Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net91

    senior tag

    Tegnap megkaptam a CB-t. Beüzemeltem.
    Reggelre már nem volt internet.
    Fél óra zene hallgatása után kerültem telefonos ügyintézőhöz.
    Javaslatára reseteltem a CB-ot, amellyel megszakadt vele a kapcsolat, mivel UPC vonalas telefonról hívtam.

    Második kör, ismét fél óra várakozás az ügyintézőre, majd sikerült technikushoz jutni.
    Az első ügyintézőtől három dolgot kérdeztem, majd ugyanezeket a technikustól. A technikus válaszai pont az ellenkezői voltak mint, amit az első ügyintéző mondott.
    A végeredmény az lett, hogy azért nem volt internetem, mert a CB két frissítést kapott, amelyek lefagyasztották.

    Erre mondtam neki, hogy a Cisco 3208-as hat év alatt egyszer sem fagyott le, stabilabb volt, ezért élni szeretnék a 14 napos felmondási idővel és visszatérek a Cisco 3208-hoz. (Direkt nem adtam vissza, hogyha gond van tartaléknak ott legyen.)
    Erre a technikus azt válaszolta, hogy CB regisztrálása után, technikai okból kifolyólag már nem lehet visszaregisztrálni a Cisco 3208-at. Ez nekem érthetetlen, miért ne lehetne?

    Valaki CB regisztrálása után tért már vissza az előző eszközhöz? (Most van internetem, addig nem akarom piszkálni új regisztrációval még működik.)

    (szerk.: ....és modemként üzemeltem be nem is routerként.)

    [ Szerkesztve ]

    Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen, aztán később a megkeresett pénzt arra költi, hogy az időközben megromlott egészségét gyógyítsa, ezért igazából nem is él tartalmas, boldog életet. Az élet egy rövid utazás, éld meg. Emlékeket gyűjts, ne anyagiakat.

Új hozzászólás Aktív témák