak a világon és ez javítódik át jobb esetben eladás után, ha javítódik ugye.
Ha nem, akkor meg van egy számlád, aminél erősebb papír nincs gari szempontból, és nem is kérheti vagy vitathatja senki.
-
Dan-szan
senior tag
Üdv,
Vásároltam egy bontott-újracsomagolt kontrollert amire ugye 24 hónap gari van,vagyis 2026.01. Most ellenőriztem a Microsoft oldalán és meglepve láttam, hogy ez év végéig írja a jótállást
!
Ilyenkor mi van?
Írtam alzának ők azt mondják semmi gond ők majd intézik a jótállást
Merjek bízni bennük vagy mit tegyek? -
-
Tikakukac
titán
válasz
smallmer #7849 üzenetére
Igen, 500k a minimum, ha az megvan, akkor utána leadod a rendelésedet, megnézik és ha tudnak faragnak rajta. Nekem most olyan 700k körül lett ledobva egy pakk, abból talán 30k körül engedtek. De eleve jók voltak az árak, tehát nagy mozgástér tényleg nem volt már rajta.
-
smallmer
őstag
Sziasztok!
Alzánál nem lehet valami akciót kicsikarni, ha nagyobb összegben (200-300 ezer) forintért vásárolok?
-
zolikaDB
veterán
válasz
Silent77 #7843 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Nekem HU14-et generált az OTP.
Nálam nincs SWIFT kódos fül.
Megoldás: írtam chaten, kérték tőlem a számla számot, nevemet, és mondták, hogy el van rendezve, 3-5 nap az utalás.
Sosem csináltam meg ilyet, de tetszik, hogy ennyire rugalmas volt esetemben az alza.
És volt a rendelesemben egy 990 Ft-os kupon (amit kesedelmes szállítás miatt adtak tavaly), és azt is visszaállították. -
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
OTP számlára szeretném visszakérni a visszaküldött termék értékét.
Milyen formátumban fogadja el?
Beírtam IBAN-os verzióban egybe, kötőjellel, IBAN verzió nélkül, de mindig sikertelent ír ki... -
RobertCody
újonc
Sziasztok!
Rendeltem egy felbontott Quest 3 headsetet, viszont kicsit bizonytalan vagyok, hogy mennyire fogom szeretni. Ha pl. kipróbálom 1-2 órára és nem tetszik, utána még vissza lehet küldeni? Az áfsz-ben nem látom írva, hogy higiéniai okokból nem lehetne visszaküldeni. Köszönöm a segítségeteket! (Persze nem akarok felesleges munkát csinálni senkinek így csak a legvégső esetben küldeném vissza)
-
Benhill
senior tag
Aki gariztatott már bányaszezonban vásárolt videókártyát, annak miként zajlott a javítás?Térített vissza pénzt alza vagy inkább csere kártyát adnak, és ha igen milyet? Ugyanolyat ha kapható, vagy eredeti áron vásárolttal megegyezőt?
Vagy van ilyenkor lehetőségem választani vagy ők eldöntik? -
Zsmester89
őstag
Nekem most jött egy M2 "bontott" SSD, aminek még a dobozán is rajta volt mindkét gyártói matrica, az antisztatikus perforált fólia szintén bontatlan volt...szóval bele lehet futni a jó oldalába is.
-
Nirvatti
tag
Nálatok is elkezdett spammelni az Alza?
Az elmúlt egy héten több termékértékelő levelet is kaptam, meg "Vásárlói elégedettség felmérés" is jött ma, azok után, hogy eleve a megrendelésekkor be van pipálva, hogy ne zargassanak levelekkel, meg a héten korábban a hírlevél beállításokat is korrigáltam köszi nemre... -
ggeleven
őstag
Pár napja vettem át egy felbontottként árult robotporszívót. A kiegészítők látszólag sosem voltak kivéve a dobozból és zacsiból, tartály és gumihenger teljesen pormentes, matricákat és kitámasztót én vettem le. Gép alja, szűrő, tartály
Hibátlanul működik azóta is (2 nap alatt 160 perc használat). Van ezért pozitív tapasztalat is. -
Pont az erzekeny foglalat miatt van az, hogy hasznalt alaplapot soha nem veszek. Csak zsiruj bontatlant, nem erdekel mennyire olcso a “felbontott”
Ilyen szemetet nem is szabadna visszarakni a webshopra, masreszt nem artana ha az ilyen serulekeny termekeket alaposan atnezne valaki mielott refundot kap. -
lowzor
veterán
Kamu az összes ilyen megnevezés.
A "felbontott" az bőven jelentheti azt is, hogy valaki a használta hetekig, aztán visszaküldte. Vagy valami jobb állapotú használt cucc hozzájuk kerül, aztán jóváhagyják, hogy mehet ezt "felbontott"-nak.
Egy B-stock megnevezés mondjuk sokkal korrektebb lenne. -
Met
nagyúr
Nem kameráztam se az úton haza felé, se a kibontáskor én ebben vhogy nem hiszek, hogy ez számít is vmit. Aki nagyon akarja megtrükközheti a felvételt is, stb stb.
Igen, de az mindenképpen egy plusz pontot jelentett volna hogy elkezdesz videózni a kibontás előtt, csomagot körbemutatva, felvágod, megnézed.
Az ipari kamerájukon nem hiszem hogy látszott volna a paszta vagy a sérülés.
Nem mondom hogy hibáztál, de bontott vagy törékeny cucc kicsomagolását mindenképpen javasolt rögzíteni.A visszaküldött cuccok ellenőrzése is csak a mesében precíz.
Meg sem kaphattad volna azt a lapot, korábban is írtak már horror sztorikat. -
Volt egy kalandom most az ALZA-val, mindenképpen meg szerettem volna osztani veletek, attól függetlenül, hogyan zárul. Szerencsére pozitív lett a végkifejlet
Szóval, egy irodai géphez rendeltem külön-külön 1-1 felbontott SSD-t és LGA1700-as fapados alaplapot. Múlt hét közepén vettem át személyesen ALZA automatából. Ónos eső utáni este volt, ezt csak azért írom mert kb 5-6 perc sétára lakom az automatától, ez akkor este volt legalább 8 perc mire hazaértem. Értelemszerűen nem kezdek el sötétben, félhomályban, fagyos hideg szélben a box kamerája alatt kibontogatni termékeket és ott átnézni.
Szóval eltelt 8 perc hazaértem, levettem cipőt, kabátot, kezet mostam, szokásos dolgok, pár mondatot beszéltem párommal, mondjuk legyen ez 5-6 perc. Ezután leültem asztalhoz és elkezdtem kibontani, átnézni a termékeket. Az SSD-vel kezdtem, teljesen rendben volt. Jött az alaplap. Kibontottam. Az I/O shield panel volt a csomag tetéjén, a fém kis részei össze vissza voltak hajlitgatva. Mondom remek, akkor ez nem felbontott, hanem beszerelt lap lesz. Kivettem a lapot az antisztatikus tasakból, rögtön a hűtő tartó nyílásokat néztem, de rendben volt, nem volt összekaristolva. Majd átnéztem alaposan a lap részeit, karcolást, égést, törést, repedés stb keresve. Szép állapotban volt semmmi ilyesmit nem találtam rajta se az elején se a hátulján. Ezután jött a foglalat. Szépen óvatosan kinyitottam, a műanyag védőkupak még rajta volt és láttam, hogy pasztás lett a kezem, ahogyan megfogatam oldalt a kinyíló keretet, majd észrevettem, hogy a foglalat legalsó sorában pár láb el van hajolva.
Letöröltem a pasztát a kezemről és a keret oldaláról, visszazártam és azonnal vettem elő a tabletemet, hogy kérjek rá elállást. Ez volt így kb ismét mindennel együtt 7-8 perc.Mint később kiderült és a történet tanulsága és kulcs jelenete amire érdemes odafigyelni és egyben az amit al ALZA szerint én elrontottam, az volt, hogy, sima, normál elállást jelöltem be a laphoz. Itt szerintük, azt kellett volna bejelölni, hogy elállás, mert hibás, sérült terméket kaptam.
Visszacsomagoltam, visszaöltöztem és visszasétáltam a box-hoz. kb 8 perc volt az út és ismét haza szintén 8 perc. Összesen a csomagátvételtől kezdve és mire visszaértem haza és bent volt a boxban a lap 38 perc telt el. Ezt azért írom le így, mert kb. ezzel tudtam érvelni az ALZA-nak, hogy nézzék vissza, mennyi idő telt el a fizetés, a bejelentés és a visszaérkezés között. Ha józan ésszel vki belegondol, ennyi idő alatt kevés az esélye, hogy valaki elkezdi ténylegesen összeszerelni a gépet, ahol felmerülhet az, hogy a foglalatot megsérti.
Nem kameráztam se az úton haza felé, se a kibontáskor én ebben vhogy nem hiszek, hogy ez számít is vmit. Aki nagyon akarja megtrükközheti a felvételt is, stb stb.
Mit kellett volna tennem? Átvenni személyesen a Róbert Károly Körúton és a kamerába beletartva nyitni ki? Igen, lehet ez megoldás a jövőre nézve. Mit lehet még tenni? Én pl, most úgy gondolom, hogy felbontott alaplapot soha többet nem veszek, mert ez nem volt annyira jó kaland
Most ott tartunk kb egy hét elteltével, hogy kétszer kellett bemenjek, és 2x kellett rájuk írni chaten. Szeretném kiemelni, hogy az Ügyfélszolgálat MAXIMÁLISAN, PROFIN ÉS KORREKTUL beszélt velem midnig is. Nagyon hálás vagyok nekik ezúton is!
Várni kellet, hogy kamerafelvételeken visszanézzék, ők hogyan vették át a lapot. Erre elment pár nap.
Elvileg futárral visszaküldték nekem, két napig vártam, senki nem keresett, majd kiderült, hogy nem küldték vissza és vmi raktárban kallódik vhol félúton az élet és a valhalla között.Viszont elnézést kértek, és ma reggel megerősítették, hogy visszautalják nekem a kifizetett összeget.
Szóval, (ne haragudjatok, ilyen hosszú lett a poszt) mindenki vonja le a megfelelő következtetést a történetemből, és hozzátok meg a legjobb döntést, ha felbontott lapot szeretnétek rendelni és ALZA szerint, ha baj van akkor használjátok, a sérülten kaptam gombot! Abban viszont egészen biztos vagyok, ha nem te hibáztál de mégis bajba kerülsz, akkor az ügyfélszolgálatra lehet számítani és lehet segítséget kérni és fognak is segíteni!
Minden jó ha a vége jó
-
Incubus
tag
Alza Premium mit ad, illetve, hogy lehet aktiválni?
Semmit nem találtam róla -
e.vid
senior tag
Sikerült valakinek az alzaplusz akcióban bármit is vennie az AP25HU kóddal?
-
nyikszi
őstag
Igen köszi, olvastam a többiekét. Egyébként azért merült fel bennem, mert 3 hónapja vittem vissza egy állványt, amire volt azonnali cseregaranciám (ingyen adták akkor). Aztán amíg vártam, egy emberke vissza akart adni valamit és onnan rémlett, hogy elküldték egy automatához.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision 7550 15.6 FHD i7-10850H 32GB 1TB nVidia Quadro T2000 workstation tervező
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- Fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest