Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz szepi79 #1361 üzenetére

    figy, ez az utálok feleslegesen melózni ez tipikusan az a hozzáállás ami konfliktusra ad okot :) nyílván senki sem szereti, ha relatíve végkifejlet nélkül megy végbe a dolog, vagyis nem vesz semmit az illető, de egy bolti alkalmazottat azért fizetnek, ráadásul nem is megterhelő melóért, hogy munkaszerződésben foglalt ideig a vevők rendelkezésére álljon - szóval hogyha egy nap beesik 300 ügyfél, akit tájékoztatni kell, és egyik sem vesz semmit, akkor is meg kell csinálnia, mert ez a dolga....szóval az hogy olyan munkaköre van, ahol még neadjisten nem kevés ideje jut prohardvert böngészni, és nem teccik neki hogy naponta betoppan 1-2 laikus, aki megzavarja a tökvakarásban, az azért már úri mulatság-számba megy manapság. Ha az lenne a tényállás akármelyik szgépes boltban, hogy percenként érkezik a vevő és minden második hót hülye, aszondom van realitás alapja, de nem ez a helyzet - mennyi forgalma van egy átlagos boltnak egy nap és az hány vevőre oszlik el ? 20-25 ? semmiképp sem sokkal több, abból meg 1-2 hülye nem is olyan rossz arány....szóval nyugodtan tekinthet arra a pár lükére mint opportunity-costra - a vevők közötti szabad félórás prohardverezés, tökvakarás költségére

Új hozzászólás Aktív témák