Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SONY LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
- Miért tűntek el ezek a PC-alkatrészek?
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
Aktív témák
-
Fooler89
őstag
válasz
Kendek
üzenetére
Kérdésem, ez Ati kártyákhoz jó?
A másik, hogy van egy gép ami az adatlapomnál leírtam, amin szeretném fő oprendszernek használni a ubuntut. Nagyon kezdő vagyok, de így, hogy rá vagyok kényszerülve állandóan a neten keresgélek megoldások után viszont ati integrált 3200-ra nem találok normális drivert ami begyorsítaná a videólejásztást és a megjelenítést. Sok mindennel próbálkoztam, ami begyorsította de viszont grafikai hibák jelentek meg.
Most frissen telepített rendszer(11.04 béta2) zárt meghajtó telepítve.
Ebben kérnék segítséget.Ha valaki tudna ajánlani egy oldalt ahol Ubuntuhoz jó tutorialokat lehet találni, azt megköszönném.
M.W.H:
Unity felület pár újdonságot hordoz, én egy cairo dock plusz oldalsávval teljesen használhatónak találtam. De én nem sokat használtam gnomeot. Nem rég kezdtem használni ubuntut. Egy szó mint száz, újoncként tetszik.lighttpd + php +mysql + phpmyadmin telepítve.
Már csak egy rtorrentet szeretnék webuival.
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Filmvilág
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Amazon Fire TV stick/box
- Szintet lép a Xiaomi Apple másolásban?
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- További aktív témák...
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.