-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wayne1
senior tag
válasz
Aprósólyom #20445 üzenetére
Akikkel eddig telefonon beszéltem a központjukban azok is azok voltak, sőt ezek a szerelők is, csak mivel bent a központban nem látták ezt a hibát így kétkedve fogadták. De elmondtam nekik, hogy saját routert cseréltünk, kábeleket kicseréltem, mind a négy kimenetet kipróbáltam az Arrison, mostmár csak az működik saját router nélkül. Aztán kértem a feleségem, hogy mutassa meg nekik a hibaüzenetet amit lefotóztam, akkor mondták, hogy igen, ezt bent tényleg nem lehet látni, csak helyileg. Plusz kértem, hogy ha lehet akkor wifi 6-os legyen az új készülék, erre mondták, hogy hát ez is az. Mondom ez tuti nem. Aztán mikor kötötték ki akkor vették észre, hogy tényleg nem az. Gondolom találkoznak egy sor olyan emberrel aki okoskodik csak és már nehezen hisznek bárkinek is, hiába zongoráztam végig minden lehetőséget, hogy kiderüljön, hogy nem a mi készülékekben van a hiba hanem az övékében.
-
-KP-
addikt
Vettem emagon 12 ezerért egy Amiko set top box-ot. Hát mit szenvedtem vele... 1 órát szívtam a csatornakereséssel. Nem tudtam beírni a hálózati azonosítót a 102 -t, mert ez a genya 5 számjegyű azonosítót akar, és még egy nyamvadt törlés gomb sincs a távirányítón. Végül 00102-ként írtam be és így elfogadta. Hirtelen 5 csatorna helyett pillanatok alatt megtalált vagy 200-at. Csak azért írom le, hátha valaki más is belefut ebbe.
-
Aprósólyom
addikt
-
wayne1
senior tag
válasz
kabelmania27 #20440 üzenetére
Hívtam őket, vettek fel egy jegyzőkönyvet vagy mit és majd hív egy kollégájuk.
-
wayne1
senior tag
válasz
wayne1 #20435 üzenetére
Ma voltak kint a Tarr-tól. A feleségem volt itthon, úgyhogy telefonon felhívtak, mert én dolgoztam és így beszéltem a szerelőkkel. Elég nehezen mentek bele egy modem cserébe, még úgy is, hogy elismerték, hogy a képen látható hibaüzenet tényleg arra vonatkozik, hogy bontja a vonalat a készülék.
Kaptunk egy Arris TG6441 Wifi 6-os modemet (mondjuk egészen addig bizonygatták nekem, hogy a mostani is az, hiába mondtam nekik, hogy nem, amíg észre nem vették a készüléken a címkét, hogy nekem van igazam)
Kérték, hogy pár napig csak azt a készüléket használjuk, ne kössük rá a sajátunkat, hogy megnézzék, hogy ez, hogy működik.
Ellenben bele akartam lépni a beállításokba és átállították a jelszót valami másra, mint az admin meg a password amit az Arris oldalán ír, így nem tudok semmit sem megnézni, vagy átállítani.
Ki kell, hogy adják a jelszót, ha felhívom őket, vagy nem kötelesek azt megadni nekem? -
Minstrel
senior tag
Nálam is ilyen, én is az rtl kettűt néztem volna. Ma rendezgettem a kábeleket, routereket és először azt hittem valamit elcsesztem és attól van hiba.
Szerk.: mobilTV-n se jók a csatornák és ez lehet független ettől a hibától, de Samsung tv-n nem tudok navigálni mobilTV appban.
-
Breki
veterán
Sziasztok.
Másnál is ilyen háromneged 11 óta több adó?
Elmegy a jel, visszajön aztán ilyen váltakozva
Mit csinálnak ezek?
Más adók teljesen jök
-
wayne1
senior tag
válasz
ftamas0201 #20434 üzenetére
Aprósólyom : köszi! Jó jel, hogy nálad is foglalkoztak vele, remélem itt is az lesz.
ftamas0201 : Jeleztem nekik, várom, hogy hívjanak. Nemrég szerintem megnézték távolról, mert bele akartam lépni az admin felületbe és jelezte, hogy valaki már nézi. Úgyhogy inkább hagytam. Remélem holnap hívnak, hogy mi lesz vele.
-
-
Aprósólyom
addikt
válasz
wayne1 #20432 üzenetére
Ha több eszközzel és több kábellel is tapasztaltad és távolról nem látnak hibát, akkor lehetséges hogy a gateway eszközben a hiba switch oldalon van.
Amúgy, ha nem hibás gatewayre kérnél cserét, azt is lehet, 1-3 ezerért, ha jól emlékszem. Ha meg kiderül, hogy hibás, ingyen kell cseréljék természetesen.
Nálam a harmadik gateway van, bár nekem nem volt szakadási hibám, gaming performance miatt gyűlt meg a bajom az Arris-szal.
Ami tuti, hogy nagyon sok gateway-ben Inteles Puma chipset van, amit HW szinten csesztek el és FW szinten javították, mert hát nem akartak kukázni több millió ipari hulladékot. (Erre pertársaságot is létrehoztak anno amerikában a sok elégedetlen tulaj miatt. Ott ugye drágán biztosítanak modemet a szolgáltatók, ezért sokan maguknak vesznek modemet/gateway-t).
De a Firmware sem oldja meg a HW hibát tünetmentesen. Én belső vezetékes hálózaton tapasztaltam nagy jittert, igaz szakadást nem (De simán elképzelhető, hogy nálad rosszabb a helyzet) Sok panaszom miatt lett végül 2x cserélve, harmadiknak így kaptam egy technikolor gateway-t a műszakis kollégáktól! Hála érte nekik!
Szóval a legtöbb esetben a legtöbb felhasználónak jók a fw javított PUMÁK, de az is lehet, hogy a tiedre nem is volt FW javítás vagy szimplán egyedi hiba, a lényeg, hogy ha több eszközzel és több kábellel is produkálja, de közben pl. WIFI-n nem, akkor tuti szar az eszköz. Sok sikert! -
wayne1
senior tag
Nos most csak a Tarr modemje van használva és megint azt csinálta, hogy megszakadt a net hirtelen. Beléptem a modem menüjébe és sikerült elcsípnem egy ilyen szakadásnál a hibaüzenetet. Beteszem ide hátha valakinek mond valamit.
Hibaüzenet :[kép]
Log file : [kép] -
kabelmania27
Topikgazda
válasz
wayne1 #20425 üzenetére
Köszi az infót, az első osztó bekötésénél magasabb csillapítású kimenetben van a modem ezért a hpf szűrővel együtt cseréld fel az out és a tapkimeneteket, hogy javuljanak a modemértékek, tehát az out kimeneten legyen a modemes szoba, -8dB kimeneten legyen a hpf szűrő és a tévé, átkötés előtt áramtalanítsd a modemet. Ha a tapkimenetbe kötött tévén akadnak a dvb-c csatornák cseréld ki az osztót kettes splitterre.
-
korcsi
veterán
válasz
ftamas0201 #20427 üzenetére
Ha élő fizikai kapcsolat mellett nincs internet azt "is" földgömbbel jelzi a rendszer.
-
ftamas0201
Topikgazda
válasz
wayne1 #20428 üzenetére
Akkor egyelőre figyelgesd, kíváncsi leszek erre én is. Valamit kitalálunk ha továbbra is fennáll a dolog, de akkor valóban gyanús lesz, hogy esetleg az a modem nem teljesen százas attól, hogy ők nem látnak hibát és akkor ki kell tárgyalni egy másik modemet próbának azzal, hogy te már kábelt cseréltél, új routert vettél, minden rendesen van és csak ez az egy dolog lehet.
Másik géppel nem próbálkoztál még esetleg? Illetve a gépen azt még érdemes megnézni hogy a hálókártyára ne legyen semmiféle energiatakarékossági korlátozás, nehogy véletlenül a win úgy gondolja, hogy néha néha kiveheti a sorból.
-
wayne1
senior tag
válasz
ftamas0201 #20427 üzenetére
Igen, már mindent is mindennel kicseréltem
Kölcsön is kértem kábelt, a TARR-os modemen is kipróbáltam már mindegyik kimenetet. Most kíváncsi leszek, hogy csak erről használva a netet mi lesz a végeredmény, mert ha így esetleg nem csinálja a szakadást akkor fogalmam sincs, hogy a routert miért dobálja le
-
ftamas0201
Topikgazda
válasz
wayne1 #20426 üzenetére
Nagyon alap és furcsa dolog, de kábelt próbáltál cserélni az eszközök között? Mert ha a PC kiírja a kapcsolat szakadást, ott akkor konkrétan a router és a gép között szakad a kapcsolat. CAT6 vagy legaláb CAT5e kell a 1000M internethez, ez is legyen meg.
A modem értékeid rendben vannak, ezt majd kabelmania27 megerősíti én első körben ethernet kábelekre gyanakodnék feltéve ha ezeket nem cserélted még és esetleg régiek is, nagyon be tudják vinni az embert az erdőbe. -
wayne1
senior tag
válasz
ftamas0201 #20424 üzenetére
De használ VPN-t azon keresztül csatlakozik a céges felületre. Call center munkát végez és állítólag nem minden hívást rögzít jól a rendszerük. (Ennyit mondatk, többet nem sajnos)
A szakadást abból vettem észre, hogy az asztali PC kiírta, hogy nincs internet elérés, (kicsi földgömb jelre vált hirtelen, majd vissza a kábeles kapcsolatra) valamint a telefon is átvált ilyenkor mobilnetre. De mint írtam csak kb 2-3 másodperc az egész, ledobja, majd visszaáll. A TP-LINK routerben voltak erre bejegyzések (WAN OFF/ WAN ON meg valami sok szöveg) én mondtam is a TARR-nak, de ők azt mondták, a mi routerünk a hibás ezért is cseréltem ki. Visszaállítom majd router üzemmódba és ha ilyen hibát észlelek beteszem ide a log file-t hátha az mond nektek valamit. -
wayne1
senior tag
válasz
kabelmania27 #20423 üzenetére
Ahogy bejön a lakásba ketté van osztva, innen megy a nagyszobába és a kicsibe. Piros jön be, a mellete lévő kék megy a nagyszobába a másik egyedülálló kábel pedig a kicsibe.
(A kicsibe csak egy tévé van) : [kép]Ez van a szobában, innen megy a modemhez meg egy tévéhez. A TRS felíratú megy a tévéhez a TCF a modemhez: [kép]
Ezeket a modemből szedtem ki, remélem ezeket kérted
[kép]
[kép]
[kép] -
ftamas0201
Topikgazda
válasz
wayne1 #20422 üzenetére
Tegyük rendbe a problémát. A párod központja VPN problémáról ír, te nem használsz VPN-t. Így ezt kicsukjuk. De milyen kapcsolatról van szó pontosan? Nyilván nem a titkos dolgokról akarok tudni, hanem videóhívás szakad meg vagy valami remote controllos dolog (programozói munkát végez a párod vagy ilyesmit..)?
Illetve mit jelent hogy hibát érzékelnek? Tiltja az ő hálózatuk, tűzfaluk ilyesmi a Ti hálózatotokat mert valamilyen gondot észlel vagy..?
Milyen program használata közben jön elő ez? Nem lehet hogy csak valami port forwarding dolog lehet ami beáll a kapcsolat közé?
Egyébként nekem is ilyen modemem van (1000M net szintúgy) és Asus router is (AX86S), nem tapasztalok semmi szakadást ahogy te sem viszont az asus felületén van egy rendszernapló logolás, ott nézelődj körbe hogy valóban szakad-e a kapcsolatod a két eszköz között. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz
wayne1 #20414 üzenetére
Üdv! Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.
-
wayne1
senior tag
válasz
wayne1 #20414 üzenetére
Nos közben kiderült, hogy elképzelhetően az lesz a hiba forrása, hogy a Tarr Arris routere néha pár másodpercre (2-3) bontja a netet a saját routerünk felé. Így a hívás nem szakad meg a páromnál, viszont a központjuk szerintem ezt érzékeli hibának.
Néhány hónapja jeleztem már ezt a TARR-nak, akkor mondták, hogy ők nem látnak problémát lehet, hogy a mi routerünk a hibás. Az akkor egy TP-LINK volt. Ezt kicseréltük egy ASUS-ra. Most vettem észre, hogy sajnos ez is ugyanezt csinálja, így kizárnám, hogy a saját routerünk a hibás. Viszont a TARR szerint az övéké sem rossz, mert nem csatlakozik le a hálózatról. Ebben igazuk van, nem szokott újraindulni az övéké. Most kipróbáltam úgy, hogy az ő routerük router üzemmódban van és az ASUS pedig Acces Point módban, de így is eljátszotta ezt.
Kérdésem az lenne, hogy találkozott -e már más is ezzel e jelenséggel? Mi lehet a megoldás?
Mert így elég gáz, hogy direkt vettem egy Wifi 6-os routert, hogy jobb legyen a hálózat managelés a munka meg a gyerekek játéka miatt, de egyelőre semmi haszna ennek.A készülékük egy Arris TG 3442
-
garga01
őstag
válasz
kabelmania27 #20413 üzenetére
Na közben a weblapon már kereshetők a helyi címek, de még nem ad rá ki szolgáltatást.
-
barnibooo
aktív tag
válasz
ftamas0201 #20419 üzenetére
Köszi a helyesbítést 3 éve már csak ex.Tarros vagyok
-
ftamas0201
Topikgazda
válasz
barnibooo #20418 üzenetére
NAT-ot könnyen lehet ellenőrizni a Tarr Ügyfélkapuján illetve módosítani is lehet ugyanott ha esetleg NATolt a cím. Beállítások menüpont és azon belül a jobb oldali felsorolásban NAT információk menüpont. Ott Ha publikus akkor nincs NAT mögött a felhasználó, ha Privát akkor NAT mögött van. Átállítani így bármikor át lehet és kis várakozás után egy modem újraindítás alkalmával már meg is kapja az ember az új címét. (Vagy maximum legkésőbb a másnapra szintén egy modem újraindítás után.
Ha ezek rendben vannak akkor nem a Tarr oldalán a hiba, hanem valami router beállítás amit a fentebb linkelt csoportban segítenek kitalálni. -
barnibooo
aktív tag
válasz
wayne1 #20414 üzenetére
Bár nem hinném, hogy 1000-es csomagnál a TARR natol,de a natolt cím problémát okozhat.
Elsősorban annak köszönhető, hogy a NAT átalakítja az IP-címeket és a portokat a kapcsolat során, ami zavarhatja az L2TP VPN-alagutak felépítését és működését.
Nézd meg, hogy nem 100.X.X.X-el kezdődik-e a publikus címed! Ha igen, akkor NATban vagy, amiből egyszerűen ki tudnak venni a telefonos ügyfélszolgáltaton. Hivatkozz arra, hogy a munkádhoz kell nyilvános IP -
wayne1
senior tag
Hali! Egy kérdésem lenne. 1000-es netünk van és szépen megy is. A Tarr-os router bridge módban van, utána egy Asus routerről megy a hálózat. A párom home office-ban dolgozik és szóltak neki, hogy valami gond van, mert nem jó a kapcsolata. Egy Dell gépet használ, de kötelező náluk a vezetékes kapcsolat, viszont csak egy 10/100-as kártya van a gépben. Annyit mondtak neki, hogy IPv4 alapú L2TP VPN kapcsolatot használ, és nézzük meg, hogy minden jól van e ehhez beállítva. Mit kellene megnéznem? Vagy ilyenkor a Tarral kell valamit átállitatni? Amúgy az ő gépen kívül még tévé, Xbox meg PC megy.
-
-
garga01
őstag
Sziasztok!
Egy kis infó, nem nagyon találtam róla hírt de helyi újságban már hirdetik felénk. Új területen lesz a Tarr, a Net-Tv Zrt. hálózatát veszi meg (Digi üzemeltetés alatt volt az utóbbi időben), koaxos hálózat. Habár a Tarr oldalán még nem találtam semmit, a Digi 2024.09.01-ei ÁSZF változásában benne van:
Bácsborsód, Bácsbokod, Balotaszállás, Imrehegy, Bácsalmás, Bácsszőlős, Kunbaja,
Katymár, Madaras, Mátételke, Tataháza, Csávoly, Gara, Rém, Szeremle, Csikéria,
Jánoshalma, Mélykút, Borota, Kéleshalom, Harkakötöny, Pirtó, Kunfehértó
csatornaválasztéka kivezetésre került.
Szóval a fenti településeken is Tarr Kft. lesz a szolgáltató 09.01-el. Kíváncsi leszek milyen árakat találnak ki, hogy a Digi optika a konkurencia.Más: Olvasgattam vissza a topikban, a kártya amit adnak a CI modullal párosítva van, vagy lehet használni saját boxban esetleg?
-
neo81
senior tag
Sziasztok!
ARRIS TG2492S típusú routert használok.
Tudja valaki, hogy a hátulján lévő USB foglalatban hány V és A van?
Köszi! -
Red product
csendes tag
Hali a 1223 Tarr hívása ingyenes? köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Politika
- Futás, futópályák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Villanyszerelés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Sigma 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- Acer Aspire 3 - Netezős laptop (i3 + 256GB SSD + Win 11 + HD)
- Eladó Apple 10.9-inch iPad Air5 Cellular 64GB - Space Grey model - 2023.09-es vásárlás
- Eladó Konfig I7-10700 32GB DDR4 512GB M2 SSD RTX5700XT 8GB K7!
- Félkonfigom eladó! (MSI GTX 1660 Super Gaming X, i3-10100F, HyperX Predator 16GB DDR4, FSP 500W)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest