Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Alienware notebook topik
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sakal83
addikt
válasz
subaruwrc #9698 üzenetére
Most találtam rá erre a topikra, és beleolvastam. Hát kitartást...
Nem gariztattak még vidéki kisforgalmú kiskerben. Egyik ismerős bevitt egy 7950-et, másfél hónap múlva akartak neki adni egy használt!!! 7950-et úgy, hogy folytatódik a garancia. A kiskereseket ismerte, és nem átvágni akarták, hanem a nagyker szórakozott, mert nem volt nagy partner. Visszaküldte, hogy tartsák meg a fenti trv-re hivatkozva. 4! hónap volt a jóváírás. És a kisker tényleg korrekt volt, nem volt átvágás a részükről, ők is csak hüledeztek.
Na részemről téma lezárva, többet nem rondítok a topikba.
Sok sikert a harchoz, nehéz lehet az érdekükben úgy, hogy ellenetek vannak sokan
-
sakal83
addikt
igen az. Mivel nem tudja cserélni és javítani illetve azt vállalni az eladó.
Tényleg nem értem. le van írva a törvényben.
15 munkanapon belül törekszik rá, nem végrehajtja. Nem a kisker cserél/javít/dönt, hanem a gyár/nagyker. Tényleg egész egyszerű. Le van íva a törvényben, és könnyen is értelmezhető. Egzakt határidő nincs a törvényben.
Ezért nem kellene hangulatot kelteni a garis témában.
-
sakal83
addikt
Fontos szó ebben, hogy felajánlották.. Nem kell elfogadni. Kérje a kijavítást, vagy kicserélést (ugyanazon termékre). Ha nem megy akkor elállási jog van. Ennyi és nem tovább.
És nem jogellenes a felajánlás. Miért ne tehetnék meg? Egy audit is felajánlhatnak érte vagy egy 90-60-90-es szőke nőt. Ha elfogadod, akkor a régi helyébe egy új szerződés lép életbe. Ha nem fogadod el, akkor a trv adta kereteken belül lehet rendezni a dolgot
-
sakal83
addikt
miért is járt rosszabbul?
megkötött egy szerződést x termékért y összegért. A termék tönkrement, a szerződés "semmis" lett, és visszaállt az eredeti állapot azzal, hogy megkapta az y összeget
"Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."Nem értem honnan szeded ezeket a dolgokat, illetve mi a célod ezen félreinformálással és hangulatkeltéssel.
Sajnos nem szép dolog, hogy közben az ára felmegy és a pénzt kapod vissza, de ez a TÖRVÉNY.
Nem hinném, hogy vállalkozóként, ha kapsz egy x összegű jóváírást a nagykertől, akkor bevállalnád, hogy 50%-al többet fizetsz ki érte...
-
amdboy
senior tag
Egyik ismerősőm anno vett egy videokártyát, elromlott. El vitte gariba, igaz már csak pár hónap volt hátra belőle, neki nem levásárlást ajánlottak, hanem eleve felkináltak az övètől gyengèbbet, eszed nem eszed alapon. Hiába mondta, hogy ez hiába új ha gyengèbb. Az volt a válasz állítólag, hogy vesztett az èrtèkèből hiába volt règen drága darab, most kb annyit èr, mint amit adnának èrte új kártyát, ami kb felár. Üzletpolitika....
-
ACE-
addikt
Igen, néha jó, de a jótállás lényege, hogy a vásárló rosszabbul nem járhat... Ha viszont a termék ára felmegy, miközben elromlik, és a cseréből károd keletkezik, az Ptk. szerint sem járja... Az viszont senkit nem érdekel, hogy a kereskedő rosszul jár-e, ez az Ő felelőssége, és rizikója.
-
Zoltn
senior tag
Ugyan így jártam egy SSD-vel. Legariztattam, nem cserélték, azt mondták vásároljam le. Ugyan az az háttértár 23 helyett 32 volt, eszük ágában sem volt cserélni. Egy darabig türelmesen levelezgettem szerteszét a hivatalok közt, majd egyszercsak beadták a derekukat, és felajánlottak egy köztes megoldást, kaptam egy kicsit olcsóbb más márkájú, de ugyanolyan specifikációjú ssd-t. Kár volt ezért az egész cécóért.
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Leadtam gariba egy videokarit, holnap telik le a 15. Munkanap. Kèrdeztem mailben ès ez a válasz jött: Tisztelt Vásárló!
A termék jelenleg bevizsgálás alatt van, amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. A bevizsgálás folyamata nem csak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve a javítás megkísérését is tartalmazhatja, amennyiben nem DOA termékről van szó. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé. Köszönjük türelmét!
Ilyenkor mi van? -
Yutani
nagyúr
válasz
ForRedGlory #9679 üzenetére
Ipon 15 munkanapot ír átfutási időre, tehát az 3 naptári hét.
A jogszabályban lehet, hogy 15 naptári nap van, nem tudom, most nem is nézek utána, elhiszem neked.
-
Yutani
nagyúr
Több, mint egy hónapja folyik egy kerregő ventilátoros Gigabyte RX 470 G1 garanciális ügyintézése. Nem tudom, mi f@szt kell ülni ennyit egy kib@szott kerregő ventilátoron.
Nem lopták be magukat a szívembe.
(#9672) ForRedGlory: Az a 15 nap munkanap, ami barátok közt is közel 3 naptári hét. Nem kettő, ahogy a 15 napból gondolnád.
-
ACE-
addikt
válasz
ForRedGlory #9668 üzenetére
Bocs, jogos, nem tudom miért, de kevertem a garis ügyintézéssel...
-
sakal83
addikt
válasz
ForRedGlory #9662 üzenetére
Szerintem köszönd meg szepen az iponnak. Gebasz volt a garival a nagyker le sem szarta az ipon meg kiverte belőlük vagy megelolegezte mert van akkora befolyása mint brutal nagy partner.
Az iponnal korrektebb kiskergariztatast meg keveset lattam. A szervizesek is korrektek nagyon csak normálisnak kell veluk lenni
-
ForRedGlory
félisten
Hát persze. Fusd át a jogszabály ide vonatkozó részét kérlek.
Visszautalásnál nem törekedni kell 14 napra, hanem pontosan 14 nap a határidő.
"...a fogyasztó köteles a terméket saját költségén (kivéve, ha vállalkozás ezt előzetesen vállalta) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni az eladó vagy az átvételre jogosult meghatalmazott személy részére, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni..."
Hülyeséget nem kellene írni... A vásárlónak pont semmi köze ahhoz, hogy az üzlet hogy, kivel és mikor logisztikázza le a visszaküldést. 14 nap. Ha túllépi az üzlet, akkor jöhet is a "bünti"...
-
ACE-
addikt
válasz
ForRedGlory #9666 üzenetére
Még pontosabban, törekedni kell a 14 napra... tehát a 14, sem a 30 sem kötelező, ha törekednek rá, és tőlük függetlenül húzódik el. És a duma ugye az szokott lenni, hogy a beszállítónak ők elküldték szinte azonnal, és innentől széttárják a karjukat...
-
S1M0N
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy az előre, bankkártyával online kifizetett megrendelésnél a visszatérítés mennyi ideig tart?
Mert ma reggel kaptam emailt, hogy "Korábbi bankkártyás vásárlásán jóváírást hajtottunk végre.", de a számlámra még nem érkezett vissza az összeg.
Hétköznap meg elvileg pár óra alatt meg kellene érkeznie az utalásnak, vagy az online bankkártyás fizetésnél ez nem úgy van, mint az utalásnál?
-
h1mpi
félisten
válasz
ForRedGlory #9662 üzenetére
Biztos, hogy volt köze hozzá, mert egyszer amikor én is nyomatékosabban írtam, aznap kaptam emailt, hogy levásárolhatom az árát. Így működik mindenhol, ha kicsit kinyitod a szádat, előre veszik az ügyed, aki meg nem annak meg hátrébb tolják pár nappal az ügyét.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
djdaniel #9661 üzenetére
Közben írtak Ipontól és visszatérítik az egér árát, mert sem cserélni, sem javítani nem tudják.
Mondjuk ez az egész úgy bűzlik, ahogy van. Két hónapig semmi, aztán írok egy nyomatékosabb levelet, másnap meg jön a levél, hogy visszatérítik az árát, vagy levásárolhatom.
Így részemről rendben is lesz, mert a vége sima lett és nem célom senkivel szórakozni, de ha nem ez lett volna a vége, 1000%, hogy én sem hagyom annyiban. Ez nekem kártérítésnek is jó, mert teljes árat kapok vissza, de ha nekem kellett volna eladni, új árban úgysem ment volna.
Szóval, ennyi.
-
djdaniel
senior tag
válasz
ForRedGlory #9654 üzenetére
én egy corsair táppal jártam hasonlóan, igaz nem náluk.
először vettem egyet ami meghibásodott, a csere cucc is tönkre ment 1év múlva, és a 3ik is januárban , de annak csak sata csatlakozója nem adott áramot, viszont mikor a legutolsót kaptam nem néztem meg az új garancia levélen anno hogy stimmel-e a dobozon szereplő s/n számmal és a tápon lévővel, nos nem stimmelt egyikkel sem, és garanciális idő lejárta előtt 2héttel vettem észre, mikor tönkre ment a csatija. A gyerek csak nézet a boltba ( infolex) mikor vissza vittem, enyhén ideges lettem, de annyi szóljon mellettük hogy megjavították.
Azóta mindig megnézem az s/n számot ha veszek valamit. -
subaruwrc
félisten
válasz
ForRedGlory #9657 üzenetére
majd munkaidőben válaszol rá egy illetékes.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
subaruwrc #9656 üzenetére
A kérdésre is válaszolhatnál, mivel ott dolgozol. Legalábbis utolsó két alkalommal, amikor ott voltam, akkor ott voltál a pult mögött.
Hova külditek a Razer egereket "szervizbe"?
Csak ennyi érdekel, utána megyek tovább...
Az meg, hogy nem érted a gondot valóban sajnálatos, de nem rám nézve.
-
ForRedGlory
félisten
Hát... de komolyan gondolom. Ezek szerint te mosolyogva fogadnád azt, ha veszel egy egeret, ami tönkre megy, majd rajtad kívüólálló okok miatt a "garanciális javítás" 2-3 hét alatt akár fél évig eltart, ami rákényszerít arra, hogy veygél egy másik egeret, ami plusz kiadás. Az én szememben elég egyértelmű, hogy valakin le fogom verni a kártérítést, csak egyelőre még a folyamatot akarom gyorsítani és közvetlenül azzal beszélni, ahova az egeremet beküldték, mivel biztos nem fogok azzal a szervizzel közvetítőtn (Ipon) keresztül kommunikálni, gondolom nekik sincs hozzá sok kedvük. Ezért kérdeztem, hogy tudja-e valaki, hogy hova továbbítja az Ipon a Razer egereket, miután ebbe a topicba nem egy Iponos ír.
-
Solad
addikt
válasz
ForRedGlory #9652 üzenetére
Azt te sem gondolod komolyan, hogy barmifele karterites jar neked mert sokaig nem ered el a draga egered?
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #9505 üzenetére
Ehh, érdeklődtem 1 hónapja az egerem felől, hogy mi újság. Jött a sablon levél, hogy 1-3 hónap, de ritkán 1 év is lehet az ügymenet, mivel az S/N eltérő..
Nos, eltelt azóta is közel 1 hónap, így ebben a pillanatban e-mailben elkértem az Ipontól a szerviz kontaktot és majd velük lerendezem. Esetleg gyorsítandó az ügyön, nem tudja valaki, hogy merre viszik a Razer egereket szervizelni? Van magyar kontakt vagy a gyártóval kezdjek levelezgetni?
Az viszont tuti, hogy ha kiderül a tévedés és nem az én hibámból van S/N eltérés (ami 100%, mert ha keresnék sem találnék egy 99.99%-ig megegyező S/N számú egeret, plusz nem is életszerű, de ezt gondolom nem kell ecsetelni különösebben)), akkor meg fogom nézni kit és hova nyomhatok fel kártérítésért, mert azt ne várja el senki, hogy egy 40.000 Ft-os egéren hónapokig ülnek "büntetlenül". Ha meg elhajt a szerviz, akkor is 100%, hogy valaki fel lesz jelentve.
Vicc ez az egész, komolyan mondom.
-
planteksz
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom, rendelt-e valaki ma este, de ismerősöm próbálja megrendelni az új gépét és egyszerűen az online kártyás fizetésnél azt írja neki a rendszer, hogy a tranzakció nem sikerült. Valaki találkozott már hasonló hibával? Amúgy Erstés a kártyája, én megpróbáltam otp-ről rendelni magamnak mást és működött. -
Shad0w
senior tag
válasz
Devilstudio #9647 üzenetére
A logón kívül mi a baj a kártyával?
-
Devilstudio
tag
-
ACE-
addikt
válasz
Devilstudio #9645 üzenetére
Nagyjából ez is sablon levél, annyit jelent, hogy intézheted a garanciát abban a boltban, ahol vetted a cuccot (ha az neked olcsóbb ill. gyorsabb), de indíthatnak neked egy RMA-t, amikor is asszem valahova EU-n belül (kb. 5-6ezer Ft-ért) kell elpostáznod a cuccot, és ők intézik direktben a garanciát. De nincs arról szó, hogy a "fordítva" ráragasztott címke miatt érvényesítheted-e a garit...
-
Devilstudio
tag
Közben reagált az Evga support is.
If you register your card with your EVGA account we can offer an RMA for you, however you should be able to exchange the card with the store you purchased it from if the card is within their return period which may be a cheaper and faster option for you. Please let us know how you would like to proceede.
Ez mit is jelent?
Annyira nem értek angolul. -
chester99
aktív tag
válasz
Devilstudio #9642 üzenetére
Szia!
Én anno egy Evga gtx 480-at vettem tőlük és abszolut semmi matrica vagy logó nem volt rajta, senki meg nem mondta volna, hogy az Evga, egy sima referencia kártya volt.
Levelem megírtam, hogy ha a későbbiekben értékesíteni akarom, akkor nem fogom tudni annyiért eladni, mint szeretném. Szó nélkül cserélték, immár Evga logós kártyára. -
Devilstudio
tag
válasz
Devilstudio #9641 üzenetére
Ha leadom minőségi kifogással mi fog történni? Szerintetek?
Visszaküldik a gyártónak az meg kimalmozza mit lehet tenni. Gondolom cserélik a matricát vagy a komplett hűtés ha mashogy nem megy. -
Devilstudio
tag
Nem olyan hű de nagy probléma. De 165k-ért ne legyen már fordítva.
Meg eladásnál is számít és lassan érik.
Pedig direkt át is néztem. De ez fel se tünt. Amúgy előtte az Msi gtx 1070 gaming x 8g vittem vissza mert az meg gorbe volt mintha ketté akarták volna törni.
Erre itt van ez.....Képek: https://goo.gl/photos/9u2z2WHnPuxQSpgY8
-
bul07
nagyúr
válasz
Devilstudio #9639 üzenetére
Jól értem hogy az a gond a vga-val hogy matrica rosszul van ráragasztva?
Mintha egy cipő nyelvébe fordítva lenne bevarrva a címke, amit sose senki nem lát
Bár ha kiállításra hordod a gépedet akkor még talán, de ha ennyire zavar nem láttad mikkor megjött mert 14 napig elválhattál volna indok nélkül
(#9641) Devilstudio
Na igen, de ez a gyártó hibája ennyiért nem fogják garanciázni
-
Devilstudio
tag
Én most boxolok le velük egy vga-t.
EVGA GTX 1070 FTW
Az lenne a problémám hogy a videókártyámon a logok fejtetőn van.
Illetve jön hozzá a thermal pad.
Kérdés?
Garanciálisan lehet olyat intézni hogy kicsereljék a hűtést vagy újramatricázzák?
Illetve ha már ott van rakják rá a thermal padot.Válasz:
Amennyiben egyéb problémája nincs a termékkel, nem fagy, nem melegszik túl, nem kapcsol le, úgy garanciában nem tudjuk intézni, mert a megadott jelenség a rendeltetésszerű használatot nem akadályozza.
Amennyiben kívánja, leadhatja a terméket minőségi kifogással, amit továbbítunk a beszállítója felé.Kivizsgálják?
Megcsinálják?
Mi a p***a lesz?
Utalom a sablon e-maileket?Képek: https://goo.gl/photos/9u2z2WHnPuxQSpgY8
-
subaruwrc
félisten
válasz
sid.:Rc211v #9636 üzenetére
lehet rá hívni a futárt.
-
bul07
nagyúr
És a vége
A GaranciaFutártól a terméket a mai napon - 2017-03-16 - átvettük, a garanciális ügyintézés folyamatát megkezdtük.
Ma:
A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül küldjük Önnek. Kérjük az átvételi bizonylatot mindenképpen hozza magával. -
Kérlek titeket hogy az AMD - Nvidia dolgot a megfelelő topikban beszéljétek meg!
-
Sondi1986
addikt
válasz
_stick_ #9585 üzenetére
Hasonló problémám nekem is volt. Csak nekem MSI Lightning 7970 videokártyával. 4 példányt kaptam 3 hónap alatt, és mindegyiknek volt valami baja, szerintem az 5-dik kártya már nem fordult meg nálam. Végül szóltam hogy had vásároljam le, nehezen de rábólintottak.
