Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joergie

    őstag

    Update az ügyemmel kapcsolatban, hogy nincs előrehaladás, jelenleg a STUCK állapotban leledzem. Ma reggel kontaktoltam aliexpress supporttal chaten, azt mondták nem tudják máshova küldeni a refund összeget, mint a megszűnt kártyámra(van erre valami policy, kérdésre mondta). A kártya kibocsátó(K&H) Telecenter azt mondta, az összeget automatikusan visszaküldi a feladónak, mivel megszűnt a bankkártya. Újra aliexpress support chat, ugyanaz az infó, nem tudják máshova küldeni a pénzt. K&H telecenter erre most ugyanazt lereagálta, tehát nem tudnak mit tenni, automatikusan visszaküldia rendszer a zsét.
    Mi a fenét csináljak? Fogyasztóvédelem? Mastercard ügyfélszolgálat?
    Rohadt Dombornyomott mastercardért(még csak nem is paypassos) 6k+ az éves díj, valami járjon már érte.
    Sztori: dec29-én egyben fizettem különböző termékekért(7darab), egyik telefonkijelző hibás, most ítélt nekem full refundot(visszaküldés nélkül~20eur) az aliexpress, küldenék a pénzt, de a bankkártyát és hozzá csatolt bankszámlát febr2-án megszüntettem(febr3-án éves díj címen a kártyáért újra levontak volna 6-7ezret), átmentem Gránithoz.

    [ Szerkesztve ]

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

Új hozzászólás Aktív témák