- Kompakt vízhűtés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA® driverek topikja
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Google Chromecast topic
- Amazon Kindle
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
nagyúr
Ezer évvel ez előtt, egy teljesen más konfigon toltam az alapjátékot. Az utolsó térképen, Pripyatban hagytam abba, a legelején. Ha megvan a mentés, van esélyem rá hogy onnan tudom folytatni? Igaz nem sokra emlékszem, de ha megy, majd megszokom.
A másik, hogy menne a játék ezen a modernebb konfigon? Vagy ez is olyan, hogy semmi sem elég jó neki, mert az engineben van a hiba? Arra emlékszem, hogy anno is hiába volt meg az fps, futás/gyaloglás közben, darabosnak hatott a játék.
Szerk:
Van arra valami normálisan működő MOD (bugmentes) hogy jobban nézzen ki, vagy legalább a fegyverek hangja jobb legyen? Nagyon tetszett anno a game, de a gagyik hangok sokat rontottak az összhatáson. -
Erdő
tag
Valaki végigjátszotta a Dead City-t? Kipróbáltam, de ahogy Sensut is írta majd 2 éve (#28129), csak az alapjáték feladatai vannak benne, illetve néhány hozd ide, vidd oda típusú "küldetés". Messzire nem jutottam, leszedtem, de utána jutott eszembe, hogy a cím talán arra utal, hogy később indulnak be a dolgok. (A játék Zatonon indul.) Az ott említett hibákat (visszatöltési problémák, az átjárók nincsenek feltüntetve stb.) javították azóta? Vagy tényleg nem érdemes vacakolni vele?...
-
awacs
tag
Átírtam,mégsem oké.De sebaj.Köszönöm a segítségetek!
-
' Tzs ,
senior tag
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #32190 üzenetére
A súlyhatárt nem lehet változtatni?Nincs sem system,sem actor ltx..
-
dodopek
addikt
válasz
' Tzs , #32186 üzenetére
Sajnos egyik sem sikerült. A csomagom nincs 30kg, próbáltam, hogy 3 sárgát tolok magamba indulás előtt, gyors gombbal indítom a játékot, amin az EÜ csomag van, próbálok odébb menni, és minden, ami csak eszembe jutott.
Mentett állást köszönöm, de nem, mert a Stalkerben más karakterét használni olyan, mint egy más által kitaposott csizmát viselni. Lehet benne menni, de mindig érezni fogod, hogy nem a tied. Más fegyverek, más artifraktok, más páncél, más megcsinált feladatok... -
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #32186 üzenetére
Ennél az akciónál a sebessség számít csak. Azaz semmi túlterhelés és nem állunk le a kutyákkal hadakozni, ami eléd kerül azt lelövöd futás közben, a többi nem érdekes. Borland tud magára vigyázni, vele nem kell foglalkoznod, csak rohanni, ahogy tudsz. És nem árt a lehető legrövidebb úton elérni a bárt, nem eltévedni rohanás közben. Csak a bár legmélye biztonságos, a folyosó utolsó kanyarulata után.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
dodopek #32174 üzenetére
[Spectrum] Látom te is megszívtad ezzel. Mint ahogy írtam, totál véletlenül sikerült nekem is átjutni, majdnem töröltem az egészet, kissé ideges lettem. Úgy sikerült, hogy amikor betölt a map azonnal egy F1-et nyomtam hogy rögtön úgy induljon a futás hogy egy eü csomaggal helyre hozom magam. Csak így és véletlenül. Egyszer. A másik hogy tegyél le mindent ami túlsúlya Bárba menetel előtt, mert itt bizony gyorsan kell futni és kutyák támadása is nehezíti a feladatot, én épphogy bejutottam. Mikor átérsz elég messze van a védett hely, szinte minden másodperc fontos!
Nem tudom mi lehet a megoldás, de annyiban tudok segíteni neked, hogy küldök egy mentést onnantól amikor átjutottam oda, ha gondolod -
rétisün
veterán
kiegészíteném dodopek válaszát, így írd át:
$app_data_root$ = true | false | users
így a következő indításkor játék létrehoz egy users mappát a saját mappájában, abban lesznek a mentéseid, logok, minden. a mostani mappából, amit dododpek nyilazva megjelöl, másold át a savedgames mappát az újonnan (a játék mappájában) létrejött mappába, akkor elvileg meglesznek a mentéseid, de legjobb ha mindent átmásolsz, mert pl. az user.ltx tartalmazza a beállításaidat.
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #32175 üzenetére
Amatőr vagyok.Segíts kérlek,mit tegyek!
-
shield
Topikgazda
válasz
hanS20 #32156 üzenetére
Nem hülye kérdés, kicsit nehéz az elérése. Most kapásból csak EZT a linket tudom adni.
Ha van Yandex-es accod, akkor azzal be lehet lépni a letöltéshez.
Vagy ha annyira nem sürgős, akkor valahova majd feltöltöm.Így érdemes rákeresni:
SGM 2.2 + Сборка by Cineman and DreamerHardcore + STCoP WP + Fix 0.5 -
dodopek
addikt
Sziasztok!
Spectrum projectben találtatok valami megoldást a juss el a bárba de azonnal meghalsz problémára? Egyszerűen nem élem túl az utazást. Próbáltam teletömni magam az indulás előtt tudományos EÜ csomagokal, de az sem használ... -
awacs
tag
válasz
Balathruin #32172 üzenetére
Akkor mi a gond?Nincsenek sehol a mentések azt új játékban.
-
awacs
tag
Sajnos ezt írja ki indításnál
annot open file"fsgame.ltx".Check your working folder.Mit tegyek?Parancsikon,bin törlése megvolt Segítsetek légyszi!
-
dodopek
addikt
válasz
' Tzs , #32162 üzenetére
Azért nem, mert az én angol tudásom nem elegendő hozzá. Az eddig projektekben is mindig úgy volt, hogy én vállaltam a másol/beilleszt, illetve a koordinációs feladatokat, de nem igazán fordítottam. Viszont itt nem jelentkezett senki segíteni, és a korábbi verzió fordítása is annyira más, hogy nem nagyon tudtam felhasználni. Egyébként az a magyarítás működik, ha csak a text mappát viszed át. Persze így erősen hiányos, és az új feladatok sem jelennek meg jól, de valamennyire használható
-
' Tzs ,
senior tag
Jelezném, hogy az összefoglalóban elérhető In Spite of Death letöltési linkje halott. Próbáltam leszedni innen [link] (meg közben megtaláltam a HDD-nem a korábbi linkről leszedettet is). A repack verzió működik egészen addig a magyarítást fel nem másolom rá. Bejön a fő képernyő majd az x-ray hibát okozott és leáll.
A korábbi verzió, hogy a CoP-ra teszem rá (gamedata másolás + fix) működik szintén a magyarítás felmásolásáig. A kérdés, 2 magyarítást is találtam hozzá. Melyik a működő? Mi lehet a gond?
Feltöltsem valahová a korábban elérhetőt?Dodopek: miért nem lesz COC magyarítás?
-
SaGa59
őstag
válasz
dodopek #32158 üzenetére
Nálam, a fordítás mellett lévő olvass-el.txt-ben:
Ha a játék az indítás után engine errorral elszáll és az appdata\xray_*.log fájl utolsó sorában az "item\item_?4.dds" hiányát jelzi, töröld ki a gamedata\textures\item mappa tartalmát és másold be helyette az ebben a fájlban találhatót. A probléma oka, hogy a latin "c" és a cirill "sz" betű ugyanúgy néz ki, de más a kódja. A modban a cirill betűvel van megnevezve a fájl. A hunfiles bemásolásakor ugyan bekerült a jó elnevezésű, de bennmarad a rossz is. A legjobb kitörölni mind a 6 fájlt és ebből a csomagból betenni azt a négyet, ami benne van.
-
dodopek
addikt
válasz
dodopek #32157 üzenetére
Telepítettem a SP, alapjáték nélküli változatban, de kidob a menü előtt. Valakinél olvastam, hogy orvosolható a hiba. Hogyan? Köszi!
LOG:
FATAL ERROR[error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function : FileDownload
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 169
[error]Description : can't open file :
[error]Arguments : f:\s.t.a.l.k.e.r. - Ďóňü âî ěăëĺ\gamedata\textures\item\item_?4.thm -
dodopek
addikt
Sziasztok!
Sajnos a COC magyarításból nem lesz semmi, legalábbis általam.Spectrum projecthez van valami külön optikai mod? Vagy kell egyáltalán? Most szedtem le, még nem próbáltam.
-
Dhampir
félisten
-
shield
Topikgazda
válasz
hanS20 #32148 üzenetére
Elkezdtem: SGM 2.2 + Szborka + STCoP WP + Patch 0.5 .
De most a CoP-ot tolom a Horror moddal. Kiegészítve a Artifact és a Armor loot modokkal. Ezeket illesztem a CoP-hoz. Az Artifact mod kissé ellett túlozva.
Előrébb van 3 kép a CoP Horrorból.Dhampir majd megpróbálom kiszedni a hangot.
-
' Tzs ,
senior tag
Óriási volt! Nálam most az egyik legjobb moddá lépett elő ez a Spectrum (a magyarítottak közül)
'Kurcsatov a kihalt város' nem szerepel még másik modokban? Megérne még egy kalandot, nekem nagyon tetszett.
Lőttem pár képet róla, de még vissza megyek és csinálok még szerintem: [link]
Az X-14 is tetszett. Jó a sztori, lehet én nyomtam sokat a játékot, most lett vége, kicsit rövidnek tartom, de érdekes, izgalmas volt végig -
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #32142 üzenetére
A poloskák elkészítésekor nem a megfelelő frekvencia tartományt adtad meg, emiatt használhatatlanok. Vagy hagyod a fenébe a feladatot, vagy vissza kell menni még az elé, hogy elkészítetted a poloskákat. Már nem emlékszem, melyik a jó frekvencia, de az biztos, hogy a megadott értékekből pontosan kiszámítható, mert átszámoltam fordítás közben és az orosz szövegben olyan értékek voltak a tekercsre, kondira, amikből nem jöhetett ki a jó freki… Átírtam, a fordításban jók a számok.
(#32146) galaktikus
Nincs kész, a következő verzióra ígérték, hogy befejeződik a történet, de azzal még nem készültek el. -
sklopp
őstag
válasz
hanS20 #32141 üzenetére
Több helyen lehet, de első lépésben le kell menni a pincébe és megnézni a hullánál, ha ezt kihagyja a stalker, jó eséllyel nem adja be a játék.
A helyszínek ahol lehet:
az udvari szellőzőcsőben:
a torony tetején:
Még egy helyen lehet, arról nincs képem, a torony alatt van egy lejáró a pincébe, ahol csak guggolva lehet lemenni, ott is lehet. -
Erdő
tag
válasz
hanS20 #32141 üzenetére
Nem az Enotban, de ennél a feladatnál legtöbbször annak az épületnek a tetején találtam meg, amelyikre a kacskaringós lépcsőn kell felmenni. Utána még a létrán föl a legtetejére, és ott. Vagy a nagy épület tetején, amelyikben a Nitró-féle anyagok vannak, és annál is egészen föl kell menni, oda, ahol egy rejtekhely is szokott lenni. És, ha jól rémlik, valami vasban, az udvaron is előfordulhat.
-
rétisün
veterán
válasz
hanS20 #32141 üzenetére
előfordul(hat), hogy valamelyik npc felveszi, aki a közelben van. de én jártam úgy is, hogy kitörés után valamelyik hullánál találtam meg.
esetleg tölts vissza egy korábbi mentést, hátha olyan helyre teszi a játék, ahol könyebben megtalálod. amúgy ha jól emlékszem, legalább 2 helyen lehet, nem érdemes a térkép alapján keresni, az nem centire pontosan jelöli.
már nem emlékszem, melyik modban volt, hogy a sötét völgyben, az elhagyott gyárban (vagy milyen néven futott) kellett összeszedni 3 dokumentumot, ott többünknek is rendszeresen csak kettőt tett be a játék, többszöri újratöltéssel sikerült csak megtalálni mindhármat.
-
' Tzs ,
senior tag
Hmm valamit elrontottam? Szétosztanám a poloskákat, de senki nem kér belőlük.
12:27 itt megjelenik egy új beszélgetős rész, nálam pedig csak a viszlát, meg hogy hol találok munkát kérdések. Mi lehet a gond? Mindenkit végig kérdeztem.
(Érdekes, hogy 11:15-től a videóban sem sikerül elsőre, aztán 12:11-nél ugrik a kép, mintha egy vágás lenne és utána működik. Mi történt?) -
hanS20
csendes tag
Sziasztok! Több év után elővettem az SGM 2.2 Enot-ot. Jupiteren belül amikor megkapod, hogy keresd meg az egyedi vintart a cementgyár körül, hol található az a fránya fegyver? Anno megtaláltam, csak le is adtam, de most az istenért nem találom. Előre is köszönöm.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
SaGa59 #32139 üzenetére
Köszi! Közben meglett. De igazán nem is maga a feladat okozta a problémát, hanem ez hogy rögtön a belépés után 1 mp múlva meghal a karakterünk. Nem értem mi történik, hiszen full health van, sugárfertőzés 0%, mármint hogy esetleg a 2 pálya váltás közt elfogyott volna az életerőm a sugárzástól. Fogalmam sincs. Egy szerencsém volt, teljesen véletlenül nyomtam egy mentést abban az egy véletlenül sikerült (időben F1) átjutásban. Az nem lehet, hogy amikor betölt a Bár pálya ugyanoda spawn-ol (jól írom?) mind a 2 karakter? Mert a társam fut tovább csak én halok meg a belépéskor azonnal. Valami megoldás csak van...
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #32137 üzenetére
Megcsinálható. Nem könnyű, nagyon ki van számítva az idő, nem lehet sokat tökölni a kutyákkal és sprintelni kell (túl sok cuccot ne cipelj, mert nem fog sikerülni). Fordítás közben legalább ötször megcsináltam azt a részt (meg az előtte lévőt), hogy a visszaszámlálót ellenőrizzem, csak elsőre halt meg a karakterem. A többinél már tudtam, hogyan kell megoldani.
-
' Tzs ,
senior tag
Balathruin: Köszi az infókat. Tesztelem hamarosan...
Sensut: Jogos...meg fogom nézni...
Előbb azonban kérnék egy kis help a Spectrum Projekt-hez.Igen nagy probléma van itten kérem! Jön valami gigászi kitörés ami elől gyorsan el kell húzni. Oda kell menni a Szolgálatoshoz, a "máris" szöveg után egyből töltődik a Bár pálya/rész. Viszont mikor megérkezünk azonnal meghalunk! 10-ből 9x! Egyetlen egyszer sikerült úgy nem meghalni, hogy azonnal F1-et nyomtam, ez azóta többször nem jött össze. Onnantól 2:30 mp marad elérni a Bár-t és hát az idő igen gyorsan fogy. Nincs valami GOD mode erre a 2 mp-re amíg megérkezünk a Bár területére? Más út nincs csak erre lehet menni, a térképen jelölt másik kijáratra azt írja a game hogy le van zárva.
Valakinek sikerült úgy átmenni, hogy nem dobta el a kanalat a Bár területre érkezés után azonnal?
-
Dhampir
félisten
válasz
shield #32135 üzenetére
Véletlenül nem ez az üvöltés hangzik fel szakadatlan?
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #32130 üzenetére
Köszi. Letöltöttem, épp másolom az ilyen kis modok gyűjtőhelyére, láss csodát ez is ott volt.
Megint toppon vagyok.
Köszi még 1x.Dhampir van viharos idő is. Pl. éjszaka szakad az eső, a villámok fényénél lehet látni valamit, tök sötét van. Elég jók a hangok. Ami kissé bosszantó, hogy van valami farkas vonyítás szerű, na ezt kissé túlzásba vitték a gyakoriságát és a hangerejét, már-már idegesítő.
A LA topikba írtam neked. Látom kissé besokalltál.
-
Erdő
tag
válasz
Balathruin #32123 üzenetére
Kösz, hogy így összeszedted!
Eddig én sem mertem kipróbálni a magyarítás hiánya miatt, de ezek szerint el lehet boldogulni minimális angoltudással is, úgyhogy belevágok én is! -
Balathruin
veterán
válasz
' Tzs , #32131 üzenetére
Story mode - gondolom egyértelmű
Katonával, banditával vagy monolithossal, illetve Azazel móddal nem használható.
Ironman mode - Egyszer élsz és egyszer halsz. Karakterekkel együtt halnak meg a mentések. Nem törlődik hanem elpusztítja a játék.
Survival mode - Minden spawnt lecserél zombikra, próbáld meg túlélni.
Azazel mode - Sosem menekülhetsz a zónából. Ha meghalsz egy másik létező stalker testében éledsz újra. Ha van társad akkor tőle veszed át az irányítást. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Balathruin #32127 üzenetére
Hát például azt, hogy én sajnos se inglis se russian nyelvet nem beszélek. Az elején kapásból van 4 féle indítás (survival meg nem tudom mik) amikből egy mukkot se értek.
Ha már így segítettél kipróbálom, de én szeretem érteni, hogy mi történik. Szal az elején melyik indítás mire jó?
Belenéztem közben igen hangulatos a Zóna -
rétisün
veterán
-
shield
Topikgazda
Srácok, van a CoP-hoz olyan kis mod, hogy néha lehessen páncélt találni a hulláknál?
Most a CoP-ot tolom Horror moddal és egy kis Artifact loot moddal. A loot modot kissé vissza kell állítgatnom, mert átestek a ló túloldalára. Nekem bejön a horror táj és hangok.
Egy kis ízelítő belőle: KATT a nagyításhoz!
Majd a zombikról is teszek fel képet. Ja és egy-két mutánsról is.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Balathruin #32125 üzenetére
No hát akkor várunk a magyarításra... Köszi az eddigieket
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Balathruin #32123 üzenetére
Köszönöm! CoC feltéve + patch. STcop+patch. ANR-coc feltéve.
A többit még nem néztem meg. A Warfare mire jó? Saját addon? Hogy lesz ez magyar? -
Balathruin
veterán
válasz
' Tzs , #32121 üzenetére
Telepítés az csak sima kitömörítés, 7-zip kell hozzá. Nem szabad Call of Pripyat-ra rádobni, standalone. Ellenőrzi hogy van-e CoP telepítés, anélkül nem indul el. Patchet ne felejtsd el.
Addonból magadnak kell összelegózni hogy mi kell. Van 3 fegyvercsomag, ebből amelyik jobban tetszik. Többet egyszerre nem lehet. OWR megtartja az alap fegyvereket, csak normális minőségűre cseréli (van pár kisebb hibája), STCoP (patch) és AO meg jócskán kibővíti.
Grafikát érdemes kicsit felturbózni, folyamatosan frissítve vannak: Absolute Nature Redux vagy Autumnal Winds | Structures Redux | Enhanced Sun Effects | HD models
Innentől már rajtad múlik, de van még pár amit érdemes megemlíteni: OWR-hez javítás Sörét alacsony sebzését javítani kell a weapons.ltx fájlban, ammo_12x70_buck részen a buck_shot legyen 14, k_hit 0,32-0,36 körül.
AO-hoz 4AM in Pripyat
Outfit addon | Nanocell inventory | átlátszó vagy tiszta UI | Warfare frakcióháború | magasabb FOV fix | saját addon -
shield
Topikgazda
válasz
intensa_man #32109 üzenetére
Ha az emlékezetem nem csal meg, akkor dodopek neki állt decemberben az addig elkészült 1.20-as fordítását tovább vinni.
-
' Tzs ,
senior tag
Balathruin: ha jól emlékszem neked van tapasztalatod a CoC (Call of Chernobyl) moddal kapcsolatban? Nézegettem, eléggé fejlődött a dolog amióta utoljára láttam, mostanra 8 oldalnyi addon van hozzá. Kérdezném, hogy mit érdemes feltenni ezek közül? (Látom van itt valami fegyver mod meg original fegyver mod. etc.) Meg akkor most már van Story mod, tehát van rendes története a mondnak? Magyarul is tud? A telepítés menete a szokásos (CoP Install, aztán rá a CoC)?
-
intensa_man
tag
Sziasztok megint!
Van valakinek ötlete arra, hogy mit lehet csinálni, ha nem indul el a "keresd meg az ismeretlen jel forrását" küldetés? Odamegyek, jelzi a helyet, jön rádión, hogy a jel gyengül, majd a jel eltűnt, és ennyi. Nem moccan meg a jel, nem jön Strelok... SGM 2.2
Köszönöm! -
sklopp
őstag
válasz
galaktikus #32118 üzenetére
Pontosan ott van, ahol a leírás mondja, de mivel artifact, jóelőre kapcsold be a detektort, egyből meglesz.
-
galaktikus
aktív tag
válasz
intensa_man #32117 üzenetére
A szövetség idejével játszom most, ebben elvileg nem teszi el a fegyvert és nincs is benne használt eü csomag.
És amúgy előre bocs mindenkitől, hogy ennyit kérdezek, de nélkületek 1-2 feladat szerintem két hétig tartana, szóval felmerült megint egy: radaron hol van kb. az iránytű képződmény amit -többet között- vinnem kellene Erdésznek? igen tudom, nagyon szépen leírja, hogy a helikopter az erdőben itt nyugatra, ott egyenesen, amott meg a magányos fa meg a kőrakás.. de nekem ez kicsit pongyola helymeghatározás, mert körbejártam 28x és nincs sehol..
-
intensa_man
tag
válasz
galaktikus #32116 üzenetére
Nem tudom, hogy amit te játszol, abban van e használt elsősegély csomag, de nagyobb csaták előtt én mindig azt teszem be gyors gombra. Ugyanis annak használatakor NEM TESZI EL A FEGYVERT! Ha sima piros, akkor egyszerre kettőt "adok be" magamnak.
-
galaktikus
aktív tag
válasz
Dhampir #32114 üzenetére
Gránátvető volt nálam.. rájük küldtem mind a 6 töltetet.. az a durva, hogy a snorkok nem pusztulnak meg tőle elsőre.. Végleg feladtam.
Sensut:
Próbáltam a kést, de annyian töfködtek minden oldalról, hogy akkor is megpusztultam. Nem tudtam bevinni a szúrást rendesen.Na de legalább Tri0 gyűjteménye immáron teljes, meg is kaptam a jutalom cuccot cserébe.. az arcomon kisimultak a ráncok..
A Gauss elég sokszor vesztette már el a létjogosultságát ebben a modban.. főleg, hogy még a cella utánpótlás is nagyon szegényes. -
Sensut
őstag
válasz
galaktikus #32113 üzenetére
Elárulok egy titkot: a puszta kés a legjobb fegyver ott
Egy erős páncéllal és elegendő kötszerrel / medkittel a késsel mindent legyilkolhatod egyetlen lövés nélkül. Egyébként a kés szinte minden COP modban elsőrangú hadi eszköz mutánsok ellen.
-
Dhampir
félisten
válasz
galaktikus #32113 üzenetére
Váltogatni kell e fegyvereket, és repeszgránáttal is megszórni őket, valamint elébük menni, ha már kiismerted, hogy honnan jönnek. Egyébként, ha közvetlenül a küldetés felvétele előtt körbejárod a helyszínt és megelőző csapást mérsz a mutánsokra, akkor mindjárt kevesebb gondod lesz a védelemre. Legalábbis az alapjátékban ez bejött.
-
galaktikus
aktív tag
válasz
SaGa59 #32108 üzenetére
Annyiszor megpusztultunk mindketten, hogy agyérgörcsöt kaptam, aztán hagytam had egyék meg a mutánsok. Úgy tűnik nem igazán befolyásoltam vele semmit. Az Eliminator dobtáras sörétes puska amúgy teljesen haszontalan ha sok mutáns jön, mert kb. dialízist lehet rajtam csinálni mire betárazza..
-
Balathruin
veterán
válasz
intensa_man #32111 üzenetére
Miután végigértél a pályán biztosan visszateheted.
-
intensa_man
tag
válasz
Balathruin #32110 üzenetére
És mikor lehet majd vissza váltani?
-
Balathruin
veterán
válasz
intensa_man #32109 üzenetére
Render módot kell váltani ha jól rémlik Dx9 vagy Dx8-ra (statikus).
Call of Chernobyl-hoz pedig sajnos nincs magyarosítás, de nem nagyon igényli mivel minimális és opcionális történet van csak benne. Elsősorban freeplay játék.
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
SGM 2.2-t játszom. Miután az Éjstalkerek számára kitakarítom a Katonai raktárakat, kapok egy feladatot, ami először Zatonba, majd Agroprom undergroundba küld dokumentumokat keresni. Lemegyek, végig a folyosón, fel a létrán ebbe a szobába:
A szemben lévő rácsos ajtónál minden egyes alkalommal kidob a játék. Tudtok erre valami megoldást?
Köszi!Egyébként a COC-t fordítja valaki?
-
SaGa59
őstag
válasz
galaktikus #32107 üzenetére
Meg lehet menteni, csak nem könnyű, ráadásul az a feladat szokott beragadni azzal, hogy nem jön az utolsó mutánshorda és a tag csak mér, mér, mér, egy hét múlva is, ha otthagyod a fenébe, mert eluntad a várakozást.
-
galaktikus
aktív tag
-
Sensut
őstag
válasz
galaktikus #32105 üzenetére
Ha a Szövetség Idejére gondolsz, akkor Limanskban, a parkban kaptam volt egyet.
-
galaktikus
aktív tag
Láng képződményt hol találok a szerelőnek, hogy visszaadja a rejtő öltözéket?
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A Kiscelli Múzeum honlapjának Virtuális leletmentés oldalán található néhány olyan helyszín, amely talán Stalkerszerű érzést közvetít:
Kohó- és Gépipari Minisztérium
Új szerelőcsarnok- és Melegpörgető
-
' Tzs ,
senior tag
"True Stalker (Настоящий Сталкер) – A S.T.A.L.K.E.R. Mod based on Call of Pripyat 1.6.02, developed by AP PRO Team. The mod will feature a new campaign set in many familiar, heavily reworked levels based in the Chernobyl Zone of Exclusion. The mod's new storyline takes into account the events which occurred in the original S.T.A.L.K.E.R. Trilogy, without any direct association with the original campaign. There are also plans to feature many crucial gameplay improvements and a reworked audiovisual experience.
Features:
• Redesigned levels from the original games
• Cutscenes with professional voice-over
• Story rich side quests
• New gameplay features
• Improved graphics
Feature list will expand as development continues."
[True Stalker - First Trailer] -
' Tzs ,
senior tag
WIP: Haver játszik a Wan in Pripyat-al. Kérdezi hogyan és mikor nyílik meg az út pripyatba? Nekem nem ugrik be
Emlékszik valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- BESZÁMÍTÁS! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest