- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
westlake
félisten
válasz HUN]Repa #184 üzenetére
nem sok olyan helyet tudsz nekem mutatni magyarorszagon, ahol azonnal cserelnek egy garos cuccot (es nem az esetlegesen gyer raktarkeszlet miatt nem)
..az ócska magyar törvényeket szemét módon kihasználva..
ez sajnos az unioba lepes ota igy van nekem egy 75k-s alaplap van ket honapja a ramiris-ben (nagyker.).. nagyon nem erdekli oket, hogy mi van vele..[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
westlake
félisten
válasz HUN]Repa #186 üzenetére
nem egeszen igy van.. nem azert tart eddig, mert sok a garos cucc, hanem azert, mert mart nincsenek kotelezve a 15 napra, igy siman megtehetik, hogy a gyartohoz kuldik ki a cuccokat.. nem ket nap a szallitas sem, raadasul a gyarban "ulnek" rajta egy csomot.. manapsag kincs az a bolt, ahol azonnali csere van (szerintem nincs ilyen)
Play nice!
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #189 üzenetére
Az a helyzet, hogy kénytelenek vagyunk a kiskereket "kiutálni az országból", ugyanis a vásárló felé egyedül és kizárólag a kisker felel a jótállási kötelezettség teljesítéséért. Nem takarózhat azzal, hogy így a nagyker meg úgy a szerviz, jogilag a kiskerrel szerződtél egyedül, és egymaga felel feléd a határidők betartásáért is. Tudom, pereltem már kiskert jótállás miatt, és igazat is adtak nekem.
Egyébként meg a 15 napos javítási határidő ugyanúgy megvan, csak sajnos a szövegezés "törekedni kell", de ettől még bíróság előtt vígan bizonyítható, pontosabban vígan képtelen lesz bizonyítani a kisker adott esetben, hogy ő tényleg törekedett."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
04ahgy
nagyúr
válasz HUN]Repa #184 üzenetére
Egy: mint írták is mások, teljesen mindegy, hogy a kisker hogy intézi a nagykerrel, az a gyártóval a garanciát, ez nem a vevő problémája. A vevőt az érdekli, hogy a terméke garanciális ügyintézése a hatályos törvényeknek megfelelően folyjon. Ha a 15 napra kell törekedni, akkor a 15 napra való törekedéssel, stb... Az, hogy a kiskernek van-e saját készlete, vagy nincs, nem érdekel senkit. Nem kötelező kiskernek lenni, a jogszabályokat viszont kötelező betartani.
Kettő: épp ezért nem is lehetséges olyan, hogy adott kisker saját "feltételeinek" megfelelő a garancia. Illetve lehet, de egyetlen egy esetben, ha azok a jogszabályban rögzített feltételektől a vevő irányában pozitívan térnek el! Nincs például olyan, hogy égett terméket be sem vesznek gariba (jótállás), ugyanis a jótállás utolsó napjáig kell feltételezni, hogy a vevő hibáján kívül, már a vásárláskor fennálló gyártási hiba miatt keletkezett az adott hiba. Jelen esetben égés.
Három: fórumtársunk nem a pulthoz ment oda ilyen hangnemben, hanem a véleményét öntötte ki így. Amúgy a fórum arculatához egyébként nem illő, mértéktelenül trágár stílusban. Helyesírás / központozás terén azonban te sem állsz a dobogó magaslatán...
HGyu7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Chaser
titán
válasz HUN]Repa #200 üzenetére
Nehogymár örüljön neki, hogy hetek után kap egy mailt, amiben közlik, ha qrva jó csillagzat alatt született, akkor talán elkészül az, amit 1ből cserélniük kellett volna
Én ritka türelmes vagyok, de ha a 3. napon nem cserélték volna ki a cuccot vagy nem adják vissza a zsetont, valami ilyet üvöltöttem volna a telóba: " Nem érdekel a szervizetek, a nagykerek mégúgyse, én is dolgoztam számtech boltokban, oldd meg vazzeg, vagy csúnya világ jön rátok...most még szépen beszélek veled, mint a bogaraimmal, tudod azok is ÁLLATOK, de ne várd meg amíg felidegesítesz..." A mondat utsó felét sok helyen fel lehet használni..kb 2 hete kb amikor egy surmó bicikliboltos hétfő de. megpróbálta nekem beadagolni hogy a bicikli, amiért előre kipengettem 50k-t, és amit hétfőre ígért 100%-ra, alkatrészhiányban szenved...jó eséllyel szerdán jön hozzá alkatrész, de lehet csak pénteken...meg ideje is kevés van, mert most egyedül van...hát lol Furcsa mód, első reakciója az lett mikor magához tért, hogy "oké, akkor visszaadom a pénzt", a másodikra meg már gondolkozott is, hétfő du-ra meglett a bicaj, erősebb cuccokkal mint ahogy kértem, próbálta pedzegetni hogy ő most mennyire rosszul járt, de nem kapott tőlem 1ft-tal se többet mint amiben megegyeztünk. Kérdezttem az én hibámból? Na ugye nem, további szép napot..._tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
kukulec
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #297 üzenetére
#276-ban linkeltem. Maga a jogszabály nem ír többet róla, de ettől függetlenül még abszolút tévesen próbálják értelmezni, mert nem értenek hozzá, és feltételezem ügyvédjük sincs. Vagy legalábbis nem beszélik meg vele ezeket a dolgokat...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Mr. Teddy
őstag
válasz HUN]Repa #295 üzenetére
Én egy hete leveleztem velük ugyanezzel a kérdéssel kapcsolatban. A "Garancia kérdés" topicban ki is tárgyaltuk. Ugyanezt a félrebeszélő választ kaptam az Ipontól, sőt több levélváltást ejtettünk, hivatkoztam jogszabályokra, stb, de ragaszkodtak, hogy rájuk nem vonatkozik. Ott tart a dolog, hogy egy fórumtárs elküldte a fogyasztóvédelemnek a levelezésemet.
Kíváncsi leszek te mit érsz el velük.[ Szerkesztve ]
-
drur420
tag
válasz HUN]Repa #220 üzenetére
Nah akkor majd ÉN! Az hadján hogy csinos de van humora is veszi a lapot.... Mi kell még? A hasonló csajok miatt alakul ki az emberben az a vélemény hogy a nők nem rendkívül drága fogyaztási cikkek hanem emberi jó érzésre és empátiára képes lények.
Nah most lehet megkövezni.............Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #339 üzenetére
Ez a feltételes garanciás dolog inkább vevőszivatás, nem kedvezmény.
A kereskedőnek három napon belül nyilatkoznia kell, hogy javít, cserél, pénzt visszaad, vagy nem hajlandó garanciát intézni esetleg. De 30-40 napig húzni csak azt, hogy megmondja, hajlandó-e javítani/cserélni/pénzt visszaadni vagy sem? LOL Ha perelne emiatt valamelyik vásárló, simán megnyerné. Készíttessen saját költségén szakvéleményt a kereskedő (de függetlent ám, valamelyik fogyvédelem által akkreditált intézettől, pl. Kermi), hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett, és akkor visszadobhatja. Ha nem megy, tessék intézni a garanciát.Ha a fentiek bármelyike nem tetszik, az egyéni szoc. probléma, ezek a ma hatályos, mindenkire kötelező jogszabályok.
mod: Ja és ezektől a szabályoktól a vásárló hátrányára eltérni tilos, még akkor is, ha "beleegyezik" (papíron aláíratják vele).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sniper elite
senior tag
válasz HUN]Repa #337 üzenetére
Ez az egész csavar történet egy buta kifogás volt csak tőlük, én direkt úgy raktam össze hogy ne mozogjon semmi, ezzel tehát nem volt gond, a saját rossz vincsesztereimet is elküldtem had lássák nem találom ki hogy az ő hulladék cuccok több tíz ezres kárt okozott nekem...Szóval ezt úgy kell elképzelni hogy ami után felküldtem a gépet rá, 2 nappal felhívott egy paprika jancsi azzal a nevetséges kérdéssel hogy”Mi a baja a gépnek tulajdon képen”Hát akkor éreztem már hogy ebből valami ócska kifogás lesz amivel ki akarnak bújni a kötelező garancia alól! Mondtam neki hogy tönkre ment 4 vinyom, köztük az egyiket ott is vettem!Erre elkezdik hogy ők nem tudják mi a baj de látszik hogy én bele nyúltam... Hát még szép hogy bele nyúltam, ezek totál azt hitték majd gondolati úton rakom bele a vincsesztereimet???? Vagy azért adtam ki 400ezer forintot hogy hozzá se nyúlhassak??? Szóval ez a röhej ebben az egészben, a legteteje az volt hogy írtak nekem egy levelet amiben nem javasolják hogy a Náluk vett Thermaltake 850W-os tápot rákössem valamire is mert biztosan hibás!!!! Szóval el is ismerte a gyári hibát de baxik rá mert ő neki így kényelmesebb hogy nekem van egy 400ezres gépem amit az asztalra raktam és azóta is csak nézegetni tudom de használni nem! Ennyit az Ipon számítástechnikai üzletről, egy nagy 0 az egész és csak megkárosítani tudnak, minőséget nem kapni náluk az tuti!
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #368 üzenetére
Nem húzódhat el az ügyintézés 30 napra... Vagy ha elhúzódik mégis, a vásárló jogosulttá válik elállni a szerződéstől, hiszen ilyen hosszú ügyintézés már vitathatatlanul mindenkinek jelentős kényelmetlenséget okoz, vagyis visszajár a teljes eredeti vételár.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #361 üzenetére
A vásárlót joggal nem érdekli, hogy oldja meg a saját kis belső problémáit a kereskedő... A jogszabályok a kereskedőt, tehát a kiskert kötik, a szervizes meg nagykeres ügyintézés már az ő problémájuk, a vásárló felé akkor is tartani kell a határidőket.
A bizonyítási kötelezettség pedig egyértelmű: a jótállási időn belül a kereskedőnek kell bizonyítania (és saját szerviz véleménye nem bizonyíték, az csak vélemény...), hogy a hiba oka az átadás után keletkezett, akkor visszdobhatja. Ha ezt nem tudja bizonyítani, köteles javítani/cserélni/teljes vételárat visszafizetni. Remélem nem vagy kereskedő, mert akkor elég szégyenletesen szegényesen ismered a saját szakmád szabályait... Már bocs...
mod: A jótállási idő bruttó 10k feletti cuccoknál legalább 1 év, de ha 2 vagy 3 vagy 5 év garral adod el, akkor addig él a bizonyítási teher a kereskedő felől...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #394 üzenetére
Ez nem így van, rosszul tudod. Ellenőrizheted a 151/2003. Korm. rendeletben és a 49/2003. GKM rendeletben.
Mindig viheted jótállási idő alatt az üzletbe, ahol vetted, és ott kötelesek bevenni. Minden más csak lehetőség, a márkaszerviz is... De tény, hogy az Acernek van "garanciafutárja", de ez is csak lehetőség.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #437 üzenetére
Ha a gyártó így hirdeti, akkor a hangos cicergés kifejezetten és határozottan hiba! És ez azt jelenti, hogy a kereskedőhöz kell menni, ezt mondja ki a jogszabály. A gyártóhoz lehet, ha valaki akar, de sosem kötelező.
Nem véletlenül találták ki így a szabályokat, ugyanis nem feltétlenül tud/akar mindenki a gyártóval adott esetben angolul levelezéssel szórakozni, sokat várni egy cserecuccra például. Ezért van az, hogy a kereskedő köteles a jótállási kötelezettséget teljesíteni, majd ő lejátssza utána a nagykerrel/gyártóval, ez az ő dolga már.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
horvathkrisz
addikt
válasz HUN]Repa #437 üzenetére
"szinte" mindegyik passziv kártya cicereg-> mindegyik kártya cicereg, csak passzívnál jobban hallani.Giga HP azért is cicereg hangosabban mert emelt órajeles.
Különben meg ezeknek a kártyáknak nem a cicergés a legnagyobb baja, nem ott rontották el a mérnökök, hanem szart sem ér a passzív bordája ventilátor nélkül, ugyanis 2-3perces 3D terhelés alatt venti nélkül felmegy 100fokra, tehát ez így használhatatlan.
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #442 üzenetére
A kereskedő meg nem mondhatja a vásárlónak hogy : "figyejéé máá ne vegyél ilyen szart mert mind ilyen...
Én elvárnám, elvégre ők jobban értenek a választáshoz, mint a vevők többsége. Nem mondom, nekem itt a párom, aki teszteket búj folyton és mindig tudja, pontosan mi a következő, amire szükség van , de ha ő nem gondoskodna erről, nekem mondjuk szükségem lenne a kereskedő tanácsára is, hiszen (elvileg) neki pont ez a munkája.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
horvathkrisz
addikt
válasz HUN]Repa #450 üzenetére
De ebben az a durva, hogy ha úgy szerelem be a giga passzív 96Gt-t a gépbe ahogy az a dobozon fel van tüntetve, akkor is csak megsül szerencsétlen kártya, hiába tűnik nagynak a passzív borda, hiába van 12 centis a házban akkor sincs olyan menyiségű légáramlat hogy lehűűűcccse.
Most írták a 8800GT topokban hogy a giga 88gt zalmanos is 80-90fok környékére melegszik, ment volna feljebb is csak szegény srác már sajnálta a kártyát.
Én is kipróbáltam az eVGA88Gt-t zalman vf-700Cu-val (ez jobb mint amit a giga rátesz mert full réz), nem bírt vele így ment vissza a gyári. Ha megkérdeztek volna giga mérnökei hogy jó-e 88Gt-re a VF-700AlCu, megmondtam vona nekik hogy: NEM.
De nem kérdeztek meg csak rátették. Több ezer kártyára!
Ekkora lámákat LOL! -
tlac
nagyúr
válasz HUN]Repa #460 üzenetére
viszont esetemben csak javítani kellett volna (azaz pasztát cserélni alatta)
és máris nem 100 fok felett van, hanem 60-nál megállta tartósan 100 fok feletti hőmérséklet meg szépen megölte volna és akkor már tényleg csere lett volna belőle, így aztán nekem kellett vele csinálnom vmit, kockáztatva a garanciát...
-
davids83
csendes tag
válasz HUN]Repa #464 üzenetére
Igen épp azért lenne mindegy, mert bízok benne hogy 3 nap alatt nem jön elő pixelhiba, akkor meg úgyis mindegy.. persze ha mégis, akkor az szívás, de talán ennyi kockázatot megér!
Amúgy azért nem jó a Samsung nekem, mert amit kinéztem 226BW-t nem lehet már kapni, CW meg drága kicsit.. a többi típus nem nagyon jön be sajnos!
Na mindegy, sztem maradok a Dell-nél pixelhiba ellenőrzéssel, aztán reménykedem!Ami ami, az az...
-
Csaba_20_
őstag
válasz HUN]Repa #514 üzenetére
Ahogy nagyon igaz a sokmillió kiskerre az is, hogy az üzleti kockázat fogyasztóra történő áthárításával - mert amit leírtál az az - kíván meggazdagodni és közben azzal takarózik, hogy "igaz, hogy sz/r, amit eladok, igaz, hogy semmit nem kap a vevő tőlem garancia címszó alatt, de legalább mindezt olcsón kapja". Ami máris nem olyan olcsó, ha folyton a kisker tökére kell lépni és b*ogatni kell, hogy a már odaadott pénzért működőképes dolgot kapjon az ember. Közben meg még őt nézik csalónak, mocsoknak, mert elvárja, hogy menjen az alaplapja, videokártyája. De...igazad van...legalább olcsó...
-
04ahgy
nagyúr
válasz HUN]Repa #664 üzenetére
Ugyan hagyd már. Most miért kell bántani, ha az a tapasztalata az Iponnal, hát legyen. De majd emlékezzen a mondásomra: Ha te nem szereted az Ipon Computert, az Ipon Computer sem szeret téged. =)
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Sish
tag
válasz HUN]Repa #669 üzenetére
Figyelj csak... Az egy dolog hogy te most ajánlottál nekem egy ilyen lehetőséget... De ez nem megoldás az ügyre! Ez csak nektek megoldás... én csak ártatlanul fizetnék még több pénzt. Egyszer már megvettem a videokártyát és kifizettem mindent. (csomagolást stb.) Arról nem tehetek, hogy elkallódott valahol és én csak egy üres dobozt kaptam Már 1 hete vizsgáljátok az ügyet... De mivel bizonyítod azt, hogy ti tényleg beletetétek a videokártyát? Mikor én küldök csomagot akkor lemérik de ha ti küldetek akkor azt nem??? Ezt most nem igazán értem, ugyanis ti is ugyanolyan feladók vagytok mint én... Az ipon igazán megelőlegezhetné nekem ezt a bizalmat, hogy mi nem loptuk ki. Láttam, hogy te próbálsz segíteni nekem. Többször rendeltem már tőletek és eddig semmi baj nem volt... Nem jött olyan könnyen össze a pénz rá azt elhiheted, de gazemberek nem vagyunk.
A képet is föltöltöttem, egyből jeleztem mikor megláttam a csomagot, de a sofőrök nem várnak semmire... csipkedjem magamat mert ők sietnek... Mindig így jöttek a csomagok...
Köszönöm a segítségedet! Tudom hogy te csak egy alkalmazott vagy és utasításokat hajtasz végre, de nem jókedvemből cigánykodok itt az igazamértBocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
-
tlac
nagyúr
válasz HUN]Repa #834 üzenetére
Továbbra is várjuk a kérdéseket és Ötleteket már ide is a forumba ! Köszönjük a sok biztatást és igérjük ,hogy szebbek és jobbak leszünk !
ha ezt tényleg komolyan gondoljátok, akkor egy hozzáértővel rendbe rakhatnátok a jogi nyilatkozatot
egy jogásztól tudom, hogy elég sok benne a hiba és a félreértelmezés -
tlac
nagyúr
válasz HUN]Repa #836 üzenetére
mivel nem vagyok jogász, ezért nem sok mindent tudok leírni, csak egy-két dolgot, ami megmaradt...
pl, hogy a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseit kivétel nélkül betartja, de a fogyasztókat védő rendelkezések a Ptk-ban és rendeletekben találhatóakvagy pl. a 17/1999. korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről (itt a linkelt pdf nem jön be) értelmezése sem jó:
"csak olyan terméket értékesít, amelynek ára a pénzpiaci értékesítő által nem irányítható ingadozástól függ"
ha ez így lenne, akkor a 8 munkanapos elállásra nem lenne lehetőség
de a 17/1999. (II. 5.) 5. § b) az értékpapírokra vonatkozik"A telefonos rendelés nem számít kötelező érvényű ajánlattételnek, illetve távollévők között kötött szerződésnek. A termék személyes átadás-átvételénél a számla kiállítása a szerződés létrejötte, mely esetben a felek teljesítésre kötelezettek."
telefonon, e-mail-ben, webshopon keresztül már meg lehet kötni a szerződést, és a fizetés, átvétel már a szerződés teljesítése és attól még, hogy az utóbbi személyesen történt, vonatkozik rá a távollévők között kötött szerződés
még a garanciális feltételek is érdekesek szoktak lenni a garanciajegyen, több pontban a jótállási szabályokhoz képest kedvezőtlenebbek, így azok semmisek, helyükre pedig a hatályos jogszabályok lépnek
tehát én azt mondom, hogy egy hozzáértővel alaposan át kellene nézetni és beszélni
[ Szerkesztve ]
-
Produkció
senior tag
válasz HUN]Repa #884 üzenetére
semmi ilyesmiről szó sincs....mailbe megkaptam amiket rendeltem amennyiért rendeltem...111500ft kb....ez tartalmazza már a szállítást is ami 2400ft meg az összerakást is ami 1800ft....aztán rá pár percre jött még egy mail hogy átadták a futárszolgálatnak ami majd kihozza....összeg 115XXX ft....hát qrva jó mondhatom....vagy tüntessétek fel ezt a +4ezret vagy írok 1 levelet a fogyasztósoknak mert elegem van már az ilyen átb@szásokból...ennyi.
ez jött akkor amikor megrendeltem:
Tisztelt Vásárló,2008.10.09 00:02 -kor az alábbi termékeket rendelte meg a(z) '44386' rendelési számon:
1 darab ASUS M3A78 (ö1)
- Nettó ár: 12.720 Ft1 darab AMD Athlon 64 X2 5200+ AM2 BOX (ö1)
- Nettó ár: 11.300 Ft1 darab CSX 2048MB DDR2 800Mhz (ö1)
- Nettó ár: 5.010 Ft1 darab MSI RX3850-T2D256E-OC/DDR3 PCIE (ö1)
- Nettó ár: 12.720 Ft1 darab SAMSUNG 160GB 7200rpm 8MB SATA2 (ö1)
- Nettó ár: 7.250 Ft1 darab LG GSA-H22N Fekete (ö1)
- Nettó ár: 3.490 Ft1 darab LOGITECH Internet 350 Fekete (ö1)
- Nettó ár: 2.330 Ft1 darab LOGITECH RX1000 (ö1)
- Nettó ár: 3.160 Ft1 darab EUROCASE ML5493B 400W (ö1)
- Nettó ár: 6.270 Ft1 darab BENQ G2010WA (ö1)
- Nettó ár: 25.126 Ft1 darab iPon Proton Konfiguráció (összerakott) összeépítése (ö1)
- Nettó ár: 1.500 FtHázhozszállítás: 2.000 Ft
Összesen fizetendő:
- Nettó: 92.876 Ft
- Bruttó: 111.451 FtMegrendelését köszönjük, kollégánk az Ön által megadott módon a rendelést követő munkanapon értesíti Önt. Amennyiben rendelésével kapcsolatban kérdése van, legkönnyebben a Rendelési Számra hivatkozva teheti meg.A termékeket a rendelést követő másnap adjuk át a futároknak, innentől maximum két napon belül kiszállítják Önhöz.
Tisztelettel,
iPon Computer Kft.
1143 Budapest, Francia út 40/b.
Tel.: 06-1-4502111
E-mail: info@iPon.hu[ Szerkesztve ]
Az autónak 3 betűből áll a neve: BMW!!!!! BMW E36 M3 3.2 a PRODUKCIÓ :P
-
sid.:Rc211v
őstag
válasz HUN]Repa #912 üzenetére
Tudom hogy nem a ti tehettek róla nem hargszom rátok..Persze nyilván nem küldtök mégegyszer pixelhibásat mert az már gáz lenne Pénzt nem kérem vissza majd csak megjön végre hozzátok egy pixel hiba menetes T200 ..Csak kérdés h mikor..Végülis tudom használni a gépet addig a régi monitorommal de kicsit kellemtlen hogy amit kifizettem azt nem használhatom...Üdv!
<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //
-
Shad0w
senior tag
válasz HUN]Repa #943 üzenetére
Áhh, úgynézki, hogy barátnőm átjön délután, majd ő megcsinálja (tulajdonképpen első körben is ő csinálta, csak úgy volt, hogy a hétvégén már nem látom.. ).
Köszi a segítséget, remélem akkor is ilyen kedves maradsz amikor majd olvasod a hibaleírást (vagy aki majd olvasni fogja).[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz HUN]Repa #945 üzenetére
Hát vmi olyasmi van benne, hogy egyszer már beküldtem az Edimax BR6204WG routert, mondván, hogy a QoS nem működik és amikor beállítom akkor a router sem. Ezután kaptam vissza egy gyár által "újra" (azért az idézőjel, mert erősen kopott darabról van szó) cserélt routert antenna nélkül, viszont a hiba ugyanúgy fenn áll. Szal telefonáltam egyet, és abban maradtunk, hogy küldjem vissza megint és megnézik, én viszont most már inkább szeretném becserélni egy másik routerre, elvileg ez is megoldható, nem tom. Én konkrétan az antenna miatt parázok egy kicsit, hogy nehogy az legyen, hogy hiányos a termék amit visszaküldtem.
Csak kíváncsiságból, konkrétan milyen pozícióban vagy az iPonnál, hogy hétvégén a cég ügyeivel is foglalkozol? (vagy mennyit kapsz érte? )
-
tlac
nagyúr
válasz HUN]Repa #953 üzenetére
tudom, hogy némelyik nagyker spórolás miatt pl. egy alaplapnál csak magát a lapot küldi el és a tartozékokat nem (szerintem nem szép dolog), így aztán a gyártó is csak a lapot cseréli
de azért ez nem ugyanaz, mint amikor egy tiszta karcos cuccot kap a vásárló
jognyilatkozat hogy áll?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...