Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli03

    őstag

    válasz Pompi #8368 üzenetére

    Engem egyáltalán nem érdekel, milyen precedens volt.

    Több mint 600 külföldi rendelésen vagyok túl, eddig csak 34 refundom volt (ebben benne van az összes, a részlegesek is, amit visszafizettem, az is).

    Azt nem játszom el, hogy megjön egy termék, tökéletes, és azt mondom, hogy nem jött meg, majd refundoltatom. Inkább az ilyen emberek emiatt raknak minket tiltólistára.

    Akkor se mondom, hogy nem jött meg, ha X darabból 1 hibás, akkor úgyis simán refundolják annak az egynek az árát.

    De ha teljesen hibás már kibontáskor a termék/másfajtát kapsz, mint amit rendeltél, sokkal egyszerűbb azt mondani, hogy nem jött meg, mint egy csomó felesleges kört futni. Biztos, hogy nem etikus, de én nem fogom kockáztatni a pénzem, a saját költségemen visszaküldeni az eladó hibája miatt. De a kínai eladók többsége sem etikus semennyire, nem véletlenül az az első ajánlatuk, hogy újraküldik a terméket, amit az esetek nagy részében sosem adnak fel újra.

    Az elején én sem mondtam, hogy nem jött meg a termék, de a sokadik rossz tapasztalat után megváltozik az ember nézőpontja.

Új hozzászólás Aktív témák