Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Fujifilm X
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
FollowTheORI #8596 üzenetére
Es gyorshajtas sincs, mert tiltja a torveny!
-
Darth_Revan
veterán
Rohadtul nincs szerencsem alaplap vasarlas teren az Ipon-al...2db Gigabyte alaplapot vettem, de eddig sikerult mind2-t benezni a sracoknak
Eloszor ddr4-es modell helyett ddr3-asat adtak. Itt azonnal adtak is vissza a penzt, holnap viszont viszek vissza egy Gigabyte GA z170x Gaming 7-t, mert a vett es hirdetett Gaming7 helyett veletlenul Gaming 7 EU-t kuldtek, amiben elvileg a Gigabyte szerint nincs DTS es Dolby Digital codec beepitve
Remelem gordulekeny lesz a dolog es azonnal tudok elhozni rogton helybol toluk egy Asus Maximis VIII Hero-t(inkabb ezt rendeltem be, mert tippre nem tudnak ugyse beszerezni Gaming7-t, csak "EU" modellt)
-
válasz
FollowTheORI #8596 üzenetére
Egy raklap tetejen talaltak meg papirok nelkul, valoszinuleg leszakadt rola. Az ugyfelszolgalat kritikan aluli, hasznalhatatlanok, a futar sem tud(j)ta elerni oket. (iPonos sracoknak sem irtak vissza) A pesti depo-ban sikerult nehezen elernem egy sracot akinek volt felhatalmazasa kibontani aes azonositani a csomagot, igy nagy nehezen az ugyfelszolgalat nelkul masnap sikerult eljuttatni a cimzetthez.
Aki TransOflex-el szalittat az ne lepodjon meg ha eltunik a csomag es az ugyfelszolgalat tobbszori telefonhivasra, email-re nem reagal... ok ebben hisznek.
Az iPon amint beerkezett a csomag azonnal megvizsgalta, kuldte a levelet a tovabbi teendokrol, igy masnap mar utalta is vissza a vetelarat.
Nagyon korrekt es gyors volt az ugyintezes, talan korrabban ilyet meg sehol sem tapasztaltam! Tenyleg minden tiszteletem! -
Because
őstag
válasz
FollowTheORI #8595 üzenetére
aham, akkor ezen logikát követve az legyen kereskedők számára elérhető és olcsóbb
-
válasz
Archttila #8574 üzenetére
Olyan nincs hogy egy csomag eltűnik, van rajta követési szám, lehet tudni milyen pontokon megy keresztül és hol... így megvan a konkrét felelőse is. Ilyen nincs hogy valamit feladnak és nem tudni hol és mikor tűnt el (kinél). A futár nem moshatja a kezeit, mert ha megvan hogy ő felvette kézbesítésre, de nem tudja átadni/elszámolni vele akkor őnála tűnt el, ő a felelős (és a futárcég, aminek az alkalmazottja). Pont.
-
válasz
Because #8594 üzenetére
Mert azoknak készül akik gépeket raknak össze és árusítanak (OEM), ezért nincs rá garancia, mert azt az OEM adja az egész gépére általában (ami lehet több vagy kevesebb is).
Ezért nincs doboza sem, mert tömegesen veszik és szerelik gépekbe egyből.1 év a minimális kötelező.
Míg a dobozos termék a végfelhasználónak készül, ezért van dobozolva és több rá a garancia közvetlen is a gyártó/forgalmazótól.
-
Because
őstag
ahogy látom i3-6100 az iponnál csak oem-ként van (legalább az ára nem magasabb) a kérdésem, hogy ezek új procik? és miért van rájuk kevesebb gari mint a dobozosra?
-
Most is így van, aznap délig ha megrendeled, akkor 14h-tól átvehető az esetek 90%-ban, ha előtte nap rendeled akkor mégtutibb. De ezt láthatod az adott alkatrész adatlapján az "átvétel résznél".
A kolléga az összeszerelésre értette hogy amiatt lehet több nap. Meg ugye ha sokmindent rendelsz akkor növekszik az esélye annak hogy pár dolgot az Ipon se kap meg aznapra vagy másnapra, és akkor nem érvényes a fenti (-> adatlap).
Én max 2-3db-os tételeket szoktam vásárolni esete vagy éjszaka rendelve. Még soha nem volt olyan hogy másnap 14h-tól ne mehettem volna érte.
-
scream
veterán
Hali!
Egy olyan kérdésem volna, ha ma, 9-ig megrendelek egy konfigot, holnap át tudom majd venni?
Üdv
-
tsiga18
tag
Hello,
Szombati munkanapokon nyitva szokott lenni a francia úti üzlet? -
ACE-
addikt
A rendőrségre hiába mész. Ez max. polgári per. Kötöttél egy szállítási szerződést, amit az egyik fél hibásan teljesített, elkeverte az árut. Azért mert elveszett egy csomag még nem jelenti hogy ez rendőrségi ügy. Sajna mindenki ebből indul ki és ezért van annyi ügy...
-
válasz
Sirandrish #8578 üzenetére
Írj nekik, máshogy nem lehet. Én is jártam így, bugos a hitelkalkulátoros rész náluk. Ha beírod az önrészt, és entert nyomsz, akkor automatikusan elpostolja ez egész formot, ami jelen esetben a megrendelőlap is egyben. Tehát ha az ember kíváncsiságból számolgatni szeretne csak, és üt egy entert, akkor lesz egy megrendelése.
-
Sirandrish
legenda
Heyho. Szeretnék leadni egy rendelést az iponnál. Viszont nem nagyon tudtam a menetét ezért próbaképpen összeraktam egy gépet. Ám túl gyors voltam és ezt be is rakta a megrendeléseim közé. Hogy tudnám onnan eltüntetni? Nem fogják futárhoz adni a csomagot mert épp a hitel intézés lenne a következő lépés, de maga a termék nem kell se így se úgy..törölném.
-
válasz
Attix82 #8575 üzenetére
Inkabb kerek kolcson egy gepet. A 15K-s lap arat ki teriti meg nekem? Bar igaz utana hasznaltan el tudom adni, persze ha jon erte a futar akkor szuksegem lesz valami eros fenyre, kamerara, operatorre nyalmintara, es persze a koordinatakra ami alapjan a muholdas felveteleket elkuldi majd a NASA.
nem tudom megvan-e a szitu: ELTUNT egy szamomra nagy erteku termek, az illetekesek pedig NEM reagalnak SEMMIRE.
Kerdezem en: A feljelentesen kivul milyen lehetosegeim maradtak?felhivom oket (zzzz rossz valasz, nem veszik fel tobbszori hivasra sem)
irok nekik e-mail-t (zzzz rossz valasz nem valaszolnak csak elolvassak)
felhivom a futart aki elvitte (zzzz rossz valasz megmondta elvitte, szerinte a rossz ragaszto megint elengedte a raragasztott papirt)
irok a boltnak, hogy probaljak meg elerni oket (zzzz rossz valasz nekik sem reagalnak se az email-re sem a telefonhivasra)kihagytam valamit?
Nem neked szolt az egesz Attix82
-
válasz
Jester01 #8573 üzenetére
Eltunt egy 50.000 forint erteku csomag. A futar mossa kezeit, az ugyfelszolgalat elerhetetlen, telefonra email-re nem reagal, dolgozni normalis tempoban nem tudok, ergo penztol esek el.
Mondom, szerintem a csomag ELTUNT igy a fuvaresemeny alatt csak a ping-pongozas megy:
nincs összekészítve az áru
Kiadva futárnak
nincs összekészítve az áru
Kiadva futárnak
nincs összekészítve az áru
Kiadva futárnak
...Matol csak a helyi 220volt, ha gond van akkor van hova menni, mert ez...
-
-
Csak elolvassak az email-t, valaszolni nem akarnak.
Jelenleg ott tart a dolog, hogy mar a telefon sem cseng ki, annyit mond a rendszer a vegen, hogy nem lehet senkit kapcsolni hivjam kesobb, es megszakad a vonal. -
Haladunk, a megkeresesemre ures e-mail-eket kuld a futarceg. Elraktam a futar szamat aki elvitte a csomagot, o azt mondja, hogy hatarozottan emlekszik, hogy rajta volt a raklapon a dobozom. Viszont kijelentette, hogy a ragaszto amivel dolgoznak nagyon rossz, sokszor leszakad rola a papir, gondolom a vezetoseg kb annyira foglalkozik ezzel a dologgal is, mint a telefonhivasokkal es egyeb elektronikus megkeresesekkel.
A futar sajat bevallasa szerint meg neki sem veszik fel a telefont, de ezt iPon-ek is megerositettek, ok sem tudjak elerni oket.Ugy gondolom az a minimum, hogy este egy forro nyugtato tea mellett megirom a tortenetemet, amihez csatolom a hivasnaplokat, leveleket, es a szamomra osszes elerheto kozegen keresztul kozzeteszem azt.
A helyi rendorkapitanysagon megteszem a feljelentest es igen, nem fog erdekelni meddig huzodik a dolog es mennyibe kerul, vegigjarom mert ez, hogy lassan mar operatoroket kell alkalmaznom es vert kell vennem a futartol egy egyszeru csomagfeladasnal mar tobb a soknal.
Es meg a Magyar Postat szidjak az emberek.
-
válasz
Biznisz Elek #8568 üzenetére
Azonnal ki fogjak cserelni ebben biztos vagyok, es van is nekik abbol amire a cseret szeretnem.
A futarceget telefonon nem lehet elerni, nem veszik fel. E-mail-re ezidaig nem valszoltak.
-
Szerintem ok nem fognak sz@rakodni a cserevel errol biztositottak is mar az elejen, de jelenleg ott tartunk, hogy varoson belul 1 hete nem volt kepes kiszallitani a futar a termeket.
Panaszt tettem a Trans o Flex-nel, gondolom mindjart jon a sablon mail.En nem vagyok ez a reklamalos/pereskedos tipus, de ugy latom siman elofordulhat, hogy jogi utra kell terelnem a dolgot.
Eskuszom ha ma nem er be az alaplap felhivom a csalad ugyvedjet es beperelem a ToF futarceget, a DPD-vel egyutt.
-
Az a legduhitobb, hogy atvetel utan 1 napon belul jeleztem a problemat de ugy veszem eszre, hogy meg ilyen esetben is siman elhuzodik Januarig a dolog, holott kaptam egy olyan termeket ami nekifutasbol egy masodpercet nem uzemelt.
-
Reggie0
félisten
Hat szallitocegtol fugg, de siman el lehet teriteni a csomagot a legtobb esetben.
Velem regebben rendszeresen elofordult, hogy jottem mentem a varosban es rendszeresen felhivtam UPC/TNT/DHL-t, hogy most nem vagyok a cimen de itt/ott par kilometerrel arrebb at tudom venni a csomagot. Volt, hogy megkaptam a kiszallito telefonszamat, es csak az ut szelen megalltunk es kocsibol kiugorva vettem at, szemelyit meg nem kernek csak egy alairast. Ehhez mindossze a cimzett nevet, cimet es a csomagszamot kell bemondani telefonon. -
-
-
Csomagkovetesem:
426581027823000013604400 2015.12.04 TRA Szállítás alatt 4400 Nyiregyhaza
426581027823000013604400 2015.12.04 19:46 E04 későbbi kiszállítást kér
426581027823000013604400 2015.12.07 08:47:12 OFD Kiadva futárnak
426581027823000013604400 2015.12.07 19:02 E32 nincs összekészítve az áru
426581027823000013604400 2015.12.08 19:03 E32 nincs összekészítve az áru
426581027823000013604400 2015.12.09 08:22:15 OFD Kiadva futárnak
426581027823000013604400 2015.12.09 18:12 E32 nincs összekészítve az áruMiert szerepel a listan tobbszor is, hogy "nincs összekészítve az áru" ?
Penteken lesz egy hete, hogy elvitte a futar a csomagot.
barmennyire is probalom szepiteni a dolgot, egyszeruen visszataszito ami ebben az orszagban megy...
-
Duran
tag
Sziasztok!
A napokban sajnos játék közben elvérzett a VGA-m, ami szintén az iponhoz volt garanciás.. Visszaküldtem a cuccot, be is ért hozzájuk a mai napon. Afelől szeretnék érdeklődni, van-e vkinek ilyen jellegű tapasztalata, mire számíthatok a garanciális ügyintézés időtartamát illetőleg. MSI kártyáról van szó. Na már most az a helyzet, hogy én 19-ig dolgozom, utána hirtelen elég sok szabadidőm lenne, és nemigazán szeretném ezt a HD4600-ason végigjátszogatni
.. Gondoltam rá, hogy meglepem magam egy 980-assal, aztán ha visszajön a kártya akkor eladom.. (feltételezem cserélik, elég hirtelen döglött meg egy pukkanás közepette, utána már képet nem adott
)..
Ha azonban van némi esély arra, hogy ünnepekre visszajön, akkor nem vennék még másikat..
Köszi szépen előre is!
-
-
gali777
őstag
Volna még egy kérdésem. Holnap vagy holnapután fogom visszaküldeni garifutárral a videókártyámat, mert elromlott rajta az egyik venti. Lehet kérni és mennyi az esélye annak, hogy adnak egy cserekártyát a garanciális ügyintézés idejére? Vagy barátkozzak meg az igp-vel addig?
-
Nos az elobb jott az e-mail, hogy csomagszam alapjan pesten van a lap ami ma kerul hozzajuk.
Ez eddig jo hir!
Kivancsi vagyok mi a gond, es hogy megoldhato-e a "csere" egy Maximus VIII Impact-re. -
válasz
Reggie0 #8547 üzenetére
Igen nem tul rozsas a helyzet, viszont nekem eddig meg nem volt bajom az iPon-nal, szepen siman ment minden es bizom benne, hogy most sem lesz ez maskepp.
Atvetel utan egy nappal jeleztem a hibat amire azt valaszoltak, hogy megnezik es kicserelik egy ujra vagy visszafizetik a vetelarat. -
Repsol600
addikt
Én kaptam egy kis papírt a GLS-től mikor átvette.
Szerintem még meg is van valahol, ha megtalálom lefotózom.
-
bul07
nagyúr
Nem szoktak adni
Ráragasztja a vissza árúra a papírt és kész is
Legalábbis nálam így ment , csak én azért telefonnal lőttem egy képet a dobozról és a rá ragasztott papirólKérdeztem hogy valamit kapok azt mondta nem , én akkor csinálok pár képet hogy azért legyen nekem is valami
-
Sziasztok!
Letezne, hogy Penteken atadtam a garifutarnak egy alaplapot de mindezidaig allitolag meg nem ert be?
A futar uj dolgozo lehetett mert nem kellett alairnom semmit, es azt valaszolta a "minden rendben?" kerdesemre, hogy "hat biztos"... DE a tortenetnek itt meg nincs vege! Tegnap UJRA felhivott, hogy jott egy visszaru csomagert (what???) es hozott nekem egyet (hee??)
Erre megkertem, hogy ujra nezze at a papirt mire megjegyezte, "ja nem kell vinnem semmit es a masik? is nulla" magyaran teljesen feleslegesen hivott fel...Szoval Pentek ota nem ert be a lap, ala nem kellett irom semmit amikor atadtam a sracnak a csomagot, nyomkovetes nincs, HOL VAN A CSOMAG? (egy 50K-s laprol van szo)
-
htc07
addikt
válasz
gali777 #8541 üzenetére
Én körbe szoktam tekerni folpackkal, meg rá két csík barna ragasztószalag, ha eredeti dobozban küldök alkatrészt akárhova.
Elvileg a gyári csomagolásnak védenie kellene a szállítási sérülésektől, a folpacknak is csak annyi a jelentősége, hogy látsszon, ha útközben meg akarták dézsmálni.
-
gali777
őstag
Sziasztok
Ha garanciafutárral szeretnék visszaküldeni egy videókártyát, akkor mibe érdemes csomagolni? Mármint a videókártya a gyári dobozában van a cuccaival együtt, de ezen felül ezt be kell rakni egy másik dobozba vagy jó így simán, ahogy van?
A választ köszi előre is.
-
Because
őstag
sziasztok!
iponnál az oem procikat, hogy kell elképzelni? dobozos csak gyári venti nélkül vagy bontott és csak abban a műanyag tokban van?
-
En hetesezret sporoltam az alaplapon
-
bul07
nagyúr
válasz
HUN]Repa #8529 üzenetére
Csak volt akciótok
Így pár kinézet dolgot meg is rendeltemFőleg a kisebb értékeknél volt szembetűnő az ár esés, mert egy 90e Ft-os dolognál 1-2e Ft nem nagy dolog de egy 3e Ft-os dolognál már 50% esés 1500Ft
mondjuk pár olyan dolog is a kosaramba került ami nem is tudom hogy, mondjuk a fa jojó, vagy hő zsugorcső
Fogtam vagy 7e Ft-ot
(32e helyet 25e)
-
-
Franklin
addikt
válasz
HUN]Repa #8531 üzenetére
Köszi!
Érdekes, hogy a beszállítók (sőt, sokszor a gyártók!) erre nem figyelnek jobban, pedig ezek a fő selling point-ok egy ilyen monitornál.
Ha nincs feltüntve, hogy egy monitor 144 Hz-es és Freesynces, akkor átlag vásárló csak csodálkozik, hogy miért van látszólag ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező monitorok között több tízezer Ft-nyi differencia.
Példa:
[link] - 41.500 Ft
[link] - 89.990 FtMiért kerül utóbbi monitor több, mint a duplájába? Kb. ugyanazokkal a paraméterekkel rendelkezik mindkettő: 24", full HD, TN panel. Az, hogy utóbbihoz 5 év garancia jár és van rajta HDMI csatlakozó is, biztosan nem indokol ekkora felárat. Esetleg a válaszidőből lehetne sejteni, hogy ez nem egy "normál" monitor, de az sem biztos támpont, mert nem minden 1 ms-os monitor 144 Hz-es.
Az meg, hogy még a gyártó weboldalán sincs feltüntetve a 144 Hz, óriási facepalm. Dear Acer, do you even marketing?
-
-
vaakuum
addikt
Iponnál lehet számítani black friday-re?
Vagy náluk ez korábban sem volt jellemző? -
Because
őstag
szerintetek egy már felbontott dobozos processzort visszaküldhetek elállással?
- hűtő nem volt használva, kézikönyv egybenerősebbet szeretnék venni, csupán ennyi a kifogás
-
bul07
nagyúr
Még annyit tennék hozzá hogy sufni boltokkal nem érdemes foglalkozni mert ha megszűnik akkor szinte lehetetten garanciáztatni
Oké hogy ki lehet küldeni a gyártónak de postát senki nem fogja kifizetniÁr és a bolt háttere a lényeg, hogy ha van mondjuk 5év garancia akkor jó lenne a üzlet is meglenne 5év múlva
-
válasz
fabian4 #8513 üzenetére
Teljesen mindegy, ott vedd ahol a legolcsóbb.
Magyarországon nincsenek már klasszikus számtech. kiskerek, egyiknek sincs árukészlete. Mindegyik ugyanazokból a nagykerekből vásárol, és a garis ügyintézés is úgy megy, hogy nekik kicseréli/jóváírja a nagyker, akkor neked is ki lesz cserélve/jóvá lesz írva. Ellenkező esetben meg szívsz, de akkor is szívnál ha nem A kisker juttatja el hozzád a nagykerből a kívánt cuccot, hanem B.
Kivételek persze vannak, pl multik (Mediamarkt), meg pár hálózat (Aqua, Edigital, 220v, ilyenek), ők tartanak apróságokat, illetve közepes árfekvésű dolgokat, és meg _lehet_ az az előnyük hogy raktáról adnak cserét, vagy házon belüli döntést hoznak jóváírásról, pénzvisszafizetésről. Cserébe drágábbak is általában, kivéve az akciós dolgokat.
Az meg hogy melyikre mennyi panaszt látsz, teljesen lényegtelen, nagy általánosságban egy csomagszállító céggel vagy kapcsolatban (nagykerből elhozza neked a rendelt árut valamekkora haszon fejében), max a kedvességet meg a gyorsaságot, illetve az árat lehet "díjazni", esetleg ha házhoz vagy átvételi pontra rendeled akkor a szerződött futárjuk minőségét/árát. A többit nem rajtuk múlik.
-
fabian4
csendes tag
Hello!
Szeretnék venni egy pendrive-ot (ADATA S102 PRO). Ezt megtaláltam az ipon kínálatában, meg még egy csomó helyen: http://www.argep.hu/product_2057737.html .
Szerintetek ezekből az üzletekből melyik a legmegbízhatóbb? Honnan érdemes vásárolni?
Az iponnal kapcsolatban a legtöbb embernek a garanciális javításokkal volt baja, de ez egy pendrive és én még rossz pendrive-ot életemben nem láttam.
Szerintetek honnan szerezzem be a pendrive-ot?
A válaszokat előre is köszönöm
-
devil-k
nagyúr
Hölgyek-Urak!
A következő lenne a kérdésem, érdekelne, hogy a gyakorlatban hogyan is működik a dolog.
Adott egy tápegység. Vásárlás után 3 héttel felmondta a szolgálatot. A garancia futár el is vitte, október 5-én jött az e-mail, hogy megkezdődött a garanciális ügyintézés folyamata... Ennek már 1 hónapja lassan. Október 28-én dobtam egy e-mailt nekik, hogy mégis mi a helyzet, a következő választ kaptam:
"A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte. A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt."Meddig húzódik ez a gyakorlatban? Meddig érdemes várni? Lehet-e kérni, hogy küldjenek új tápegységet... stb. stb.
Köszi az infót!
-
Hol tudom megnézni hogy eddig mennyi iPont-ot gyűjtött nekem? Sehol nem látom az iPont számot a profilomban.
-
Darth_Revan
veterán
Ehez direkt nem jár kupon? Csak mert az EVGA is részt vesz az akcióban és "Vizeséknél" jár ugyanehhez a modellhez.
-
malacka87
őstag
Nekem eddig nem volt problémám velük. Egy Corsair tápot kellett csak gariztatnom az iszonyatos cicergés miatt. 3hét alatt megvolt az egész.
-
sith7
félisten
Menj el vasárnap a templomba, és köszönd meg
Nekem több mint 3 hónapja tart már az eredeti vga helyett adott csere vga "garanciális ügyintézése"
Tegnap rájuk írtam, hogy mi a helyzet, éppen csak le nem lettem b@szva, hogy mit érdeklődök, majd kapom az e-mail - t , ha vége az ügyintézésnek
Július 20.- án indult a dolog, és kérik a türelmemet
Tudják, hogy rossz, de most a beszállítónál van, az ő válaszára várnak ... ahonnan ezt a csodálatos javított/újragolyózott még rosszabb vga - t adták garanciális cserébe, az eredeti rossz helyett.
-
rocket
nagyúr
Vege lett a garancialis ugyintezesnek, nem javithato a HDD , es cserelni se tudjak, igy a vasarlas arat visszaadjak, vagy levasarolhato.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple MacBook
- G2A
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 3600-5600X + RTX 3060 Ti / 3070 / 3080 + Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- HP 15s-eq1036nh - 15,6"FullHD IPS - Ryzen 5 4500U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Roborock S8 White, 2 év garancia
- ASUS VIVOBOOK X560UD-BQ009
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS: Vállalati hardvermegoldások és nagykereskedelmi lehetőségek
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest