Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatallerror

    addikt

    válasz #06658560 #154 üzenetére

    jó sztorit mindig lehet írni..... lásd chris nolan.
    de mind1 ki írja csak jó legyen, nekem a far cry 3 és a tomb raider sztorija is nagyon tetszett. a sztori a legfontosabb, például a crysis 3 koncepciója tökjó, játékmenet is, zene is de a sztori az szörnyen gyermeteg, elég gáz játék volt nekem emiatt

    tehát oda akarok kilyukadni h nem elég 1 jó koncepció meg fullos grafika.
    már nem a "joy of play" időszakát éljük, ennél több kell mégha marc cerny vissza is akarja picit hozni ezt a knack-al. lesznek ilyen játékok mindig de ezek inkább a gyerkőcöknek meg a már nagyon alkalmi játékosoknak van akik csak menni akarnak előre ész nélkül :D
    én szeretek összekapcsolódni a karakterekkel és a sztorival mint 1 filmnél ezért nekem fontos 1 játék sztorija, mondanivalója nem csak lőni akarom az ellent... deus ex hr is ezért tetszett nagyon meg még sorolhatnám a mai játékokat.
    játékok idővel elérik a filmes élményt és azt csakis jó sztorival lehet elérni. amikor már fotórealisztikus grafika lesz akkor már nem lesz érv a grafika :N

    szóval én pont fordítva látom mint te. régen nagy ugrások voltak grafikában és ezért adták el a játékot (könnyebben), se a doom 3 se a far cry sztorija nem volt erős....
    a jövőben kellenek a jó sztorik

Új hozzászólás Aktív témák