- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kapanyél
őstag
Üdv,
januárban veszem át a M3LR autómat.
Van néhány kérdésem…- utólag lehet rá vonóhorgot tetetni? (csak bringa miatt kell, bár az sem baj, ha egy kis futót rá lehet tenni)
- használ valaki Teslafit? Regisztráción kívül mi a menete, hogy működik?
- Zambelly Gyuri M3-akat is tud felügyelni?
- a premium hifi az sokcsatornás surround vagy csak sok hangszóró? (pl. Netflix alatt van térhangzás?)
- első fényszórókat lehet manuálisan állítani? (magasság, esetleg vízszintes állítás) vagy menüből, esetleg csak célszoftverrel?
- ki lehet ütni az állóhelyzeti médiát? (kölköknek jó volna menet közben YT vagy NFlx)
- a tetőablak milyen gyorsan sötétedik vagy világosodik ki?
- a profilok megjegyeznek minden beállítást vagy van kivétel? (pl. rádióállomások, fényszóró üzemmódok, bármi)
Ki mivel tuningolta, pimpelte föl eddig a sajátját?Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
Köszi a válaszokat!
Ha létrehozok egy új profilt, az lemásol mindent abból a profilból, amiből létrehoztam az újat?
A tolatáskor lebillenő visszapillantókat hogyan kell beállítani? Ha engedélyezve van, elég csak R-be tenni, taposni a féket és beállítani?
A baloldalinál is működik?Villantani hogyan lehet? A bal bajusszal mit kell csinálni? Ugyanúgy meghúzni, mint más autónál vagy máshogy? (videókban mintha az csak a tompítottat kapcsolná be, ill. behozza a világítás menüt)
Hátsó ülésfűtést hátulról nem is lehet kapcsolgatni?Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
válasz Zsoltika25 #386 üzenetére
Ez egyedi. Ha a hőszivattyúd is gatya lesz, na az már ismert jelenség.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
válasz Shadowbull #473 üzenetére
Te nem megjósoltad, te TUDTAD!
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
válasz Shadowbull #482 üzenetére
Ez nettó áltudományos vészmadárkodás, valós műszaki alapokat nélkülözve. Persze remekül mutat a fórumokban.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
Azzal nem számol egyik sem, hogy reggel az előfűtött, frissen feltöltött akku a munkahelyre érve a 6-8 óra állásban ledob 10%-ot simán csak attól, hogy kihűl, sentry nélkül.
Amíg nyáron a LR simán 3 naponta van töltve napi 70 km-rel (80-20-ig) és 11-18 kWh/100km, addig mostanában 24-28 kWh/100km-es fogyival képes olyat mutatni, hogy 83km alatt megesz 40%-ot. Szóval a hideg borít minden matekot.Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
Ma délután ráküldöm a szoftverfrissítést, attól fullos resetet kap.
Ettől függetlenül a hőmérséklet változása pont úgy hat rájuk, mint a guminyomásra kb. Akármit írhat fogyasztásra, ha leugrik emiatt az akkufeszültség.
Ilyenkor max. 200 km-re tervezek vele. (83 kWh Panasonic). Nyáron 170-es átlaggal is kihozok belőle 300 km-t.Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
Nem erről van szó. Még 30-as fogyasztással is el kellene mennie 250 km-t, ahogyan számoltad te is.
Az a szopola, hogy garázsból kijőve vagy előfűtött akkuval egy 35 km-es út is 20%-ot levisz. Persze, nem maga az út, hanem az utána jövő pár órás állás, de ez igazából mindegy is. Napi használatban 40% 80 km-ért így sok. Esetemre átszámolva az közel 40 kWh/100-as fogyi.
Ennyit jelent az előfűtögetés, a menet közbeni fűtés és a kihűlés miatt lecsökkent kapacitás.Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
Kapanyél
őstag
> A téli fogyasztás 15-20% alatti növekedést hoz - hülyeség a 40% nálad
Hogy mi?
Miután asszony kiáll a melegből, előfűtve az akku és az utastér, elindul a munkahelyére, lemegy a szokásos 10%, majd fél óra múlva már 3-4%-kal kevesebbet látok az appban.
További 1-2 óra múlva újabb pár százalék hiányzik és persze megjelenik a kék kis sáv.
Összességében a 10%-os út az indulási időpontjára 20%-ba kerül. Télen.
Nyáron nem.
Ezt nem tudom, hogy vagy lehet magyarázni máshogy...Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!