Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amu
tag
válasz
szepi79 #1399 üzenetére
ja, mert nekünk nincs olyan jogunk, mint a ''fogyasztóknak'' ;)
ja és a nagykerbe 3. legjobb vásárlójuk vagyunk, ennek ellenére van, hogy 1 hónapig is ott a cucc nálluk, mert nekik se intézik normálisan a gart
de a külön garlevélnél, olyat ad a telstart amit az ügyfél is visszavihet az importőrhöz
[Szerkesztve] -
szepi79
őstag
gyszer egy ügyfelet küldtem hozzájuk, mert külön garleveles és nem akartam megint problémát. neki bezzeg azonnal !!! cserélték
mi ált. nem is állunk szóba végfelhasználóval, csak viszonteladókon keresztül fogadjuk el a garis kérelmeket. (persze kivételek vannak, de nagyon ritkán) -
-
szepi79
őstag
Vannak jó nagykerek, de a gariztatás sehol sem megy úgy ahogy elő van irva , vagy ahogy működni kellene.
ezt aláírom. a gariztatás az tömény szopás, gondolom a kiskereknél is vannak ''humán szűrők'', mert nagy macera+ papírmunka van vele. vannak normális gyártók, akikkel elég egyszerű az ügyintézés (pl. a D-kapcsolat), meg van olyan is, akivel rémálom (comcomcom). (nem akartam kiirni a neveket, aki otthon hálózatokban, az úgyis rájön) Na most ha a gyártó is normális a nagykerhez, és még a vitatható esetekben is elfogadja a garanciát, akkor a nagyker is gyorsan végzi a dolgát. ellenkező esetben pedig van az, amit említettetek, várni kell...
Engem cseszeget a vevő és a fogy. véd, a nagyker meg úgy intézi ahogy neki tesztik.
lásd fenn.
Már volt olyan eset is hogy a nagyker egyik fejese ráirta a papirra ''perelj be''
ez mondjuk már gáz. hogy valaki ilyen nemnormális legyen, hogy írásos nyomát hagyja...mer még ha telefonban mondja
-
net84
őstag
Uram! Nekünk is van egy alaplaisunk 10.20-óta szervízen, arról nem is beszélve, hogy van olyan hardver, amit már 2x-3x visszakaptunk, hogy teszt ok, nem garos vagy csak szimlán visszaküldték mindenféle értesítés és magyarázat nélkül.
mai (vagyis a tegnapi) szösszenet a sokból:
- gépet szeretnék vásárolni!
- asztali vagy notebook, sulinet, mikorra kellene?
- sulinetre, karácsonyra, de az idé mindenképpen legyen meg...elmagyarázná, hogy mi a külömbség a notebook és az asztali gép között?
[kár, hogy nincs székről leesős smile]
3. mondat után kiderült, hogy 7 éve van gépe, de foggalma sincs, hogy mi az a merevlemez, ''vincseszter'', processzor, memória...
- Jónapot! Miben segíthetek?
- sulinetes gépet szeretnénk még az idén!
- jöjjenek vissza holnap reggel, ha marad valami szabad raktárkészletünk, akkor tudok adni, ha nem, akkor már nem garantálok semmit...
- és a két ünnep között?
- azt majd akkor tudom meg...egyelőre semmi sem biztos, ami nincs itt
csávóka beront egy mobillal a kezében:
- Hello! Van szervízkapacitásotok arra, hogy egy memóriakártyáról leszedjétek az adatokat? Vagy foglalkoztok ilyesmivel?
- Igen! Ki is kellene írni mondjuk egy CD-re?
- Ha megoldható igen!
- Persze megoldató!
- Mire lesz meg? Ha holnap reggel jövök, akkor az jó vagy még korai?
- tudsz várni kb. 10 percet?
- annyi idő alatt készen van?
- persze
noti elő, kártya be, cd-re áttol az adatokat
normális volt, nem sürgetett, és a végén hálás is volt, pedig én csak a cd árát kértem, amikor megkérdezte, hogy mivel tartozik- és igen! 21-én volt ilyen ügyfél is
-
Josi
aktív tag
válasz
badgirl #1377 üzenetére
Én is szivesen várom nagykeresek jelentkezését. Kezdődik az új év és azt hiszem picit átdolgozom a beszerzési források listáját
Vannak jó nagykerek, de a gariztatás sehol sem megy úgy ahogy elő van irva, vagy ahogy működni kellene.
Engem cseszeget a vevő és a fogy. véd, a nagyker meg úgy intézi ahogy neki tesztik.
Van olyan videókártyám ami 2 hónapja dekkol a nagykernél mert megégett.
Igaz, az ott vásárolt táp okozta a bajt de örüljek, hogy feltételesre egyáltalán átvették.
Már volt olyan eset is hogy a nagyker egyik fejese ráirta a papirra ''perelj be''
Ha lenne időm és energiám, megtenném. de 10 ezerért nem éri meg. Igaz azóta messze el is kerüljük őket.
Bocs hogy most nem a témához szóltam, de dec 1-óta dolgozom és már nagyon ki vagyok, Csak a holnapi napot éljem még túl.
-
biga
őstag
Azt hiszem kezdek mára betelni. Mondhatni elegem van. Iszonyat a forgalom, és a falra mászok attol, hogy már megint meglepetésként ért mindenkit az, hogy dec.24-25-26 megint pont karácsonyra esik. Erre még rátesz a sulinet őrülete is. Kedvenc főnököm meg rendelési mániában szenved, aminek ugyebár mellékesen az a mellékhatása, hogy egész nap pakolunk (mármint amikor éppen nem a vevőkkel foglalkozunk, legyen az vásárlás, vagy szervizes munka stb.). Kezdek kicsit lemerülni..... És erre jönnek a kedvenc vevők pl. ilyen kérdésekkel: 24-én nyitva vagyunk? Mert délután bejönne egy gépért. Karácsonyra kellene. (Hogyne b.meg. A te kedvedért szenteste is bent leszek, csakhogy nehogy elfáradj abban, hogy mondjuk 3 nappal korábban elvidd, ami kell neked
)
Mindegy. Szóval elegem van. Évek óta a karácsony számunkra egy dolgot jelent: sz0p@st az év végén. Amit aztán a jól megérdemelt év eleji leltár fog megkoronázni.
Szóval: @# -
szepi79
őstag
válasz
TheReMiXeR #1392 üzenetére
Srác : olyan egér kellene ami nem megy tönkre a kattintások miatt...
Én : olyan nincs ami nem megy tönkre, csak akkor ha nem használod...
dehogynincs ilyen. ott tartjuk a ki nem fogyó tintapatron, el nem kopó fényhenger és az éteri elektromossággal működő mp3 lejátszó mellett... -
TheReMiXeR
senior tag
Srác bejön reggel mikor éppen 10en várnak a sorban...
Srác : egy egeret szeretnék venni...
Én : milyen kategóriára gondoltál?
Srác : jó legyen
Én : kb. milyen összegre gondolsz?
Srác : olyan egér kellene ami nem megy tönkre a kattintások miatt...
Én : olyan nincs ami nem megy tönkre, csak akkor ha nem használod...
Vannak jobbak és köztudottan gyengébbek... 1500Ft-tól lehet venni...
Srác : viszlát... -
HEMP
aktív tag
Most volt bent nálunk egy tag: aszongya: ''Digitális audió CD-t szeretnék, mert az asztali (!) CD íróm nem írja csak ezt a fajtát!''
Na ez mifene lehet tudja vki?
Mutattunk neki mindenféle írható CD-t, audióCD-t is, de mindegyikre az volt a válasz, hogy nem az... Vkinek ötlete? -
- iSO -
tag
Egy kis segítséget kérnék, lehetőleg kiskereskedő fórumtársaim…
Kérdőívet kell kitöltenem a viszonteladóink között, de szeretnék extra szavazatokat is…
Szóval a kérdések:
- Milyen újságot olvas ?
- Melyik weboldalakat látogatja rendszeresen?
- Megnézi-e a hirdetéseket ?
- Elolvassa a cikkeket ?
- Mi alapján dönt a vásárlásról, egy hirdetés, vagy egy cikk elolvasása után?
Köszönöm szépen:
iSO -
MYoda
tag
Egyik nep egy számtech boltban vásároltam, amikor bejött egy 80év körüli néni a boltba.
Megkérdezi hogy hol találja az xy boltot, erre az eladó megmondja merre. A nénike kisétál az ajtón, majd párperc múlva visszajön, benyit az ajtón, és az ajtóból bekiabál (úgy félhangosan) EGY KIS DIOBELET NEM AKARNAK VENNI, JÓ LESSZ ÁM ELADNI!
Voltunk a boltban vagy....olyan....őőőő....sokan! Mondta az eladó köszönjük nem kérünk. Erre a nénke meg PEDIG NAGYON FINOM TESSÉK MEGKÓSTOLNI! Eladó: Nem foglalkozik ez a bolt ilyenekkel. JAJJ, NEM TUDTAM, BOCSÁNAT! És kiment. A bolt természetesen tele volt mindenféle számtech cuccal, és a fele ki volt rakva a polcokra, meg a kirakatba.
Húú.. Most hogy olvasom elég ar lett ez a kis történet, de nem baj. Lessz ez még rosszabb is! -
Kokkantas
senior tag
Van köztetek miskolci számtech boltos?
[Szerkesztve] -
net84
őstag
válasz
TheReMiXeR #1381 üzenetére
igazad van
-
Tippcsi10
tag
bocs hogy ide irom,de nem találok sehol már ilyet,
van valakinek a boltjában esetleg ilyen webcam : Microsoft Webcamera LifeCam VX-1000 -
net84
őstag
válasz
TheReMiXeR #1373 üzenetére
nem értelmeztem félre, nem magyaráztam félre semmit...
egyébként: ''szinte senki nem írta''
de félretéve a viccet a hozzászólásom általánoságba szántam
nagykerek:
ma valahogy úgy tűnt, hogy a sulinetes gépeket sac/kb-ra küldi le nekünk a nagyker. Van olyan, amiből hiány van nálunk, a nagykerbe van, amiből nekünk is több plusz van, mint kellene, abból meg küldenek még páratnem baj, elfogy
Nagykeresek - valaki foglalkozik revoltec és egyéb ''mod'' eszközökkel? (game bill, egér, csilli villi kábelek és minden más, ami ahhoz kell, hogy karácsonyfaként világítson a gép- az ügyfél az első)
-
xoorti
csendes tag
Urak, és hölgyek.
Nem tudom van e köztünk nagykeres, ''badgirl kivételével'' de miért kell még nekünk is egymást szivatni?
Lefutottam minden céget, Ramiris;alphasonic;ingram;kellytech; utoljára hagytam azt ami hazafelé az autópálya mellett van.
CHS Budaörsi telephely:
Szia ez a logitech g25 nincs neked befoglalva.
Ne hülyéskedj, én foglaltam múlt hét csütörtökön, alig vártam hogy megjöjjön.
De akkor sincs, nem látom nem viheted el.
Kezdtem ideges lenni, mondom neki engedjen oda a géphez had nézzem a Cupidos.t
Megnézte ő. Tényleg volt foglalva, de ''valaki'' vasárnap 23:30kor levette róla a foglalást.
Nos, a rendszerhez csak nekem van accom és passom, én meg vasárnap éjjel nem szoktam foglalni.
Fél óra után nagy kegyesen kiderítették, hogy van 2db a váci úti telephelyen. És nem innen nem vihetem el, és ők nem kérik át ide az helyett amit én elvinnék, hanem toljam be a seggemet a váci útra délután 3kor. Örültem hogy kiérek a városból, mert mindenhol közlekedési káosz, erre mehetek vissza, mivel a kormány egy céges ügyfélnek lesz ajándék, aki idén sok millát hagyott nálunk.
Hát, én eddig is próbáltam leépíteni a vásárlást a chs-ben, mivel egyre jobban elszált a hattyú velük, de ez most végleg betette a kaput. Én ezentúl messze elkerülöm őket.
Remélem nem voltam offtopic, hiszen most nem egy vevő húzott fel. -
ML320
senior tag
válasz
TheReMiXeR #1373 üzenetére
A reagált hozzászólás alapja az, hogy hozzánk több olyan egyed is bejön, aki az elmúlt két év alatt egy hűtőpasztát vásárolt csak. Amikor már meglátjuk őket, már fogjuk a fejünket. Ha rosszabb a szellemi és lelki állapotunk, akkor már sírunk.
Az ominózus tolókocsis gyerek is olyan, hogy kínomban már leírtam ide a fórumba a hülye kérdéseit, amíg ott volt, és hümmögött, hogy ő miről olvasott. KOMOLY! Nem veszi észre a gyerek, hogy látom, csak unatkozik, bejön, játsza a potenciális vevőt, amúgy pénze nincs, és tényleg csak unaloműző beszélgetésre néz be. Volt, hogy egy órán keresztül ott téblábolt, én meg nem tudok a valódi vevőkkel, a valódi problémákkal foglalkozni.
Ha bejön egy haver, és több mindenről is beszélgetünk, ők pl félreállnak, ha ügyfél jön. Megértik azt is, hogy kinyomom a telefont, ha éppen egy ügyféllel vagyok. Az én felfogásomban az ügyfél az első, és részemről prioritást élvez az, akivel beszélgetek. Ha kinyomom a telót, utánna amint lehet visszahívom az illetőt, de a mostani hajtásban önző szempontból (evés, ivás, sz***s, az utolsóra meg nincs energiám) néha még erre sem tudok sort keríteni. Ma a harminc méterre lévő bélyegzős boltba akartam átmenni, hogy piros tintát vegyek a fizetve pecséthez. 1 óra után felvettem a kabátomat, kettő után leraktam, mert már rossz volt benne rohangálni... Dolgozunk... Ha éppen valamit nem csinálok meg azonnal, az azért van, mert találtam egy jó pornósite-ot, és recskázok
Amúgy a telefonon jelentkező ügyfél is nagyon fontos, hiszen ha már harmadszor telefonál, és senki nem veszi fel, akkor tuti felmegy a pumpája, és joggal szar le minket. Nem tehet arról, hogy két kezem van és egy fejem, osztódással meg nem tudok szaporodni. Nem tehet arról sem, hogy van egy böszme főnököm, aki kitalálta, hogy délelőttönként és esténként elég egy ember a vevőket kiszolgálni, két telefont kezelni, árut átvenni, postát szortírozni, blablabla...
Morogtam már eleget. Én csak egy dolgot kérek mindig a vevőktől: MEGÉRTÉST. Mi boltosok értük vagyunk, de ne várják el, hogy meg is döglök értük...
[Szerkesztve] -
TheReMiXeR
senior tag
De itt szinte senki nem írta, hogy kidobott volna ügyfelet.
Az autóalkatrészeket és más tököm tuggya miket keresőket kitessékeli az ember. Nem elzavarással, hanem útbaigazítással... ÉS EZ ÍGY MÁS TÉSZTA...
Nem kell félreértelmezni, félremagyarázni semmit. Olvasni kell, értelmezni kell... -
net84
őstag
válasz
george11 #1370 üzenetére
Létezik, próbáltam is már használni, de az ügyfél P2-3 körüli notiján az USB1-en nemigazán akart menni
Az ügyfél - boltos részhez inább nem szólnék hosszasan hozzá! Aki nem próbálta huzamosabb ideig (beleértve a karácsonyi ''szezont'') a számítástechniai kereskedelmet, az nemhiszem, hogy nagyon is tuhatná, hogy mit is csinálunk mi boltosok. De azt aláírom, hogy nem lehet egy potenciális/nem potenciális ügyfelet sem elküldeni... igaz nem bunkon, de ''köztesen'' lehet hatni rá, hogy ugyan már menjen el máshova, és vásároljon ottmint pl. a túrórudis nénin elhíresült hölgy
vagy a csávó, aki csak azért jár hozzánk, mert a városban talán egyedül a mi boltunk van akadálymentesítve, hogy a tolószékesek is be tudjannak jönni...
Telefon - ma pl. egy kedves ügyfél 1,5 percen keresztül csörgette a telefont. Nem tudtuk felvenni, mert ugyebár egy számlázást/ árajánlat készítést nem lehet félbeszakítani, ha az ügyfél a pult elött vár...ha belefér, akkor ugyis elnézést kérek és felveszem. A mobilt meg kinyomom és szimplán bedobom a ceruzatartóba.
Ügyfél bejön, nézelődik, 2x érdeklődök nála, hogy segíthetek-e valamibe. Másodszori kérdezésemre közli, hogy notebook-ot szeretne vásárolni.
- mire szeretné használni, milyen paraméterekkel rendelkezzen, árban meddig mehetünk el?
- hát nem tudja, hogy mire fogja még használni, legalább ugyanazokra tudja használni, mint az asztalit.
hosszas kérdezgetés után eljutottunk addig, hogy az ár az másodlagos, az elsődleges, hogy a kb. 3 éves nyomtató és a scannert is rá akarja kötni, valamint legyen rajt olyan csatlakozó, hogy a plazma tv-re is rá tudja kötni... kb. 25 percet beszéltem vele, nem ajánlottam konkrét típust, majd visszajön, hogy melyik eszközön milyen csatlakozó van - de a végén eljutottunk oda, hogy a cégéhez szeretne számítógépet helyszíni beüzemeléssel, helyszíni szervízeléssel és rendszeres karbantartással...na pl ezért jó nem kidobni az ügyfelet már az elején
A túrórudis néni történetét pedig ígérem egyszer elmesélem - csak nem lehet pár sorban leírni... -
george11
addikt
Miért néznélek hülyének
Ellenben valaki világosítson már fel, hogy létezik-e olyan kábel aminek az egyik vége sima hálókábel a másik meg USB. Ma ketten(!!!) kerestek nálam ilyet. Egyáltalán megoldható ez fizikailag? Hajamat leteszem, hogy honnan jönnek elő ilyenekkel, vagy ki terjeszti az ilyen dolgokat ... -
badgirl
csendes tag
OFF
Kedves -=Libria=-!
Te melyik csoporthoz tartozol? Mert nekem úgy tűnik, hogy az ''elégedetlen vevő'' kategóriában mozgolódsz...
Nem mindig úgy működik, hogy egész nap csak vakarózunk. Sok munka van amögött, hogy minden rendben menjen, még akkor is, ha te ebből nem veszel észre semmit; és annál idegőrlőbb dolog nincs, amikor kis forgalommal zársz
Tudod így év vége felé megesik az emberrel, hogy kiborul egy picit, ha hajnali 3-kor kel, és éjjel 11-ig dolgozik azért, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni, aki megtiszteli a bizalmával és nála vásárol. Te ebből annyit látsz, hogy egy gyulladt szemű alien ül a pult mögött és dolgozik, mint a gép.
Az a napi 20-25 vevő néha az ötszöröse is lehet egy év végi roham esetén.
És sajnos nem mindig éri meg a befektetett munka, mert hiába magyarázod el lelkiismeretesen Neumann Jánostól kezdve napjainkig a számítógép működését (mert ilyen is van + még jegyzetel is...) ha egyszer fanyalog mindenen és utána a tecsóban vásárol... És még el is meséli. Persze, hogy kiakad az ember gyereke az ilyenen; ugye te sem szereted, ha más aratja le a munkád gyümölcsét.
Bocs, a kirohanásért...
OFF
[Szerkesztve] -
george11
addikt
''A telefont meg kell tanulni nem felvenni minden boltosnak!!! ''
Ez elég érdekes meglátás. Ha valaki hívja a boltot, és nem veszi fel senki, az elég érdekes dolog, főleg, ha esetleg már többször is próbált hívni.
Aki meg ott topog a boltban kibírja, hogy vár 1-2 percet, míg leteszem a telefont. Eddig még senki sem húzta miatta az orrát.
Másik dolog, hogy mi van, ha valaki nem lakik a közelben, de venni akar valamit, csak előtte ideszól telefonon, hogy tuti meglegyen. Én nem veszem fel, Ő nem indul el, az idő meg tellik ..... Ez csak egy eset volt, de eddig minden melóhelyemen az volt a ''szabály'', hogy ha csörög a telefon, akkor azt fel KELL venni, mert nem dísznek van. -
TheReMiXeR
senior tag
Te figyelj ide egy picit!
''a topik indítója azzal ''dobálózik'' hogy milyen faszagyerek mert elhajtja a 80éveseket, meg kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt, ahelyett hogy a potenciálisból reális vásárlóerőt képezne azzal, hogy elmagyarázza mi is a tényállás...na nálam ez a non plus ultra böszmeség''
1., ''az elhajta a 80éveseket'' - muszáj volt elkűldenem, mert hát nem forgalmaz tudtommal egy számtech bolt sem autó alkatrészeket... Az elhajtás az legyen jelképesen mondva, ugyanis még voltam oly kedves és útba is igazítottam a fatert... Értelmezd amire reagálsz!
2., ''kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt'' - Te nem röhögtél még ki senkit??? Ne viccelj... Egyébként meg soha nem volt olyan, hogy ne kapott volna kielégítő választ a kedves vevő a hülyeségeire. Soha.
Azt tartom böszmeségenek, hogy ide jössz és osztod az észt. Se én se a többi boltos nem kíváncsi a böszmeségedre. Ha bejönnél hozzám álruhába és satun mutatkoznál be valszeg meglepődnél azon, hogy mennyire türelmes tudok lenni a ''tukó'' vevőkkel.
Nagyon sok ''tukó'' vásárol nálunk, mert elégedettek a kiszolgálással, az információ áradattal és a körítéssel. Nem az a fajta vagyok aki eladja a ''tukó''-nak a polcon rothadó ezeréves sz@rt, hogy minél előbb szabaduljon tőle.
