- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
- Letisztult külsejű, "lopakodó" alaplapok a Gigabyte égisze alatt
- Középkorian pokoli lett az új GeForce driver
- Csendben leállította a Deep Link fejlesztését az Intel
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
-
Davetim
tag
válasz
TESCO-Zsömle #21298 üzenetére
Á, trükkös
Hm, akkor egérrel játszol?
-
Davetim
tag
válasz
DigitXT #21292 üzenetére
Ja oké, azt hittem Bronconak van rendes kuplungja. Elég rég élek már gombos kuplunggal, de úgy tűnik tévesen feltételeztem hogy már tudok vele rendesen váltani
Régebben kipróbáltam a fékpedálon, kb 1 tizeddel tudtam jobbat rajtolni analóg kuplunggal, szóval logikusnak tűnt...
Na most kipróbáltam valamit, később húzódtam ki jobb szélre, máris 0.05... Asszem túl lett tárgyalva az ügy.
(#21293) TESCO-Zsömle: fixen beállított? Valami hotkey progit használsz?
Azt amúgy tudom igazolni, hogy közel nulla idő alatt lehet váltani. -
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21293 üzenetére
Ne videót csinálj, hanem fejtsd ki, hogy mi ez a 0,01s.
(Végre beengedett a játék, még 4 órát fent van a verseny:
talán most még lesz fél órám egy kis javításra. Közben a
vízhűtést megmoddoltam, így viszonylag kussban van.)
-
TESCO-Zsömle
titán
(#21290) Zoo123: Megpróbálom összeírni.
(#21291) DigitXT: Hát, nekem a kuplung lenyomása és a váltás közt fixen beállított 0,01s telik el, úgyhogy meg se rezzen a tahométer menet közben, egyből leugrik. Csinálok videót arról is.
-
DigitXT
félisten
válasz
Davetim #21287 üzenetére
gondolom azt analóg kuplunggal lehetne lefaragni
Nem, mivel Bronco is a gombos megoldást használja.
Azzal lehet lefaragni, ha baromi gyorsan váltasz... (És
persze jókor: én pl. még nem jöttem rá, mi az ideális.
Lehet, hogy megéri kettőből háromba váltáskor hagyni
csúszni egy kicsit, mert ha picit visszaveszel a gázból
ennek elkerülésére, akkor inkább hátrány lesz, úgy meg
inkább előny. De ez csak századmásodperceket jelent.)Szerk: egyébként ennél a konkrét autónál nemigen jelent
előnyt, ha analóg kuplunggal szépen indulva végigjáratod
az egyest is: gyorsan leforog, aztán kettőben is elkaparna.Gombos kuplungnál a padlógáz, majd a "GO" pillanatában
leheletnyit visszavéve, leesik a fordulat, onnan ismét padló
vezet eredményre. Kérdés, hogy ezt a visszavételt kettő és
három között kell-e alkalmazni, úgy érzem, inkább nem. -
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21289 üzenetére
Szerintem rosszul tudod, simán lehet finoman indulni.
A gombos kuplung sem van/nincs elven működik: ha
"rácsapsz", akkor "kinyomja" a kuplungot valamilyen
sebességgel, majd "visszaengedi" szintén valamilyen
tempóval: nem lehet vele végtelen gyorsan váltani.Visszatérve az elejére: olyannyira analóg a kuplung,
hogy meg lehet csúsztatni menet közben is, amikor
is a nyomaték egy része elveszik, a motor fordulata
feljebb pörög. Pont mint az életben. Eléggé meglepne,
ha ilyen hatást van/nincs kapcsolóval lehetne csinálni. -
Zoo123
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #21270 üzenetére
Hát nem gyengén nyomod az fix!
Tőlem ennyi tellett 20 próbálkozás után:
Én billentyűzettel nem tudok jobbat, te milyen kontrolerrel nyomod?
Ha nem nagy kérés, leírnád hogy melyik checkpointhoz mikor érkezel, vagy rögzítenél egy videót amin látszanak a cp-ok?
Szeretném megtudni hol bukom el ezt a futamot! -
Pecc
őstag
Tibivel, mustanggal. -
Davetim
tag
válasz
TESCO-Zsömle #21284 üzenetére
Szerintem én nem leszek veszélyes arra a 33"8-ra, de azért próbálkozok lelkesen
Az első cp-ig nekem is összejön 1-2 tized hátrány, azt hiszem lassú vagyok a kuplunggal. Ha minden váltás simára sikerül, akkor marad pont 0,10, gondolom azt analóg kuplunggal lehetne lefaragni.(#21270): A régi futamok párhuzamos feltöltését támogatom, kíváncsi lennék mennyit javultam a #01 óta, meg egyébként is volt ott pár remek aszfaltcsík.
Egy picit sikerült javítanom: 1'34"47 480 km...
A pálya nagyon jó, gratula nap(#21286) rvn_10: Lehet új rádiókat csinálni, a ...\Documents\Test Drive Unlimited\savegame\tdu nick\Radio mappában csinálsz egy új mappát, az lesz a rádió neve, és oda mehetnek a fájlok, vagy akár winamp féle .m3u is.
-
rvn_10
senior tag
Lehet a rádiok helyére saját zenéket betenni?
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21284 üzenetére
Oda analóg gáz kell.
Btw. most abbahagytam a karikázást,
mert azon kaptam magam, hogy a GO-ra ott maradtam a rajt
vonalán, ugyanis elfelejtettem kettesbe kapcsolni. Belaszom.
Ha jól látom, az idő kemény 3 századdal jobb, mint az eddig
postoltak, így be is rakom: LOL. Talán holnap lesz valami.
Olyan időt is sikerült már bealudnom, amikor csak tizedekre
voltam épp a rekordtól.Így sok értelme nincs játszanom...
-
Bronco80
aktív tag
válasz
Davetim #21282 üzenetére
Igen a jobbos derékszögbe nagyon ovatosan érkeztem, mert rendre ott dobtam el jó köröket. Érdekes, hogy 3 futáson belül sikerült egy 1:34:10-et és az 1:33:80-at mennem (máskor 5 rajt megy el az 1. kanyaron). Mázlis volt, szerintem az első huppanónál centiken (pixeleken
) múlott a büntetés. Csináltam videót, de nincs sok különbség az előző és ez között, de ha van igény feltöltöm.
Bevallom azt hittem, az 1:34:30 elég lesz, de mikor láttam TESCO-t közelíteni ráfeküdtem még egy kicsit. Jó hogy szoros a verseny, meglátjuk ez elég lesz-e; többször már tényleg nem megyek ezen a pályán.
-
Davetim
tag
Vége a hétnek, végre nyúzhattam megint kicsit a Zagatot, ennyi sikerült: 1'34"68
Volt szerencsém Bronco új köre ellen is mennem, úgy tűnik csak be lehet venni azt az első kanyart normálisan isHa összeraknánk Tesco utolsó jobbos derékszög kanyarjával, durva kör lenne.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
TESCO-Zsömle #21279 üzenetére
Nem lesz meg... (1'33"80)
-
-
Zoo123
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #21265 üzenetére
Azt mégis hogy: rakétát kötöttél az autóra vagy mi a szösz?
Nagyon brutális eredmény!Egyébként azon a versenyen az utolsó 8 mérföld az ami nagyon szivatós, azt hiszem ezt még gyakorolnom kell!
Engem is érdekelne az a bizonyos "gázolós" módszer, ha nem titok!
-
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21274 üzenetére
Na azért.
Ennyi simán benne volt neked!
Szerk: ahogy elnézem ez új rekord! Szép! -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #21270 üzenetére
Most ráálltál, hogy mindenben jobb vagy mint én? Árulóó...
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21270 üzenetére
Nem lőttem shotot (volt már jobb felkiáltással
), de vidiből ki tudom szedni.
Szerk: rákerestem erre a "gázolós" filmre, de azon kívül, hogy nagyjából leírták, miről szól, nem derült ki, hogy mi a trükkös módszer a kósza civilek ellen.
-
TESCO-Zsömle
titán
Mellé...
-
TESCO-Zsömle
titán
(#21268) DigitXT: Ebből is látszik, hogy ez egy nagyon faxa pálya!
Nekem ilyet elég ritkán sikerült összerakni. Mondjuk a PH! - #00-át dicsértétek nagyon. Lehet feltöltöm párhuzamosan szórakozni, ha szeretnétek.
ui: Ha van Shot-od a legutóbbi rekordomról kérlek küldd el, mert nekem nincs. Fraps néha csinál olyat, hogy fut, de mégse csinál se képet, se videót.
(#21244) Jakab66[hun]:
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21267 üzenetére
Milyen az a módszer?
(Btw. azért is nehéz "ideális kört" összerakni, mert más szakaszára a pályának más autó - verzió - az ideális: gyorsulni ugye az ST2 gyorsul jobban, fékezni meg kanyarodni viszont az ST3. Ha kicsit más lenne a pálya karakterisztikája, lehet, hogy markánsabb különbség lenne a két verzió között: így viszont mindkettővel lehet elég jó időket menni, a különbségek ellenére.
)
-
Bronco80
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle #21263 üzenetére
Az 1. kanyar az nekem is lutri, van hogy kiugrat az ideális ívről, van hogy mindent ugyanúgy csinálok és el tudok fordulni. A 2. kanyar akkor trükkös, ha túl jól vettem az elsőt, mert akkor túl gyorsan érkezek és ha nem adagolom ésszel a gázt lecsúszok az ívről (ami nem nehéz a súlyos Stage2-essel).
A nemezisem viszont a huppanos kanyarok és enyhe balos utáni jobb derékszög, ott vesztettem el eddig a legtöbb jó körömet. Már azt hiszem, hogy elég volt a féktáv, próbálok 80%-os gázzal kijönni, de még csúszik ez a tégla és bumm... tábla az anyósülésen...Jaj de utáltam a Big Challenge-et, mikor jó időt akartam itt menni (szerintem nincs is túl jó időm itt). Mindig tökön rúgott egy civil...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Jakab66[hun] #21255 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21263 üzenetére
A verda nem kedvez a digitális gáznak...
Ebben szinte biztos voltam.
Pedig tényleg jól mész. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #21262 üzenetére
Ha veszek még 8 méter csövet, én is kirakom a radit az erkélytre. Nem a víz ellen szólok, mert az nagyon jó, de ezek a gyári vackok még jóindulattal se nevezhetők víznek...
Nekem az első 2 kanyar lutri. Nem tudom igazán begyakorolni. De a bukkanós elötti táblás jobbostól kezdve elég jól megy. Ott még Bronco-n is hoztam 1-2 szakaszon. De pl vele szemben rajtnál minimum 0,6 hátrány. A verda nem kedvez a digitális gáznak...
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21261 üzenetére
Hehe, ez aranyos...
(Tudom, hogy drasztikus ellenvélemény van
arrafelé az ilyen gyári egybe-rendszerek ellen, meg is tudom érteni,
mert hozzáértők jobbat állítanak össze otthon maguknak, de én itt
kezdtem a vizes pályafutásomat: ezt még mindig ki lehet b*szni az
erkélyre, amit mondjuk a TRUE-val nem lehetett megtenni.)
ON: az időd elég érdekes, az elején kb. egy másodpercet benne
hagytál: ha utána tudnék úgy menni, ahogy te, meglenne az 1:34.
Viszont ha jól sejtem ST3-mal mentél: ott már nemigen van 1 mp
előny az elejében, sajnos a szokásos 3 tizedes hátrányát hozza,
tehát max. 0,6-ot tudnék kiautózni a második checkig.A dupla
bukkanós balosban vesztek iszonyat sokat, túl óvatosan megyek
bele, ill. nyilván ennek következményeképpen lassan is jövök ki... -
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21259 üzenetére
A koncepció nekem tetszik, csak a kivitelezésbe csúsztak hibák.
Most visszaállok inkább 3,6-ra alacsonyabb fesszel, aztán meglátjuk.
(Hőfokok rendben vannak, de nem látom azt a 10 fokos javulást ,amit
egy tesztben láttam a TRUE-hoz képest, ráadásul halkabb sem igen.)Majd a vízhűtés topikban kérdezősködök, hogy mit csesztem el.
Addig viszont teszt gyanánt megyek egy gyors karikát a PH202-ön. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #21257 üzenetére
Lehet, hogy moddolnom kell a cuccot.
Nam. Vízhűtést kell venned ahelyett a szarkupac helyett, amit most használsz.
9650-est Rezerátorral felejtsd el. Már akkor szar volt, mikor eszébe jutt a mérnöknek. És gyártás közben csak rosszabb lett...A kávédarálő pumpáról nem is beszélve.
Ha gondolod, dumálhatunk a témáról kicsit. -
Zoo123
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #21256 üzenetére
Az szép!
Ezekszerint te nem nézted be azt a hirtelen balkanyart ahol "későn" szól a GPS. Én mindig benézem!
Nemhiába no, hosszú verseny nehéz végig odakoncentrálni.
Bytheway: Mennyi van még ebben a versenyben Murcilagoval?
Szerintem 40 perc alá bemenni már eléggé csücskös. -
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #21248 üzenetére
Nálam szerencsére "hót eccerű" a helyzet, mert csak a proci
kapott egy blokkot a TRUE helyett, minden más kívül maradt.
(Zalman Reserator XT) Mondjuk az első benyomások vegyesek:
a pumpa búg, a 14-es venti meg "süvít"...Ha ehhez képest
még a hőfokok is rosszak lesznek, tökön bököm magam...
(Két Noctua P12-vel kevesbb lett a gépben, de ez a 14-es még
minimumon is eléggé olyan jellegű szélzajt produkál, mint azok
azelőtt maximumon. Lehet, hogy moddolnom kell a cuccot.)
-
Zoo123
senior tag
válasz
Jakab66[hun] #21251 üzenetére
Akkor most ge.i-e vagyok?
-
DigitXT
félisten
válasz
Jakab66[hun] #21249 üzenetére
Van egy kis különbség, nemde?
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Jakab66[hun] #21246 üzenetére
Közben kipróbáltam gombos kuplungal manual váltóval...
-
-
Jakab66[hun]
senior tag
köviben
-
nap
addikt
Ujratoltottem a jatekot.
Frissitettem vegre a tabellat.
Oromomre szolgalt, hogy este lattam Felt is menni a palyan.
Aki meg nem kuldott kepet, az tegye meg!
Koszi! -
DigitXT
félisten
válasz
#40835072 #21239 üzenetére
Tedd fel a legutolsó hivatalos patch-t, anélkül nem fog menni.
-
#40835072
törölt tag
feltelepítettem de "updatélni " akarja és előjön a test drive unlimated hivatalos weboldala amiről enm tok letölteni semmit!
szeretnék már jáccani de be se indul a szerver!mi a teendő?
-
DigitXT
félisten
válasz
HartgeH3-2.8 #21237 üzenetére
A probléma az lehetett, hogy a kód a profilodhoz van rendelve...
Át kellett volna írni. TESCO-Zsömle írta, hogy neki simán ment. -
HartgeH3-2.8
addikt
Sikerült megoldani a kérdést , HartgeH3-2.8 néven simán felengedett a szerverre..fogalmam sincs ezt miért engedi fel de lényegében kezdhetem elölről az egészet
Most a másik user alól 1000 dollárért adom el magamnak a jó kocsikat
Eddig még gyors voltam és nem vették meg előlem
Aki esetleg Win7 64bit problémás az csináljon vadi új user-t..valamiért XP-s gépen elmentett SAVE-t nem lehet feltenni..
-
titmuk
csendes tag
válasz
DigitXT #21232 üzenetére
Én 2évig játszottam gombos kumplungal, hát mit ne mondjak, néha elég idegverő volt... december óta van G25öm, valami elképesztő különbség van ... Ha versenyeken kumplungal indulok, és tőgázzal, el kell engednem egy kicsit a gázt, és aztán újra tövig, egy kevés kumplungal, egyből a mezőny seggébe találom magam, mert nem kapar a "gé" kategóriás őskövület mint a vadálaat...
-
DigitXT
félisten
válasz
Bronco80 #21231 üzenetére
Így van. Analóg kuplunggal pár század előnyöm volt csak (ebben a konkrét
esetben): most a gombos megoldással ha szerencsésen kaptam el a rajtot
(minden klappolt), akkor az az egy-két század ismét megvan, de általában
inkább mínuszban szokott előfordulni. Szóval ennyi szórása van. Nem ezen
múlik a siker...Tegnap éjjel még nyomtam egy kicsit, de hiába van meg
a dolog részleteiben, ha nem tudom "összerakni"...Akkor viszont már
abbahagytam, amikor többször bealudtam (szó szerint!) a verseny közben...
A videókat tanulságos lehetne visszanézni, hogy hogyan nem kell vezetni.
Talán a legmókásabb az volt, amikor simán elfelejtettem bekanyarodni a 4-es
kanyarba, toltam tovább egyenesen: egy másodperc fölött volt a reakcióidőm.
(Persze ki van kapcsolva a GPS pofázása, mert régebben az agyamra ment.) -
Bronco80
aktív tag
válasz
DigitXT #21230 üzenetére
Túl rövid az 1-es és elég erős is az autó, szóval 2-esben rajtolok mindig vele (Viperrel és Saleen-nel 3-asban
).
Gombkuplungnál, Sport és Hypersportban lefullad, ha nem fullgázzal indulok, a DA OFF-nál már lehet hagyományosabban is gázt adni. Nyilván analóg kuplunggal egy picit jobban lehet rajtolni. -
DigitXT
félisten
válasz
Bronco80 #21224 üzenetére
Akkor ez a 2-esben padlóval indulás a "gombos kuplungosok" kiváltsága?
Én is áttértem már egy-két napja rá, hikomatos módban*, mert tényleg nem
bírta a kezem... Érdekes, hogy lehet ugyanolyat rajtolni így, mint az analóg
kuplunggal, szépen végigjáratva az egyet is. Miután most sokáig pár tizedre
voltam ST3-as autóval, erre elfékeztem a derékszögű jobbost, megnéztem a
vidit: jók azok az ívek, tetszenek, mindjárt meg is nézem őket.Egy baj
van a vidivel, ami a manuális váltásos replayből adódik: az sajna kellemetlen.*: olyan, mint a TDU beépített automata kuplungja, csak gyorsabb, mert a
gamepad nyomja ki helyettem...Persze ha ez nem megengedett, akkor
kizárom magam.(Illetve nap kartárs majd megítéli a dolgokat.
)
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz
DigitXT #21228 üzenetére
Kódos kérdésben már irtam az Atari Support-nak, Router és Win tűzfal OFF
Megapack nincs se illegalis se legalis ..Első telepitésü test drive
Ezen kivül minden játékom működik és csatlakozik ahogy kell..Olvastam valahol hogy pl megapack-os kódok rosszak voltak..lehet abba estem bele csak alap game ben..Gondolom majd képet kérnek a lemezről és serial-ról..
-
DigitXT
félisten
válasz
HartgeH3-2.8 #21227 üzenetére
Akkor viszont kódos kérdés lehet, vagy az új gépen a tűzfal pl.
Megapackot ugye nem telepítettél? Ez az első telepítés a gépen? -
HartgeH3-2.8
addikt
válasz
DigitXT #21226 üzenetére
Az a gond hogy nekem ez a játék már megvolt "csak nagyon karcosan" régebben vettem egy hanyag emberkétől bagóért akkor volt 10k ez a game, van egy Samsung DVD olvasom ami nagyon durván karcos lemezeket is tökéletesen olvas.
Ez az említett verzió a régebbi XP-s gépemen tökéletesen csatlakozik a szerverre..
..csak ugye nem azon szeretnék játszani.Karcos lemezt pedig tenném a polcra. -
DigitXT
félisten
válasz
HartgeH3-2.8 #21225 üzenetére
Lehet, hogy éppen döglik a szerver. Első körben várnék egy picit,
ha amúgy mindent rendben lévőnek találsz a net/tűzfal/stb. körül. -
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
A következő lenne a gondom megvettem most webshop ból a játékot szeretném felrakni arra a gépre ami az adatlapomban van de csatlakozásnál azt irja ki nem lehet csatlakozni a test driver szerverre ellenőrizzem az internet csatlakozásom..
Ez lenne nekem is a gondom elolvastam tovább is de megoldást nem találtam.
[link]Ha tudtok segíteni köszi előre is..
-
Bronco80
aktív tag
válasz
Jakab66[hun] #21223 üzenetére
Köszi!
-
Bronco80
aktív tag
válasz
Jakab66[hun] #21212 üzenetére
Ha neked nem fáradtság töltsd fel, megköszönöm.
@Davetim: úgy találtam ott érdemes kicsit lassabban belemenni és így szinte a kanyar elejétől kigyorsíthatok, mivel gyors szakasz jön utána szerintem megéri.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ha csinálnék egy HC hegyi driftelgetést, lenne olyan ember, aki megnézné?
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #21215 üzenetére
óóóó már értem
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Jakab66[hun] #21212 üzenetére
Mert a Gran Turismo egy, a Sony által fejlesztett PlayStation exkluzzív játék. Azért.
csiga: Hasogasd a szőrszálat. Franciásan Grand Tourismo
-
mgoogyi
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #21211 üzenetére
Az csak Gran Turirsmo d nélkül!
-
DigitXT
félisten
válasz
Jakab66[hun] #21212 üzenetére
Mert PlayStation-ös?
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
HartgeH3-2.8 #21193 üzenetére
Itt van nekem a szgépem, adatlapomon megnézheted. Ha elindítod rajta a Grand Turismo-t, azzal fogok játszani.
-
DigitXT
félisten
válasz
Bronco80 #21208 üzenetére
A replayen totál rosszul mutatja a váltást, ha manuális váltóval/kuplunggal mész.
Már a Narduccin megfigyeltem a Corvette-nél. Mondjuk nem csak az a gáz, hogy
hülyeséget mutat, hanem a hangot/fordulatszámmérőt is hozzá igazítja.Tehát
ha pl. 4-ben magas fordulaton vettem egy kanyart, képes volt azt 6-ban alacsony
fordulatúnak mutatni, és csak úgy brummogott hozzá a Corvette: elég LOL ez.
Szerk: ja és fordítva is, pl. én már régen elváltottam, s gyorsult is az autó annak
rendje s módja szerint, közben replayen kisebb fokozat+szétpörgő motor látszik. -
Bronco80
aktív tag
Sikerült betömöríteni, feltölteni a legutolsó és szerintem végső időmet: 1:34:30.
Nos a minőség olyan amilyen, de az ívek látszódnak. A belső nézetet választottam, mert az végig előre néz. Furcsa mód a replayekben valahogy rosszúl rögzíti a váltásokat, főleg a 3-4-5 tartományban, pedig ez azon kevés futások egyike volt ahol nem csináltam váltáshibát.
Bocs az RS linkért, de csak ezért nem csinálok Youtube accountot: Video -
DigitXT
félisten
válasz
Davetim #21206 üzenetére
Köszi a tippeket, nem nyúlkáltam még az Xvid beállításokhoz!
(Hivatalból tudnom kellene, mert "Médiainformatika" szakirányra
jártam, ahol mindenféle kódolással, stb.-vel foglalkoztunk, de az
már nem ma volt, az ember meg gyorsan felejt.Illetve persze
nem csak egy konkrét kodek volt a tananyag.) Este megnéztem,
mit tudok kihozni. A sebesség annyira nem lényeg, háttérben el
kódolgat magának a gép, marad még elég mag a netezéshez.
Lényeg, hogy valamivel kisebb/jobb legyen (persze ehhez alapból
érdemes a VirtualDub-bal "eldobatni" minden második képkockát,
mert a videóhoz felesleges a 60 - saját gépen nem, de a youtube
már nem biztos, hogy teljes értékűen megbirkózik vele, sőt...).
Szóval akkor tuning beállítások, s 30 FPS: lehet, lesz vidi belőle!
-
Davetim
tag
válasz
DigitXT #21203 üzenetére
A virtualdub is egész jó videókat tud csinálni, ha kicsit állítgatunk az xvid alapértelmezett beállításain. A quality presetnél érdemes felnyomni a vhq mode-t 3-4-re, a profile @ levelnél a quarter pixel bekapcsolása pedig drasztikusan növeli a kész vidi minőségét (nélküle az xvid durván tompítja a képet). Ugyan itt a global motion comp.-ot is érdemes bekapcsolni, javítja a tömörítési arányt.
Ezek mind durván lassítják a kódolást, de megéri.Ha esetleg köztudott dolgokat mondok akkor bocsi, rég foglalkoztam aktívan ilyesmivel.
-
DigitXT
félisten
válasz
Jakab66[hun] #21197 üzenetére
Én mindig felveszem a köreimet, mert csak akkor tudok váltani.
Régebben töltöttem is fel videókat, de most a mobilnettel ez nem
biztos, hogy olyan frankón menne...Azért majd megpróbálom,
ha úgy is jó neked, hogy nem én vagyok az "etalon"... (Az elmúlt
bajnokságban egy csomó bugos időm volt, jó sokáig tartott, mire
rájöttem: azóta kínosan ügyelek rá, hogy ne történhessen ilyen*,
nem állítgatom a grafikát: max. minden...) Persze ha Vsync-et
használnék, akkor nem lenne gond a váltással (100FPS fölött nem
mindig veszi be, 60-nál tökéletes), csak akkor meg nő az input lag,
emiatt olyan feeling, mintha nehezebb lenne az autó, ami elég gáz.Az utolsó vidim szerintem visszaadja a hangulatot (kedves nekem,
mert ezt a futamot tisztán nyertem meg, sőt még többet is mért)...
A történethez hozzátartozik, hogy akkoriban én tartottam karban a
tabellát, így önhatalmúlag visszafokoztam az összes bugos időmet,
tehát ha két győzelmem maradt, akkor sokat mondtam. (A 2% idő-
előnnyel jól "felpöcköltem" Davetim-et, így húzós futamok voltak.)
Szerk: de most nézem, jónak írom, te akkor is aktív voltál a topikban!
Akkor a HSZ azon része, ami neked triviális, szóljon HartgeH3-2.8nek,
hátha meglátja a szépséget a krúzon kívül, a kiélezett versenyzésben is.*: egyszer pl. elég jó időt mentem, rögtön aggódni kezdtem, hogy már
megint előjött a bug, ezért gyorsan megnéztem a felvételt (a VirtualDub
pl. erre is tökéletes, hogy kivágd az elejét, végét, és képkocka szinten
ellenőrizni tudd a hosszát): szerencsére nem volt a körrel semmi gond! -
-
Bronco80
aktív tag
válasz
Jakab66[hun] #21197 üzenetére
Rögzítettem a legjobbam replay-ét, tud valaki egy egyszerű, ingyenes videótömörítőt?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bambu Lab X1C + PEI Plate + 0.2mm hotend + csomó tartozék
- Lenovo ThinkPad T14 Gen2i 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe gar
- MSI Thin GF63 12VF 15.6" FHD IPS i7-12650H RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- RTX 2060 6GB DDR6/ garancia/ ingyen foxpost
- KINGSTON Fury Beast Black DDR4 64 GB (2x32 GB) eladó, GARANCIA! // KF436C18BBK2/64
- OLCSÓBB!!! Lenovo Thinkpad T480S üzleti i5-8350u 8th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD, több db, gar.
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest