Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz localhost #19537 üzenetére

    Itt jegyezném meg, hogy a PTK ismeri a próbára vétel intézményét is. Vagyis kifizeted, hazaviszed, adott idő alatt megtudod, megfelel-e, és ha nem, sértetlenül visszaviszed. Mivel ennek divatja nálunk fejlettebb civilizációkban van csak, így a webshopos trükközés van csak akkor is, ha a gondos utánaolvasás ellenére sem megy, mert mondjuk egy apró usererror fennállása ezt adja.

    Mondok egy példát: a 8 gigás microSD kártyám kulcstartóként lóg egy USB-olvasóban, gyakran van rajta 2 gigánál nagyobb fájl, ugyanakkor gyakran van SD-átalakítóval DSLR-ben. Szóval ugrál NTFS és FAT32 fájlrendszer között. Egységnyi sugarú júzer adott esetben honnan szülje meg, hogy a TV-hez megvett USB-s HDD-t mondjuk ilyen apróság miatt nem ismeri fel a TV-je a gondos utánaolvasást követően sem? Megveszi, hazaviszi, összerakja, nem jó, szétszedi, összerakja, csak nem jó, olvas, semmi, mert a hibát sem érti, nem tud mit kérdezni, csak annyit mond, nem jó. És ötletet sem nagyon kap. És csak szidná a boltot, oda se megy többet, más se menjen, mert köcsögök... Meg mert drága lenne a kiszállás, de a 3 méteres plazmát bevinni sem lenne könnyebb, stb, stb...

    Én valamiért nem tudok arra haragudni, ha valaki azt mondja, nem biztos, hogy beválik neki, de kipróbálná. Előlegnek átveszem a teljes vételárat, elviszi, vagy a számláért jön vissza, vagy a termékkel. Ha hibásan, sérülten hozza vissza, nyilván megalkuszunk, én mennyiért veszek hibás/sérült terméket.

    Webshopban is jó eséllyel az áru visszajuttatásának költségeit és a tranzakciós díjat bebukja minimum.

Új hozzászólás Aktív témák