Ahoz meg nekem is és másoknak is joga van, hogy ha Te mint ''tukó'' bejössz ide hozzánk és előadod magad, akkor utána röhöghessek egy jót a ''tukóságodon''.
Ezt se Te se más ''tukó'' nem tilthatja meg.
Egyébként meg nem bántásból írjuk le a ''memoárjainkat'', hanem azért, hogy a mi boltosok és azok akik ''tukónak'' érzik magukat okuljanak belőle, hogy hogyan is lehetett volna bemenni abba a boltba másképpen.
Azaz próbáljuk a ''rossz'' légkört oldani VEVŐK és ELADÓK között!!!
UI : ÉS MÉG MINDIG CSAK A SZÁMTECH BOLTOSOKNAK VAN A TOPIK ELINDÍTVA!!! -
Kobe
veterán
válasz
szepi79 #1361 üzenetére
figy, ez az utálok feleslegesen melózni ez tipikusan az a hozzáállás ami konfliktusra ad okot
nyílván senki sem szereti, ha relatíve végkifejlet nélkül megy végbe a dolog, vagyis nem vesz semmit az illető, de egy bolti alkalmazottat azért fizetnek, ráadásul nem is megterhelő melóért, hogy munkaszerződésben foglalt ideig a vevők rendelkezésére álljon - szóval hogyha egy nap beesik 300 ügyfél, akit tájékoztatni kell, és egyik sem vesz semmit, akkor is meg kell csinálnia, mert ez a dolga....szóval az hogy olyan munkaköre van, ahol még neadjisten nem kevés ideje jut prohardvert böngészni, és nem teccik neki hogy naponta betoppan 1-2 laikus, aki megzavarja a tökvakarásban, az azért már úri mulatság-számba megy manapság. Ha az lenne a tényállás akármelyik szgépes boltban, hogy percenként érkezik a vevő és minden második hót hülye, aszondom van realitás alapja, de nem ez a helyzet - mennyi forgalma van egy átlagos boltnak egy nap és az hány vevőre oszlik el ? 20-25 ? semmiképp sem sokkal több, abból meg 1-2 hülye nem is olyan rossz arány....szóval nyugodtan tekinthet arra a pár lükére mint opportunity-costra - a vevők közötti szabad félórás prohardverezés, tökvakarás költségére
-
szepi79
őstag
sok olyan bolt van ahol teljesítmény arányos a fizetés ? komolyan nem tom, ebben mi a tendencia, de ismeretségi körben nem bevett szokás, azt tudom, de nem hiszem hogy nagyon sok lenne, szal ilyen szempontból sok eladónak tök mindegy mivan, ő akkor is fix lóvéért ül ott ha zsörtölődik, de akkoris ha jókedve van
viszont munkakörben esetleg elég arra gondolnia hogy ezért fizetik, ezért pénzt kap, nem két zacsi szotyival díjazzák, szal van határhaszna annak hogy meggondolja hogy áll a vevőhöz
egy hozzászóláson belül! grati!
nyílván aki megtudja az infót a szakboltban, fut egy kört a tecsóban és utána visszamegy szakboltba, legalábbis hallottál te már oylat hogy metro-tesco szintű nagyáruházban márkás, de legalábbis jóminőségű, neves alkatrészekkel van felszerelve egy konfig ? mer ugye nem mindegy h a kiskölöknek noname ati kártyán ajánlgatják a dúm 3at, vagy éppen egy sapphire on, ha szakboltban elmagyarázzák neki mire figyeljen, csak kiszúrja hogy egy áruházláncas csoda csak halovány utánzat
megtudja az infó, megy a tecsóba, de onnan már nem megy vissza a szakboltba. és az egyszeri gyerek, akinek el kell magyarázni, hogy sapphire-t vegyen, az bizony nem fogja kiszúrni, hogy a tecsóban átb@sszák.
ágódni szte hülyeség hogy most 10 percet kell tépned a szádat egy potenciális vevőnek oszt a végén nem lesz semmi,
valóban hülyeség rágódni rajta. de attól még utálok feleslegesen dolgozni. (és az a 10 perc nem mindig 10 perc) -
The DJ
addikt
Ehhez a topikhoz részben kapcsolódik a következő kis szösszenet:
Ismerős felhív hogy vett új vinyót, de nem ismeri fel a gép hiába dug rá mindent jól.
Kérdezem: ''Master vagy slave?'' Erre a válasza: ''Maxtor'' -
sasa311
veterán
sok olyan bolt van ahol teljesítmény arányos a fizetés ?
Na ja például az egyik, ahol te vagy a tulajdonos.
Vagy csak ahol értelmes embert alkalmaznak, aki felfogja, hogy neki is érdeke eladn, mert akkor jól fog menni a bolt és
a., Esetleg kap jutalmat - optimális eset
b., Esetleg nem megy csődbe a bolt és következő hónapban is kap fizetést
[Szerkesztve] -
HEMP
aktív tag
válasz
george11 #1353 üzenetére
Ez szerintem elég nagy gond, mármint hogy a telefont részesíted előnyben, a személyesen megjelenő, toporgó vevővel szemben... ú
Mindig is utáltam ezt a felfogást, soha nem is fogom megérteni miért így gondolkodnak egyesek: ha már vevőként veszem a fáradságot és elmegyek, buszozok, gyaloglok, benzint pazarlok arra, hogy személyesen beszéljek vkivel, ergo mintegy megtisztelem vele, akkor a telefonos-vevő, aki még csak fel sem áll a foteljéből miért élvez elsőbbséget? Hívjon újra, se fáradságába, se idejébe, se pénzébe, semmibe sem kerül. Kihal ebből a világból teljesen az emberség...
A telefont meg kell tanulni nem felvenni minden boltosnak!!! -
Kicker
őstag
ez jó ötlet, ha a szakboltokban bevezetik hogy ha ennyit eladsz, akkor kapsz plussz lovét... mert azzal motiválják, hogy kedves legyen, és a vevő jelen esetben számítógépeit itt vegye, ne csak egy számítógépet vagy alkatrészt... persze a jó főnök, olyan ritka mint a jó alkalmazott...
-
Kobe
veterán
válasz
szepi79 #1355 üzenetére
sok olyan bolt van ahol teljesítmény arányos a fizetés ? komolyan nem tom, ebben mi a tendencia, de ismeretségi körben nem bevett szokás, azt tudom, de nem hiszem hogy nagyon sok lenne, szal ilyen szempontból sok eladónak tök mindegy mivan, ő akkor is fix lóvéért ül ott ha zsörtölődik, de akkoris ha jókedve van....nyílván aki megtudja az infót a szakboltban, fut egy kört a tecsóban és utána visszamegy szakboltba, legalábbis hallottál te már oylat hogy metro-tesco szintű nagyáruházban márkás, de legalábbis jóminőségű, neves alkatrészekkel van felszerelve egy konfig ? mer ugye nem mindegy h a kiskölöknek noname ati kártyán ajánlgatják a dúm 3at, vagy éppen egy sapphire on, ha szakboltban elmagyarázzák neki mire figyeljen, csak kiszúrja hogy egy áruházláncas csoda csak halovány utánzat
szal úgy látom, téged is fel lehet idegesíteni
persze hogy fel lehet, mindenkit fel lehet, csak más helyzetben, nyílván ahol a pénzemér várom el a szolgáltatást - vagyis vevő vagyok, ott könnyebben jön dühbe az ember hiszen hajlamos azt gondolni, a pénzével nem csak az áruért fizet hanem a szolgáltatásokért, sőt tudjuk hogy manapság már olyanok a piacok hogy a vevő előbb mérlegeli a szolgáltatásokat mint magát az árut, mert abból van úgyis félmillió helyettesítő, viszont munkakörben esetleg elég arra gondolnia hogy ezért fizetik, ezért pénzt kap, nem két zacsi szotyival díjazzák, szal van határhaszna annak hogy meggondolja hogy áll a vevőhöz
azon meg rágódni szte hülyeség hogy most 10 percet kell tépned a szádat egy potenciális vevőnek oszt a végén nem lesz semmi, mert ez minden boltban így van, elég nagy köcsögség lenne kíirni bejáratra hogy ''szakszerű információt csak tényleges vásárlónak adunk ; csak a nálunk vásárlókkal állunk szóba, érdeklődőknek kívül tágasabb'' -
szepi79
őstag
nem kevés oylan ember van aki a munkahelyén lett depressziós, én pl soha nem húztam fel magam ügyfél hülyeségével melóban, mert minek, mit veszíthetek vele - dilidoki kezelésének költségeit, mást nem....
pl ez a herótom, amikor végre sorban állsz egy forgalmas boltban mondanád mi kéne és a boltos feláll és elmegy az asztaltól hátravinni valamit úgy hogy rád sem néz,
szal úgy látom, téged is fel lehet idegesíteni... akkor meg? mindenki másra rág be. te az ügyfél baromságait nem veszed fel, de ha lekezelnek, az mindjárt más... aki meg bótos, és itt fejti ki sirámait, annak meg azzal van tele a hócipője, hogy hiába akar segíteni, meg jószándék meg minden, mégis lenézik érte...
és ha visszaolvasol, látod, hogy sok olyan eset van (főleg most decemberben), hogy a ''kedves vevő'' bemegy, elmagyaráztat magának mindent, aztán ''köszönöm, csak érdeklődtem'', és megy a tecsóba gépet venni, mer ott ''ócsóbb'', meg ''már úgyis tudom, mire kell figyelni''. na az ilyenből csinálj ügyfelet... és azt ne mondd, hogy téged az nem nyom fel agyilag, ha te dolgozol valamivel, aminek más aratja le a gyümölcseit... mert itt pont erről van szó... a kisker elvégzi az értékesítői munkát, a tecsó meg eladja a maga szarát. (aztán a kisker még szerencsés, ha a véglény nem mászik vissza hozzá reklamálni a tecsós szar miatt.) -
Kobe
veterán
válasz
george11 #1353 üzenetére
ok, van ebben is ráció de a topik indítója azzal ''dobálózik'' hogy milyen faszagyerek mert elhajtja a 80éveseket, meg kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt, ahelyett hogy a potenciálisból reális vásárlóerőt képezne azzal, hogy elmagyarázza mi is a tényállás...na nálam ez a non plus ultra böszmeség
....ehhez nem kell felsőfokú végzettség, csak tolerancia meg tapasztalat, ha egy laikus ránéz az árlapra, az kriksz-kraksz, ha egy felhasználó ránéz, már lát annyi háttérinfót az illetőnek hogy informálni tudja a laikust, szóval nem egy doktori végzettséget igénylő munkakör semmilyen eladói pozíció - ezzel illik tisztában lenni és úgy hozzáállni a vevőhöz, mondtam nekem pl herótom amikor valamelyik zsugabubus a szakközépjével azt hiszi, ő az atyaúristen mert a pult mögött áll
szóval sok beszédnek sok az alja, van kül a hülye és hülye vevő között, az egyik mondjuk hülye mert nem ért hozzá, a másik meg hülye mert flegmán ért hozzá, és azért nem mindegy melyiket hogy kezeled, a flegmát nyílván senki nem viseli könnyen - én pl takarékszövetkezetben melóztam ahol azért ügyfélt eligazítani illik, na ott pl rövid idő alatt azt láttam hogy akik vmilyen hitelkérelemmel fordulnak a hitelezős munkatárshoz, csak az első kört futják le, utána vissza sem jönnek - egyik alkalommal sikerült is beszélnem egy ilyen visszatáncolóval, megkérdeztem mért nem ott folyósították, erre az volt a válasz hogy úgy érezték nem kapnak elég figyelmet a munkatárstól, 2 percenként szaladgál jobbra balra, nem tud 5 percig normálisan tájékoztatni az embert, stb, így hát inkább kerestek egy másik bankot ahol lehet 2% kal nagyobb volt a kamat, de leültették őket és szívélyesen foglakoztak vele - szal nem csak egy 10 ezres memó vagy 20 ezres vinyó múlik ilyenen hanem mondjuk milliós ügyletek, és lám azok is el tudnak úszni
nem azt mondom hogy napi 8 órában vigyorogva kell állni tejbetökként a pult mögött, de ahogy az eladót zavarja az ha prohardverezés közben ''zaklatja'' a vevő, úgy a vevőt is az, ha így bánnak vele - csak míg az eladó azt gondolja, na elhajtottam még egyet, nagy ügy, nem vett meg egy alkatrészt, addig a vevő aszondja, na ide se jövök többet - ami mondjuk gáz, ha egy hót zsíros hardcore hardware buzit hajt el az ember aki neadjisten havonta cserél jelentősebb cuccokat gépben....puskás öcsinek volt az a mondása régen, ha valahol rossz étteremben ebédeltek : na, itt is ettünk már háromszor : először, utoljára, és soha többé
na ez is hosszú lett -
george11
addikt
Ebben van sok igazság, de az már a tulaj/zletvezető dolga, hogy hol/hogy húzza meg a határt.
Nálam a telefonok mindig elsőbbésget élveznek. Ha vannak éppen a botban, akkor elnézést kérek, és felveszem a telefont, majd folytatom az éppen ott toporgó kuncsaftokkal a dolgot.
A tolerancia megintcsak egy emberi tényező. Vannak olyan helyek(nem feltétlen számtechboltok), ahol, ha hülyeséget kérdezek, akkor kiröhögnek, és vannak olyan helyek, ahol nem röhögnek ki(csak miután kimentél). És vannak olyan helyek, ahol megpróbálják elmagyarázni, hogy miért mondtál hülyeséget, de ez megint kétféle dolgot szül:
1: hápersze majd nekem akar bemagyarázni, mikor a szomszédjószi is megondta blabla...
2: megfogadja a tanácsod, és próbál reálisan mérlegelni
A kettes pont után jön az, hogy: ''akkor most mit vennél a helyemben?'' Ez pl. tuti bukta, mert nem tudhatom, hogy az illető ponosan mit akar. Hiába kérdezem, hogy játékra lesz-e a konfig, mert valakinek a Quake3 már komoly játék, valakinek meg az Oblivion.
Nem lehet ebben okos az ember, max puhatolózni tud, hogy kinek mik az igényei, mire van szüksége.
Az a dolog, hogy egy számtechboltban bárkit is lekezeljek szerintem eléggé irreális dolog, mert sok olyan ügyfelem volt/van/lesz, aki olyat kérdez, hogy köpni-nyelni nem tudokEz nem szégyen(szerintem), mert senki sem tudhat mindent, senki sem érthet mindenhez maximálisan.
A baj ott van, ha ilyenkor elkezd okoskodni az eladó, mert ''Ő az eladó''.
Ha valamire nem tudok egyértelmű választ adni, vagy esetleg egyáltalán nem vagyok járatos a témában, akkor azt kerek perec megmondondom az ügyfélnek. Ez még mindig jobb megoldás, mintha hüLYeségekkel tömném a fejét.
/ez de hosszú off lett/ -
rlazol
veterán
válasz
TheReMiXeR #1337 üzenetére
szerintem egyszerűen arról van szó, h mindenki rohan. Ő is szeretett volna 6-ra odaérni, de dugó volt/mocsok a főnöke/beteg a gyereke - ő se szívesen van este 8-jor a boltban. De akkor tudott lejönni.
amúgy totál buktam a kérdést, mert mindenem zöld.Csak a firewire piros, akkor azt nem kell cserélni?
-
Kobe
veterán
válasz
TheReMiXeR #1342 üzenetére
azért csak lehet benne valami, hamár egy egész tudományágat alapoztak rá marketing és management címszó alatt és még féltucat más módszert, de olyat még nem tanítanak, hogyan kell tukó vevőt nem kiszolgálni
itt allezusammen az egész bolttól eltérően és annak típusától eltérően a bizniszről szól, aki megteheti azt hogy csak azért elküld egy 2-300 ezres potenciális ügyfelet, mert nem tetszik a képe, az vagy nagyon rossz üzletember és a főnöke rossz emberismerő amiért alkalmazza, vagy nagyon gazdag hogy ilyet megcsinálhat bolttulajként, de még akkor is rossz üzletember....nálunk Magyarországon az előbbi a gyakoribb eset, másrészt meg pl eladónak is kedvezőbb hosszú távon ha a jó oldalait nézi az eseteknek, nem kevés oylan ember van aki a munkahelyén lett depressziós, én pl soha nem húztam fel magam ügyfél hülyeségével melóban, mert minek, mit veszíthetek vele - dilidoki kezelésének költségeit, mást nem....bár ritkán járok számtechboltba, a legnagyobb pofonokat ott szenvedem el mindig, ugyanugy ahogy egy élelmiszerboltban nem akarnak kiszolgálni mert nem néznek ki annyinak amennyi vagyok, viccből mindnig csak annyit mondok amikor kérdezik elmúltál már 18, ''nem, én cska egy hormonzavaros 15 éves vagyok, így lettem 197 centis, 120 kilós szakállas fiatalember'', ugyanígy nem tetszik ha pl egy számtechboltban rendszeresen lekezelnek és már úgy a nézésükből is látszik hogy ők az okosabbak, szebbek, jobbak, hozzáértők, a fontosemberek - pl ez a herótom, amikor végre sorban állsz egy forgalmas boltban mondanád mi kéne és a boltos feláll és elmegy az asztaltól hátravinni valamit úgy hogy rád sem néz, szóval nem tom, én ha tehetném mindennemű bolti eladói körbe kerülő emberkéne minimális pszichológia-üzleti érzéket okító tréninget tennék kötelezővé.....mondjuk visszaolvasva amiket írtál az első oldalon, azok elnézést de kifejezetten köcsög hozáállást tükröznek, amik ellen már itt is protestáltak - pl az öreg bácsis, ahhoz hogy egy 80 éves ismeretlen papával ilyen tiszteletlenül beszéljen az ember - feltéve ha igaz amit leírtál - ahhoz azért kell egy arc, ok hogy papa nincs otthon az IT világában de mit tudja ő a rossz látásával hogy hova fejlődtek a kocsialkatrészek, felőle egy szgépház lehet egy új bmw akksija is akár, nomeg szép szocialista hagyomány nálunk az idősebbek tisztelete valamilyen szinten, ok egy 50 éves nem fogja az 51 éves seggét nyalni, de mondjuk egy nyugdíjas felé a szolíd tolerancia kívánatos dolog....szóval nekem ez a szép hosszú véleményem
-
ML320
senior tag
válasz
george11 #1345 üzenetére
Maximálisan egyetértek!
A vevők csak jönnek! Cseng a mobilom, bejön egy srác, és már mondja mit akar...
Mondom légyszi a kollégához, és mutatom a telót (megjegyzem, megnézés nélkül nyomom ki, ha ügyféllel vagyok, hisz ő az első, a másikat vissza tudom hívni)
Erre meg a gyerek csak mondja, hogy csak egy gondja van.
Persze megint én lettem a bunkó, mert a kolléga előtt nem volt senki se, én meg így fel tudtam venni a telót...
És persze dél után a kölykök mennek haza suliból, mind bejön, egyenként mindenki vesz egy darab CD-t. A boltos meg dögöljön meg... Vállalta, hogy ilyen munkakörben helyezkedik el, az evés nála luxus! Sőt, ha nem eszik, iszik, akkor még a retyire sem kimennie! Milyen jóságos a drága kuncsaft! Miattunk jön csak be, vigyáz a vonalainkra... -
george11
addikt
válasz
TheReMiXeR #1337 üzenetére
''Ráadásul ebben a nagy tököm karácsonyi forgalomban még normálisan enni sincs időd. Pláne egy olyan boltban ahol ketten vagytok mert a három már sok.''
Én pl. tök egyedül vagyok egy személyben minden .... eladó/üzletvezető/pénztáros/szervizes.
Én annak is örlnék, ha lenne egy ember még mellettem, de nincs, ez az igazi szopás a köbön ilyenkor -
Prosector
addikt
válasz
elfelejtette #272 üzenetére
Igaz,h már majd 2 hónapja írtad,de nagyon kíváncsi lennék milyen 21k-s karid van ami viszi az Oblivion-t 1024-be full graffal+HDR-rel?
-
TheReMiXeR
senior tag
a bugyogó árusokat ne keverjük a képbe...
ha egy bolt nem tetszik, ne menj oda... látod ebből is látszik, hogy nem igaz amit írtál...
nem vagy király csak azért mert virit a lóvé a zsebedben...
pláne egy olyan helyen ahola tulaj is dolgozik...
még el is küldhet a halál f*szára is, ha éppen úgy adódik...
nem köteles senki a ''tukó'' vevőkkel foglalkozni... -
Prosector
addikt
Jah! Majd elfelejtettem:kék Giga deszkám van és piros XpertVision vga-m:csak origi amerikai alkatrészeket veszek a gépembe
-
Prosector
addikt
Bejön a srác a boltba:kéne memóriakártya a gépembe(ez ugye a RAM modulnak felel meg...)
kérdemR v.DDR2-es?
mire ő: az,az!
Remélem érthető volt. -
Kobe
veterán
válasz
szepi79 #1333 üzenetére
és ezt lesaux kollégának is mondtad ?
degu : amugy a boltosokat sem kell félteni, anyám ma majdnem sírógörcsöt kapott egy boltban akkora tukó volt vele az eladó, én egy másik boltban nézelődtem oszt amikor mentünk volna tovább könynes szemmel jött ki a másik boltból...kérdezem mi van, aszondja semmi csak nagyon felhúzta az eladó, pedig van egy cucc amit nagyon meg szeretett volna venni karácsonyra.....fél óra múlva egyedül visszamentem, megkérdeztem a nőtől, mit nézegetett anyám, először nem nagyon emlékezett rá, mondtam hogy csak beugrik elvégre ő volt az akivel alföldi paraszt módjára viselkedett és nem hiszem hogy egy nap túl sok vevő megy ki könnyes szemmel, mondtam nézhet rám csúnyán, nem vagyok a komája, lexarom mit gondol, nekem az a motyó kell és ki is fizetem - és így is lett, egy boltos tukónak nézett, de anyám annál jobban fog örülni szenteste
a másik meg aki írta, hogy a vevő királynak érzi magát mert nála a pénz....hát, ez így van, kívánom azoknak a boltosoknak akik sokszor hülyének nézik az eladót, csak egyszer kerüljenek olyan szituba hogy a 8 általánossal meg szakközépes papírral egy media marktos eladó idiótának nézze, holott mondjuk ránézésre élből 5x oylan kultivált az emberke...
[Szerkesztve] -
Prosector
addikt
Nagyon jó a topik!-Egy vidéki kolléga
-
TheReMiXeR
senior tag
Figy, ha 8-ig vagy nyitva akkor is kiszámolják az utolsó percet és beesnek. Ez törvényszerűen működik Mo-n, mert a vevő alap gondolata, hogy nálam a pénz és akkor én vagyok a király. Ilyenekkel nincs is gond igazából mert bevállalod. Azokkal van akik rendszeresen csak érdeklődnek és az ósünben meg a tekszóban veszik meg, mert olcsóbb valamivel az a termék mert ákciójós éppen.
Pofánfágásként még ki is jelentik, hogy ott veszik meg, mint azt ahogyan az előbb egy kolléga már leírta a béemvés párral kapcsolatban.
Én meg azért kapom a fizumat, hogy 9 és 18 óra között kiszolgáljak. A zárás utáni fél és háromnegyed órás zárásokat (mert ilyenkor ennyi ideig tart) azokat meg már én fizetem magamnak. Ráadásul ebben a nagy tököm karácsonyi forgalomban még normálisan enni sincs időd. Pláne egy olyan boltban ahol ketten vagytok mert a három már sok.
No, de benyelünk mindent, max észrevételezzük...
[Szerkesztve] -
george11
addikt
Ma eladtam egy fényegeret
Meg egy gigadrájvot
Asszem kezd nagyon karácsony lenni ... -
badgirl
csendes tag
ü: - Sulinet konfigot szeretnék
e: - Sajnos már nem tudunk felvenni rendelést
ü: - Értem... Mikorra lenne meg, ha megrendelem? -
Kobe
veterán
mistralban már velem is csináltak hasonlókat
amikor én mentem, 9 kor nyit a bolt, olyan 8:55 körül ott vagyok, az ajtó már nyitva, de eltorlaszolva egy ilyen kis reklámtáblával, egyik csávó meg mossa fel a padlót, mondom egye fene, megvárom mer kell a cucc
felmosás kész, csávó kiáll ajtóba, rágyujt egy cigire....9 óra...9 óra 10 perc.....negyed 10, csávókám még mindig ott áll, és mivel fél 10 re suliba kellett lennem, gondoltam rákérdezek már mikor óhajtanak vevőt kiszolgálni...erre : jah, ma leltár van, nem vagyunk nyitva....mondtam neki jólvan, akkor ezzel le is tudtatok 2 vásárlást a részemről - az elsőt és az utolsót
látja hogy több mint engyed órát szobrozok az ajtóban de nem modnta volna hogy b*szomanyád ne várjá mer zárva leszünk ma -
lesaux
veterán
Voltunk pénteken a Mistralban. 18.00-ig van nyitva, 17.53-kor értünk oda. Az ajtó zárva volt, bekopogtam. Második kopogásra előjött a kolléga, hogy be van zárva a kassza. Ott álltunk, édesanyám karján az egyéves kisfiammal, hogy adjon már egy vinyót, aztán itt se vagyunk. Azt mondja, lezárta a kasszát, nem tud nyomtatni, se számlát, se garanciapapírt, semmit. Egyébként sincs se 250-es, se 320-as vinyó.
-
xoorti
csendes tag
Hérfő reggel volt. Idegileg paffon van mindenki a karácsonyi hajtástól. A boltos kolléga mára kért szabit, hogy elintézze a karácsonyi bevásárlást.
Uj 7-s sorozatú BMW, áll meg az üzlet elött, kiszáll egy agyonsminkelt hölgy és egy úr. Bejönnek érdeklődnek. Sulinetes gép és laptop. Majd 1 órán át magyarázom nekik mi mit jelent. Már majdnem döntenek amikor hölgyemény okosan megszólal. Nézzük meg Tescoban hátha olcsóbb, a fiatalember úgy is elmondta mit kell nézni ha jót szeretnénk.
Mondom nekik hogy sulinet fix áras tescoban is ugyanannyiba kerül minden. Erre a pasi felemelte a hangját hogy ilyet ne mondjak mert a tescoban minden olcsobb!!!
Elmentek.
Most lassan már csak az ebédre gondolok, próbálom elfelejteni ezt a két ''kedves vásárlót'' amikor meglátom ujra a bmw-t megállni. Egyedül vagyok, esélyem sincs menekülni.
Bejönnek és nagy kedvesen mondják hogy a tescoban nincs már sem ilyen laptop sem ilyen gép amit itt kiválasztottak. Ugyhogy szeretnék akkor mégis itt megrendelni. Átfutott pillanatig az agyamon, hogy lo***** a seg******. De aztán mégis a profitorientált énem győzött. Majd mint egy isteni kéz, megjelent a nagyker géplistája online. Nem rendelhető egyik sem. Idénre már nem igérnek szállítást. Köszönöm istenem -
pink75
aktív tag
válasz
TheReMiXeR #1321 üzenetére
szerintem meg azért, mert más is addig dolgozik, örül, hogy fél órával előbb el tud szabadulni, mert hát 80-100e-ért a ''lelked a vállalatot illeti meg''.
[Szerkesztve] -
erdey_a
addikt
Én is benyitottam szombaton 1 perccel zárás, 12:00 után a parkettaboltba.
De rendes volt a srác, kiszolgált. Ha azt mondta volna, hogy már nem tud adni, akkor megértem.
Mondjuk nyilván szempont volt az is, hogy potenciális vevő voltam, nem csak érdeklődő.
Engem az olyanok zavarnak, akik még erősködnek, hogy de csak ez kellene, de csak az kellene, hiába mondja neki az ember, hogy már le van zárva a kassza, nem tudok kiadni semmit. Mondjuk ezzel én vendéglátásban találkoztam csak, de a szisztéma azonos.
Bejön a mókus hajnali kettőkor (hivatalosan éjjfélig vagyunk, csak ugye nincs kidobva senki, így egykor volt zárás, utána standolás. De rácsok behúzva meg minden. Erre bejön a csóka, hogy kéne egy csomag cigi, meg egy bambi. És nekiáll egyezkedni vazz... A sarkon túl van az éjjelnappali
ez ide nagyon off, bocsi -
TheReMiXeR
senior tag
válasz
bbchris #1320 üzenetére
Mert egy b***s b*nko sz@rházi kö**ög nép a magyar.
Tisztelet a kivételnek, de mondjuk azokat a rendszer mindig is elüldözi...
Sajnos mindannyian ilyenek vagyunk. Hozzánk benyitnak zárás után, mi is benyitunk máshová... Mert tudjuk, hogy szinte válogatás nélkül mindenki rá van szorulva arra, hogy kiszolgáljon. Mindegy miért, de így van.
Mindenhol így van... közlekedésben, kereskedelemben, az utcán, a tereken, mindenhol... -
bbchris
senior tag
NA igen ezt én is utálom bár nekem más a foglalkozásom , 12 éve űzöm és van egy nyitvatartási idő , és lám ügyfél : reggel 6 -kor telefonál mikor ált. 9-kor nyitok vagy 8-kor . délután 4-kor zárok hogy utána be tudjam fejezni a munkámat az ügyfeleknek . Erre bazz tuti 4 után jön egy . Ugye itt nem a munkával van a baj az embernek hisz örül hogy jönnek az ügyfelek csak azért illene egy-két embrekének betartani a nyitvatartást de sajna nagyon sok ember arról híres hogy elfelejti azt . Utána meg '' csak nem zárva vagy ?'' ááá mondom dehogy .. mondom 12 éve ez van már és te elfelejted ?
Sajna nem tom miért ez a morál itt nálunk ?!
-
concret_hp
addikt
OFF
mi történt a 1309 és 1313 közti hsz-ekkel? -
ML320
senior tag
Ügyfelek:
Ha a bolt nyitvatartása vasárnap 9-12, akkor miért kell, 12.40-kor bejönni, 12.55-kor telefonálni, 13.20-kor szintén bejönni?
A középső felmentést kap, mert telefonos érdeklődő volt. De a másik kettő... -
ML320
senior tag
- Halló, van sulinetes nótbukjuk?
- Készleten ez meg ez, ennyi meg annyiért.
- És azok faszák?
- Tessssssssssssék?!?!?!
- És azok faszák? Mert nekem egy überfasza gép kell!!!
- Háááááát, mire használná?
- Hogyhogy mire? Hát nótbukolni!
- Őőőő... Kicsit pontosabban?
- Há honnan tuggyam, mi a f*szra lehet azokat használni... Mindenre kell!
- A készülékek megfelelnek az általános elvárásoknak, otthoni multimédiás környeztben is jól használhatóak.
- Tehát űűűberfaszák?
- (Sóhaj) Azok...
- Mennyié?
- Kettőszáz...
- Ne b***á má! Most vótam Ósztriába, és ott már 400 ejróé van überfasza gép!
- 400 euró? Az árból kiindulva nem hinném, hogy a teljesítményük eléri a nálunk lévők szintjét...
- A gép az gép! Nehogy má maga magyarázza meg, hogy melyik gép a jó!
- A választás az öné. Ha úgy érzi jobb gépet kap ott, nyugodtan vegye meg azt a konfigurációt.
- Meg is veszem! Nem fogok itt fos magyar helyeken vacakolgatni! Megkapom én ott is, és faszább lesz, mit a maguk szara! És sulinetben!
- Sok sikert hozzá! Viszo....
- Bíííííp, bííííííp...... -
badgirl
csendes tag
OFF
Nem tudom, hogy a nagyker. mennyire számít, de itt is hisztéria van év végén. Talán itt még többet kell nyelni, mint egy számtech. boltban. Sajna itt még jobban az ügyfelek kedvében kell járni, mert nem annyit hagynak nálad, mint egy egyéni vásárló. Néha ugyanolyan nyafogós, fárasztó tud lenni egy kiskereskedő is, mint az a vásárló, aki az utcáról jön be.
OFF -
eastsider
nagyúr
válasz
st.hubertus #1309 üzenetére
boglári vok
képzeld láttam őket cd írót beszerelni egy gépbe
[Szerkesztve] -
st.hubertus
tag
off, mivel annyi közöm van a számtechboltokhoz, hogy néha betévedek, és hülyeségeket kérdezek.
A múlt héten bementünk a balatonboglári Euronicsba TV-t venni. Minőség szakértő kézből. Így is volt, az eladó az összes TV-ről el tudta mondani, miért lenne az a legjobb választás. A legnagyobb poén azonban a számlaírás volt. A pasas nem ismerte a shift gombot a számítógépen. Erre onnan jöttem rá, hogy kb. 2x annyit gépelt, mint diktáltunk neki. Kiderült, hogy minden nagybetűnél Caps Lock be, betű, Caps Lick ki kombinációval dolgozott. Nagyon mókás volt. Sulinettel is foglalkoznak, remélem szoftvert nem forgalmaznak, mert akkor könnyen zavarba lehet őket hozni. -
net84
őstag
Azt vettem észre, hogy csak fizikailag vagy ott, mert mobilon nem értelek el
Egyébként a szombat elég húzós volt! Nézted a zárást?''dolgoztam''
Szombat
fél 11 körül nöci meg a lánya:
Sulinetes notit szerettek volna hitelre, de mivel kolléga nem fért hozzá a hitelprogramhoz, rámmaradtak ők is...
é - jó! milyen konstrukcióba? önerő? törlesztőrészlet?
ü-cs - hááát önerő? mennyi legyen?
ü-a - nem tudom! {válrángatós szmájli}
é - a 10% minimálisan javasolt!
ü-cs - akkor legyen az, nem?
ü-a - jó legyen! {válrángatós szmájli}
é - futamidő?
ü-cs - 1 év!
közlöm a havi törlesztőrészletet, elgondolkodnak
ü-cs - mennyi lenne a havi törlesztőrészlet 0 forint önerővel?
é - rögtön nézem
megvolt ez is - de láttam rajtuk, hogy ezt már tényleg sokalják...megköszönték és távoztak.
11 körül csávókám:
- tudod nálad érdeklődtem még korábban sulinetes gép után
(ja biztos! te meg még kb. 100-an)
- igen?
- hát kiválasztottam, hogy melyik gép legyen! Ugye nem jöttem még későn?
- asztali gépet szeretnél, vagy notebookot?
- hát olyan monitorosat!
- melyik típust?
- ezt itt ni (és azzal elővesz egy november közepei dátummal ellátott árlistát)
- ez sajnos nincs már a beszállítónál sem, biztosan nem lesz meg idén, a nagyker dec. 15-ig vett fel rendelést, amit még az idén biztosan le tud szállítani.
- hát nekem karácsonra kellett volna
- sajnos azt már a múlt héten sem tudtuk volna garantálni...
- akkor ez a másik típus? ez sem jönne meg karácsonyra?
- szinte biztosan ez sem! (weben láttam, hogy van, de a hét végén nem mertem befoglalni és megrendelni az ügyfélnek, mert akkor itt verte volna az asztalt, ha hétfőn közli velem a nagyker, hogy nincs és nem is lesz)
Kiküldtem a gazdaságosba, hogy nézze meg, nekik lehet, hogy van raktáron
- ha nekik van, akkor tudtok ti is rendelni?
- nem! ha nekik van, az azt jelenti, hogy ők beraktároztak belőle, és ott tudsz venni!
- és ha ott sincs, akkor mire tudod biztosan, hogy ezt a másikat meg tudjátok hozni, vagy sem?
- hétfőn reggel érdeklődj!
Ő is elköszönt, majd az ajtóból még visszaszólt, hogy megnézi, a tecsóba és ha nincs, akkor telefonál hétfőn...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) G.Skill Trident Z RGB 3600MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung A40 64GB / normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest