Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • AeSDé Team

    őstag

    válasz Raymond #55573 üzenetére

    Eddigi Quest 3 tapasztalataim (próbáltam kevésbé szajkózni és újakat is írni, de ezen a ponton már nehéz :)):

    - a gyári szíj és faceplate élhetőbbek mint a Quest 2-nél voltak, kipróbálásra teljesen elmegy, nincs olyan érzésem hogy életlen lenne a kép, vagy le akarna csúszni az egész. Ráadásul én a legközelebbi opcióra állítva már a lencsébe pislogok, 2-esen pont kényelmes, szóval nem kell majd 3rd party faceplate a FOV növeléséhez. Viszont ~1 óra után megfájdul a fejem a nyomástól. A hmd-t levéve a fejfájás szinte azonnal elmúlik.

    - a passthrough szerintem csodajó, nappal, és este (maxra) felkapcsolt lámpákkal is. Amikor pedig csak egy 4W-os állólámpa ég, még akkor is tök jól látom a környezetemet, akármit tudok ténykedni. A dinamikatartomány is jobb, a Q2-vel nem tudtam kinézni az ablakon mert ki volt égve, a Q3-al már simán lehetséges.

    - nagyon tetszik hogy a kijelző fényerő sokkal lejjebb (és talán feljebb is) megy, mint a Q2-nél. Így este alvás előtt jobban vissza lehet venni, Reddit-en pedig azt olvastam hogy valaki így játszik horror játékokat, mert a fényerőt levéve szinte már tényleg fekete a fekete.

    - a nagyobb FOV nekem igencsak feltűnő, érezhetően többet látok, pedig a Q2-höz is olyan faceplate-em van amivel szinte belepislogok a lencsékbe.

    - a lencsék baromi jók. Egyszer már dolgoztam Q2-ben Immersed-el pár órát, elég nehézkes volt, forgatnom kellett a fejemet amikor írtam, olvastam. Viszont Q3-ban tényleg élesen belátom az egész virtuális monitort, szerintem ez konkrétan alkalmas lesz majd munkára is, ha pl. szállásról kell dolgoznom és nem akarok a laptop előtt görnyedezni.

    - a kisebb binocular overlap valóban észrevehető, és kissé zavar is. 1-2mm-el csökketve az IPD-t talán jobb, de ezzel még kísérletezem. Remélem megszokom majd.

    - a screendoor szerintem hasonló mint a Q2-n, viszont az élesebb optika és a ferde panel miatt talán könnyebb észrevenni. Persze csak ha keresed.

    - fehér logó fekete alapon tényleg be tudja világítani az egész lencsét, de szerencsére játékokban már nem tűnt fel ez a hatás. Szerintem a Q2 ilyen téren rosszabb volt.

    - pixelhibára sok panaszt olvastam, az enyémen nem látok

    - a kontroller tracking szuper, tegnap erősen feszegettem a határait, sötét szobában is működik, de csak akkor ha a headset látja a kontrollerek tetején lévő IR LEDeket. Ha direkt fejreállítom (tök természetellenes így kicsavarni a kezem), akkor sötétben pár másodperc után elveszíti a trackinget. Pedig elvileg az alján is van egy LED, amit próbáltam szabadon hagyni. Viszont amint felkapcsolom a kis állólámpát (4W, nem sok fény) már kiválóan trackel akármilyen pozícióban. Végigjátszottam tök sötétben pár Beat Saber számot, és nem vettem észre semmi kihagyást vagy pontatlanságot.

    - töltésnek elég az 5V 2A-t leadó powerbank, nem merül közben túlzottan. De még tesztelgetem. Reddit-en olvastam hogy 5V 2A (10W) nem elég, valaki 27W-os töltést dugott rá (elméletileg ez a maximum amivel a Q3 tölteni tud) és még így is merült néhány százalékot.. nem tudom ő mivel nyúzta, nálam egyelőre nem ez a tapasztalat. Mondjuk MR közben ezt nem igazán mértem, talán az jobban meríti majd.

    - egy nagyon amatőr összehasonlításként próbáltam futni pár kört a Pavlov: Shack Killhouse módjában, és néhány Beatsaber számot is játszottam egymás után a Quest 2 - Quest 3 headsetekkel. Időben/pontszámban egyáltalán nem lettem jobb, viszont a Q3-nál sokkal jobb az immerzió, tényleg nagyon sokat dob az egészen az hogy többet látok, és azt mind élesebben. Számomra ez a legnagyobb újítása a Q3-nak.

Új hozzászólás Aktív témák