Akkoriban egy másik híre PH-s ember volt a szervizükben aki segédkezett nekem. Nagyon rendes volt mert az első 7970-nek csak fél óra múlva szokót előjönni a hibája, és benchmarkok nem hozták elő, csak a játék.
Végül mondta hogy haza vitte a kártyát tesztelni mert az iponban nem szoktak játszani.Nála egyből elő jött a probléma, az egyik memória nem bírta a gyári órajelet.
Még olyan rendes volt ez az illető, jeleztem neki hogy ha a kártyát kiveszem a képből nem tudom használni, küldtek az iponból egy fiókban senyvedő HD7850-est.Mondjuk csak a második kártyáig volt nálam utána hónapokig nem tudtam használni a gépet.
Sajna már nem dolgozik az iponban, PH-s lett.Szerintem neked is eljön majd az az idő mikor azt mondják nézzél másik kártyát, de ez csak a gyártó hozzájárulásával döntheti el az ipon, szerintem.
-
djdaniel
senior tag
egy vásárló meg rendelte, kibontotta és vissza küldte, elvileg ellenőrzik újra csomagolás előtt, én emag-on láttam ilyen termékeket, de ki tudja milyen, lehet karcos, szépség hibás, de azokat sztem csak feltüntetik.
ha meg nem jön be, ahogy más írta, ott az elállás joga. -
ACE-
addikt
Én kimértem a Samsung-ot, és készenlétben 3W-ot fogyaszt, úgy viszont be is kapcsol. Én elég ritkán használom úgyhogy általában kikapcsolom, ha kell akkor meg be.
De erre a Samsungra is 3 év gar van, és olcsó bele az utángyártott patron is, bár én lehet hogy eredetit veszek majd bele, viszont nagyon keveset nyomtatok. -
bul07
nagyúr
Volt egy elvi 30e Ft-os határom
Meg ugye ehhez 4e Ft volt a 2600 lapos utángyártott tonerMeg a Brother-el jó tapasztalataim voltak, a mostani is Brother volt, majd 7 éves és most kezdett el kicsit csíkozni meg vastagabban nyomtatni(Lehet azért mert 7éve én töltöm fillérekből a patronját, és lehet piszok ment a tintába), ezért kellet cserélni
Na de eladtam ezt is 5e Ft-értNem mellesleg a 3év garancia
Viszont egy dolog azért nem tetszik az újnál, hogy nyomtatás előtt nekem kell bekapcsolni, nem tudom ezt lehet e állítani mármint hogy ne kapcsoljon ki, de lehet hogy készenlétben sokkal többet fogyaszt a felfűtés miatt
-
Noanme
csendes tag
Sziasztok!
Iponban van egy újracsomagolt monitor nagyon jó árban, az új terméknél harmadával olcsóbban.
Pontosan mit jelent ez az újracsomagolás, miért szoktak valamit újracsomagolni?
Megrendelés esetén vissza tudom majd küldeni a pénzem ellenében ha valami nem tetszik majd rajta? -
Bélaaaa
őstag
válasz
Bélaaaa #9599 üzenetére
Megjött a válasz végre!
Levásárlás!Eddig nem is lenne gond, de NEM TUDOK előre utalást, bankkártyás fizetést beállítani, ugyanis, ha bejelölöm a "Van garanciális levásárlásom" pipát, eltűnnek ezek a lehetőségek!
Marad az az opció, hogy visszakérem a pénzt, utána vásárolok a "hagyományos" bankkártyás fizetéssel!
Ez újabb súlyos heteket jelent, de nem tudok mit tenni. Nem tudok százhatvanezret (kéccá'húszezör-levásárlás) kicsengetni a futárnak, azt az összeget ki is kéne venni az automatából... -
bul07
nagyúr
Volt kaptam nem is egy ár értesítőt
Pl
CANYON CNS-CMSW4B termékünk ára az Árfigyelőben beállított 2249Ft alá esett.
Előtte is meg most is 3200Ft felett volt van az ára , tudom mert ilyen egerem van garanciába(kék) és a héten pont nézegettem
De nem minden termékre volt akció, vagy nem érte el a beállított értékemet
Amúgy hú de jó hogy megvettem a BROTHER DCP-L2500D [link]nyomtatót(29.5e Ft-ért), mostanra mindenütt visszament az ára 38e Ft magasságba, biztos valami beszállítói akció volt mert több helyen is ennyi volt hó elején
Már majd fél éve vártam multis lézer akcióra BROTHER típusból, regisztráció is megvolt és így 3év garanciám van rá -
vacs
veterán
Most olvastam, hogy:
"Csak március 16-án!
Minden termék leárazva 24 órán át, ne késd le!
Az akció csak egy napig, 2017 március 16. csütörtök 7:30-tól péntek 7:30-ig tart!"
Én frankón lecsúsztam róla, tényleg volt leárazás?
-
dodopek
addikt
Mivel ez egy oem alaplap, tudom, hogy az eredeti dobozos verzió hátlapja rendes volt. Néztem unboxing videot, ott sincs plusz kivágás. Az nem érdekel, hogy van e plusz lyuk, csak ha esetleg a lap elromlik, nehogy majd azt mondják, hogy nem hozzávaló. Szóval holnap jelzem E-mailben az Iponnak, és ha azt mondják,hogy ne foglalkozzam vele, akkor van róla írásom, hogy én jeleztem...
-
dodopek
addikt
Tovább folytatódik az alaplapos kálváriám. ma összeraktam a gépet a kapott alaplappal. Illetve csak raktam volna, mert amit adtak hozzá hátlapot, az nem egészen a sajátja. Minden csatlakoznak megvan a helye, csak még emellett a kisújjamnak is. Lásd a képet. Most írhatok nekik, hogy mi a fene legyen vele...
Bocs hogy ferde, telóról ennyi telik... -
dodopek
addikt
válasz
dodopek #9574 üzenetére
Sziasztok!
Mivel kértetek, hogy írjam le mi lett a vége a dolognak, íme.
Bementem, kaptam egy tök más sorozatszámú, ugyanolyan lapot. Hogy refurbised, vagy új, azt nem tudom, de nem is nagyon érdekel, ugyanis az átvételi papírra az van írva, hogy a mai naptól újrakezdődik a garancia. Kicsit fáj a szívem, hogy végül nem lesz Z97 lapom, de a plusz két év gar eléggé kibékített.
Egy dologra kell még rákérdeznem az Iponban, E-mailben. Hogy ilyenkor a jogilag kötelező 1év, vagy a termékre eredetileg kapott 2év garancia indul e újra.(#9607) bul07!
Én rendszeresen adok fel UPS futárral a munkahelyemen, és ott sem adnak soha átvételit. Néha belövi a rajta lévő vonalkódot, de többnyire csak felkapja, és viszi. Valszeg már nem szaroznak a papírral, költség csökkentésileg. -
bul07
nagyúr
Mondok jobbat(na nem mindent mert van maiért tényleg megütheti a bokáját a futár)
Most hogy vitte aláírtam a papírt és a dobozt amit odaadtam berakta az anyós ülésre, amíg láttam semmit nem ragasztott rá
Lehet a nap végén vagy egy piros lámpánál felmatricázzaAmúgy eddigi garanciális ügyeim egyikénél se adott semmit a futár
De nagyobb érték esetén le szoktam fényképezni a ráragasztott matricával a csomagot -
ACE-
addikt
válasz
Bélaaaa #9605 üzenetére
Azért mert neked nem adtak, attól még kötelező. Ilyenkor meg kell kérni a futárt, hogy adjon róla átvételit, vagy én írok egyet, és azt fogja aláírni... Utána megy a panaszlevél az Iponnak, hogy "nem működik" az általuk hirdetett garanciafutár szolgáltatást. Aztán bevinném személyesen, megerősíteném egy panaszkönyv beírással is... majd csak lesz valami foganatja...
-
bul07
nagyúr
válasz
Franklin #9598 üzenetére
Az árcsökkenés kiszámítatlan. Ajánlom hogy állíts rá be árfigyelőt. Árgrafikon alatt lehet beállítani az összeget és küld emailt.
Én szinte mindenre állítottam mai kicsit is érdekkel , memória, SSD mindenre
Most volt a futár elvitte az egeret, azért érdekes hogy semmi papírt nem ad csak elviszi
3e Ft-os egérnél ez nem is gond de, mondjuk egy 100+e Ft-os processzornál
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Kuponkunyeráló
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Lexus, Toyota topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Külpolitika
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 3600-5600X + RTX 3060 Ti / 3070 / 3080 + Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- HP 15s-eq1036nh - 15,6"FullHD IPS - Ryzen 5 4500U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Roborock S8 White, 2 év garancia
- ASUS VIVOBOOK X560UD-BQ009
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS: Vállalati hardvermegoldások és nagykereskedelmi lehetőségek
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest