Új hozzászólás Aktív témák
-
Rony949
őstag
Kezdek kiábrándulni a játékból. Mindeddig nagyon élveztem, de a két Shichimen Warrior teljesen kikészített idegileg
(tudom, hogy a confetti egész hatásos ellene) . Az Ashina Castle-től pedig megőrülök. Most ott tartok, hogy
legyőztem a két purple ninját a dojóban, a lenti emelet pedig szintén teli van különböző ninjával (lilával is), szóval kész agyfasz . A szalmazsák emberóriás is felvitt arra az új területre, de addig azt nem akarom folytatni, míg fel nem fedezem az új területeket, illetve míg be nem járom újra a megváltozott területeket (pl. Ashina Castle). Az Ashina Depths-ben is van valami a mélyben, eddig nem jöttem rá hogy mi a fene, nem tudom hova kell ugrani, vagy hogy mit kell csinálni odalent. Szóval van még tennivalóm, de gondolom már a végén járok.
A lényeg, hogy kicsit kiábrándító a játék végére hogy ennyire kifulladt a kreativitása a csapatnak és hogy ennyire erőltetve van a boss és mini boss ismétlés.
-
Rony949
őstag
Guardian Ape második próbálkozásra meglett. Már se Healing Gourd-om, se Pellet-em nem maradt a végjátékhoz. A legvégén maradt egy milliméter HP-m, azt hittem végem, de végül győzedelmeskedtem.
-
Rony949
őstag
Akarva-akaratlanul is, de olvastam erről a Genichiro harcról. Bevallom, nem volt egyszerű, de köbö 20. alkalomra összejött. Egész könnyedén megjegyezhetőek a támadásai, csak legyen kellő reflexe a játékosnak (nekem sajna nincs).
Szóval a lényeg, kicsit jobban ráparáztam mint kellett volna. Amúgy szórakoztató harc, talán az eddigi legszórakoztatóbb.
-
chungee
addikt
Napot!
Érdeklődnék hogy ha ezt megveszem akkor be tudom-e aktiválni steam-en
-
Rony949
őstag
válasz
sir0cco #1591 üzenetére
Az egész Soulsbourne a KITARTÁSRÓL szól.
NE ADD FEL!!!
szerk: Mikor már tényleg abban a fázisban vagy, hogy az agyad teljesen szétrohadt és érzed hogy nem megy, aludj rá egyet. Hidd el, egy ráalvás nagyon sokat tud segíteni. Anno ez volt az O&S harcnál is (Dark Souls), péntekem-szombatom teljesen ráment. Aludtam egy jót és vasárnap pár próbálkozás után meg is lett.
-
sir0cco
tag
Sziasztok.
Genichiro-ra valami tipp? Egyszerűen unbeatable számomra.
Hiába nézek videókat egyszerűen képtelen vagyok alkalmazni azokban látottakat.
1x eljutottam a lightning fázisba de ott , hogy mit kell csinálni a levegőben full homály
Xbox kontrollerrel nyomom, vmi lb aztán rb de , hogy mikor mit ???....
Hm lehet el kellene engednem ezt a játékot ? Nem mindenkinek való. Köztük lennék ? -
Rony949
őstag
Semmilyen szinten nem olvastam utána a játéknak.
Hát nem megkongattam a rohadt harangot? Azt írta, hogy: "do not", én meg persze hogy megtettem.
-
pruzsi
őstag
Üdv!
Érdeklődnék,hogy az eredeti játék támogatja e már a 21:9-es képarányt? -
Šolaire
veterán
Akit esetleg érdekel kész a honosítás. [Sekiro]
-
Djuree
félisten
én még nem toltam, nem merem elkezdeni, azt mondták hiába vagyok ds veterán itt vért hugyoznék. nem mertem megvenni, bár időm se lenne most rá.
bossokban vagyok gyenge kicsit, és hogy itt nem lehet segítőt hívni az nekem elég szar... -
Yodamest
veterán
na látom ezzel a crash = dark souls mémmel megöltem a fórumot sorry
vagy most mindenki emiatt a crasht kezdte el tolni?
higgyétek el az nehezebb amúgy, én már sokszor a soulst meghazudtoló módon vergődtem a székemben a crash közben, beteg az a játék
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
#10186752 #1570 üzenetére
Játszottam velük (Demon's Souls, Dark Souls 1, Dark Souls 2) egy pár órát, az alapján láttam, hogy ez nem az én világom. A kihívás vonz bennük, de az atmoszféra baromira taszít. A Nioh meg a Sekiro atmoszférája viszont csúcsszuper volt, mindkettőt élveztem. A Bloodborne viktoriánus dizájnja a benne eltöltött 4-5 óra alapján szintén tetszik, azt majd valószínűleg végigviszem egyszer, rajta van a backlogomon.
-
Šolaire
veterán
Azért egy ilyen pc-t elfogadnék. [link]
-
#10186752
törölt tag
válasz
Woodslave #1555 üzenetére
Szövegértelmezés elégtelen.
Mondjuk szerintem kezdetek óta az volt. Én mindig azt mondtam, én nem akarok egy kibaszott pajzs mögé bújva remegő térdekkel barnanacival harcolni egy boss ellen.
Egy szóval nem mondtam másnak semmit. Magamról beszéltem. Nem arról, ki hogy játszik.
-
sp8787
addikt
válasz
#10186752 #1553 üzenetére
Az a baj ezzel ,hogy ezt siman at lehet irni szamtalan modon pl.
"Én mindig azt mondtam, én nem akarok overleveled ......."
"Én mindig azt mondtam, én nem akarok full HP-vel ......."
"Én mindig azt mondtam, én nem akarok pajzs nelkul sokkal nagyobbat sebezve ......".................etc.
-
#10186752
törölt tag
válasz
BOBAKILL #1552 üzenetére
Mondjuk szerintem kezdetek óta az volt. Én mindig azt mondtam, én nem akarok egy kibaszott pajzs mögé bújva remegő térdekkel barnanacival harcolni egy boss ellen.
Odamegyek és lebaszom. Férfiasan. Az összes dast így toltam végig, első perctől kezdve. Lehet azért, mert a BB volt az első játékom.
Az első dasom a 2. rész volt, már ott sokszor kisgatyában toltam le a bossok némelyikét.
-
BOBAKILL
őstag
válasz
#10186752 #1550 üzenetére
Egy a baj a pistikével hogy mióta nyomja ezt a "pajzs buzis" meg a "teleszart pelenkával és katanával" dolgot azóta sokan őt majmolják. Addig senkinek nem volt buzis a pajzshasználat, sem az armor használata.
Bb-t is csak azért csinálta meg újra mert égett a búrája hogy múltkor nem sikerült neki.Amúgy sztem mindenkinek igaza van valahol a Sekiroval kapcsolatban. Csodálkoznék hogyha mondjuk egy év múlva bárki is elővenné. Egy DS-t én bármikor, bármilyen körülmények közt. Csak ennyi a különbség köztük.
Az előrendelői Sekiro posztert azért kirakom majd a falra mert menő. -
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1549 üzenetére
A szart nem kell ahhoz megkóstolnom se, hogy tudjam róla, hogy szar az íze. Így a belenéztem 3 percet sokszor sokkal több annál, mint amire szükséged van.
VR pisti számomra egy sutyerák marad akkor is, ha még két hónapig nézném egyfolytában. Kinyitja a száját, és dől a szar belőle. Primkó, na.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1548 üzenetére
jó én meg amíg te azt platináztad végig vittem a god of wart, football managereztem, toltam a crash nsane trilogyt stb. kinek mi. Én amúgy semmit nem "platinázok" PC-n ugyebár ez a fogalom nem is létezik, de PS-en sem erre megyek. Platinázd ki a crash nsane trilogyt azt megnézném
A másik meg, csak lemaradt, hogy "belenéztem 1-2 percet" jellegű vélemények tudod milyenek?
Van ismerősöm, aki sok filmről úgy alkot véleményt, hogy hát ő kikapcsolta a 10. percben, mert nem jött be neki az első pár perc színészi játéka, felütése, akármije, lényeg, hogy valami bosszantotta, de utána azért elmondja mekkora szar film volt és nem ajánlott kategória
Közben tök jó filmeket is kihagyott így már
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1544 üzenetére
jaj hagyjuk már ezt
végigjátszottam. Attól, hogy van alternatív vonal, még nem fogok még egyszer nekiugrani... ennyi erővel ha te nem csináltad meg a 4 fajta befejezést akkor te sem játszottad végig, sok sikert.
A VR Pisti téma csak most a feladással kapcsolatban jött be, én sem nézem annyira, csak amikor tudom, hogy ragelős játékkal játszik akkor ránézek időnként, poén tud lenni amikor szinte elsírja magát
-
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1532 üzenetére
Nekem pedig a butterfly helyén lévő father maradt ki, ott már nem küzdöttem meg vele, talán nem is volt elérhető nemtudom. Meg nyilván a másik befejezés általi orvos csaj és könnyített Isshin harc is kimaradt.
Akkor maradjunk annyiban, hogy a Sekirot nem játszottad végig.
-
Yodamest
veterán
-
ThySoul
senior tag
-
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1536 üzenetére
Ott írtam egy példát, hogy nem csak egy megoldása van a dolgoknak, a demon-nál is van egy rakat lehetőség, és írtam is, hogy protézis nélkül vittem végig elsőre, mert feleslegesnek tartottam. Még isshinél sem használtam, pedig egy egy mozdulatát tök jó lett volna vele megszakítani (mikor körbe vág a lándzsával pl, ott mindig a fejére ugrottam)
Nálam egyértelműen az újrajátszhatóság hiánya a legnagyobb gond, valószínűleg DLC-ig hozzá sem nyúlok, de ezen kívül simán van olyan jó mint a többi Souls játék -
Woodslave
félisten
válasz
ThySoul #1535 üzenetére
Egyébként nekem a Demon ezerszer nehezebb volt első végigjátszásban mint isshin, mert míg isshinnél azt kellett, mint a játékban mindenhol(deflect attack és kész) addig a demon egy sima souls boss, és nehéz átállni rá 30 óra deflect után pontosan.
Mondjuk nehéz nekem összehasonlítani más ds bossokkal, amikor először játszottam a ds3-al gyakorlatilag egy komolyabb bosst nem vertem le egyedül, a bb-ben a dlcben ludwigot szintén npc hunterrel első próbára azt se tudtam mit csinálok.
Aztán újra elővettem a ds3-at akkor meg szinte simán ment minden. (namlesst kivéve) Gael azért kihívás volt, de közel se annyira mint Ishin. Bb-t szintén újrajátszottam, nem okozott komoly problémát egy boss se max 3 próba volt, Ludwig is 5-ik próbára ment, Kos itt szintén komolyabb kihvás volt (múltkor meg se tudtam szagolni) de közel se annyira mint Ishin.
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1535 üzenetére
"Pisti annyira önfejűen és idióta módon játszotta ezeket, de főleg a sekirot (mindenki mondta, hogy egy rakat prostetic jó lenne, de leszarta mert az "buzis)"
Na de végül is pont erről van itt szó, hogy egy jó megoldása van a dolognak és ha te nem pont úgy játszod, hanem mint Pisti is akarta, hogy tegyük fel toolok nélkül, akkor no chance. Ő picit másképp akarta játszani, ahogyan a soulsokat is picit másképp játszotta, a saját módján, de míg ott a játék teret engedett más-más játék stílusnak, itt ez nem lehetséges.
Friede, Gael persze ezek is nehezek, de valahogy ott nem érzed azt, hogy keretek közé vagy szorítva. Ott ha akarom megyek faith buildet és le lándzsázom Gaelt vagy fogok egy göcinagy pajzsot és pajzsolok. A lehetőségeken van a hangsúly, ami Pistinek is hiányzott, hogy nem tudott a saját stílusában harcolni, azt kellett csinálnia amit a játék elvár tőle. Van akinek ez fekszik alapból, így nem érzi ráerőltetettnek, de megmondom őszintén én is örültem volna azért, ha a parry mellett van más opcióm is a harcok megoldására, mert már fájt az ujjam a sok L1 nyomkodástól. (mert ugye folyamatosan nyomkodod, hogy az adott parry fremeba beleessen a parryd, ha csak pont akkor próbálnád lenyomni, amikor pont optimális, azt egyszerűen nem lehet lereagálni annyira gyorsak a csapások, támadások, de erről már volt szó, gondolom nem újdonság a nyomkodós parryzés ennyi idő után már)
-
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1529 üzenetére
A VR nem azért hagyta abba mert ideg nehéz, hanem mert Pisti szimplán idióta. Én szeretem őket, tök szórakoztatóak a Souls végigjátszások, de Pisti annyira önfejűen és idióta módon játszotta ezeket, de főleg a sekirot (mindenki mondta, hogy egy rakat prostetic jó lenne, de leszarta mert az "buzis) hogy nem is csodálom hogy abbahagyta.
Egyébként nekem a Demon ezerszer nehezebb volt első végigjátszásban mint isshin, mert míg isshinnél azt kellett, mint a játékban mindenhol(deflect attack és kész) addig a demon egy sima souls boss, és nehéz átállni rá 30 óra deflect után. Egyébként az sem full pontosan kell, első végigjátszásban szimplán karddal öltem meg, semmi buff vagy protézis, másodikban már használtam a tűz elleni esernyőt, de láttam már olyat is aki a sípot használta uccsó fázisban, szóval van itt lehetőség.
És akkor isshin: ja, leírva könnyű, de nem hozle jobban az életről, mint mondjuk Gael (aki harom fázisos, és sokkal hosszabb harc mint ez) vagy Friede(megintcsak három fázis és hosszabb) de mondhatnék egy blue smelter demont, vagy akár egy ludwigot is. Egyébként tényleg nem annyira nehéz, genichirot konkrétan az első csapásra után úgyis kinyirhatod ha csak spammeled az attackot, ah esetek felében elég, isshin első fázisához megintcsak elég ez, néha deflecttel meg mikor előre vág ráugrassz a kobakjára és az is hatalmas damage. A harmadik nehéz, de kapásból mondok 5 bosst a Souls-okból ami rosszabb ennél, a negyedik meg szimpla villámcsapás visszaverés és ennyi+ezer healing itemed, resurrect meg buff van addigra nálad, ami rohadt hasznos.(Egyébként sokat elmond a játékról, hogy ng+ ban csak a majomnál és isshinnél haltam, minden más first try ami eddig egy souls ra se volt jellemző, ha tudod hogy kell harcolni baromi könnyű) -
Yodamest
veterán
válasz
Woodslave #1530 üzenetére
Demon pedig alap
Amúgy az még egy viszonylag szórakoztató harc, bár ott is annyira pixelpontosan (szó szerint) meg van adva, mikor hova kell ugranod, mit kell csinálnod, mire mit reagálnod, hogy nagyon gépies az egész.
Nekem pedig a butterfly helyén lévő father maradt ki, ott már nem küzdöttem meg vele, talán nem is volt elérhető nemtudom. Meg nyilván a másik befejezés általi orvos csaj és könnyített Isshin harc is kimaradt.
-
Woodslave
félisten
válasz
Yodamest #1529 üzenetére
Na azt én is megnéztem volna
(nem tudom megunni a ds- bb videóit)
Amúgy én se fogom elfelejteni soha Ishint. 69-ik próbálkozásra ment le egy vasárnap délután. És ahogy mondod ebből több mint felében Genichiro szakban haltam meg, bár főszabályként ott nem éledtem újra. Előtte is próbáltam párszor, de aznap papírra striguláztam melyik szakban halok hányszor.
A démont viszont nem vertem le, szóval lenne még mit csinálni, lehet előveszem azért majd.
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1527 üzenetére
Jó így külön külön leírva persze el lehet mondani melyik fázisban mit kell csinálni, hogy jó legyen, de egyben a 4 fázis együtt nagyon lehoz az életről bárkit. Ráadásul egyikre sem mondanám, hogy könnyű, még Gencsíró papára sem akivel indul, mert ott is ha nem koncentrálsz 100%-san és már lélekben a következő fázisokat várod, simán összepakol az is. Minden részben vannak nehéz bossok, de ennyit még egyikkel sem szívtam mint ezzel és úgy látom hogy ezzel nem csak én vagyok így, szerte a neten, aki nem hagyta abba a játékot a végéig, az az utolsó bossnál tette le. Nagyon sokan nem fejezték be emiatt.
Most, hogy csak a magyar The VR csapatot hozzam fel, ők is szeretnek szenvedni, Pisti végigment a souls játékokon, ráadásul ninjon módban alsónadrágban stb. szóval azért ő szereti a kihívást, de a Sekirot kb a felénél ő is abbahagyta és nem is fogja folytatni soha már. Ennek azért biztos van oka. Pedig azért megnéztem volna Isshin vagy a Demon ellen mit összeszenved
Nekem az volt a szerencsém, hogy Isshin után mentem csak a Demonhoz és ő már klasszisokkal könnyebb volt, kb 5. tryra le is ment.
Sőt most jut eszembe, lehet tévedek, de úgy rémlik belezőgép Csabi is a Démon után tette le a játékot, nem játszotta végig. Pedig az ő végigjátszását követtem, nagyon szórakoztató volt, a Demon meglett neki kb 1 hét alatt, Isshinhez nagy magabiztossággal ment be, mondván, hogy a Demonnál NINCS nehezebb. Na hamar rájött, hogy a Demon lófax nem volt és úgy emlékszem kb 4-5 nap próbálkozás után törölte a játékot, nem verte le Isshint végül.
-
Woodslave
félisten
válasz
ThySoul #1527 üzenetére
nekem all time favorit a ds3 de a sekiro a boss figjhtok miatt simán bejött a második helyre. Nekem pont azt az érzést hozta amit a ds-ekből hiányoltam. Lehet L1 spam, de ha így nézi valaki akkor a ds-ek harcrendszere meg roll-r1. És isten őrizz hogy vitát generáljak, mondom imádom a ds-eket főleg a 3-at, de még a 2 is a kedvenc játékaim között van. Ds1 hangulatban ok, de utolsó ds-ként amivel játszottam a bossok miatt elég gyenge. Két értékelhető boss van a dlc-t nem számítva.
Meg végre itt van egy méltó főellenség, aki valóban a legnehezebb a játékban. Mondjuk genichiro nélkül is jó lett volna nekem már kicsit sok volt belőle
Én is úgy éreztem hogy egyenletesen emelkedő a játék nehézsége. Persze ahogy írod butterfly az elején szívás de amúgy opcionális.
Ami miatt valóban nehezebb lehet mint a más from játék, hogy itt nem tudod felfarmolni magad, ami bár nem minden, de azért pár szint az életet jelentheti.
Bár nem adtam el de abban egyetértek többekkel, hogy nem biztos olyan kedvvel veszem elő újra mint a ds3-at vagy a bloodbornet, amit ng2+ első 3 bossa után töröltem riutálisan mert nehogy már csak ezzel játszak
(pedig akartam)
-
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1526 üzenetére
Butterfly a játék legelején van, amikor még fogalmad sincs hogy kell játszani, ha az elejétől tudod szimplán látod hogy nem kiugróan nehéz sehol. Az meg hogy az utsó boss a világ legnehezebb boss harca, azért elég merész kijelentés. Ha azt csinálod amit kell (deflect attack megállás nélkül, mint az egész játékban) akkor nem okoz problémát, meg amúgyis: áll egy rohadt könnyű első fázisból, egy nem túl nehéz másodikból (ha agresszíven rámész kb hozzád sem tud érni és fel perc a fázis) meg egy counterelhető negyedikből. (Általában megállás nélkül villámot lő szóval ha vissza tudod rá küldeni az sem nehéz) A harmadik fázis alairom tényleg rohadt nehéz, de nem rosszabb szerintem mint a DS1 duója, a második részből a fume knight vagy a DS3 friede-ja.
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1524 üzenetére
egyenletes nehézség
ha ez irónikus volt akkor OK, de amúgy vicc amit mondtál sorry
Az egyenletes nehézséget meséld szerintem annak aki hetekig szopott a butterfly nénivel vagy a 4 fázisú főbossnak, ami kb a világtörténelem legundorítóbb és állítom bátran, legnehezebb bossa, amit csak videójáték valaha megélt. Semmi egyenletes nincs benne.Örülök, hogy bejött, nekem is valamennyire bejött ezért is sajnálom, mert ahogy írtam is, egy évtizeden át játszott játék lehetett volna belőle, ez a bosszantó benne. Ha tök 0 lenne nem is lennék itt és nem rinyálnék csak elengedném a faxba, mint a Witcher 3-at
-
BOBAKILL
őstag
válasz
Šolaire #1522 üzenetére
Én 3 harcot élveztem, az az Ape elleni harc volt meg annak a második menete a 2 majom ellen és a Genichiro elleni küzdelem. A többinél én is csak azt éreztem hogy végre túl vagyok ezen is. A játék végén úgy éreztem mint egy boss speedrun lenne az egész.
Ha lett volna benne többféle armor, fegyverfejlesztes, lootok akkor többször is játszanék vele. Az nem hajt hogy most ugyanúgy kell megölnöm egy bosst, talán most jobban sikerül a mikiri...stb. Inputlag tesztelésre kiváló.
Nem ostorozom annyira a játékot mert egy jó játék ez, csupán nem azt kaptam amire számítottam. -
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1523 üzenetére
Nagyon ellene vagy szerencsétlen játéknak, de ezer pozitívuma van: az első, és a legnagyobb az egyenletes nehézség, amiről a többi from játék csak álmodhat. Nincs kiugróan nehéz ( talán csak a demon) boss, szépen egyenletesen megy felfele a nehézség. Ráadásul vannak tök kreatív boss design, ami eddig nem nagyon volt jellemző, mint a bull vagy az Ape. Aztán ott a harc, ami baromi látványos, főleg más shinobik ellen. (Genichiro vagy owl) Az is tök jól kitalált rendszer (sajna csak az első végigjátszásban) hogy nem hagyhatók ki a minibossok és a mellékbossok sem, mert muszáj a fejlődéshez a belőlük nyert cucc. Nekem bejött az is, hogy picit jobban előtérben volt a story, jól állt neki. És nem csak egyféleképpen lehet leverni a bossokat, van egy csomó mód amit en végigjátszás után láttam youtubon. És a gameplay, ami kb tökéletes.
Vannak hibái, mint hogy újrajátszhatoság nulla, vagy alig van pár miniboss fajta és az ismétlődik megállás nélkül, de hogy a legrosszabb vagy az eddigi legnehezebb lenne idegesítő módon hülyeség, ezeket a címeket a DS2 simán elvitte rég. (Mondjuk ha adnak ki 3 olyan dlc-t mint amiket kapott a DS2 még odaérhet a trónra)
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1521 üzenetére
Ahogy leírtam, gondoltam, hogy ezzel a példával jössz majd
De szerinted, ahogyan megölted az egy élvezetes, látványos, felemelő érzés volt? Most nem arról beszélünk hogy szó szoros értelemben véve "nincsen" ilyen-olyan mód a bossok megölésére, hanem arról, hogy élvezetes gameplay szempontból nincsen alternatíva. Már bocs de én azt nem tartom egy valid alternatívának, hogy úgy ölöd meg, hogy 25 percig csak rohangálsz körülötte és egyetlen egy támadását cheeseled. Ezt ne vegyük már ide.
Lényeg, bárhogyan is forgatod, itt vagy azt csinálod, amit kitaláltak a fejlesztők, méghozzá tűpontosan vagy pedig szívsz. És megkerülheted cheeseléssel, meg 25 perc rohangálással a boss elől, de ez nem változtat a lényegen.
Én teljesen a "kitalált" módon öltem meg, parryval, mikiri counterrel, normális shinobi harcban, de nem éreztem nagy boldogságot a végén, inkább csak amiatt örültem, hogy befejezhettem és már nem nyomja a súly a vállamat.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1519 üzenetére
Ha nem úgy teszel, mert te többet szeretnél elugrálni vagy bármi akkor meghalsz, ez egy igen vagy nem egyenlet.
Ezt meg kell, hogy cáfoljam. Isshint a végén én úgy öltem meg, ahogy a fejlesztők egész biztos nem akarták. 25 percig tartott a bossharc, a harmadik és negyedik fázisában egy nagy sugarú körben rohangáltam folyamatosan (a technika az Ulthanito-orsó néven került be a játékos történelembe) körbe-körbe, és kizárólag a lecsapós támadásainál kerültem mögé, és ütöttem meg. Magyarul kergetőzött velem 20 percen keresztül (de, szédültem). és nem én haltam meg, hanem a végén ő.
-
BOBAKILL
őstag
válasz
Yodamest #1519 üzenetére
Nekem csak az jött le hogy unalmas. Nem első végigjátszásra hanem utána. Még egyszer nem állnék neki, nem érdekel. Pedig az elején nagyon élveztem. A végén már unalmassá vált számomra. Még az sem izgatott hogy a többi befejezést megcsináljam. Töltelék game, a DS és az Elden Ring közé.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1517 üzenetére
Az a baj, hogy nem is feltétlenül a legnehezebb lett, viszont a legidegesítőbben lett nehéz az összes közül... nem is a "nehéz" a jó szó rá, mert megvannak a módszerek a könnyítésre, inkább frusztrálóan-egysíkú. sajnálatos...
YAKEN igen, azért annyira nehéz úgymond, mert ellentétben a többi játékkal, itt konkrétan azt kell kitalálnod, hogy mire gondoltak a fejlesztők, mit akartak, hogyan játsszál és pontosan azt ell csinálnod, amit ők leprogramoztak, hogy csinálni fogsz. Ha nem úgy teszel, mert te többet szeretnél elugrálni vagy bármi akkor meghalsz, ez egy igen vagy nem egyenlet. Nem szabad a játékosokat ennyire szűk és előre kijelölt pályára terelni.
-
YAKEN
aktív tag
válasz
#10186752 #1517 üzenetére
Elsőre tényleg a legnehezebb from játéknak érződik de szerintem ez csak azért van mert a legtöbbünk úgy ült neki, hogy ds/bb módjára akarja átvinni a játékot. Viszont ha az ember ráérez a harcrendszerre, akkor már nem is tűnik bitang nehéznek. Pl. nekem ötödik végigjátszásra 3-4óra között volt már csak a game míg végigtoltam és ebben benne volt a hatred démon is.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1515 üzenetére
Nem lett jó, nem lett jó. Ezt te egy személyben eldöntöd így?
Ahhoz képest, hogy csak egy bináris kód, talán a legnehezebb From-játék lett belőle, amin úgy hullottak a népek, mint a legyek. Elég csak megnézni a trófeák rarity-jét.
Úgyhogy mégsem annyira faék egyszerűségű ez.
-
Yodamest
veterán
válasz
#10186752 #1511 üzenetére
A változtatással nincs baj, maga a setting tök jó lett, jók a helyszínek, jó ez a shinobi style meg minden, viszont maga a gameplay nem lett jó. Miután leesik, hogy csak egy L1 spamm szimulátor az egész és a firecrackers toollal végig lehet cheeselni az egészet, már csak egy bináris kódnak látod az egész játékot. Valahogy nem él a cucc.
-
#10186752
törölt tag
-
Yodamest
veterán
válasz
ThySoul #1509 üzenetére
DS1 szerintem csak annak volt akkora élmény, akinek az első souls játéka volt. Nekem a DS2 volt az első találkozásom a szériával és 6-7X biztosan végigvittem. Utána jött az 1. rész, azt végigvittem 2X, másodikra már mindent kimaxolva, összeszedve, optiális builddel stb és kb elég is volt. Remastert megvettem, de nem bírtam túl sokáig eljutni benne már, egyszerűen elég volt belőle ennyi. BB az nagyon adja, épp jelenleg is folyik egy végigjátszásom benne. DS3 szintén zenész, jelenleg is tolom, a souls játékok összes esszenciája benne van, olyan mint egy képesalbum a szériáról, lényegében szerintem a 3 után már érdemtelen az előzőkkel játszani, mert minden tökéletesre lett csiszolva benne, olyan mintha egy definitive remaster lenne a szériát összefoglalva. Sekiro meg hát... elkezdtem másodszor is, a lovag bossnál járok éppen, igazából ha nekiülök egy jó erős kávéval akkor úgy elvagyok vele, akár egész nap tudom tolni, viszont ha leteszem pár napra, akkor utána nincs meg az az érzés, hogy fú hazaérve nekem erre rá kell indítanom és haladnom kell benne.
-
ThySoul
senior tag
Vannak hibái a játéknak, de az tagadhatatlan hogy tök szórakoztató, és nem is ez a legrosszabb souls játékuk. (Helo ds2) Egyébként szerintem a DS1-nél meg a BB-nél is jobb, a DS3-mat nálam meg semmi nem veri. Ez mondjuk ízlés kérdése, mindenki a ds1-BB kettőssért van oda, nálam ezek ütöttek a legkevésbé
-
sp8787
addikt
válasz
Yodamest #1507 üzenetére
Sztem ezek mar 1-2 eve hegesztik az Elden Ring-et. Kellett egy ilyen idokozi "cashgrab" mert az a jatek allitolag minden eddigi jatekuknal nagyobb lesz es vszinuleg legkozelebb 2021 tavasz mire kijon.
Raadasul lehet ,hogy nem is csak azt csinaljak hanem a BB2-ot vagy vmi mast is reszelgetnek szepen lassan.
-
Yodamest
veterán
válasz
Šolaire #1505 üzenetére
jaja én is így voltam vele, egyszer végigmásztam rajta, még úgy jó is volt az újszerűség miatt, de twitchre felnézve nemhiába nem látom a prókat, hogy speedrunt, 0 hit runt vagy bármit gyakorolnának benne. A DS1-2-3-ban mai napig folyamatosan tolják a különböző challenge runokat. Sekiro megjelenés után ment egy ideig, de senki nem játssza újra már...
sp8787 igen érdekes amit írsz, van a játéknak egyfajta indie feelingje ez már nekem is feltűnt. Olyan vegyes az egész, mert a tálalás, grafek, hangok, az egész pályadesign, abszolút AAA szint, technikailag tökéletes. Viszont ez a nem átgondolt képességfa féleség, meg unalomba fulladó L1 spammelős játékmenet, nagyon ilyen pár hét alatt összedobott munkának hat. Érdekelne, hogy ez valóban így van-e, hogy ezen a fő csapat dolgozott-e vagy tényleg csak egy kisebb részleg megpróbálta megvalósítani az ötleteit a rendelkezésre álló magas szintű technikai háttérrel.
-
sp8787
addikt
válasz
Yodamest #1504 üzenetére
Mondjuk a jatekrol eleg sokat elmond az ,hogy nagy valoszinuseggel megtortenik az a csufsag ,hogy nem jon hozza DLC. Ez azert vszinu nem veletlen es nem is azert van mert ne lett volna sikeres a jatek.
Hanem vhogy ugy mehetett ez ,hogy lattak egy kitoltetlen idomennyiseget adtak egy lehetoseget egy fiatal csapatnak akiknek ez volt az otlete, es oda ezt bepattintottak utana meg szoltak ,hogy ok csinaltatok egy egesz jo "indie"
jatekot, elszorakoztatok na akkor mostmar lehet szepen visszamenni dolgozni vmi komoly project-en.
Az se veletlen ,hogy azt a rengeteg marhasagot nem patch-eltek ki.
-
Yodamest
veterán
Marz is most tart a démonnál, soha nem fogja megölni szegény, már tiszta ideg a csaj
Utána meg mehet a főbosshoz, édes istenem
komolyabb téma:
Kár egyébként ezért a játékért, szép a design, jók a helyszínek, csak hogy tudott a from ilyen suta "fejlődési rendszert" alátenni nem is értem.... a másik meg ezek az abszolút egykimenetelű bossharcok, amiket csak egyféleképpen tudsz, tűpontos előre leszerkesztett játékkal megcsinálni... ők akik világ életükben rpg-kel foglalkoztak, tesztelésnél hogy nem jött ez ki, hogy annyira dög unalmas ez a harcrendszer... csalódtam bennük, pedig őket tartottam a legjobb fejlesztőcsapatnak eddig. Hogy tudtak egy ilyet kiadni a kezeik közül?Sajnálatos, mert ha kicsit sokrétűbb a harcrendszer, van lehetőség többféle játékstílusra, meg maradtak volna a jól bevált soulsos képességpont elosztós rendszernél, aminél tényleg érezted hogy erősödik a karakter, akkor ugyan olyan kultuszjáték válhatott volna belőle az elkövetkező évtizedre mint az előző játékaikból. Nem sok kellett volna hozzá, viszont ez így totális kapufa, ez a nagyon bosszantó benne és nem értem a japcsiknak ez, hogy nem tűnt fel, amikor most minden túlzás nélkül, ha engem behívtak volna a stúdióba, hogy teszteljem a játékot egy hétig és mondjam el a véleményemet, akkor egyből elmondtam volna nekik ezeket a fő farkashibákat. Lehet nagyon prók meg minden, de kéne a csapatukba egy aktuális játékos is, aki egy egyszerű rpg kedvelő szemével eltudja mondani, hogy mi kattan és mi nem kattan a játékban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Meta Quest 3 128gb - Garanciás 2025.10.16-ig
- Eladó! Azonnal indítható Sugar Daddy társkereső az angol piacra Készen áll a pénztermelésre
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- Teljes magyar Logitech Mx Keys Mini billentyűzeted lehet.
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest