Új hozzászólás Aktív témák
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1549 üzenetére
A szart nem kell ahhoz megkóstolnom se, hogy tudjam róla, hogy szar az íze. Így a belenéztem 3 percet sokszor sokkal több annál, mint amire szükséged van.
VR pisti számomra egy sutyerák marad akkor is, ha még két hónapig nézném egyfolytában. Kinyitja a száját, és dől a szar belőle. Primkó, na.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1532 üzenetére
Nekem pedig a butterfly helyén lévő father maradt ki, ott már nem küzdöttem meg vele, talán nem is volt elérhető nemtudom. Meg nyilván a másik befejezés általi orvos csaj és könnyített Isshin harc is kimaradt.
Akkor maradjunk annyiban, hogy a Sekirot nem játszottad végig.
-
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1536 üzenetére
Ott írtam egy példát, hogy nem csak egy megoldása van a dolgoknak, a demon-nál is van egy rakat lehetőség, és írtam is, hogy protézis nélkül vittem végig elsőre, mert feleslegesnek tartottam. Még isshinél sem használtam, pedig egy egy mozdulatát tök jó lett volna vele megszakítani (mikor körbe vág a lándzsával pl, ott mindig a fejére ugrottam)
Nálam egyértelműen az újrajátszhatóság hiánya a legnagyobb gond, valószínűleg DLC-ig hozzá sem nyúlok, de ezen kívül simán van olyan jó mint a többi Souls játék -
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1529 üzenetére
A VR nem azért hagyta abba mert ideg nehéz, hanem mert Pisti szimplán idióta. Én szeretem őket, tök szórakoztatóak a Souls végigjátszások, de Pisti annyira önfejűen és idióta módon játszotta ezeket, de főleg a sekirot (mindenki mondta, hogy egy rakat prostetic jó lenne, de leszarta mert az "buzis) hogy nem is csodálom hogy abbahagyta.
Egyébként nekem a Demon ezerszer nehezebb volt első végigjátszásban mint isshin, mert míg isshinnél azt kellett, mint a játékban mindenhol(deflect attack és kész) addig a demon egy sima souls boss, és nehéz átállni rá 30 óra deflect után. Egyébként az sem full pontosan kell, első végigjátszásban szimplán karddal öltem meg, semmi buff vagy protézis, másodikban már használtam a tűz elleni esernyőt, de láttam már olyat is aki a sípot használta uccsó fázisban, szóval van itt lehetőség.
És akkor isshin: ja, leírva könnyű, de nem hozle jobban az életről, mint mondjuk Gael (aki harom fázisos, és sokkal hosszabb harc mint ez) vagy Friede(megintcsak három fázis és hosszabb) de mondhatnék egy blue smelter demont, vagy akár egy ludwigot is. Egyébként tényleg nem annyira nehéz, genichirot konkrétan az első csapásra után úgyis kinyirhatod ha csak spammeled az attackot, ah esetek felében elég, isshin első fázisához megintcsak elég ez, néha deflecttel meg mikor előre vág ráugrassz a kobakjára és az is hatalmas damage. A harmadik nehéz, de kapásból mondok 5 bosst a Souls-okból ami rosszabb ennél, a negyedik meg szimpla villámcsapás visszaverés és ennyi+ezer healing itemed, resurrect meg buff van addigra nálad, ami rohadt hasznos.(Egyébként sokat elmond a játékról, hogy ng+ ban csak a majomnál és isshinnél haltam, minden más first try ami eddig egy souls ra se volt jellemző, ha tudod hogy kell harcolni baromi könnyű) -
Woodslave
félisten
válasz
Yodamest #1529 üzenetére
Na azt én is megnéztem volna
(nem tudom megunni a ds- bb videóit)
Amúgy én se fogom elfelejteni soha Ishint. 69-ik próbálkozásra ment le egy vasárnap délután. És ahogy mondod ebből több mint felében Genichiro szakban haltam meg, bár főszabályként ott nem éledtem újra. Előtte is próbáltam párszor, de aznap papírra striguláztam melyik szakban halok hányszor.
A démont viszont nem vertem le, szóval lenne még mit csinálni, lehet előveszem azért majd.
-
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1526 üzenetére
Butterfly a játék legelején van, amikor még fogalmad sincs hogy kell játszani, ha az elejétől tudod szimplán látod hogy nem kiugróan nehéz sehol. Az meg hogy az utsó boss a világ legnehezebb boss harca, azért elég merész kijelentés. Ha azt csinálod amit kell (deflect attack megállás nélkül, mint az egész játékban) akkor nem okoz problémát, meg amúgyis: áll egy rohadt könnyű első fázisból, egy nem túl nehéz másodikból (ha agresszíven rámész kb hozzád sem tud érni és fel perc a fázis) meg egy counterelhető negyedikből. (Általában megállás nélkül villámot lő szóval ha vissza tudod rá küldeni az sem nehéz) A harmadik fázis alairom tényleg rohadt nehéz, de nem rosszabb szerintem mint a DS1 duója, a második részből a fume knight vagy a DS3 friede-ja.
-
ThySoul
senior tag
válasz
Yodamest #1523 üzenetére
Nagyon ellene vagy szerencsétlen játéknak, de ezer pozitívuma van: az első, és a legnagyobb az egyenletes nehézség, amiről a többi from játék csak álmodhat. Nincs kiugróan nehéz ( talán csak a demon) boss, szépen egyenletesen megy felfele a nehézség. Ráadásul vannak tök kreatív boss design, ami eddig nem nagyon volt jellemző, mint a bull vagy az Ape. Aztán ott a harc, ami baromi látványos, főleg más shinobik ellen. (Genichiro vagy owl) Az is tök jól kitalált rendszer (sajna csak az első végigjátszásban) hogy nem hagyhatók ki a minibossok és a mellékbossok sem, mert muszáj a fejlődéshez a belőlük nyert cucc. Nekem bejött az is, hogy picit jobban előtérben volt a story, jól állt neki. És nem csak egyféleképpen lehet leverni a bossokat, van egy csomó mód amit en végigjátszás után láttam youtubon. És a gameplay, ami kb tökéletes.
Vannak hibái, mint hogy újrajátszhatoság nulla, vagy alig van pár miniboss fajta és az ismétlődik megállás nélkül, de hogy a legrosszabb vagy az eddigi legnehezebb lenne idegesítő módon hülyeség, ezeket a címeket a DS2 simán elvitte rég. (Mondjuk ha adnak ki 3 olyan dlc-t mint amiket kapott a DS2 még odaérhet a trónra)
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1519 üzenetére
Ha nem úgy teszel, mert te többet szeretnél elugrálni vagy bármi akkor meghalsz, ez egy igen vagy nem egyenlet.
Ezt meg kell, hogy cáfoljam. Isshint a végén én úgy öltem meg, ahogy a fejlesztők egész biztos nem akarták. 25 percig tartott a bossharc, a harmadik és negyedik fázisában egy nagy sugarú körben rohangáltam folyamatosan (a technika az Ulthanito-orsó néven került be a játékos történelembe) körbe-körbe, és kizárólag a lecsapós támadásainál kerültem mögé, és ütöttem meg. Magyarul kergetőzött velem 20 percen keresztül (de, szédültem). és nem én haltam meg, hanem a végén ő.
-
BOBAKILL
őstag
válasz
Yodamest #1519 üzenetére
Nekem csak az jött le hogy unalmas. Nem első végigjátszásra hanem utána. Még egyszer nem állnék neki, nem érdekel. Pedig az elején nagyon élveztem. A végén már unalmassá vált számomra. Még az sem izgatott hogy a többi befejezést megcsináljam. Töltelék game, a DS és az Elden Ring közé.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #1515 üzenetére
Nem lett jó, nem lett jó. Ezt te egy személyben eldöntöd így?
Ahhoz képest, hogy csak egy bináris kód, talán a legnehezebb From-játék lett belőle, amin úgy hullottak a népek, mint a legyek. Elég csak megnézni a trófeák rarity-jét.
Úgyhogy mégsem annyira faék egyszerűségű ez.
-
#10186752
törölt tag
-
sp8787
addikt
válasz
Yodamest #1507 üzenetére
Sztem ezek mar 1-2 eve hegesztik az Elden Ring-et. Kellett egy ilyen idokozi "cashgrab" mert az a jatek allitolag minden eddigi jatekuknal nagyobb lesz es vszinuleg legkozelebb 2021 tavasz mire kijon.
Raadasul lehet ,hogy nem is csak azt csinaljak hanem a BB2-ot vagy vmi mast is reszelgetnek szepen lassan.
-
sp8787
addikt
válasz
Yodamest #1504 üzenetére
Mondjuk a jatekrol eleg sokat elmond az ,hogy nagy valoszinuseggel megtortenik az a csufsag ,hogy nem jon hozza DLC. Ez azert vszinu nem veletlen es nem is azert van mert ne lett volna sikeres a jatek.
Hanem vhogy ugy mehetett ez ,hogy lattak egy kitoltetlen idomennyiseget adtak egy lehetoseget egy fiatal csapatnak akiknek ez volt az otlete, es oda ezt bepattintottak utana meg szoltak ,hogy ok csinaltatok egy egesz jo "indie"
jatekot, elszorakoztatok na akkor mostmar lehet szepen visszamenni dolgozni vmi komoly project-en.
Az se veletlen ,hogy azt a rengeteg marhasagot nem patch-eltek ki.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #948 üzenetére
Igen, a protézishez is kell, de a combat arthoz is (Mid-air Prosthetic és Mid-air Combat arts vagy valami ilyesmi a skillek neve). Ki fogom próbálni, de nekem nem lesz game changer, mert én eddig is nagyon keveset használtam combat artot. Nekem tökre élvezetes csak simán, combat art, protézis nélkül leverni a bossokat.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #942 üzenetére
Itt egy no damage-es utolsó boss kill. Így lehet a leghatékonyabban legyőzni és a srác csak a spec támadásoknál dodge-ol, a többi mind deflect.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #941 üzenetére
A no dodge more deflectet nem kell szó szerint érteni. Egyértelműen én is szoktam néha használni a dodgeot és az ugrást is. A probléma az, amikor az embernek a taktikája szinte csak ezekre épül és meg se próbál deflectelni. Egyébként ha jól csinálod nem verik szét a posture-d. Én mikor már nagyon magasan van, elugrok és védekezéssel visszatöltöm vagy használom az Ichimonji skillt. Az utolsó boss és a százlábú sem veri le a postured gyorsan, ha sokat deflectelsz, csak ha sokat simán kivédsz. Ami még nagyon fontos (ezt jó pár bossnál észrevettem), hogy ha a boss egy kombó ütéssorozatot tol, akkor a legfontosabb, hogy az utolsót deflecteld, mert azzal sokszor kibillented az egyensúlyából és sok posture sebzést is kap.
-
YAKEN
aktív tag
válasz
Yodamest #906 üzenetére
Az a jó a nulláról kezdésnél, hogy van motiváció megint kicsinálni minden minibosst. Nekem így ng+2-ben már semmi, csak a kötelezőket tudom le, mert szart sem ér nálam az arany sem, megvettem minden fejlesztést. Skillekből is már csak 6pont kell és az összes fát kimaxolom. Idáig a lovas, cursed monk, genichiro levágva és nem haltam még meg egyszer sem.
Már rutinból megy minden. Semmi skill mozdulatot nem csinálok már csak a jól időzített deflect és tűzijátékot tolom. -
YAKEN
aktív tag
válasz
Yodamest #767 üzenetére
Hogyne kéne.
Tűzet is blokkoló legyező elég fasza rá. Főleg ha megvan az a kék passzív képesség, hogy a legyező védekező állásából egy jó nagy tüzeset vág. Pl, ha felugrik a magasba a démon el sem kell ugrani, hanem elég a legyező majd utána rábaszni vele egyet, néha még meg is bénul tőle és lehet tovább csapkodni. Nekem elég nyerő volt ez a legyező ellene. Első végigjátszásra "illik" minden főbosst elverni. -
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #709 üzenetére
Nekem a démon volt a legnagyobb szívás a játékban. Ha meg szeretnéd kicsit könnyíteni a harcot vele, akkor használd a fütyölős protézis Malcontent fejlesztett változatát, azzal be tudod párszor stunnolni, illetve a pajzsos fejfedő tűz elleni fejlesztése is igen hasznos.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #679 üzenetére
En aztan teszek mindig videot...Ha valakirol elhihetitek itt a topikban, hogy ha azt mondom lebasztam, az tenyleg le is lett vagva, az en vagyok.
Most este lenyomtam
majdegyismetlos bosst, a falankot, . Ezt kovetoen aheadlesstol megijedtem, es ket proba utan elrohantam. .corrupted monknal kotottem ki Eskuszom, eddig ez volt a legjobb boss a jatekban, mar-mar epic, es raadasul vagy fel ora alatt meg is lett. 6-8 proba utan elhalalozott. Igen, van video is, csak mar nincs kedvem megvagni, reggel felteszem.
Ez a
nagyon undorito volt, meg ez akodos palya se tetszik.Mibu village -
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #683 üzenetére
Ha a játékok listája nincs leszűkítve a Fromsoftware játékokra, akkor nekem a Nioh igenis nehezebb volt (ráadásul úgy, hogy a legnehezebb fokozaton ki se próbáltam). Nem számoltam, de ezt kb. 30 próba után sikerült megütni.. Szerintem a Sekiro utolsó bossa a közelében sincs ennek nehézségben.
-
YAKEN
aktív tag
válasz
Yodamest #683 üzenetére
Ha csak a bossokat nézzük nekem biztosan ez volt a legnehezebb From játék. Hirtelen csak egy fő boss jut eszembe, aminél nem haltam meg de az kb. akkora kihívás volt mint a True King Allant. Ezelőtt a legfrissebb élmény a BB volt és ott azért feküdt meg jó pár boss elsőre.
-
YAKEN
aktív tag
válasz
Yodamest #682 üzenetére
Egy kis tipp hozzá, ha érdekel. Én nem vagyok földöntúli no hit damage meg egyéb képességekkel megáldva.
Phase 1-hez nem kell magyarázat szerintem de talán a 2-es sem hez. Ha igen én a kettest úgy csináltam meg többször is max 1 pósön felhasználásával, hogy mindig közel maradtam és balra tértem ki egyfolytában. Mindig ütöttem és mikor a jobbik fajta védés csillan fel akkor mindig kitértem balra mert tudtam utána jön a támadása. Pár támadása meg elég átlátható amikre van bőven idő kitérni.
Phase 3-4, ami a gond gondolom nálad is. Igaz nálam a "töltény" 20-ra volt fejlesztve ezt is meg lehet toldani még 5-el, valami fehér kés item kell hozzá. Úgy képzeld el mint a bb-t mikor életet áldozol töltényért. Egy biztos sebzési pontja ugrás után van, azt ki kell használni. Továbbit a tűzijátékkal szereztem, hogy egymás után elnyomtam 7-et, plusz 2-3ugrás után sebzést már elszenvedett. Ilyen élettel viszont szerintem már lehet az ember agresszívabb és jóval lassabban is töltődik vissza a csíkja. Aztán phase 4-nél ugyanígy tettem, volt 2-3ugrása miután megtudtam sebezni és utána megint elnyomtam 7 tűzijátékot folyamat. Ott meg a villámmal is lehet szerencséje az embernek, hogy betalálsz vele. -
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #669 üzenetére
Persze, ez egyértelmű, hogy minden játéknál jobb élményt ad a magas fps szám, de igazán azoknál a játékoknál tudja nagyban befolyásolni a játékmenetet, ahol sok esetben kevés idő van a reagálásra (pl.: kompetitív fps, vagy jelen esetben a Sekiro). Egy "sima" kalandjátéknál pl.: Tomb Raidernél vagy egy körökre osztott stratégiai játéknál ez sokkal kevésbé számít.
-
YAKEN
aktív tag
válasz
Yodamest #669 üzenetére
Ugyanígy gondolom. Akármi, ami kijön pc-re is azt azon tolom mert jobb rajta és kész. Persze ehhez kell egy erősebb pc is, ami nem 2 fillér és sokan nem tehetik meg, hogy aktívak mindkettő platformon. Semmi egyebet nem vettem ps-re csak exkluzívakat. BB-ben is néha idegesítő volt az alacsony fps szám.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #614 üzenetére
Faszom, hasznalj mar spoilert!
Egyreszt ingyen van, masreszt kotelez ra a forumszabalyzat, harmadreszt meg ne rontsd mar el mas szorakozasat, azert mert te elorebb vagy.
Sokan tippert, segitsegert jonnek, te meg az arcaba talalod, hogy mi van az utolso bossnal, vagy akarhogy.
Tudod, ha mesz az autopalyan, es mindeni szemben jon, akkor te vagy a hulye..
Mindenki tok normalisan hasznalja a spoilert rajtad kivul, es ez maradjon is igy ( hogy hasznalja).
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #619 üzenetére
Dehát az általad leírt technikát használom
. Támadok aztán "blockdance" (nyomogatom a védekezést és elég sokszor összejön a deflect). Pont ezért szívtam rengeteget a Demon of Hatred-en, mert ott ez nem működik.
Nekem ez a játék még mindig sokkal könnyebb, mint a Nioh, bár az nem Fromsoftware. -
sp8787
addikt
válasz
Yodamest #614 üzenetére
Olvasom a masik forumot a psc-n meg a chatet es sokan 5-8 orakat toltenek el egy bossnal.Ha olyan jatekosoknak akik szeretik ezt a stilust es kitartoak es azoknak is orakig ertsd 5-8 kell probalkozni egy egy bossnal akkor ott vmi nem stimmel. Tokegyertelmu ,hogy tultoltak nincs ezzel gond igy kell elfogadni.
Na viszont ez a jatek kimondottan a BB meg a DSR de sztem a DS3-nak a nyomaba nem erhet ez teljesen biztos.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #614 üzenetére
Az utolsó bossról annyit, hogy kb. 4-5 try kellett hozzá mindenféle körbefutkosás, cheeselés meg a tököm tudja mi nélkül. Ki kell ismerni a bosst, ennyi. Az első három tryom arra ment rá, hogy megfigyeltem miket csinál és azokra, hogy a legjobb reagálni. Nem mondom, én is leizzadtam a végére, alig maradt hp töltőm. Itt egy 0 hites videó, mindenféle "cheese" nélkül.
-
BOBAKILL
őstag
válasz
Yodamest #614 üzenetére
Hogy egy kicsit tompítsam az élét a leírtaknak, a játékban egy ninja a karakterünk. A ninják a sunnyogás, lopakodás nagymesterei voltak. Nem szamurájok. Ez a harcokban is így van. Kivárni míg sebezhető, kiismerni a harcstilusat az ellenfélnek és akkor támadni.
Egyébként bizonyos fokig egyetértek. Ez nem DS. Sajnos az ottani mechanikát el kell felejteni. Én is szenvedek néha. Nehezn tudok leszokni a dodgeolasrol. BB közelebb áll harcstilusban ott is célravezetőbb volt ja agresszívan támadtál.
Remélem azért jön egy Demon Souls remake, az betalálna a rajongóknál. -
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #433 üzenetére
Jinsuke azért sebez meg sima védekezésnél, mert ő folyamat egy speckó támadást csinál, ami áttöri a posture-t. Nála ezért kell vagy dodge-ot vagy deflect-et használni. Genichiro-nak nincs ilyen támadása. Szóval pontosítok, eddig is úgy értettem, hogy a sima kard/íj/puska támadásokat ki lehet védeni hp vesztés nélkül, speciális támadás képességekre ez nem minden esetben vonatkozik.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #425 üzenetére
Csak még mindig nem értem, hogy a deflect hogy néz ki. Mit kell látnom, hogy tudjam, ez deflect volt, és nem sima védés. Mert amíg ezt nem értem meg, nem is fogom tudni alkalmazni.
To deflect an attack you will need to hit the LB (Xbox One)/L1 (PS4)right before an opponent’s strike hits you. If done correctly, you’ll hear the sound of the swords clanging against one another and sparks shooting out. A successful deflect will also inflict posture damage to a foe and you’ll get a chance to quickly counterattack. You don’t need to tap LB/L1 for every enemy strike, so don’t be afraid to just hold the button down.
-
atainprison
senior tag
válasz
Yodamest #370 üzenetére
Nincs igazad, az ember százlábút pl.: fel lehet gyújtani, használni a tűzijátékot (ez sok segítség minden állatszerűségnél), vagy a nagy kalap protézissel deflecttelni, csak, hogy néhány alternatívát is említsek. Ez igaz a Pillangó Kisasszonyra is, lehet shurriken-t használni, gyújtani stb. Az tény, hogy minden boss-t úgy kell legyőzni, hogy vagy leviszed a hp-ját és akkor automatikusan megtörik a posture és jöhet a deathblow, vagy még az előtt leviszed a posture-t és jöhet a deathblow. A lényeg, hogy több módon lehet ezt megtenni, nem csak egyféleképpen.
-
Imilenni
addikt
válasz
Yodamest #370 üzenetére
Nemtudom, én nem csak akkor tudtam megütni. Egyszerűen
miközbenledobócsillagoztam .indult az erős támadásának az animációja
Ez már rögtön kettő. .Az első ugye az amikor lent van a földön és ott tudod megütni Vagy itt a
. Nem egyszer lehet megütni amikor indul az egyik animációja.szamuráj az épület tetején -
pomk
őstag
válasz
Yodamest #322 üzenetére
Nekem is zavaros, de szerinte ellenfél függő.
Olvassátok el ezt kérlek, innen idézve:
"A well-timed block severely damages — and in some cases, immediately breaks — an enemy’s Posture. Sekiro calls this a Deflect (any other game would call it a parry). To Deflect, block right when (or just before) an attack lands."Kérdés az, hogy mi az az eset amikor ez előfordul mert azt nem részletezi.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #324 üzenetére
Szerintem ez nem a topik témája, de még ennyi kikívánkozik belőlem.
Már Jacko életében is megvádolták, bírósági ügye is volt, a tanúvallomásokon kívül nem volt bizonyíték ellene, hisz nem érte őt tetten senki. Ettől függetlenül.Már akkor sem találták normálisnak, hogy egy 35 éves férfi miért alszik rendszeresen gyerekekkel, miért nincs normális párkapcsolata, miért nem felnőtt barátai vannak. Már akkor is rebesgette a közvélemény része, hogy számtalan dolog gyanús ezzel kapcsolatban. Az bizonyítékok nélkül is látszott mindig is rajta, hogy egy teljesen lelki sérült (ez enyhe szó) ember, aki a deviancia millió formáját produkálja. Készült most egy tényfeltáró film, benne kettő, a messzemenőkig részletes "vallomással", hangfelvételekkel, kézírásokkal, videókkal alátámasztva. Aki ezt megnézi, AHOGY és AMIT a két ember mond, az egyértelműen nem lehet kitaláció. Ebben arra is magyarázatot adnak, hogy miért most mondják el mindezt, és miért nem tanúskodtak akkor a bíróságon a fickó ellen. Minden az, aminek látszik. Nem kell ahhoz bírósági ítélet, hogy tudjuk, hogy Donald Trump személyiségzavarban szenved, ahhoz sem, hogy létezik a sötét anyag, és ahhoz sem, hogy a Sekiro nehéz játék. Ettől függetlenül az a véleményem, hogy egy párját ritkítóan tehetséges művész volt, és sok olyan száma van, amit magam is nagyon kedvelek. -
#10186752
törölt tag
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #302 üzenetére
Szerintem ez nem így van.
Ha folyamat nyomkodod, akkor ergo van olyan pillanat, amikor nem nyomkodod, ha akkor basz oda, akkor kampó, így nincs 100% sikerráta.
Ha meg folyamat nyomva tartod, akkor az nem parry, nem lehet belőle deathblow.
teccikérteni?
Szerintem itt sokkal jobban ki van centizve a parry, mint a soukborneban. Nekem is nagyon kevésszer megy, mob ellen is, bossnál meg se próbálom, mert ott tuti halál.
-
-
Djuree
félisten
válasz
Yodamest #237 üzenetére
pont ezt a boss harcot néztem tegnap twitchen. én is majd beszartam ezen amit írsz, nem írom le mert nem akarok spoiler gombkodni.
nekem a ds meg a bb bossai se mentek egyedül általában, pár esettől eltekintve hívtam segítőt is. nem érdekeltek a bossok mondjuk, gyorsan le akartam tudni és menni a kövi helyre felfedezni.
lehet a sekirot inkább kihagyom mert úgyse menne, nincs türelmem se meg időm se 50x próbálni egy bosst...sajnálom pedig. -
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #244 üzenetére
Ez itt nem így lesz. Én ugyanúgy érzem, hiába van már pár skill, prosztatik fejlesztés, ugyanolyan gyengus vagyok. Ugyanúgy le tud vágni az utolsó mob is, ha elrontom a ritmust.
Amúgy én sem bánom ezt, nem lehet minden soulsborne, de tény és való, hogy teljesen más játékmechanika.
-
#10186752
törölt tag
válasz
Yodamest #238 üzenetére
Egész őszintén én ilyen hozzászólásokat szeretek olvasni fórumokon. Tárgyilagos, értelmes, nem hemzseg a helyesírási hibáktól, logikus, jól felépített.
Amúgy tökéletesen megfogalmaztad azt, amit érzek.
Tegnap a maminál eltöltött kb. 4 órás eredménytelen szívás során gondoltam pont erre. Ez a játék nem engedi, hogy kockáztass, vagyis engedi, de garantált halál. Annyiszor nyomtam le az első fázisát, hogy már milliméterre tudom, mikor mit fog csinálni, ennek ellenére - pont a fokozott koncentráció miatt - még beleszaladok a hibába.
Ez részben jó, mert tényleg szó szerintem megtanulod az adott ellenfelet, ugyanakkor rossz is, mert most kezdem érezni így a 10. boss környékén, hogy az első két órát megspórolom magamnak, és megnézem YT-on, hogy is kell csinálni, így már csak további két órát kell majd szívnom vele, mire sikerül.
-
BOBAKILL
őstag
válasz
Yodamest #238 üzenetére
Sztem azért érzed ezt mert itt a DS-okkal ellentétben egyféle kardod van, nincs másféle build stb. Ugyanazokat a technikákat tudja a karakter mindenkinél. Egy minibosst az elején megdobáltam olajjal aztán rányomtam a protézis tűzsebzését. Lehet azért variálni, igaz minimálisan. Minden protézishez van külön kombó, vagy combat art vagy minek hívják. Én a suriken dobálás+r1 kombót használom most. Meg az r1+r2 kombót. Biztos lesz még sokféle, nagyon az elején járok még.
Nekem is baromi nehéz, a minibossokat is nehezen kezelem még. Egyelőre nagyon nehéz a pályákon átjutnom. A sima mobok is leszedik vagy a 1/3ad hp-mat ha elbaszom. De szerintem ez így van jól, ettől érződik "valódinak" a harc. Nagyon nyers és brutálisabb mint a DS-okban. De a mozgás, a harc nagyon tetszik.
Az viszont tetszik hogy a dodgeot folyamatosan nyomva fut a karakter mint a Nioh-ban.Találtam egy jó kis bosst a memoriban.
Neki se kezdtem, annyi mob volt körülötte. Fogalmam sincs milyen taktikával fogom lenyomni, de nem tűnik egyszerűnek.Valam inagy darab piás fazon. -
atainprison
senior tag
3 éve jött ki az utolsó játékuk, amiben még tényleg nem volt támogatva, de három év az elég sok idő ebben az iparban és 2019-ben ez alapkövetelény kéne, hogy legyen. A 2018-ban megjelent Dark Souls Remasterd megkapta a támogatást, igaz azt nem a Fromsoftware fejlesztette. Ha nem lesz támogatva az sem hatalmas probléma, engem igazán a kommunikáció hiánya idegesít.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nők, nőügyek (18+)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- LG LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- LG 27 Odyssey 144Hz Gamer monitor
- 27% Számlával! HP Gaming! 16.1" IPS 144Hz / 7640HS / RTX 4060 / 16GB DDR5 / 512GB NVMe! BeszámítOK
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad L13 Yoga Gen4 X360 Érintős! Ryzen 7 Pro 7730U 16GB RAM / 256GB SSD Magyar
- Asus ROG Strix XG27ACDNG - Újszerű
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Black 24Hónap Jótállással Teljesen Új Bontatlan
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest