Hirdetés
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Ugyan ez az erősítőm van, csak Q90T-vel.
Nekem még nem volt ilyen gondom. Nem lehet, hogy erősítőn állítottál valamit? Legfrissebb firmware van fent rajta? 1.31 jelenleg. Ebben javítottak ARC-al kapcsolatos dolgot.
A TV-n ugyebár a HDMI 3 az eARC, ezt kell az erősítő OUT-jába dugni. -
Celtis
veterán
Várható volt, hogy nem a kábel ment tönkre. Nem szokása.
Szerintem a CEC működik, mert a kiírás szerint látja az erősítőt a TV. Viszont az ARC már nem megy. Attól tartok vagy az erősítő vagy a TV HDMI portja hibásodott meg. Inkább az előbbire tippelek.Esetleg nem csatlakoztattál valamilyen új HDMI-s eszközt mostanában a rendszerhez?
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
Az alapértelmezettnél nagyobb élesítést állítottál be, dinamikus kontraszt van bekapcsolva, esetleg zajcsökkentés, digitális képtisztaság.
aerosmith: Az épp nem okoz ilyet, illetve sportközvetítéseknél kifejezetten ajánlott, mert több részletet fog látni az ember a gyors mozgásoknál.
[ Szerkesztve ]
-
-
*RLaci*
addikt
Gondoltam, hogy valami beálítás miatt lehet, 65q70t-n nézem az EB-t, nem találkoztam még ezzel az aura dologgal.
Más: Sokan fikkantják itt a q70t-t, én pozítiv véleménnyel vagyok róla kb. két hetes használat után. Tény, hogy bő egy hétig b@sztattam a kép beállításokat de megérte, remek, az ízlésemnek megfelelő képet tudtam kihozni belőle. Egész jó fekete(volt oledem),színek, élesség, részletesség, dinamika stb.) Egyedül a a betekintési szög amit meg kell szokni, mert az IPS, illetve Oled után fura.
[ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
Most 7végén egy 75-ös Q900R-en volt szerencsém nézni a meccseket és ott is jelen volt ez az aura a játékosok körül. Rohadtul kiábrándító egy 2 millás tv-nél. Lehet ott is megoldotta volna az állítgatás, de lehetne már annyira okos, hogy ha sportközvetítést érzékel, akkor automatikusan maxra tolja a mozgásmegjelenítés rásegítést, nem pedig manuálisan kelljen baxtatni a beállításokat minden tartalomhoz...
-
Vhiktor
veterán
Van egy két forrás készülék ami nem szereti, de én ilyennel még nem találkoztam.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi tesztelés: youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A█Jeti Specbos 2501 hires 2nm
-
a347
aktív tag
Sziasztok!
Csak egy kis összefoglaló, hogy mire mentem eddig az earc hibámmal:
A szokásos tortúrák: kábelcsere, legújabb szoftver mindkét eszközön, gyári visszaállítás, áramtalanítás 1 napra. Semmi nem segített. Ekkor fordultam az ügyfélszolgálathoz.Telefonos ügyfélszolgálat:
Hdmi port reset, factory reset, flash reset (ezt nem én találtam ki, így hívta a csaj), nem segített.
Szokásos lezárási duma: kompatibilitási probléma lehet.
Már hogy lenne az, mikor működött a dolog az elején.Időpontfoglalás technikusi segítségre:
Ő nem látja, hogy történt volna Hdmi port reset, ezért megcsinálja.
Ezt nem is értettem. Mit csinált akkor a csaj eddig?
Sakkoztunk mindenféle beállítással. Csak PCM, CEC kapcsolgatás ki-be, earc ki-be. Nem lett jó. Szerinte is kompatibilitási hiba. A Samsung csak a saját eszközeivel garantálja a hibamentes működést. Anyád.Telefonos ügyfélszolgálat:
Mivel látja, hogy a technikus sem segített, akkor kiküldi a szervizt.
HOPPÁ, ez új. Biztos valami kezdővel van dolgom.Szerviz:
Kijött, megnézte, tényleg nem működik.
Megrendeli az alaplapot, pár nap.
Megjött az alkatrész, kicserélte, de most már a kép is hibás lett (valami állandó zaj volt látható a kép felső részén). Viszont ha már kicserélte, legalább kipróbáljuk a hangot. De nem jó.
Vissza a régi alaplap, mert legalább azzal a kép rendben van.
Viszont így kiderült, hogy alaplapcsere sem oldja meg a problémám és azzal KELL lezárnia, hogy a készülék rendben működik, kompatibilitási probléma lehet.Természetesen ez a folyamat nem ilyen gördülékeny volt. Rengeteg hívás, email.
Ha nem jártam a nyakukra, nem igazán akarták előremozdítani az ügyemet.[ Szerkesztve ]
-
a347
aktív tag
Ma megvolt a nagy teszt. Kijött az Oktogonos emberke. Hozott egy Samsung és egy Lg soundbart. Naná, hogy egyik sem volt eARCH-os. Persze mindkettővel rendben működött a TV. Az erősítőmmel pedig továbbra is szívok. Tesztelt, fotózott, papírozott, elment. Majd a gyártó visszajelez hogyan tovább. Király...
-
a347
aktív tag
Megszülte a Samsung a választ:
Márkaszervizünk tájékoztatása alapján két készülékkel is tesztelték a fent nevezett televíziót,
amelyből az egyik egy Samsung hangprojektor volt. Szervizpartnerünk szakvéleménye szerint
az Ön készüléke mind a két termékkel hibátlanul, a műszaki előírásoknak megfelelően
működött.
Továbbá szeretnénk tájékoztatni, hogy Társaságunk nem illetékes harmadik fél által gyártott
termékeket illetően, ezen készülékek esetén nem tudjuk garantálni azok Samsung termékekkel
való kompatibilitását.
Hivatkozva az e-manual 18. oldalára szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy előfordulhat,
hogy egyes HDMI-kábelek és eszközök az eltérő HDMI-specifikációk miatt nem
kompatibilisek a tv-készülékkel.
Javasoljuk, hogy egyeztessen a harmadik fél által gyártott termék gyártójával vagy
forgalmazójával a tapasztalt problémát illetően.
A fentiek értelmében tájékoztatjuk, hogy készüléke a gyártói paramétereknek megfelelően
működik, így az nem igényel szervizes beavatkozást.Ezek tényleg ilyen hülyék?
A teszt nem is eARCH-os eszközzel volt elvégezve, ami a szakvéleményben leírásra is került. Illetve a használati útmutatóban eltérő HDMi specifikációjú eszközökről szól a fáma. Az erősítő és a tv papíron ugyanolyan szabványú Hdmi 2.1, eARCH kompatibilis csatlakozóval rendelkezik. Arról ne is beszéljünk hogy a két eszköz normálisan működött együtt. Hogy lettek egyszerre nem kompatibilisek egymással.[ Szerkesztve ]
-
wallace 234
őstag
Melyik Samsung szervizbe tesztelték a tvt? Amúgy a Samsung sajnos a szerviz véleménye szerint dönt, ha azt mondja a szerviz nincs semmi gond, közbe van akkor nem egyszerű a helyzet! Vannak szervizek akik korrekt módon állnak a dolgokhoz, és vannak akik eléggé érdekesen állnak a dolgokhoz. Vannak bajok bőven! Esetleg kérj másik szervizt, hivatkozz arra, hogy nem értesz egyet a szervizzel!
-
wallace 234
őstag
Igen sajnos ahogy írtam, ha szerviz azt mondja minden oké akkor ennyi. Nem akarnak sokat foglalkozni ha macerás az ügy, persze van kivétel akik segítenek. A garanciális javítások se egyszerűek, ki milyen szerződést köt! Nagyon mennék bele a dolgokba. De nem véletlen van ennyi panasz és ezért tart így az ügyed. Remélem sikerül megoldás találni! Rágni kell a fülük!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest