Hirdetés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- HDD probléma (nem adatmentés)
- TCL LCD és LED TV-k
- BIOS topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Ezek szerint ha a matricáját (ha van benne) felragasztod a gépházadba, azzal elvész a garancia??? Hagyjuk már ezt, írass velük egy jegyzőkönyvet, hogy 1 csavar hiánya miatt - ami a rendeltetésszerű használatot nem akadályozza - nem hajlandóak visszavenni a hibás terméket. Utána fogyvédelem.
-
kungzi
veterán
ja
azt mondják csak teljes dobozzal és összes tartozékkal veszik át
4 csavar van hozzá gyárilag, én kettőt használtam a felfogatáshoz, mert az AMD-shez annyi kell, intelhez kellene 4db
és csak a 4. csavar eltűnt a dobozból nem tudom hova, már feltúrtam az egész szobát de sehol sincs -
kungzi
veterán
üdv
lenne egy olyan gondom, hogy van egy corsair h100i vízhűtés, aminek nem jó a ledje, mert a 3 színből csak 1 világít
viszont egy csavar eltűnt a dobozból és így nem akarják átvenni garanciába
van erre valami megoldás? -
torma1981
veterán
Egy ezres a vaterafutár. Minek posta?
-
ACE-
addikt
ÁSZF:
9.1.2. A Posta felelősségének kizárása
1) A Posta nem felelős a postai küldemény felvételétől annak kézbesítéséig vagy a feladó
részére történt visszakézbesítéséig terjedő időben a postai küldemény megsemmisüléséből,
teljes vagy részleges elvesztéséből vagy megsérüléséből keletkezett kárért, ha a kárt
d) az okozta, hogy a feladó elmulasztotta jelölni a postai küldemény kísérő okiratán
(címiratán), feladójegyzéken, elektronikus feladójegyzéken a „Törékeny”
többletszolgáltatás/kezelés igénybevételét. -
kenguru99
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam az ipontól egy monitort. Élnék a 14 napon belüli elállás jogával. Személyesen visszavinni nem tudom, vidéken élek. Postára nem bíznám a szállítást. Hogyan tudom biztonságosan és épségben visszajuttani az iponnak?
-
HUN]Repa
aktív tag
Sziasztok!
Holnaptól új helyen, várunk titeket a Dévai u. helyett a Tüzér u. 13 szám alatt (3 percre a régi helytől) ahol ugyan azokat tudjátok intézni mint a Dévaiba (személyes átvétel,elállás,garancia,szerviz), oldalunkon térképet is megtaláltok. Reméljük mindenkinek fog tetszeni az új hely
-
04ahgy
nagyúr
Már nem azért, hogy kötözködjek, de a gyári oldal is 1150MHz-et ír: [link]. Csak akkor fogja lejjebb venni a boost órajelet, ha a TDP limitet eléri. Megmutattad, mennyit is értesz a VGA-khoz.
No meg ne feledjük, hogy a Lightningek rendelkeznek egy BIOS kapcsolóval, original és LN2 állással. Az LN2-re kapcsolva nincs boost sem, amennyiben emlékeim nem csalnak.
Higgadj le egy kicsit, mert itt valószínűleg te emlékszel rosszul. Nem kapcsolgattad véletlenül a kapcsolóját?
Mondjuk, ha tennél fel róla egy Youtube videót, az kicsit egyértelműbb lenne...
HGyu
-
hadde
tag
Hali!
Visszakaptam a kártyámat az Ipontól!
Teljesen ugyan azt!
Mikor nálam volt 1050Mhz volt az alap órajele és most meg 1150 a 7970 Lightning
A ventilátor ugyan úgy karaktyól és azt írták h a hibaleírásomban szeplő hiba nem is jelentkezett náluk.
Nem vagyok egy komolytalan gyerek értek a vgakhoz úgy-ahogy és tudom ennek mi baja volt.
Cseréltek egy biost és a ventihez nem nyúltak.
Én itt fejeztem be az Iponnal-köszönöm szépen. -
tlac
nagyúr
húú de idegesítőek ezek az 5-10k-s árváltozások, vennék egy fél konfigot de midig valami épp drágább, mint szokott lenni vagy épp hiányzik
ti hogy szoktatok rendelni?
több körben? -
Atmo
senior tag
iponnál hogyhogy egyáltalán nem lehet ocz ssd-ket kapni?
régen lehetett.
-
StSanya
senior tag
válasz
torma1981 #7058 üzenetére
De, változott még az is, hogy 14 nap van visszaküldeni a cuccost, s a pénz visszafizetésre is 14 nap van már:
"Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén (kivéve, ha vállalkozás ezt előzetesen vállalta) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni az eladó vagy az átvételre jogosult meghatalmazott személy részére, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni.Ha a megrendeléskor nem a vállalkozás által felkínált legolcsóbb szállítási módot választottuk, akkor is csak a felkínált legolcsóbb szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni számunkra a vállalkozás. Természetesen ebből a szempontból nem számít szállítási módnak, ha a vállalkozás üzletében is van mód a termék átvételére ingyen (hiszen ilyenkor nem történik tényleges szállítás!)."
Amúgy majd a Compker vagy a jogszabályt hasonló módon értelmező cég jól beleszalad egy ilyenbe, aztán majd rájön:
"Előfordulhat olyan eset, hogy az elállási, felmondási határidő meghosszabbodik?
Ha a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja számunkra a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap lesz."http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html
-
kérj hivatalos nfh állásfoglalást, leírják majd azt, ami a honlapjukon is szerepel, azt hivatalos szervek is elfogadják, ellenben a kis pista bt által megkérdezett/fogadott jogászéval, aki mellesleg rosszul tudja, ha másként mondja, mint azt a jogszabály meghatározza.
további jó erőlködést, mivel nem tehetünk róla, hogy nem tudsz jogszabályokat értelmezni.
bánom már, hogy eddig is ragoztam, ha már a jogszabály és a kapcsolódó hivatalos szerv leírása nem győzött meg téged... -
a vonatkozó jogszabály is olvasd márt el akkor, a vásárlás a rendelés leadásakor történik, amit ha neten keresztül eszközölsz, akkor bizony nincs lehetőséged fizikálisan megnézni és kipróbálni a terméket.
az azt követő személyes átvétel meg azért nem jó, mert jellemzően először fizetsz, és a fizetési bizonylat bemutatását követően kapod meg a terméket, így a kifizetés előtt nem tudsz meggyőződni a termék milyenségéről, és ha nem lehetne elállni, akkor így logikátlan és inkorrekt lenne!
nem, az nfh honalpján nem lenne kint évek óta, ha butaság lenne...
megfutottam már az évek során néhány ilyen kört, kényesebb üzletekkel is, és mindig a papírforma érvényesült, bár előtte próbálta azt előadni néhány eladó, amit te is, de nem jártak sikerrel.torma1981; jogos, többet már nem írok ezzel kapcsolatban...
-
ACE-
addikt
Érdekes mert az NFH linket pont ezt írják: " a fogyasztónak nincs arra módja, hogy a termék valós tulajdonságairól – így például állagáról, méretéről, esztétikai minőségéről – meggyőződhessen. "
És a személyes átvételnél ezekről meggyőződhetsz.
Nehogy azt higgyétek, hogy az NFH-nál képzettebb emberek dolgoznak mint bárhol máshol. Lehet ezt a választ egy frissen jogot végzett, tapasztalattal nem rendelkező 22-23 éves kislány írta.
Ellentmondás is van benne, hiszen személyes átvételnél megteheted, amiről Ő azt állítja hogy nem...
Nem baj, majd az idő megmutatja hogy mi lesz ennek a vége... -
a vonatkozó jogszabály(ok)ban, de látom, azóta már konyhásított nfh linket is tettek be, annak még az is szokott hinni, aki a jogszabályokat nem ismeri kellően, vagy csak nem tudja értelmezni - de pont ezért is szokták közérthető nyelven (is) megfogalmazni a kérdéseket és a válaszokat.
-
torma1981
veterán
Na végre valaki aki érti amit mondok.
Te meg ACE nézz utána a dolgoknak mielőtt ide írsz.
Valóban igaz, hogy ha az Interneten megrendelt árut személyesen veszem át az üzletben, akkor az nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek és nem élhetek az elállás lehetőségével?
Nem igaz. Ebben az esetben is távollévők között kötött szerződésről beszélünk, azaz élhetünk elállási jogunkkal. Internetes vásárlás esetén ugyanis a felek csupán virtuálisan vannak jelen, melynek folytán a fogyasztónak nincs arra módja, hogy a termék valós tulajdonságairól – így például állagáról, méretéről, esztétikai minőségéről – meggyőződhessen.
Ezen információhiány kompenzálása érdekében biztosítja a jogszabály az elállás jogát, amelyet a teljesítés módjától függetlenül – akár személyes átvételről, akár postai, illetve egyéb kiszállításról van szó – az átvételtől számított nyolc munkanapon (!) belül gyakorolhat a fogyasztó.
NFH FORUM.
-
Shad0w
senior tag
Úgy érzem eltévesztetted a topikot. Ez itt az iPon topikja (ahol egyébként egyedülálló módon még egy ottani alkalmazott is szokott válaszolni fontosabb kérdésekre, de nem is ez a fontos). Amiről te beszélsz, hogy a Compker hogyan próbál/tud kibújni a távollévők között kötött szerződési feltételek alól nem igazán tartozik ide. Erre vannak jogi topikok itt a PH!-n is (most csak gyorsan ráböktem az elsőre): Garancia kérdés, fogyasztóvédelem.
De hogy a legeslegeredeti kérdésre is legyen válasz: az iPon-nál a személyes átvétel folyamata a fizetéssel kezdődik. Ezután a fizetési igazolással (elismervénnyel, amelyik megfelel az idevonatkozó jogszabálynak) át kell fáradni az árukiadó pulthoz, ahol kiadják a rendelt termék(ek)et. Itt természetesen van lehetőség átnézni a csomagolást, esetleg gyorsan kibontani, ellenőrizni a sérülésmentességet. Komolyabb tesztekre van konnektor az üzlethelyiségben, ilyenkor tesztkörnyezetről a vásárló gondoskodik. Hogy ezt meg lehet-e tenni az átvételi igazolás aláírása előtt azt nem tudom, de majd valaki aki eljátszott már ilyet majd megmondja.
És a legfontosabb, hogy az iPon-ban a 14 napos elállási joggal a vásárló élhet akkor is ha személyesen vette át a terméket. Pont. -
ACE-
addikt
válasz
torma1981 #7049 üzenetére
Egyrészt nem törvény, hanem kormányrendelet, másrészt idéznék is belőle:
10. távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
Ha a helyszínen veszed át, akkor a kizárólagosság mindjárt nincs is meg. Mivel ott a helyszínen már a boltban vagy, és mindketten ott vagytok, nem távol egymástól.
-
bul07
nagyúr
Ez már ilyen játék , ha a törvény megengedi akkor a kereskedőnek ezt be kell vállalnia, vagy ne üzemeltessen boltot
Miért fizessen a kiszállításért ha el tudja vinni viszont élni akar a elállás jogával
A boltok a 30napos visszafizetéssel tudnak visszavágni, hogy csak a 30-ik napon utalják vissza az árát
Nem hiszem hogy tucatjával szaladgálnának olyanok hogy akik megtehetik hogy várjanak a pénzükre viszont közben megvesznek egy jobb eszközt -
ACE-
addikt
De szerintem Te még mindig nem vágod, hogy ezt a jogosultságot nem erre találták ki. Ha az üzletben sem tudod eldönteni, kipróbálás során sem, hogy szükséged van-e rá, vagy nem, akkor mit vársz a kereskedőtől?
Valaki írta korábban is, hogy ennyi erővel kiviszel egy 400 lóerős 30millás kocsit az üzletből, és 1 hét múlva visszaviszed, hogy nem gyorsul eléggé, másra számítottál.
De egyébként nem értem min vitázunk. Aki esetleg vissza akarja vinni, mert nem jó neki a helyszíni kipróbálás, az megrendeli postázással, akinek meg a helyszínen is elég, az átveszi személyesen, ennyi, és akkor nincs ilyen probléma.Bosszantó hibákat írsz, de amiket Te írsz nem hiba. Az egyik látás specialitás, a másik pedig inkompatibilitás.
Szerintem a kereskedők szempontjából gáz, hogy akár egy 200ezres fényképezőgépet vagy akármi mást, videokamerát, stb. tudsz ingyen kölcsönözni 14 napra így... és ha nem üzletben veszed át, akár ma is megteheted ezt... Előbb-utóbb a kereskedők ki fognak találni ez ellen valamit...
Mellesleg szerinted mi lesz azokkal a termékekkel, amiket így használnak 14 napig, majd visszaadják? Eladják másnak, egy madárnak... -
bul07
nagyúr
Mondjuk ahogy előttem is írták egyes alaplapok más komponensekkel nem megfelelően működik , vagy cireg a táp tőle vagy esetleg a memóriákat nem jól kezeli, esetleges tuningot se jól bírja, ilyenkor szépen vissza lehet küldeni mert ezt előre nem lehetett tudni
Vagy a példádnál fényképezőgép , attól hogy az üzletben csinál képeket korántsem biztos hogy kint a természetben is az igényeknek megfelelő képet készít
Vagy tv esetén a LG tv 3D-je egyes embereket zavar mert látják a villogást, ez az üzletben nem biztos hogy kiderül
És még lehetne sorolni a bosszantó hibákat amik az üzletben nem biztos hogy előjönnek
-
ACE-
addikt
Szerintem Ti el vagytok tévedve. Ez a jogszabály nem arra van kitalálva, hogy Te pl. egy hifi tornyot berakhass a helyére, és miután észleled, hogy nem odaillő, visszaadhasd, hogy nem erre gondoltál, hanem arra, hogy aki Interneten vásárol, és vásárlás előtt nem tud meggyőződni arról, hogy hogyan működik, az elállhasson. Mi akadálya lenne, hogy pl. egy vásárolt fényképezőgép esetében egy ugyanolyan típusút adjanak a kezedbe, hogy tessék próbáld ki? Miért kéne azt, amit épp megveszel? Semmi előírás nincs erre. A Media Marktban és más üzletben is így működik. Ott vannak a kiállított darabok, azokat próbálgathatod, és ha tetszik elveszel egy dobozt és viszed. Ott sincs 14 napos visszaviteli lehetőség csak mert nem pont azt próbáltad ki, amit megvettél... El vagytok varázsolódva szerintem...
-
ACE-
addikt
A Compker ÁSZF-jében benne van, hogy átvételkor kipróbálhatja... (Hogy hogyan azt ne kérdezd, kénytelenek valahogy megoldani) Illetve nem kénytelenek, mert ha a delikvens bontogatni akarja a dobozt, mondhatják, hogy akkor tolja el a biciklit, viszont akkor nem felel meg az ÁSZF-ben foglaltaknak az eljárás. Szóval ebből még baja is lehet a Compkernek...
Aztán lehet azt csinálják, hogy egy használt, bontott cuccot próbálhat ki a vevő, de megoldható. -
ACE-
addikt
Segítek:
45/2014. Korm. rend.
(2) E rendelet meghatározza a fogyasztói szerződéssel kapcsolatos tájékoztatás és a teljesítés egyes szabályait, továbbá a távollévők között és az üzlethelyiségen kívül kötött fogyasztói szerződés esetében a szerződés megkötésére és az elállási, illetve a felmondási jogra vonatkozó részletes szabályokat.
10. távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
11. távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;
13. üzlethelyiség:
a) bármely ingatlan, ahol a vállalkozás a tevékenységét állandó jelleggel folytatja;
b) bármely ingó dolog, ahol a vállalkozás a tevékenységét szokásos jelleggel folytatja;14. üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,
a) amelyet a szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen kötöttek meg;
b) amelyre vonatkozóan a fogyasztó tett ajánlatot a vállalkozásnak az a) pontban meghatározott körülmények között;
c) amelyet a vállalkozás üzlethelyiségében vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával közvetlenül azt követően kötöttek meg, hogy a vállalkozás – a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett – személyesen és egyénileg kapcsolatba lépett a fogyasztóval a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy
d) amelyet a vállalkozás által szervezett olyan út során kötöttek meg, amelynek célja a termékek vagy szolgáltatások fogyasztó számára történő értékesítése vagy népszerűsítése; -
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #7030 üzenetére
A Compker ÁSZF.-jében szépen leírták... érdemes lenne ezt valahova felterjeszteni, de szerintem teljesen jogos...
"IV.6. Az üzletben történő áruk átvétele és a többi termékkel történő összehasonlítása, kipróbálása előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. A termékekhez minden esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott leírást, jótállást és a számlát.
IV.8. A weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a 45/2014. (II. 26.) számú és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormány rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes átvételt választja, akkor a vevő igénye csak megrendelésnek minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti, összevetheti más termékkel és kipróbálja (kipróbálhatja), amellyel egyidejűleg a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra került és az adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre jellemző elállási joga a vevőnek elvész."
Ez inkább csak jogi kérdés, mert elvileg az Interneten megrendelés az szerződés. A boltban átvétel, és kifizetés meg szerintem csak teljesítés... Bár az is igaz, hogy az internetes megrendelés lemondható, akár helyszínen átvételkor is... Úgyhogy lehet ez a jogi érvelés tökéletes a Compker részéről...
Mondjuk arra is kíváncsi lennék, hogy mi lenne ha odamennék, hogy rendeltem egy 120ezres videókártyát, és lesznek szívesek kibontani, berakni egy általam meghatározott konfigurációba, mert abban szeretném kipróbálni, és installáljanak fel gyorsan egy általam meghatározott játékot is, mert AZZAL szeretném kipróbálni. -
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #7028 üzenetére
NFH oldalán:
" Mi az az elállási jog?
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére."
-
ACE-
addikt
válasz
wjbhbdux #7025 üzenetére
Valamilyen szinten igazuk van, mert ezt a szabályt pont arra találták ki, hogy nem tudhatod milyen a termék, megrendeléskor, csak ha már hozzád került. Viszont ha helyszínen veszed át, akkor meggyőződhetsz arról, hogy tetszik-e, stb., és ekkor már nem biztos hogy lehet élni ezzel a joggal...
-
wjbhbdux
veterán
üdv
vki nem tudja, hogy az iponban netes rendelés+személyes átvétel esetén lehet élni az elállás jogával? mert más boltokban (pl compker) már trükköznek a feltételekkel, hogy csak akkor ha futár viszi ki. -
Icee
csendes tag
Sziasztok. Garanciafutár megrendelésével kapcsolatos kérdésem lenne.
Hosszas tortúra után feltételes ügyintézéssel kicserélték a hibás videókártyám egy újra, melyhez már csak egy 'Garanciális rendezés' papírt kaptam, tehát számlát nem. A probléma az, hogy az új kártya is hibás...
A garanciafutár ismételt megrendelése esetén az első kártya számláinak adatait pötyögjem be, vagy az új, cserélt kártyához kapottat? -
hadde
tag
Sziasztok!
Vettem egy MSI HD7970 Lightning vga-t itt HP-n!
Semmi baj nem volt vele majd elszálltak az üzemi hőmérsékletei! Ezt nem részletezném de melegedett rendesen a szokásosnál!
Elküldtem garanciába ipon-hoz majd 6 nappal később jött egy ugyanolyan az én régi vga-m dobozában. Ez nem zavart mert gondoltam vadi új dobozosban ilyen már a világon sincs. Hirdettem a karit h eladom de mielőtt elmenne gondoltam kibontom a zacskójából mert addig zárva volt. Beletettem a gépbe majd bekapcs és a tápcsatlakozók felőli ventilátor eszméletlenül karpattyolt. De a venti szabályozás alapból gáz os volt mert ok nélkül amikor kint volt a gép az indítóképernyőn felpörgött lepörgött és így tovább...
Írtam nekik és mondták h küldjem vissza gariba! Na azóta oda a kártya, rákérdeztem de semmi hír róla.
Tegnap pénteken 2 óra körül írtam nekik és még válaszolni sem válaszoltak holott eléggé hamar szoktak.
Se híre sem hamva a vga-nak holott szükségem vna rá rendesen már...
Mit tegyek? Várjak még vagy mik a lehetőségek!
Azt hozzáteszem h mikor megkaptam a csere kártyát ami nyilván használt volt kaptam rá garanciát mint ha új terméket kaptam vna (3év) de közben még sem.
Jeleztem nekik h kérném a termék cseréjét de csak annyit mondtak hogy továbbítják a beszállítónak a kérésem.
Ezt nekik kellett volna egyből cserélniük vagy csak én gondolom rosszul?
Másodjára járom meg az Ipon-al... Elsőnek is a vga-val vtak bajok....
Véleményetek? -
Brada:D
tag
válasz
fricz19 #7016 üzenetére
Rendben nagyon szépen köszönöm
még annyi kérdésem lenne hogy csak azt a ramot vigyem vissza ami hibas vagy mind2ot(esetlegh ha kompletten cserélik) és hogy intezzem el amikor megyek vissza a ramért mivel nem az én nevemen van?Bocs a hülye kérdésekért csak biztosra akarok menni -
Brada:D
tag
Hello lenne egy kérdésem:
A hardveraprón vásároltam 2x4Gb ramot es az egyik rossz.
A számla és a garancialevél sem az én nevemre szól,ez nem probléma-e és hogy hogy kéne elintézzem? -
Geri Bátyó
addikt
Érdekes a felsorolás, mert az Inno3D-t leszámítva abszolút elismert gyártó mindegyik. Az Inno3D is ismert, de kevésbé elismert, így én sem választanám. Az ASUS-t nem kedvelem, így az sem érdekelne, de a többi jöhetne, kiegészülve a Gigabyte-al. Ráadásul manapság alig van különbség a különböző gyártók termékei között.
Alaplapnál persze kicsit árnyaltabb a helyzet, de egy alsó-középkategóriás ASUS és egy felső-középkategóriás ASROCK között már nem igazán van különbség minőségben és megbízhatóságban.Nyilvánvaló, hogy egy ilyen csereajánlat esetén nem vagy köteles elfogadni a felajánlott terméket, de én azt tapasztaltam, hogy eléggé rugalmasak.
-
ACE-
addikt
válasz
Geri Bátyó #7012 üzenetére
Azért a tulajdonság még nem minden, mert azért nem mindegy hogy egy kártya pl. Inno3D, vagy Sapphire, vagy éppen Asus, EVGA, esetleg MSI...
-
caprine
senior tag
Ez a csere-bere egy kicsit kíváncsivá tett, pláne, hogy van több cuccom is az ipon készletéből, meg most is akarok venni. Mondjuk azt nem értem banki utaláskor miért számolnak fel külön valami 1700 forintot kezelési költségnek, de lehet túl hepciás vagyok.
Szóval ha elromlik mondjuk az alaplapom, javítani nem tudják, és már másikat se tud adni helyette mert mondjuk már nem gyártják akkor megteheti-e, hogy esetleg más gyártó termékét adja helyette. Mondjuk Z77 chipes ASUS deszka helyett egy szintén Z77-es de mondjuk ASROCK-ot???? Vagy mondjuk egy OC kártya helyett simát?
-
ACE-
addikt
Khm, miért kéne postázni hozzá? Valahova úgyis küldeni kell, Ő beregisztrálja, Te meg elküldöd. Ő pedig megadhatja hova küldjék vissza, és megadja a Te címedet, vagy legrosszabb esetben magához küldeti és onnan küldi neked, egy postázásba kerül neki, aminek az árát ha átvállalod akkor is jobban jársz, ha ezt nem teszi meg akkor az buziság, elvégre garisan hirdette a cuccot gondolom...
-
bul07
nagyúr
Na igen de ha a vevő jó 200Km-re van és postázni kell oda vissza, és ki fog ingyen foglalkozni ezzel , főleg ha a hirdetésben meg is említette
Szerinted kiadja a regisztrált adatait , arról nem is beszélve ha több terméket is regisztrált akkor meg főleg nem adja ki a belépési adatokat
-
Repsol600
addikt
Írtam nekik, most kaptam azt a választ, hogy nem tudják jóváírni a vételárat, beszállító feléjük vállalt határideje lejárt, ezért ajánlották fel ezt a kártyát a leadott helyett. Ha ez nem felel meg akkor várjam meg az ügyintézés végét.
-
bul07
nagyúr
-
ACE-
addikt
Aha, köszi az összefoglalást, szerintem hamarosan nálunk is így lesz. És informatikai cuccoknál érthetőek is ezek a korlátozások... kivétel talán az eltérő termékre csere, mert ott bizony egyéb olyan költségekbe vernek, amit a szerződéskötéskor Te nem vállaltál... Mondjuk az is furi hogy termék eladáskor nem érvényesítheted a garanciát. Ezek szerint az adatvédelmi törvények is érdekesek lehetnek, mert milyen jogon kéri az adataim igazolását (gondolom valamilyen okmánnyal) ahhoz, hogy a garanciális igényemet érvényesítsem... Ez olyan mintha adásvételnél is "igazoltatnának" hogy amilyen névre a számlát kiállítják létező-e.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- EA Sports WRC '23
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Acer Predator Triton 16 Gamer Tervező Laptop -60% BRUTÁL i7-12700H 16/1TB RTX 3080Ti 16GB 2,5K 240Hz
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-12400F/14400F + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- Új HP ZBook Firefly 16 G10 Profi Tervező Vágó Laptop -50% i7-1355U 16/1TB FHD+ RTX A500 4GB
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB / Szép állapotban / 12 hónap jótállással
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 3 Médiás Laptop 15,6" -30% Ryzen 5 7520U 16/512 Radeon Graphics 2GB ! FHD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest