Hirdetés
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Dare2Live
félisten
vegul mennyiert hoztad el?
akarmi van az autovasarlas egy kemeny kompromisszum.
mindegyik tipusnak motornak vannak elonyei hatranyai. ha meg nem csak maganak veszi az ember akkor foleg. en sx4et vettem volna 1,4 turboval android autoval. helyette lett venga. mert rovidebb.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz pècsimunkás #8046 üzenetére
egy jo turbos konstrukcioval nincs is baj. max 250-400kkm kozt kell egy turbocsere. nem tetel.
ami problema az az ha rossz a motor. es itt az 1.6rol tudjuk hogy ha csereled az oljat szurot orokelet +1nap. az 1.2trol nem tudjuk. ettol meg lehet jo.
es amikor egy motor szar az meg egy szivo 1.33nal is kb totálkár...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
pècsimunkás
addikt
A 9.gen Civic 1,8, olyan volt az 1,2 t mellett mint a döglött ló . Miután kipróbáltam az 1,2- t , eszembe sem jutott az 1,6. A turbó meg nem a legdrágább alkatrész egy autóban . Amúgy a garim lejárt , és még megy az autóm is .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
KTTech
veterán
válasz Dluinet #8028 üzenetére
Ismerősnek van Chevrolet Volt, ami ugyanaz a technika, mint az Ampera. Van hozzá specialista BP-n (dél mo-i a srác).
Neki volt vele gondja, az egyik csapággyal a váltóban (típushiba), és benyelt töltés közben egy villámcsapást, valamint egy kerékcsapágy (160E km-el az órában vette). A villám átrendezte a töltő áramkört, 180E-be fájt neki, a váltócsapágy is valami hasonló volt. Ezen kívül más gondja nem volt, nyomja bele a kilométereket rendesen, 2-3 éve használja.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Tin
veterán
válasz TrollBalint #8042 üzenetére
Mindenkeppen ne csak beleulj, de menj is vele.
Esetleg olvasd el ennek a hsz-emnek a masodik felet, amiben a 2.0 TS-rol irok.
-
TrollBalint
addikt
a súly (testalkat) nem lesz gond, de a magasság igen. Úgy is beleülök egybe még vétel előtt, csak jó tudni, hogy mire számíthatok majd. Köszi, mindkettőtöknek
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
válasz TrollBalint #8039 üzenetére
196cm és 105kg
A Camry-be csak kiállító terembe ültem be, de az sem tűnt túl bőnek fejtér terén.
Egy Rav4 talán jó lehet, de abban nem ültem még, és nem vagyok oda a SUV-okért.
Azt tudom, hogy a Hilux sajnos dettó ilyen koncepció mellett született, ott fejtér ugyan van, de a vezetőoldali kapaszkodóba zseniálisan bele tudsz fejelni egy kijárt földúton való haladáskor is...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
TrollBalint
addikt
-
félisten
Ha Európában árulnák az 1.8-as vagy pláne a 2.0-ás benzinest (Amerikában azzal árulják, nekik az jár, nekünk ez), akkor annak örültem volna. Már ha nem érdekelne a fogyasztás...
Azok nagyon jó kis driver's car-ok lehetnek. Még nem hajtottam meg persze ezt sem, és rohadt könnyű a kormány, de a mai autók között (amit legalábbis eddig próbáltam kicsit hosszabb távon) élvezet vezetni. Nekem az új Focusnál is jobbnak tűnik a vezetési élmény. Csak abban kompromisszumok nélkül elfértem...Sajnos én csóró vagyok (persze honnan nézve), szóval sajnos fájó szívvel, de én akkor is már a hibridet vettem volna.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Tin
veterán
Ja, ha ez volt a cel, akkor jo. Az teny, hogy en is inkabb az 1.6 szivot preferaltam volna az 1.2T-vel szemben. Hiaba a turbos motor fogyasztaselonye es nyomateka, egyik motor sem annyira eros, hogy jelentkezzen valos kulonbseg. Ha 1.5T lett volna a masik, gondolom te is inkabb azt valasztod. Aztan persze fene tudja, kerdes, hany evre vetted. Szerintem ezek a turbosok kb. a gariidon belul jok, utana viszont lehet rajuk kolteni. Mas kerdes, hogy ha az ember bearazza azt az 1 millios tetelt elore, akkor kevesbe faj.
-
félisten
-
Tin
veterán
Köszi a tapasztalatokat, es a cikket is. A cikk is nagyon jo, egyedul egy tesztfogyasztas leirasat hianyoltam belole.
A japanos belso, a - mondjuk ki - silany infotainment rendszer es a kis hely valoban hatrany, bar en "csak" a kombiban ultem, de a sedan is ugyanakkoranak tunt. A fenyszorot sajnalom, kerdes, mennyit jarsz sotetben varoson kivul, ha nem sokat, akkor jo a halogen is.
A hianyossagokat meg ne band, tudatosan vetted ezt, es azert az arert ez egy jo kis auto. A cikk utan felmerult bennem a kerdes amugy, hogy miert nem a kombit vetted 1.2T-vel?
-
#76500480
törölt tag
Én se voltam megelégedve a magyar márkakereskedésekkel. Vásárlásnál nem ugrálták körbe az embert. Új autó átadásnál várni kellett, mert mosták a kocsit CHR 1.8 benzinesről a szalonvezető csak lazán annyit mondott, hogy 10 éve piacon lévő motor, hogy menne tönkre. Rögzítőfék gombjához beraktak valami műanyag elemet, mert menet közben balesetveszélyes volt.(központi visszahívás). Akinek hurkás ujjai vannak, annak kiszerelik.....
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Usb-bol van egy masik is a kozepso taroloban. En alapbol azt szoktam hasznalni. Az hivatalosan is tud nagyobb aramerosseget, ha jol emlekszem. Amugy vicces, de manapsag max. heti egyszer hasznalom az autot, kozelebb koltoztem mindenhez, amit szoktam latogatni. Szoval most ugy nez ki az egy eves kor hamarabb osszejon mint a 15k km.
Hasznald egeszseggel az autot!
I am having fun staying poor.
-
félisten
Érdekes cikk a Vezess.hu-ról, összevetik az 1.2T tubrós motorral szerelt kombit és az 1.6 szívó szedánt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Köszönöm a visszajelzést!
Akkor sajnos meg kell várnom az Android Auto-t...
Első tapasztalatok akkor a Sedan Comfort Tech 1.6 M/T-vel:
+Csendesebb, mint vártam (igaz rá voltam készülve, hogy nem lesz csendes)
+Nagyon patent minden, a sebváltó nagyon szépen jár
+Az automatikus rögzítőfék (HOLD) nagy találmány
+A sávtartó az M7-esen egész korrektül működik, a radaros tempomat dettó
+Az elektrokromatikus (elsötétedő) középső tükör hasznos cucc
+A mélységben (tengelyirányban) állítható kormányoszlop jó dolog
+Az audioegység meglepően jól szól
+Nincs Start/Stop, így kikapcsolni se kell
+A magyar nyelvű szövegek normálisan vannak lefordítva (Papp Tibi féle Camry videó után pozitív csalódás)+/- Tudtam, hogy az olcsóbb (nem LED-es) fényszóró és hátsó lámpa lesz, de sehol sem tudtam azt sem megnézni (a Comfort fokozatnál a Style csomaghoz jár, illetve az Executive csomaghoz, és persze mindenhol ilyenek voltak). Végül is nem néz ki rosszul, de azért olyan jól se. Mintha azért érzékeltetni akarnák, hogy spóroltál, elégedjél meg ezzel...
-Sajnos a mérnök-szanok továbbra is úgy gondolják, hogy a Homo Sapiens Sapiens 190cm-nél megáll a növésben. Vissza kell szoknom a Carina E és Corolla E100-nál már "bevált" hátradöntött üléses pózhoz, amikor a fejem mellett van a B oszlop.
-A mélységben állítható kormánynak hála ugyan legalább nem kell terpeszben ülni ehhez a pózhoz, viszont így a sebességváltó kar a kényelmesnél távolabb van elől. Ez sajnos a tesztúton nem tűnt fel, mert ugye mindenhol Hybrid tesztautók vannak, ott pedig nem kellett váltani...
-Tök jó a digitális műszerfal, de amíg a hibridben három választási lehetőség volt, a manuálisban csak kettő (Analóg és Digitális, a három gyűrűs itt nincs valamiért...). Most komolyan, egy francia autóban fél tucat opció van alapból, a németekben is vannak mindenféle személyreszabási lehetőségek, itt van két opció, oszt ennyi....
-A középkonzol menüje... japánosan egyszerű. Egy fokkal csinosabbra azért lehetett volna szabni.
-A Bluetooth lejátszásnál az első számnál szépen behúz mindent (még a borítót, ha beállítjuk a menüben), aztán.... azt ugyanazt látjuk tovább a többi számnál is. Nem frissíti valamiért.
-Ezt a középkonzol jobb oldalán elhelyezett USB kimenetet nem tudom hogy engedhette át bárki is...Mindennel együtt nagyon örülök az autónak, és eleve tudtam, hogy komromisszumokkal választottam - hosszú ideig szeretném használni, és megbízható autót kerestem. Persze bennem van, hogy a Focus kényelmesebb volt, több fejtérrel (normálisan beállítható üléssel), de annak a beltere nem tetszett ennyire, és sajnos nem bízom eléggé benne. A Hyundai szintén nem tetszett annyira, mint a Corolla E210, és emlékeim szerint abban sem ültem kényelmesebben. Szóval elégedett teljesen nem vagyok, de bánni se bánom a választásomat...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Drizzt
nagyúr
Nekem sikerult, de mivel semmi ertelmes alkalmazas nem tamogatja, ezert lemondtam rola. Meg vqlami mas baja is volt. Nem emlekszem mi, de szerintem nem tudtam kozben se tolatokamerazni, se zenet hallgatni. Valami ilyesmi.
En kozepre a tablet melle cuppantottam fel. Takarni takar dolgokat, de nem igazan zavaroan. Az jobban zavar, hogy a vissapillanto, meg az elotte levo szenzorok vegtelen mennyisegu dolgot kitakarnak. Tobbszor van olyan, hogy nem latom tole mikor lesz zold, ha nem nyujtozkodom.
I am having fun staying poor.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #8024 üzenetére
még egy negatív az amperrához: nem javítja senki, még az opel márkakereskedések sem.
Ezért is olcsó."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
félisten
A diesel motorok tartósak, de városba nem merném ajánlani. Akkor inkább tágítsd a kört, benzines 1.0-ás motorral szerelt Yaris, vagy 1.6-os motorral szerelt Avensis például, de hogy más márkát is mondjak, az 1.6-os benzines motorral szerelt Mitsubishi Lancer is tartós darab.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz Dare2Live #8025 üzenetére
Volt ismerősnek 1.33-as motorral szerelt Corollája, amibe 0W-20 ment folyamatosan, és mivel szervizes volt, aki az országot keresztül-kasul járta autópályán, ezért 180 ezer kilométerig nem jelentkezett semmi gond vele. Nem ette az olajat, nem volt problémára utaló jel. Csak hát az ismeretanyag birtokában azt sem mertem volna megvenni.
BTW az 1.6-os kézikönyvében is az van, hogy a gyár a 0W-20-at ajánlja, ez a legjobb választás.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dare2Live
félisten
amig vki markaszervizbe viszi ahol 5w30at raknak bele alapbol addig cikk szerint esely sincs arra hogy ne legyen gond.
marpedig elso 5evben 99% oda viszi.sztem amugy 1.33on es 1krfen a 10.000kmenkent cserelt 0w20 se segit. max kesobb kell generalozni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dluinet #8017 üzenetére
Szerintük REX, viszont tud direktben is hajtani a benzinmotor, stb. Azt mondjuk nem feltétlenül értem, miért éri meg jobban benzinnel járni, hatod annyiba kerülő áram vagy ingyenes munkahelyen töltés helyett, de felhasználói tapasztalatokat illetően az autós topikban többen használnak/-tak ilyet. Városba villany való, nem belsőégésű, csak a hatótáv miatt kényelmesebb, ha van pluszban dinoszauruszlé üzemű egység az adott kocsiban, hogy ne kelljen 2 autót fenntartani Hogy ne legyen teljesen off, írnám a Prius plug-int, ha tudna komolyabb hatótávot, vagy kevesebbe kerülne, mert nagyon megbízható technika, szerintem viszont jelen pillanatban az Opelt kevesebbe kerül megvenni, és többet lehet vele spórolni is általánosságban.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az új (E210) Corolla tulajokat kérdem, hogy a mirrorlinket valakinek sikerült működésre bírni? Nekem sem USB, sem Wifi kapcsolattal nem sikerült a Oneplus 3T-t párosítani.
A másik, hogy telefon tartót hova vált be, aki használ? A Golfon tök jól bevált a bal A oszlop mellé. Itt viszont olyan lapos a szélvédő, hogy túl sokat takarna ki....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Évente vagy 15000km-en belül olajcsere a Toyotánál.
Ha nincs rajta, akkor csak a második szerviz után jár.
Csak európai modellekre vonatkozik. Nem lehet 10 évnél idősebb.
De a garihoz ingyen jár még az europ assistance szolgáltatás is."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Lipton
őstag
Dluinet: van valami extra feltetele a garancianak?
Cifu: 1.6 ritka nagyon ahogy latom. Dizelek milyenek?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ilyen használatra benzin vagy inkább hibrid. Sajnos a hibrid felára megvan, közel egy misi ebben a régióban is.
Az 1.6-os motor tartós, jó fajta, ajánlott. Az 1.33-as kevésbé jó, erre van egy TC cikk a témában. Ha a gazdája gondos volt, azzal sincs gond, de ha nem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #8015 üzenetére
Ampera egy hulladék, nem hibrid.
Még az opel sem mondta hibridnek."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Lipton
őstag
Sokkal dragabbak es felek ennyi idos hibridet venni. Nem tudom realisan mit varhatok az akkutol benne. Nem vagyunk surun cserelgetok, 5-6 evig minimum nalunk lenne es az erzesem szerint ott nagy bukoval menne el.
Az uj skoda varosi plugin jott meg most kepbe, jovore kaphato lesz.molnarpeter: milyenre gondolsz konkretan?
[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
Sziasztok!
4-5 eves Aurisban melyik motor milyen? 1.4 1,6 dizel es 1.33 es 1.6 benzint lattam.
Tartossag, fogyasztas, tipushiba ilyesmi erdekelne. 99% varos es elovarosi hasznalat lesz es eves kb 10-12k km.
koszi -
Tin
veterán
Pontositsunk: az alacsony fordulatszamon jelentkezo jelentos terheles art. 50-el magas fokozatban vizszintesen haladas nem gond, ha rendesen meleg a motor es foleg az olaj, de mondjuk onnan egy padlogazas gyorsitas tenyleg art, visszakapcsolas nelkul.
Szerintem 1500 alatt beszelhetunk "kis" fordulatrol, tehat mondjuk az kerulendo, hogy valaki 1200-rol 6-osban nyomjon egy padlogazt.
Dorian: amugy hasznald par napig eggyel alacsonyabb fokozatban az autot ahhoz kepest, ahogy szoktad. Ha azt erzed, hogy kevesbe erolkodosen megy, jobbak a reakcioi, akkor hasznald abban. De ez is baromira autofuggo. -
TrollBalint
addikt
Igen, a kezdőrészletet nem említettem, mert igazából azt akartam kihozni, hogy hasonló konstrukció van itthon is, hogy egy relatíve alacsonyabb törlesztővel tudsz lizingelni, és a végén dönthetsz, hogy megveszed vagy nem.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
Benzines vagy diesel-motoros autóról van szó?
Amúgy nem az alacsony fordulatszám árt, hanem a folyamatos alacsony fordulatszám. Nem kell 2000 felett tartani folyamatosan (az sem sokat segítene), hanem arra próbálj ügyelni, hogy egy-egy hosszabb városos araszolás után lehetőleg legyen egy magasabb fordulaton való "kikormolás".
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest