Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- A VBIOS az oka a Radeon RX 9070 és az X99-es alaplapok inkompatibilitásának
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Egérpad topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz
fatallerror #155 üzenetére
Nem a Far Cryról beszéltem. Mondjuk úgy, csapj fel egy tetszőleges COV-ot és megtudod.
-
fatallerror
addikt
válasz
#06658560 #154 üzenetére
jó sztorit mindig lehet írni..... lásd chris nolan.
de mind1 ki írja csak jó legyen, nekem a far cry 3 és a tomb raider sztorija is nagyon tetszett. a sztori a legfontosabb, például a crysis 3 koncepciója tökjó, játékmenet is, zene is de a sztori az szörnyen gyermeteg, elég gáz játék volt nekem emiatttehát oda akarok kilyukadni h nem elég 1 jó koncepció meg fullos grafika.
már nem a "joy of play" időszakát éljük, ennél több kell mégha marc cerny vissza is akarja picit hozni ezt a knack-al. lesznek ilyen játékok mindig de ezek inkább a gyerkőcöknek meg a már nagyon alkalmi játékosoknak van akik csak menni akarnak előre ész nélkül
én szeretek összekapcsolódni a karakterekkel és a sztorival mint 1 filmnél ezért nekem fontos 1 játék sztorija, mondanivalója nem csak lőni akarom az ellent... deus ex hr is ezért tetszett nagyon meg még sorolhatnám a mai játékokat.
játékok idővel elérik a filmes élményt és azt csakis jó sztorival lehet elérni. amikor már fotórealisztikus grafika lesz akkor már nem lesz érv a grafikaszóval én pont fordítva látom mint te. régen nagy ugrások voltak grafikában és ezért adták el a játékot (könnyebben), se a doom 3 se a far cry sztorija nem volt erős....
a jövőben kellenek a jó sztorik -
#06658560
törölt tag
válasz
fatallerror #152 üzenetére
Hollywoodtól jó sztorit várni felesleges. A jósztorit pedig már ellőtték amikor még nem lehetett grafikával eladni a terméket. Olyan P3 korszakig voltak jó ötletek de még a PC korszak előtt kezdődött.
-
vinibali
őstag
kimaradtak a buliból, ezért szerintem szerenték néhány játék megtolásával berakni a nevüket a játékok elejére.
amikor olvastam a cikket egy szó jutot az eszembe: vérlázító! -
fatallerror
addikt
válasz
waithEard #151 üzenetére
hogyne lenne fontos, akkor miért lett 3d? pont mert a grafika, játékmenet már nem tud elég újat adni ezért kellenek ezek meg az irányírás megújítói.
amint elérik a játékok a fotórealisztikus grafikát és élethű arcjátékot, animációt onnantól jön képbe hollywoodmár most is képben van picit de ha az előbb említettek bekövetkeznek akkor a sztori lesz fontos
-
waithEard
őstag
válasz
fatallerror #150 üzenetére
Viszont az is elképzelhető, hogy az fog történni ami most is: a játékok egy darabig egyre szebbek lesznek, majd megáll a fejlődés, és kisajtolják az utolsó cseppet is az adott hardverből. Ez pedig nem 4-5 év, inkább több. Szerintem konzoloknál nem annyira létkérdés, hogy gyorsan fejlődjön a technika. Az a pc hajtómotorja volt mindig is. De ez is csak találgatás.
-
fatallerror
addikt
válasz
waithEard #147 üzenetére
más a fejlődési ütem. már a mostani generációból is évek óta próbálnak kisajtolni még dolgokat amivel életben lehet tartani őket (például a kinect). 4 év múlva nem kizárt h alapkövetelmény lesz a 4k vagy akár a virtuális valóság, nem tudni... szerintem a játékok irányításának reformja néhány év múlva lesz, gondolatirányítás v illúzió v akármi is lesz a forradalom.szolgáltatásokban is ki tudja h mi lesz a trendi akkor.
4-5 év az szép élettartam lenne -
Crucio
aktív tag
válasz
waithEard #147 üzenetére
Habár nem ő vagyok, de szerintem sem húzzák majd tovább mostmár 4-5 évnél. Egyszerűen túl gyors a fejlődés, meg olcsóbban többen veszik, nem tudnak 8 évvel előre tervezni. Legalábbis szerintem 4-5 év lesz, de ezek csak találgatások úgyis. Én már 2010-ben azthittem, hogy egy évvel később érkezik egy új xbox, ezért nem vettem akkor, azóta is várom a next gen megjelenését
-
mrhitoshi
veterán
Egyébként vajon mikor kerülhetnek alkalmazásra rugalmas testek a játékokban ?
-
waithEard
őstag
válasz
fatallerror #141 üzenetére
"szerintem a next-gen konzolok élettartama 4 év körül lesz"
Ezt miből gondolod?
-
Whysperer
addikt
Értem. köszönöm értem ! Eddig azt hittem a console azért console ,hogy betolod a gamet játszod vagy ilyesmi mármint ,hogy a kezelő felülete legyen egyszerű és easy. de akkor félre értettem a consolet a hardver egyszerűsítés is bele tartozik mármint m,hogy vedd mg és ne foglalkozz vele amég megy! Értem és play stationos gamekat lehet PC-n használni valahogy?
-
JColee
őstag
válasz
fatallerror #141 üzenetére
Csak olyan, mintha azzal ferdítette volna magyarra a mondandóját.
-
Crucio
aktív tag
válasz
Whysperer #134 üzenetére
"főleg ez a bővíthetőség hiány nekem nem passzol"
Te, a konzolok egy adott hardverrel működnek, emiatt lehet rájuk a játékot a végtelenségig optimalizálni. Ha tennének bele ilyen lehetőséget, akkor nem lenne egységes bennük a hardver, ami meg azt jelentené, hogy egy esetleg eltérő architektúra miatt már egyáltalán nem indulna el az új hardveren a játék. Érted. Ez a lényegük. Egy hardverre írnak játékot, és annyi. Nem kell úgy megírni a kódot, hogy 150 VGA-n fusson, csak egyen, ezért lehet a 2005-ös xbox 360-on még mindig aránylag jó grafikán futtatni a játékot 8 év után. És igen, nem olyan szép, mint egy új PC-n, de cserébe 2005-ben megvette valaki 500 dollárért és még mindig fut rajta az új játék. És ez a lényeg, hogy fut. 2005-ös csúcs pc-n mit is lehet futtatni? Szóval érted. PC előnye, hogy cserélheted, de az csak egy multifunkciós gép marad, az adott célterületen alul marad a cél hardverekkel szemben, még ha sokkal erősebb is. Persze egy szint után beéri, fölé tud kerekedni, de az azt jelenti, hogy 4 évvel később egy konzolt verő grafikához többet kell fizetned egy videókártyáért, mint négy évvel azelőtt egy konzolért. És az csak a VGA.
Kijön a PS4, megveszed 120-140 ezer forintért (az elején) aztán meg 2018-ban még mindig tudsz rajta játszani az új játékokkal, és nem lesz olyan, hogy valami nem indul rajta. És a grafikai fejlődés amúgy sem olyan észrevehető mostmár, mint régebben, pl a lassan 6 éves Crysis még mindig mai játékokat bőven megszégyenítő küllemmel rendelkezik. Míg egy 2001-es csúcsjáték szintjét 2007-ben körberöhögte szinte minden valamire való játék. Szóval ez már nem olyan lényeges szempont. Lassan CGI van.Nyilván a fejlődés nem állt le, és nem is fog, de már nem olyan nagyok az ugrások, mint régebben.
És itt most nem a minecraftra gondolok, ahol a grafika semennyire sem lényeg - ennek ellenére talán az egyik legélvezhetőbb játék (számomra). -
JColee
őstag
válasz
fatallerror #136 üzenetére
Google translate?
-
Whysperer
addikt
válasz
fatallerror #136 üzenetére
Arról ,hogy ugye ez a cikk a PhysX SDK -ről szól! Na most optimalizálhatod a gamekat rá ,de ha kijön egy új technologia vagy megoldás akkor, hogy fogod rá optimalizálni mikor pl itt van ez kijött a directx 10 aztán a kártyák hozzá. Aztán kijött a 11 ami nem biztos ,hogy komplett gép cserével járt hanem egy vga cserével már elérted a 11 nyujtotta grafikai plusokat. Most érted ,ha kiadják mondjuk 11-el és aztán kijön egy akármilyen új dolog 12 . akkor majd nem tudsz... Emlékszem ugyan ez volt. kijött a 10 és máris cserélhetted 11-re és ahogy nézem ez az APU dolog most indul be szóval Az AMD cpu-k most kezdtek el ezen a téren fejlődni szóval szerintem igen csak nagy ütemben fog fejlődni főleg ha csak az ATI-at nézed 6xxx-os után jött a 7xxx-es, de már idén jön a 8xxx-as széria..
-
Whysperer
addikt
válasz
#06658560 #130 üzenetére
igen nice csak az a baj ,hogy azért gondoltam erre mivel van olyan game ami ugyebár nem fog PC-re jönni viszont nagyon várt. Most ezért venni egy playstation 4-et nem tudom főleg ez a bővíthetőség hiány nekem nem passzol !! madj meglátjuk a Destinity milyen lesz megéri -e ezért megvenni ezt!
Amúgy akár csúcs akár nem akár létezik pc-be akár nem lehet minden félével reagálni Én akkor is azt sajnálom a console-ba ,hogy nem lehet bővíteni vagy cserélni! Ez egy fórum véleményem ez! Aztán ecsetelhetitek ,hogy van laptopba meg pc-be meg akármibe Én ezt hiányoltam mindig is a console-ba mert ugye attól ,hogy megjelenik a többi periféria technika fejlődik és lehet olyan projektor vagy olyan kimeneti eszköz jelenik meg amivel nem kompatibilis vagy nem elég erős és azért most egy komplett gépet venni amikor cserével megoldható! Na mind1 ez van!
-
unrealnoise
senior tag
A PS3 így is túl drága volt, ha G80-as lett volna még drágább lett volna, még inkább mindenki xboxot vett volna... Egyesek nem igaz, hogy ezeket nem veszik figyelembe. Nem lehet ész nélkül drágítani egy konzolt, mert az könyen az adott konzol halálához, sikertelenségéhez vezethet...
-
#06658560
törölt tag
válasz
FireKeeper #125 üzenetére
"van olyan feladat ahol a külső busz késleltetése miatt nem jöhet szóba a gpu-s számítás, olyankor csak a közös chip (és közös memória) jöhet szóba."
Nem apura volt kihegyezv,e hanem a havoc motor viselkedésére a GPU only módra.
-
FireKeeper
nagyúr
-
#06658560
törölt tag
válasz
Barthezz2 #117 üzenetére
Ugyan, most csak a reklámszünet van, ne menj sehova, tíz perc múlva folytatjuk.
#120 fatallerror: ez a minden esetben GPu nem biztos, hogy jó irány júzer szemszögböl. Hisz ha egy VGA-d van, akkor azt könnyen lefoglalhatod a grafikával, ha még a fizikát is ráereszted, akkor nagyon lelassulhat, vissza kell venni az élményböl. ellenben sok esetben a CPU fele-háromnegyede unatkozik játék alatt, azok nyugodtan számolhatnának fizikát. APU-k esetében szintén. Egyben kéne hagyni a két utat, hogy konfig-függöen válasszon a heterogén, elosztott számolás között a motor.
-
Whysperer
addikt
válasz
Lacccca87 #36 üzenetére
Én nem tudom de az Nv amit művel 6850-em előtt csak nvidiám volt ,de nincs az pénz ami miatt Én most a 6850-em után ndvidiába fektetnék. Főleg ,hogy ugyan olyan vagy gyengébb nvdiai kártyák 10-15%-al drágábbak mint az ugyan azt a kategóriát képviselő ati társaik!
Mi is volt a nagy NVdiai funn? Az apple erre már Ők is elkezdték az ATI-t pakolni! Akkor valami tényleg nem fincsi az Nvidiánál. Igen az Intel erősebb és régen volt az a víz a csapba mikor Intel NV pro combo ! Fx-em van és tökéletesen szolgál főleg ,hogy fele annyi volt mint a inteles társa!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért, mert mesterségesen lekorlátozták egyetlen processzormagra. Ha bekapcsoltad a GPU-s PhysX opciót és érzékelte a GeForce hardvert, akkor az rögtön azt csinálta, hogy feloldotta ezt a korlátot, mert a merev testek fizikáját akkor is a CPU számolja, GPU-s gyorsítós ide vagy oda.
Természetesen ezt meg lehetett volna írni úgy is, hogy a korlát feloldásához ne kelljen GeForce hardver a gépbe, és akkor nyilván sokkal jobban futott volna. Konkrétan nem is kellett volna venni GeForce-ot, mert elég lett volna minden számításhoz a proci ereje. -
Ed3r_X_
nagyúr
Elviekben a processzort mennyire terheli le? Mert nekem a Mirrors Edge alatt ment a PhysX, CPU-ból, és játszhatatlanná tette a játékot. AMD kártya, AMD proci
-
Újabb NV vs. AMD szappanopera zárult. Köszönjük
-
pakriksz
őstag
Milyen technológia? a physix egy rakás gőzölgő kutyagumihoz hasonlítható. Gagyi a tudásban, pazarló, és még platform függő is. Az oblivion-mellé járó havok akkoriban is jobb fizikát mutatott mint most egy pisix
Egyébként is a pisiksz "fantasztikus effektjeinek" 95%-a cpu-n fut. Amire azt írták hogy gpu arról is mindig kiderült hogy kamu, igazából annyi volt a köze a gpu-hoz, hogy csak nvidia gpu-t észlelve kezdett el a a sima cpu-n futni a fizika adott része
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A RoboBlitz volt az első 2006-ban.
A Radeon HD sorozatnak nagyon feküdt az UE3. Jellemzően jobban, mint a GeForce 8-9-nek.
De itt az a lényeg, hogy ha demózzák valamivel, akkor nem biztos, hogy az a jobb, és az UE esetében ezt az NV eljátszotta egyszer.(#111) Bici: Az API overhead jellemzően a komplex parancsátadásból ered, tehát az API minden porcikájára kihat valamilyen módon.
A konzolok API-ja nagyon hasonló futószalagot használ, mint a mai DX vagy OpenGL. Egyszerűen ki van vágva belőlük a komplex parancsátadás. Ezzel bukó lesz a kompatibilitást, hiszen nincs erőforrás-ellenőrzés, de a hardver úgyis fix. A parancspuffer is sokkal szabadabban kezelhető.
-
Compute shaderről jut eszembe: Azt mondják, hogy PC-n az API limitálja a sebességet. Ez a Compute Shaderre és az openCL-re is vonatkozik?
Hogy viszonyul az XBOX API-ja, a PS4-éhez és ez a kettő az openCL-hez, Compute Shader-hez valamint az OpenGL/DirextX-hez?Erről nem akartok egy részletes cikket írni?
-
BiP
nagyúr
Nem felétlenül Radeon tulajok (azért mert valaki jobbnak látja, még nem feltétlenül van épp olyanja), és nem véletlenül vannak felpaprikázva, Te bosszantod fel őket.
Baromi jó kártyákat csinál az NV, de be kell látni, hogy _jelenleg_ a technológiai, architekturális fölény/előny most tényleg az AMD-nél van.
És az, hogy a konzolokba milyen cuccot raknak, az a jövőbeli stratégia alapján meghozott tudatos döntés eredménye. És jelenleg az AMD kínált ehhez jobban passzoló cuccot.
(de ezeket már korábban leírták már).Hiába van NV-m, mert amikor vettem, többre tartottam a Physx-et, és a stabilabb drivereket, ezek az NV mellett szóltak. De ha most vennék kártyát, főleg, ha hosszabb távra, már AMD-t vennék, mert jövőbe mutatóbb jelenleg.
Hogy mit vesz az ember, az normális esetben nem fanatikusság kérdése, hanem az ember mérlegeli, hogy a pénzéért mivel jár jobban. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Emlékszel az Unreal Engine 3-ra? Azt GeForce 7900 GTX-en mutatták be anno, aztán amikor megjelent, akkor a 7600 GT-től is jellemzően kikapó Radeon X1650 XT beékelődött a 7900 GT és GS közé, míg a 7900 GTX-szel elvileg versenyző X1950 XTX eléggé elhúzott, és a két GPU-s GeForce 7950 GX2-t is eléggé elverte. [link]
Már akkor is lehetett tudni, hogy a motor erősen épít a dynamic branchingre, és abban a GeForce 6-7 880 pixellel dolgozot, míg a Radeon 16-48 pixeles tömbökkel. A PS3-ra át is írták a motort, hogy a dynamic branchinget a Cell SPU-i csinálják, mert az RSX túl gyenge volt hozzá.Az Unreal Engine 4 bemutatkozott GeForce GTX 680-on, eközben a motor futószalagjának jelentős része compute shaderben van írva. Egyébként ezt a motort is át fogják írni a konzolokra. Pont a GCN PRT technológiája miatt. Ez nem csak megatextúrázásra jó, hanem az SVO adatstruktúra felépítésében hasznos, és minő meglepő az UE4-nek ez szükséges. Gondolod tényleg annyira veri Sweeney a fejét a falba a GCN-es konzolok miatt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3333
- Dell 5050 i5 7500 8Gb RAM 128Gb SSD
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest