- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egérpad topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
alaves
addikt
válasz
ρσгτσ #160386 üzenetére
Valószínűleg Bp. esetén más a helyzet, mint máshol. Igen, az a pali a Samsung-os képviselő, aki a helyszínen elbírálja a jogosságot (vagy a központ ha ő nem biztos benne). De amúgy ez milyen már, a többi gyártó rábízza a szerződéses szerelőre, a Samsung-nál pedig nulla bizalom a szerelő irányában
Tavaly pedig még azt is mondta, hogy a Samsung az utolsó utáni pillanatban fizeti ki a munkát, a többiekkel ellentétben.
-
francz'70
senior tag
Sziasztok.
Tudna valaki ajánlani 55CU7092-től egy kicsit izmosabb samu tv-t, akár egy kategóriával feljebb. Egy ismerősömnek szeretnék ebben segíteni, de nem nagyon vagyok képben az új samu tévékkel, nekem még az MU szériások vannak.
Előre is köszönöm...amúgy mit lehet tudni erről az 55CU7092-ről ajánlható?
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
ρσгτσ #160330 üzenetére
Kell szakértői vélemény, és akkor nem tudnak lerazni.
Persze lehet mutogatni a psre, de másik tvvel meg működik. A tv specifikációja ha nem teljesül az is hiba. Ha szoftveres hiba és nem oldja meg frissítés vagy visszaállitas ugyanúgy hibás a tv és csereljek mert nem tudom arra használni amire vettem.Mi van akkor ha direkt 4k 120 Hz gaming miatt vettem és s filmek nem is érdekelnek.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Vhiktor #160313 üzenetére
3. féltől származó eszköznél fellépő probléma miatt lehet ilyen, hogy a gyártó elhajt. Nem csak a Samsung -nál, hanem a többinél is. Én például a Philips -nél jártam hasonlóan. A két gyártó pedig egymásra mutogatott.
De szerintem ez általános hiba. Ami egyébként valóban lehet szoftveres is, ahogy alaves feljebb említette.
Szóval érdemes lehet megpróbálni még egy gyári visszaállítást is, és egy frissítést, ha még nincs fent a 2000.2 FW.
-
Crimson56
csendes újonc
A TV: Samsung QE43Q60CAUXXH. Szeretnék hozzá soundbart csatlakoztatni, BT-én keresztül. Mi a tapasztalatok, fog késni a hang? Azért muszáj a BT kapcsolat, mert a leendő soundbaron sajnos nincs HDMI ARC, csak TOSLINK, BT, és 3,5 jack. BT-én keresztül tudom állítani a hangot a tv-én és a soundbardon is míg optikain ez nem lehetséges, gondolom én. Ebben szeretném kérni a segítségeteket, örülnék, ha megosztanátok a tapasztalaitokat. Köszönöm.
-
alaves
addikt
válasz
TomBond #160156 üzenetére
Enable PVR (Personal Video Recorder) Feature
Press Mute, 1, 1, 9, then the OK button (center of directional pad). This will bring up the Hospitality Menu after a brief moment (don't play around here as it could reset all user imputed settings) then press 1, 2, 3, 4 then wait for the Service Menu menu to pop up then go to FMS and press center button. Once in FMS>press FMS again>press on factory app menu>Option>MRT option>scroll down to "com.samsung/featureconf/pvr.pvr_support" >press center button select "True" and press center button>power off TV (press power button)
-
alaves
addikt
válasz
Steady74 #160142 üzenetére
Nem hibáztatom a válaszadókat, valószínűleg a munkaköri leírás/fizetés eddig tart.
A DLNA szabvány nyilván megegyezik minden gyártónál (eltérések lehetnek, amelyet a szabvány megenged). A több millió vásárlóból, akik 2023/2024-ben vettek Samsung TV-t biztosan nagyon soknál működik a NAS gond nélkül. Miben különbözne a NAS-ra telepített médiaszerver elérése egy PC/laptop-on lévőtől?
Tegyetek fel a NAS-ra serviio-t (Synology NAS - Serviio 2.1 Installer) vagy mit tudom én, van sok médiaszerver próbálgatni kell. Ha lenne NAS-om már leírtam volna ide a részletes beállításokat: NAS, médiaszerver (router-en ha az alapbeáll. kívül van valami módosítás).
Nem létezik, hogy ezt a fórumot olvasók közül ne tudná valaki leírni a pontos beállításokat... -
alaves
addikt
válasz
tillatrilla #160107 üzenetére
-Az a legújabb fw, amelyet írtál, rendben.
-PC-ről DLNA-val lejátszva a fájlt előfordul az a 8-10 mp-es fekete képernyő pl. HDD parkolás vagy terhelés, CPU terhelés, TV másirányú egyidejű munkája, stb. (nálam is szokott lenni).
-Beáll.: [link]
White balance-hoz nem célszerű hozzányúlni -
ρσгτσ
addikt
válasz
vodrosjozsi #159955 üzenetére
Most már, hogy mi is kiokosodtunk, meg te is tudod mit és hol keress, kicsit egyszerűbb a téma.
Így más is meg tudja nézni, ha kiválasztasz egy adott típust. Illetve ha MM és Euronics környékén jársz, akkor tudsz segítséget kérni egy eladótól, hogy mutassa már meg a menüt a TV -n.
-
Celtis
veterán
válasz
Scooter86101 #159893 üzenetére
Fájlmegosztást nem tudnak ezek a tv-t. Valamilyen DLNA média szervert kell futtatni a gépeden mint az említett serviio. Esetleg plexet a gépen és a hozzávaló plex appot a tv-n. Ez utóbbi a streamingszolgáltatókéhoz hasonló felületen fogaj mutatni a gépen lévő filmeket (borító, stb)
-
lala666
őstag
Persze.
Samsung tv PVR bekapcsolása⦁ Press Mute, 1, 1, 9, OK, you’re in the Service Menu
⦁ Press 1, 2, 3, 4 Go to Option -> OK
⦁ Go to Local Set -> Set to EU-Total
⦁ Go to MRT Option -> Language Set -> Set to EU
⦁ Back
⦁ Go to Region -> Set to PANEURO
⦁ Back
⦁ Go to PNP Language -> Set to ENG
⦁ Back,
⦁ Switch off TVUtána angolra áll, vissza kell állítani magyarra.
-
Sonex79
aktív tag
válasz
horvathpeter #159808 üzenetére
Próbálj meg a beállításokkal játszani, vagy írj az ügyfélszolgálatnak hibát jelentve. Simán lehet h bug. Én pl azzal nem tudok mit kezdeni hogyha kiküldök youtube musicon zenét a tv-re akkor azt vmiért lehalkítja a tv hangerőhöz képest, értsd vmiért visszafogja az egyébként qrva jól szóló Samsung q800c-t.. sony tv-vel nem volt ilyen gond, ott maradt a hangszint. illetve ha simán BT -on keresztül kikuldom a zenét akkor már megint teljesen jó a házimozi. Amúgy ha nem kell a kijelző, magát a hazimozit nem tudod kikapcsolni automatikusan, ha csak arra küldöd ki a zenét?
-
#91658752
törölt tag
válasz
#91658752 #159610 üzenetére
Kint volt a Samsung szervize, ezt is megéltük. Kijelző+alaplap csere a szakvélemény eredménye. Az nagyjából egyenlő azzal, hogy új TV? A Samsung központ ilyen esetben hogy reagál? A hiba bejelentésekor kértük a Webshopot, hogy inkább cserét vagy pénzvisszafizetést szeretnénk, nem akartunk kókány munkát és az is rátett, hogy több, mint 2 hónap volt ez az egész folyamat.
Ha kell kijelzőt és alaplapot is cserélni nagyjából abból tevődik össze a TV, nem? -
Little_Gaara
tag
válasz
ρσгτσ #159697 üzenetére
QN jelentése szinte változó országonként de elég sok helyen a Neo QLED rövidítése mert itt például Németországban azt mutatja a samsung oldalán meg megnéztem franciát, osztrákokat, angolok ott is QN.
Ezért érdemes utána járni minden ország samsung honlapján ha lehetséges. -
Sonex79
aktív tag
válasz
szaboi6512 #159682 üzenetére
Nem gond, annyi h miután egyelőre nem találtam más lehetőséget, marad a plex, amit nem akartam volna feltétlenül. Eddig nem volt olyan tv-m ami amúgy nem mutatott dlna szervert magától, korábbi Samsung is megjelenítette. Ez van.
-
d.janos
csendes tag
YouTube és más alkalmazások alatt hogyan tudom használni az egeret?
Samsung Qled QE43Q60CAU
Gépelni tudok a billentyűzeten a yt alkalmazásban is, de az egér nem látszik úgy, mint egy LG tv-n. Csak a böngészőben mutatja az egeret.
-
lala666
őstag
válasz
AliasB #159568 üzenetére
Samsung Pvr bekapcsolása
⦁ Press Mute, 1, 1, 9, OK, you’re in the Service Menu
⦁ Press 1, 2, 3, 4 Go to Option -> OK
⦁ Go to Local Set -> Set to EU-Total
⦁ Go to MRT Option -> Language Set -> Set to EU
⦁ Back
⦁ Go to Region -> Set to PANEURO
⦁ Back
⦁ Go to PNP Language -> Set to ENG
⦁ Back,
⦁ Switch off TV
Ne lepődj meg ha angol lesz ,utána majd vissza kell állítani. -
#91658752
törölt tag
válasz
ρσгτσ #159524 üzenetére
Az a probléma, hogy az első után volt visszaállítás is. Nem emiatt, hanem mert néhány PS játékban nem volt kommentátor hangom. Mint kiderült HDMI eArc-ba kellett volna dugni a soundbart. Így viszont kiderült, hogy az nem oldotta meg, mert volt azóta kétszer is ez a jelenség.
Sok sok éve volt egy TV-m, ami egyik napról a másikra érdekes dolgokat produkált. Vibrált néha, elég tré lett a képe. Akkor jött a szerviz, mutogatta, hogy milyen szép a Youtubeos 4K videó, nincs ezzel semmi baj, aztán megkérdeztem, hogy kábelen vagy Netflixen vagy akárhol mikor jön ilyen minőségű adás? Abban a pillanatban szétkapta a szerelő, elcsomagoltuk, vitte és pár hét múlva kerestek azzal, hogy nem javítható.
Most is hasonló lehet a metódus? Bár abban biztos vagyok, ha kijön valaki nyomkodhat bármit, nem fog előjönni a hiba. Azért majdnem egész nap megy a TV, eddig 3 alkalommal jelentkezett a hiba, ami rohadt zavaró, de mégsem olyan és mégsem akkora mennyiség, hogy könnyen reprodukálható legyen. -
Whysperer
addikt
Sziasztok.
tudok abban segiteni,hogy van egy Samsung UE65AU7022KXXH Új TV es mashol is letesztelt optikai kabel meg Pioneer erosito ami szenten mukodik mashogyan tesztelve Neha szolj neha meg nema csend TV-rol otikara kotve. Ha rakotok egy masik eszkozr optikara akkor telejesen jol mukodik csak a TV szorakozik. De nem ertek miert. Volt hogy szolt szepen 4 oran at, aztan elemnt a hang . Aztan vissza jott masnap , de csak 20 percig
-
NGA
addikt
QE65Q60CAUXXH tv-n megoldható valahogy a multiviewben, az egyik nézetben a tv megy, a másikban meg egy HDMI?
-
Atos23
senior tag
Már majdnem elmentem a MM-ba átvenni a rendelt Samsung QE43Q60CAU TV-met (145kHUF), mikor megláttam, hogy most kitették 5.000 Forinttal olcsóbban Samsung QE43Q67CAU (140kHUF) készüléket. Árukereső szerint csak a MM-ban ennyi, máshol 200kHUF körül megy.
Kezdjek el gyanakodni, hogy a második rosszabb TV, vagy egyszerűen jobb vétel?
Beírtam a típusszámokat pár összehasonlító oldalba, de semmilyen különbséget nem mutatott a kettő között. -
mikoljan
tag
Sziasztok,
Decemberben vásároltam egy Q80CA tv-t, letöltöttem hozzá a SmartThings-et is androidos telefonra.
Kb. 2-3 héttel ezelőttig (jött firmware frissítés a tv-re és a SmartThingsre is) a panel megjelenési idejét rendesen mutatta az applikáció, nagyjából 250-et mutatott, gondolom órát.
Viszont most 3592-t, kicsit bepörgött a számláló. Tudtommal még nem tudok az időben előre utazni.Más is tapasztalt ilyen anomáliát? Esetleg megoldás? (oké, ne nézegessem) Vagy milyen mértékegység lehet ez, vagy milyen naptárt használ?
Köszi!
-
Borisz76
nagyúr
válasz
dethroner #159463 üzenetére
Miért ragaszkodsz a vezeték nélküliséghez ?
Stabilabb és gyorsabb ( nincs LAG-olás ) a vezetékes kapcsolat.
Akár UTP-n is mehetsz a TV-be és a TV saját lejátszóját is használhatod filmezésre ( DLNA ).
Ha van PC, akkor egy HDMI kábellel átviszed a jelet és lehet vele filmezni, játszani, böngészni.
Hiába van egy "csúcs-szuper" Acces Point-om a ház közepén a mennyezeten....csak azon eszközök használják , amin fizikailag nincs LAN csatlakozó ( Telefonok , Tablet , Laptop ) ...minden más a házban vezetékkel kapcsolódik a netre.
Van 3 PC ...mindháromra 1-1-1 TV is van kötve HDMI-vel.
Ezen gépekben csak 1-1-1 SSD van, rendszernek, játékoknak.
Központi részen van egy NAS.
Azon találhatóak a filmek, sorozatok.
Akármelyik gépről lehet nézni akármit....
Vagy játszani .....vagy netezni.....
Oké, hogy nem vagyunk egyformák és mások az igényeink....de ha nem muszáj ne szivassuk magunkat egy instabil , más rádiós sugárzástól befolyásolható , bizonytalan wifi-s kapcsolattal.
Ha pedig a TV-d nem tudja a Miracast funkciót , akkor nem fogod tudni rávarázsolni a képet....hacsak nem szerzel valami TV okosítót ami tudja ezt a funkciót.
Ha szabad kérdeznem :
Mit szeretnél a TV képernyőjére kitenni és mi lenne a forrás eszköz ? -
lala666
őstag
válasz
helenne #159425 üzenetére
⦁ Press Mute, 1, 1, 9, OK, you’re in the Service Menu
⦁ Press 1, 2, 3, 4 Go to Option -> OK
⦁ Go to Local Set -> Set to EU-Total
⦁ Go to MRT Option -> Language Set -> Set to EU
⦁ Back
⦁ Go to Region -> Set to PANEURO
⦁ Back
⦁ Go to PNP Language -> Set to ENG
⦁ Back,
⦁ Switch off TVÍgy kell aktiválni a PVR t.
-
szaboi6512
őstag
Üdv!
Valami változott a wifi kapcsolat csatlakozásánál?
Pár napja nem hálózati adatokat kér hanem wps kulcsot.
Csak azt nem tudom ezt hová írjam be, amit megad.. Ha beírtam a routerba amit mutatott, azt nem fogadta el
Köszi a felvilágosítást.Samsung 32 N5302 Sík Smart Full HD TV
-
szaboi6512
őstag
válasz
Firmino #159407 üzenetére
⦁ Press Mute, 1, 1, 9, OK, you’re in the Service Menu
⦁ Press 1, 2, 3, 4 Go to Option -> OK
⦁ Go to Local Set -> Set to EU-Total
⦁ Go to MRT Option -> Language Set -> Set to EU
⦁ Back
⦁ Go to Region -> Set to PANEURO
⦁ Back
⦁ Go to PNP Language -> Set to ENG
⦁ Back,
⦁ Switch off TV
[link] -
ρσгτσ
addikt
válasz
AMD Power #159335 üzenetére
Gondolom ezt a másik hozzászólásra akartad írni.
TV -t vagy konzol kijelzőt nekem még nem sikerült beégetni. Remélem ez a jövőben sem változik meg...
Telefont viszont annál inkább, de azt sokat használom munkára is. Éppen ezért nem szívesen vennék dolgozni OLED monitort vagy TV -t monitorként használva.
-
NGA
addikt
Celtis: De tudja a Samsung a PVR-t. Nekem is simán vesz fel egy 240GB SSD-re.
----------------------------------------------------------
SAMSUNG PVR bekapcsolása:
-----------------------------------------------------------
Press Mute, 1, 1, 9, OK, you’re in the Service Menu
Press 1, 2, 3, 4
Go to Option -> OK
Go to Local Set -> Set to EU-Total
Back -
ρσгτσ
addikt
válasz
kereszthury #159261 üzenetére
Panelcserével. Mutatsz egy képet a csíkokról?
-
-
Raymond
titán
válasz
Celtis #159213 üzenetére
Koszi, ugy nez ki megis a taviranyito lesz. Ha eleg sokaig jarkaltam a menuben ott is abbahagyta a reagalast egy ido utan. A Mute gomb sse reagalt visznt a rakotott Fire TV-nel a Mute gombra meg igen. Rendeltem egy masikat, majd holnap meglatom, remelem mukodik rendesen.
-
Raymond
titán
Van egy regi 2015-os UE55JU6450UXZG Tizen-es TV-m es par napja azt csinalja hogy nem reagal a taviranyitora. Az valtja ki ha valamelyik smart funkcio aktivalva van. Lehet az app vagy a csatornak beepitett plusz funkcioja (media, hirek, stb.) vagy egyszeruen maga a smart menu is. Az tortenik hogy par gombnyomasra reagal utanna 10-20mp szunet, utanna megint reagal 2-3 gombnyomsara de olyan is van hogy csak egyre es par mp szunet. Ha bekapcsolas utan nem hozok elo semmi smart funkcio vagy menut akkor a TV rendes menujeben (kep, hang, halozat beallitasok stb) mukodik rendesen. Miutan kiutotte magat a smart reszben azutan mar a rendes menuben se mukodik. Ekozben a kis joy-al a TV hatuljan lehet iranyitani, tehat csak a taviranyitora nem reagal.
Valami otlet? A taviranyito nem hinnem hogy problemas mert akkor a sima menuben se mukodne.
-
-
kriptasz
csendes tag
Sziasztok,
Samsung MU6122 TV,
Nekem is frissült a fw 1400.3-ra, azóta nem megy a netflix.
Pontosabban, betölt, kiválasztom a filmet és nem tölti be vagy 0% vagy 25%-nál megakad.
Nem találkoztál ezzel a hibával?Reseteltem mindent már (smart hub reset, netflix újratelepítve 100x, ki-be lépve)
Már 2x factory reseteltem, semmi. -
fbfro
csendes tag
Samsung QE55Q80C tapasztalat:
Szeptember óta használjuk. Főként streaming (Netflix, Skyshowtime Apple TV+), de normál TV adásra és Youtube-ra is.
Előtte egy 2017-es LG LCD TV-m volt. Ég és föld a különbség. A feketék feketének látszanak, nyilván nem OLED szint, de teljesen vállalható és szép képe van. Blooming van azért, de minket nem zavar.
Foci meccseknél korábban előfordult hogy kicsit fura volt a kép, a játékosok mikor közeli képen voltak és mozogtak akkor furcsán látszódtak, de ez az utóbbi időben elmúlt.
Kalibrálva nem volt a TV, a gyári beállításokon üzemel.És az Xbox Cloud Gaming. Hát az nagyon meglepően jól használható. Annak akinek nincs összehasonlítási alapja egy normál konzollal, az szerintem nagyon fogja élvezni. Egy PS5 kontroller van csatlakoztatva. A TV automatikusan Gaming módba kapcsol. Fortnite és Forza lett próbálva eddig.
A Fortnite a fiam elmondása szerint olyan mint ha PS-en játszana, nincs lag, nincs kép szétesés. Egyetlen bug, ami nem a TV hibája hanem az Xbox Cloudé, hogy nem tud mikrofonon keresztül beszélni a csapattársaival. De ez több helyen is írva van, majd egyszer lesz rá frissítés...
A Forza meg nekem is láthatóan gyönyörű volt. Nagyon éles és feényerős, akadás minimális. Árnyékok, vízcseppek, tükröződések nagyon jól néznek ki. Egy-egy fps drop, illetve egy-egy minimális kockásodás főleg ha az eget mutatták észrevehető volt, de teljesen élvezhető a dolog.A TV wifin kapcsolódik egy otthoni mesh hálózathoz, és ahogy néztem 15-18 Mb/s volt az adatforgalom a Forza alatt.
Nem a legolcsóbb TV-volt, meg vannak ennél jobban ajánlott típusok olcsóbban, de nekem azt mondom hogy megérte megvenni. Gyors, szép, játszani lehet rajta és mivel 2023-as modell remélhetőleg a támogatási is majd jó pár évig kitart majd.
-
spleenszuru
őstag
válasz
Roland861010 #159124 üzenetére
"Szerintem pont a te PS5 beállításaidat használom."
Ezt hogy kell érteni? Vannak ún. ajánlott beállítások egyes TV modellekhez?
Arra én is nyitott lennék, Q80C is elég durván tudja a szemem égetni a PS5-tel, persze állítgattam ezt-azt, HDR módok is vannak, stb., de ha vannak tuti, must have beállítások, azokra kíváncsi lennék.
Szemkímélő mód is be van kapcsolva azt hiszem este 8-tól, de ez abszolút nem olyan, mint a monitorom pl., tehát gyakorlatilag észre sem veszem, hogy kímélő módban van, biztos valami speckó. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Matus26 #159105 üzenetére
Az valamilyen FW hiba lesz szerintem. Mert ha a TV -n kikapcsolod a Multi View Mirroring funkciót, akkor egyből teljes képernyőn kellene bejönnie a tükrözésnek.
Mondjuk QN90A -n úgy emlékszem a DEX normálisan jelent meg (lehet rosszul?), de az ugye nem klasszikus tükrözés.
-
Matus26
csendes tag
Sziasztok!
Van egy QN90A tévém, amire ha tükrözöm a laptop vagy telefon képét mindig előbb a multiview nézet jön be. A menübe a smart funkcióknál kikapcsoltam, de mégis szinte minden csatlakozásnál a multiview jön be. Valamelyik menüpontban kell/lehet még állítani valamit?
-
francz'70
senior tag
Azért az nem semmi, hogy a 2017 -es MU szériára még most is jött frissítés (1400 fw) Mind a két MU frissült is (50MU6102, 65MU7002) eddig minden ok.
-
SPF
senior tag
Sziasztok, Netflix közben elő lehet hozni valahogy azt a kis információs ablakot a bal felső sarokba,mint LG tv-ken? Mutatja az adás idejét, felbontását, feliratokat.
-
AldoWinnfiel
csendes tag
Sziasztok! Kvázi külsőskènt írok, unokatesómèk vettek Samsung tévét karácsonyra, a hibajelensèg a következő: YouTube és Netflix alkalmazás pár perc használat után leàll. A tévé mutat piros, zöld stb. Full képernyőt aztán újraindul. Tv szoftver és az alkalmazások legfrissebb verzión vannak, az én tudásom itt véget ért. Tippek?
-
bul07
nagyúr
válasz
tothbe #158993 üzenetére
Öcsém vette, de én intéztem az elején.
Szerdán délelőtt odamentem Szolnokba Auchanba szóltam hogy kell egy ilyen tv, srác kihozta a raktárból papírozás kártyás fizetés.
Még aznap fel is szerelte öcsém maguknál.Szombat késő délután fél ötkor mentem hozzájuk és akkor láttuk a hibát, egyből Auchanba telefonálás hogy mi hogy. Telefonba mondták hogy hétfő a harmadik munkanap.
Majd ma reggel vasárnap beraktuk a kocsiba reggel 6-kor irány Szolnok.
Bevittük ügyfélszolgálathoz papír odaad, kihívta a műszakis srácot betoltuk bekapcsolta megnézte a hibát.
Majd irány a ügyfélszolgálat mondta a műszakis srác hogy látta a hibát lehet írni a jegyzőkönyvet.
Megírták a jegyzőkönyvet és elkezdték intézni, mert kellet valami magasabb beosztású is mert a kaszában nem volt még reggel annyi készpénz.
Addig mi nézelődtünk kicsit, meg addig a műszakis kihozta a raktárból a másik ilyen tv-t és megcsinálta a papírját. Odahúztuk a ügyfélszolgálathoz belső oldalon.
Majd papírmunka és leszámolták készpénzbe(34db 5000Ft címlet volt) a visszavitt televízió árát.
Majd megint papírmunka az új tv-vel, és addig a pulton pihenő 34db 5000Ft-al ki lett megint fizetve a televízió.Az már csak boldogság teteje hogy a friss ropogós tv se jó, de még személyesen nem láttam a hibát. De elméletileg ugyan olyan hiba csak még nagyobb.
-
bul07
nagyúr
válasz
tothbe #158987 üzenetére
Ahogy boborján2 írja bolti személyes vételes 3munkanapba, sőt munkanap, tehát szerdán vettük az hétfőn jár le(csütörtök, péntek, hétfő)
Jogszabály
[link]
7. § * Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.Egy elemző írás
[link] -
Bandeee82
tag
válasz
Roland861010 #158951 üzenetére
Egy nő hív, aki sosem mutatkozik be? Barbarának hívják amúgy, de azt se hidd el, amit kérdez. Megesküdött a fia életére is nekem, de hazudozik össze-vissza. Mondd nekik, hogy akkor kárpótoljon az Oktogon, utalják át neked a pénzt! Leejtették a tv-t, ki tudja belül még milyen kárt okozott és mikor jön elő, nem kötelezhetnek arra, hogy elfogadd szerintem.
-
-
NGA
addikt
Meg van a megoldás a HDMI problémára:
Mute, 7, 2, 9, exit
vagy
Mute, Vol Down, CH Down, MuteSimán kikapcsolta a HDMI automatikát. Most tökéletes, nem érzékeli automatikusan a HDMI-t.
A TV önmagában kapcsolja be a forrást (samsung.com) -
boborján2
senior tag
válasz
Roland861010 #158805 üzenetére
Egyszerűen megnézed a munkalapot és jól elhiszed emit ráírtak
Vagy
Megváltozó lan mac address, wlan mac address és tv serial száma. Nem vagyok képben tv alaplap cserékkel ,de én ezeket ellenőrizném (Már ha egyáltalán tudod a régieket)
Szerintem ezek árulkodóak lehetnek.Telefon fődarab cserénel (alaplap) ,a megváltozott IMEI számot ellenőriztem.
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok!
Vettem még márciusban egy új 85q60b-t amit akkor direkt megnéztem a Samsung Smart Things appal és 0 óra volt benne.
Minap ránéztem újra és az app szerint 10118 óra van benne. Ha menne 24 órát akkor se jön ki a matek.
Az előző 75nu7102-nél tökéletesen mutatta a panel óra számát.
Ez mitől lehet?Egyenként a tv működik jobb alsó részén van felhősödés új kora óta ami inkább fekete színnél zavaró de nem lett nagyobb új kora óta.
Gondoltam majd garancia lejárta előtt kicseréltetem a kijelzőt benne ha összejön. -
sbai
tag
Sziasztok!
Szüleim Samsung QLED TV-je (2020-as, 65Q60 talán) valamiért az utóbbi néhány napban nem látja a rácsatlakoztatott Seagate 4TB HDD-n található filmeket. Ugyanez a felállás pár nappal ezelőttig még gond nélkül működött. Próbáltam a saját küldő HDD-mmel, azon sem lát semmit. Próbáltam egy Pendrive-ra rámásolni egy filmet. Ebben az esetben a csatlakozáskor a jobb felső sarokban felugró ablakon keresztül el lehetett indítani a filmet, de ha a menüben kiválasztom a pendrive-ot, mint forrást akkor ugyanúgy üresnek mutatja. Mi lehet a gond?
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Celtis #158695 üzenetére
Sajnos nem tudom még mi legyen..845 -höz kapcsolódó problémák miatt sem, amit a TCL topikban olvastam Viktor -tól is.
Meg aztán azon is agyaltam, ha ilyen minőségi problémák akadnak a Samsung -nál, akkor nagy rá az esély, hogy magas üzemidő mellett 2 évente díjmentesen cserélgetni tudom a TV -t az aktuális modellre.
Pl. egy S90C -vel folytatva a sort.
Nem tudom még mi legyen, de szerencsére olyan helyzetben vagyok, hogy nem kell azonnal eldöntenem.
AMD Power:
Őszintén megmondom én a legrosszabbra készültem, és pozitívan csalódtam bennük.Az ügyfélszolgálat kedves volt és jól tudtunk kommunikálni egymással. Nem volt akadékoskodás, meg amúgy semmi gond. Maximum 24 óra alatt mindig válaszoltak, de inkább hamarabb.
A szerviztől akik jöttek jó arcok voltak. Az egyik gondolom a szállító, másik pedig valamilyen Samsung szakmai képviselő lehetett. A hívástól számítva néhány munakapon belül kint voltak és gyorsan jelentkeztek utána is.
Ami hosszú ideig tartott, az a bejelentés és a szerviz hívása között eltelt idő. Ezzel a részével nem igazán voltam elégedett.
A csereutalvány már nálam van.
-
-
ρσгτσ
addikt
válasz
persil #158572 üzenetére
Egyébként magukat is szivatják, mert garanciális ügyintézésben is be vannak lassulva. Elsősorban a szerviz, mert amúgy az üfsz. 24 órán belül (munkanap szerint) nekem mindig reagált.
A 30 napos javítási határidő pedig tudtommal a kijavítási igény közlésétől indul. Nem akkor, amikor bekerül a szervizbe az eszköz. Nálam lassan félidőben lesznek, és még nem keresett senki a szervizből. Szóval nem sok idejük maradt javítással orvosolni a problémát.
Szerk.:
Amúgy én továbbra is venni fogom a Samsung termékeit, max. TV -vel kerülöm őket. Bár nem sok mindent veszek tőlük, de telefonban és okosórában szeretem ezt a márkát. -
persil
nagyúr
Sziasztok!
Tud valaki ajanlani egy univerzalis taviranyitot minel kevesebb gombbal, ami garantaltan jol mukodik egy ue55au7022-vel, kemeny/kopogos gombjai vannak es budapesten, uzletbol elhozhato? Utalom ezeket a gumis, puha szar gombokat, amit a legtobb taviranyiton hasznalnak, teljesen hasznalhatatlan mind.
-
pedro7
tag
válasz
lsebestyen #158543 üzenetére
Igen az "this tool" egy másik oldalra mutat de az ott említett fejlesztői beállításokat sem találolm a TV-n.
https://developer.tizen.org/development/tizen-studio/web-tools/running-and-testing-your-app/sdb
Tényleg ennyire le lenne korlátozva, hogy semmit ne lehessen csinálni ?
Egyébként, ha olyan appokat raknának fel amit lehetne használni,akkor nem kellene harmadik féltől származót feltelepíteni.
-
gyeniko
őstag
válasz
istvankeresz #158525 üzenetére
És tényleg! A KS szériával nem működik (illetve ez még nem mutatja a működési órák számát), a QN80B és QN95B viszont igen, az NU-t most nem tudom kipróbálni.
Nagyon köszönöm, ez rendkívül hasznos információ! -
istvankeresz
aktív tag
válasz
gyeniko #158521 üzenetére
Ha már felvetted az alkalmazásba a TV-t és látod mint egy kis panel. Akkor bökj rá egyet a panelra, majd ha beljebb léptél egyet, akkor lesz három pötty a jobb felső sarokban és ott ott lesz a legalsó menüpont, hogy információ. Arra bökj rá és a "TV panel megjelenítési ideje" felirat alatti szám (órában) az ami mutatja a képernyőidőt. Androidos appal próbáld, mert az iOS fals adatot ad.
-
Bandeee82
tag
válasz
Piftuka #158477 üzenetére
Már az sokat elmond a két cégről, hogy sehol senki nem vállalja a nevét. Ha hivod a Samsung ügyfélszolgálatot, akkor az ügyintéző keresztnevet mond. Emailben kivárják a 30 napot a válasszal, az aláírás név nélkül van persze. Ha a szervizből hívnak, nem mutatkoznak be, ha a központi számukat hivod, ott sem. Ja és a szerviz egy mobilról hív, nek pedig a központi számról, nehogy maradjon nyoma a hívásnak, mert ugye azt rögzíteni kéne...
A MediaMarkt ennek az ellenkezője, mindenki rövid időn belül hív, ír, válaszol és névvel! -
Bandeee82
tag
válasz
Celtis #158433 üzenetére
Na, ott tartunk, hogy a Samsung letolta a felelősséget az Oktogon Szervizre, nekik kellene kártalanítaniuk, amit nem nagyon akarnak. Próbáltak valami többszöri javítás utáni csere mutyi TV ügyletbe belevinni, de kijelentettem, hogy nem, kérem a pénzt! A vezetőségnek meg kell beszélni, ezt mondták erre. Mondtam, hogy nincs mit beszélni, fizessenek, a törvény rájuk is vonatkozik. Plusz mondtam, ha nem fizetnek, sokkal többet buknak majd, mint a TV ára. Erre megemlítette, hogy sokan szoktak fenyegetőzni, hogy felgyújtják a készüléket az épület előtt, stb
Én nem teszek ilyet... Ja meg a legjobb, érzelmi zsarolás, hogy ha fizetniük kell, akkor kollégát kell kirúgni, stb... Persze egy TV miatt.
Rákérdeztem, hogy akkor mondják el mi történt a TV-vel, ki tette tönkre, miért akarták rám kenni, de persze ezt nem tudja.
Na most itt tartok, remélem a héten megkapom a pénzem és vehetek egy másik márkát, Samsungot meg ezt a szervizt meg örökre el kell kerülni.
-
Celtis
veterán
válasz
Bandeee82 #158425 üzenetére
Ha ragaszkodsz a csereutalványhoz, az nyilván még el fog húzódni, ha ezeken a gyökereken múlik. Utána viszont egy sokkal jobb érzés lesz.
A helyedben küldenék egy újabb emailt még ma. Hivatkozva a fogyasztóvédelmi jogszabályokra és arra, hogy a hiba bejelentésétől már 60 nap is eltelt, felszólítod őket, hogy részedre a csereutalványt haladéktalanul küldjék meg. Amennyiben ez 5 munkanapon belül nem kapod meg, akkor a bejelentés teszel a fogyasztóvédelmi hatóságnál fogyasztóvédelmi jogszabálysértés miatt.
És ha nem válaszolnak érdemben, akkor ténylegesen meg is tenni a bejelentést. A békéltetést meg felejtsd el.
-
boborján2
senior tag
Helló!
Több márka mellet szemezgetem a Samu QE55Q80C modellel. Tényleg hozza azt amit az összefoglaló ír?
7-8-9 szériával nem lehet mellélőni?HDR HEVC mkv lejátszásnál mik a pro és kontra érvek?
1000 éves Samu ledem van , ez gyakorlatilag mindent is lejátszik , mármint ami h264 1080p. Nincs kínlódás semmivel.
Az említett modellnél is így van? Vagy van valami nyűgje amiről érdemes tudni váaárlás előtt?
Illetve a 24p 4K HDR tartalmak hogy muzaikálnak rajta?Esetleg van ebben az árban jobb választás samuból?
(Csak QLED érdekel)Köszi
-
Bandeee82
tag
válasz
Celtis #158316 üzenetére
Rengetegszer hívtam az ügyfélszolgálatot, semmi haszna. Az emailem előtt azt mondták, hogy várnak a szerviz válaszára, az email óta meg azt, hogy majd a központi iroda válaszol, várjak... Egyszer kértem, hogy küldjék el a fényképet, amit távolról készítettek a tv-ről telefonon keresztül, de azt sem küldték el.
A munkalapon csak a bejelentett hiba szerepel, hogy felvillan a háttérvilágítás és kikapcsol a tv. Akik elvitték a tv-t ők is látták, hogy semmi ilyen baja nincs.
Az biztos, hogy soha többet nem lesz Samsung tv-m, de gondolkodom a telefon cseréjén is. Volt már Samsung hűtőm meg porszívóm is, de ezek után messze elkerülöm majd a márkát. Nem azzal van bajom, hogy elromlik valami, ez benne van, de ahogy kezelik az ügyet és ahelyett, hogy szó nélkül megjavítanák, még velem akarja a szerviz kifizettetni, az nagy szemétség. Az se érdekelne, ha szétszerelés közben a szerviz eltöri a panelt és kicseréli, de akkor vállalják a felelősséget érte. 1,5 hónap eltelt a semmivel és ki tudja hol lesz a vége. Ez az egész sztori egy felesleges stressz csak az embernek. Plusz a sok kényelmetlenség, hogy a gyerekek nem tudják nézni, a játékkonzollal sem lehet játszani, stb... Ha netán visszakapnám a pénzt, abból meg nem tudok venni egy hasonló képességű tv-t, tehát mindenképpen bukok rajta.
Érdekes, hogy egy ekkora cég ezt megengedheti magának, főleg olvasva a google értékeléseket a szervizről. -
Celtis
veterán
válasz
Bandeee82 #158315 üzenetére
Sajnos egyáltalán nem meglepő a sztorid. Sok elképesztő rémtörténet voltmár itt. Sajnos a samsung garanciális ügyintézés kritikán aluli. Jól s.ggbe kéne őket rúgni, de úgy tűnik bármit megtehetnek.
Szerintem már nincs 30 nap előírva csak valami gumiszabály. Ettől függetlenül az ügyfélszolgálatra és a szervizre borogatnám az asztalt. A békéltető testülethez eleve akkor mehetsz, ha kaptál választ, és azzal nem értesz egyet. Ráadásul az megint hosszú idő
Szóval hívogasd őket, kérd a főnöket, fenyegetőzz feljelentéssel, követeld a tv-d azonnali javítását vagy a vételár visszafizetését.A munkafelvételi lapon amúgy mi szerepel?
-
Istyu74
aktív tag
válasz
Aryes #158301 üzenetére
Nálam ezzel a módszerrel sikerült bekapcsolni: qn95b-n
Press Mute, 1, 1, 9, OK, you’re in the Service Menu
Press 1, 2, 3, 4 Go to Option -> OK
Go to Local Set -> Set to EU-Total
Go to MRT Option -> Language Set -> Set to EU
Back
Go to Region -> Set to PANEURO
Back
Go to PNP Language -> Set to ENG
Back,
Switch off TV -
Sziasztok! Adott egy Samsung 40F6500 tévé, 8+ éves. Nemrég előjött rajta két szoftveres(?) hiba. Az egyik, hogy csatornaváltáskor néha elmegy a hang, de pl ha átállítom a nyelvet, visszajön (ebből gondolom, hogy szoftveres).
A másik, ami nemrég jött elő, hogy az adás nézése közben ha megnyomom az "info" gombot, akkor nem az aktuális programot mutatja, hanem például a reggeli első műsort. Ugyanakkor a tv guide jól mutatja az időt is, a műsort is, azt is, hogy éppen hol tart, és az időzített felvételek is működnek (most még?), csak éppen rossz néven menti őket. Az időt is jól írja ki egyébként.
Mi a fene lehet ez? Van ezekben a tévékben alaplapi elem? Mert másra nem tudok gondolni...
Próbáltam a guglival utána járni, de nem találtam meg a megfelelő kereső szavakat, vagy annyira egyéni a problémám, hogy nincs rá találat... -
herion
tag
válasz
mephi666 #158266 üzenetére
Az szívás akkor..
Nincs hibás pixel, csak ez a foltosodás. 2022-ben 3 darab ilyen tv-t vettem. Kettőt magunknak, egyet muternak. Muternál ha otthon van, akkor napi 6-8 órát (vagy még többet is) simán megy, aztán semmi baja. Ami most meghibásodott, ez van a legkevesebbet használva nálunk. Van, hogy napokig be sincs kapcsolva. Szóval kizárásos alapon ennek kellett volna a legtovább bírnia. Na mind1, elvileg csütörtökön elviszi a futár, aztán majd kiderül mit mondanak rá. -
tunkiih
őstag
válasz
Mauzes #158192 üzenetére
Sziasztok! Lenne egy 2020as Q70T tv-m, mai naptol olyat produkal hogy konkretan csak a set top box kapcsolokent akar mukodni, tehat a home menut sem tudtam elohozni. Aramtalanitas, ujraparositas sem oldotta meg. Betudom kapcsolni a tv-t, de a smart hubot abszolut nem tudom elohozni meg semmit.. valami tipp??
-
Mauzes
addikt
válasz
Milka 78 #158196 üzenetére
1406 van rajta.
Viszont Celtis kommentje alapján megnéztem, mire van állítva a digitális hangkimenet. Dolby Digital-ra volt, és amikor PCM-re átállítom, akkor onnantól nincs is 5.1 hang, nem is mutatja ezeket a sávokat az alkalmazás. Viszont, mikor ezt a beállítást kapcsolgattam oda-vissza, majd Dolby Digital-ra visszatettem, akkor utána valahogy megjavult és működni látszik az 5.1 újra! Egyelőre legalább is, remélem nem jön vissza a zúgás és csak szoftveres beakadása volt.
-
válasz
fahrii #158145 üzenetére
Én is írtam a Samsungnak, sőt telefonon is tettem panaszt. Azt kértem, mutassák már meg, hol van a weboldalon vagy a vásárlói tájékoztatóban leírva, hogy egy monitor és egy tv egy helyiségben történő használatakor adódhatnak ilyen jellegű problémák. Mert azért a sokadik alkalommal, amikor az asszony dolgozott én meg leültem volna tévézni és a monitor kikapcsolt a tv bekapcsolásakor, nem voltunk boldogok.
Jött a válasz, hogy ez a technika sajátossága és vigyem át másik szobába valamelyik ezközt. -
válasz
lala666 #158046 üzenetére
Szerinted az normális, hogy kifogásolnak olyan dolgot ami nincs is garihoz kötve?
Volt neked ilyen KONKRÉT tapasztalatod, vagy csak böfögsz a nagyvilágba
Nekem volt konkrét tapasztalatom a Samsung szervizzel, bevittem a készüléket, megjavították, elhoztam...
És akkor bólogass nekik nyugodtan, én nem fogom hagyni magam az tuti soha nem is szoktam.
Nyilván jó pénzért bármelyik ügyvéd elvállalja a peredet, végre egy madár, aki fizet nekik a győzelem legkisebb esélyével sem kecsegtető perben
A pofánverést pedig konkrétan kinek osztanád ki? A Samsung konszern igazgatótanácsának? Vagy annak az ügyintézőnek, aki az Aradi utcai Samsung szerviz munkafelvételén ül? Vagy a kettő véglet között mindenkinek, aki valaha is kapcsolatba került a Samsung céggel.
Te hogyan fogadnád, ha valaki úgy véli hogy te elhibázol valamit és ő pofánver téged
-
ace05
senior tag
40" mu6102-be keresnék kijelzőt. Van valami erre szakosodott oldal, ahol kereshetek? Spúroskodnék, ha olcsóbban kijönne, mint az új tv amit kinéztem magamnak, akkor inkább kicserélném benne a kijelzőt.
-
attila199207
tag
Sziasztok!
Samsung MU6122 58" TV-nk kb 6 éves, nem használjuk túl sokat. Ma elkezdett villogni a kép és ki illetve bekapcsol.
Tudok esetleg ajánlani szerelőt. Érd - Budaörs esetleg Budaörs. Mennyire javíthatóak? Meg vagyunk vele elégedve, nem szívesen cserélnénk le.
Köszönöm a segítséget.
-
YelaWolf
tag
Tegnap késő este óta hiba jelentkezik a Q80B TV-men sajnos.
Este 8 óra körül még tökéletes volt a kép (meg előtte mindig az elmúlt közel 8 hónapban mióta megvan), de ilyen éjfél körül, amikor újra használtam, akkor elkezdett 2 csík megjelenni, melyek folyamatosan ott vannak, nem tűnnek el. A bekapcsolás után egyből ott vannak. Nem tűntek fel egyből, meg először azt hittem a videó olyan csak, ami éppen futott a TV-n youtube-on, de sajnos nem a videó volt a hibás. Az egyik csík egy függőleges vékony kék (végig a képernyő tetejétől az aljáig), kb. a képernyő 3/4-énél helyezkedik el. A másik csík egy vékonyabb fekete, ez már vízszintes, szintén végig az egész képernyőn, ez a képernyő közepe alatt helyezkedik el (vízszintesen). A két csík értelemszerűen keresztezi is egymást egy pontban. Fényképet még nem készítettem, de mutathatok majd, ha gondoljátok. Ebből egyértelműen szervíz lesz, nem sokat bírta a cucc, hiszen kb. november közepe óta van meg. Eléggé elkeserít a dolog.
-
repvez
addikt
válasz
mephi666 #157749 üzenetére
én is ezt gyanitottam, mert az egyik áramkimaradás után , nem jött vissza a kép a TV-re, és az volt az érdekes, hogy bármelyik másik kivetitési funkcioval volt kép csak épp a clonozással nem.
Tehát ha kiterjesztett modba tettem volt kép, ha elsodleges kijelzöként khasználtam a TV-t akkor is . Ezután legyalultam az összes drivert a géprol és feltettem a legujabbat, mindig frissitem, de a legutolso még nem volt fenn.
Ekkor bementem a beállitásoknál és látom, hogy le van tiltva a TV mint kijelző, érdekes, hogy akkor hogy lehetett mégis kép a másik verzioknál.
Aktiváltam és ujra mukodott a clonozás mod, de a kép elmenetel megmaradt.Az engem sem érdekelne, ha csak a bekapcsolás után csinálná ezt, de ez bármikor megismétlödik amikor elinditok egy videot a laptopon, mindegy , hogy kisablakba vagy teljes képernyon, kb fél percenként elmeny 1-2 mp-re. de csak ilyenkor , de ilyenkor addig mig a videot le nem állitom. és csak ezzel a TV-vel, másik TV nél semmi gon.
Ha softveres gond lenne vagy beállitás akkor sztem máshova is magával vinné ezt a hibát.Nálam fixen van rádugva állandora a hdmi -hdmi kábel, nincs átalakitás.
-
pilisi
csendes újonc
Üdv,mit kell tenni,hogy a megkeresett csatornákat egy saját sorrendbe tudjam menteni?Egy pár éves kb 80cm képátlós samsung tv került a muterékhoz,de csatorna szerkesztés opciónál nem engedi választani,hogy saját sorrendet állítsak be,pedig ott a választható menüpont.
-
tylerddd
veterán
Üdv! Munkahelyen adott 2db 75"-es Samsung Smart Signage tévé, érintő felülettel, tollal, nagyon jó kis cucc, laptopokkal használjuk, közösen (7-8 fő felváltva). 3db hdmi portja van, amik sorban mennek tönkre. Az érdekessége az viszont, hogy első körben csak az első számú adta meg magát. Azután átdugtam a kábelt a másodikba, az is szép lassan meghalogatott. Ugyanakkor amikor én használtam, vittem saját kábelt és a tévé elején lévő 3. csatlakozót használtam. Ezt csak én, nem szóltam a többieknek
, mert már ekkor volt egy sanda gyanúm. Tökéletes volt a működés jó másfél évig. Aztán az egyik kolléga meglátta, hogy én oda kötöm be, átdugták oda a hátuljában lévő kábelt és azóta az én laptopommal is eldobálja a jelet :/ Hogy lehetne kiszűrni, hogy mi a hiba forrása? A hibás a hdmi csatlakozó maga, hiszen a saját kábelemmel is rossz most már a 3. csatlakozó. Időről-időre eldobja a jelet, majd vissza, aztán megint jó fél óráig. Megk**hatta egy laptop valahogy a portokat? Ugye hátulra folyamatosan be voltak kötve, tehát nem volt az a vége napi szinten húzgálva, hogy kikopjon vagy bármi. Mennyire macera és drága ezeket cserélni? De ugye tényleg a hiba okozója kellene! Köszönöm!
ps: a másik készüléket a csapat másik fele használja, de éves szinten kerül kiadásra nekik, tehát 1év/1fő használatban van. Semmi baja.
-
S@c@
őstag
válasz
anjani182 #157451 üzenetére
Fejlemenyek:
Tegnap irtam egy levelet, h mikor varhatom a futart aki elviszi bevizsgalni. Ma felhivnak a kozponti szamrol,hogy otthon vagyok-e es levideoznam-e a hibat. Mondom a munkahelyemen es a kepeket amin a hiba latszik elkuldtem penteken azaz tobb, mint 4 munkanapja.Akkor nem csinalok videot? Mondom nem.
Netre rakotom a tvt? Mondom nem, eddig sem volt rakotve.Kerdezem mikor jonnek erte, vagy cserelik a keszuleket. Azt nem tudja.
Ez a samsung support. Szoval lassan 1 hete panaszt tettem, h hibas a keszulek atveteltol szamitva 3 napon belul. Nyomtatvany kitoltve, kepek elkuldve. Ok igertek mindent,de se csere se javitas.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged