Hirdetés
-
Computex 2024: Új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a Be Quiettől
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandeee82
tag
Kinek milyen tapasztalata van a Samsung garanciális ügyintézéssel?
Tavaly nyáron vettem egy 65Q95T tv-t, majd idén szeptember elején nem indult el, felvillant a háttérvilágítás és egy örök kikapcsolás-bekapcsolás ciklusba kezdett. Jelentettem a tv-t, csak két hétre rá vitték el a szervizbe, majd semmi infót nem kaptam. 30 nap után felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem mi a helyzet, akkor azt mondták, hogy a szerviz szerint LCD törés van és fizessek 330+ ezer Ft-ot, és megjavítják. Egyrészt miért nem hívtak fel, másrészt nem is ezzel a hibával küldtük be, hanem mert folyton újraindult. Ha az LCD törve lenne, akkor még bekapcsolna, de nem ez volt a helyzet, és semmi csík, törés nem volt a képernyőn. Ha bármi történt a tv-vel, akkor a szerviz okozhatta csak, csak rám akarják kenni. (Ráadásul internetes keresések alapján ez a kikapcsolás, bekapcsolás dolog elég gyakori hiba, szó nélkül javítaniuk kéne.) Azt ígérték, hogy beszélnek a szervizzel és visszahívnak. Azóta persze senki nem hív, már emailt is írtam a központi iroda címére, majd utána hívtak, hogy megkapták az emailt és kivizsgálják, majd szólnak. Ennek is két hete... Több, mint 1,5 hónap telt el a semmivel. A törvény szerint, ha 30 napig nem kommunikálnak, akkor 8 napon belül kellene csere tv, vagy a vételárat vissza kellene fizetni. Gyakorlatilag minden határidőből kicsúsztak, egyáltalán nem kommunikálnak. Felháborító az egész... Most nem tudok mit tenni, mehetek a békéltető testülethez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Xbox Series X|S
- OLED TV topic
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen