Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz hurrikan #4212 üzenetére

    alapos teszt, és a terjedelméhez képest, hibát is alig találni, ritka az ilyen, gratula!
    bízom benne, hogy a napokban kiadott 10.1.1.a.1.253 firmware verzióval is tesztelted, nem csak a 10.1.a.1.434 verzióra gondolsz, ami bár javított a fehéregyensúlyon a 10.1.a.1.350 verzióhoz képest, de közel sem annyit, mint a legújabb firmware!
    a kamera tesztjét szintén érdemes elvégezni az új firmware verzióval, nem túlzás azt mondani, hogy ég és föld lesz a különbség a fényképek között!

    Badboys; ennyire nem sarkítható le a dolog a samsungra, mert egy köztes cég csinálta a one lejáratást, akivel a módszer(ek) miatt bontotta a szerződést a samsung, de ettől függetlenül elnézést kért...stb.

    BroCreSt; ezért is írtam feltételes módban, mert a t-mobile jellemzően nem szokott szőrözni, sokszor akár a jogszabályoktól is eltér az ügyfél számára kedvező irányba - ha azt hivatalosan megteheti -, de attól még előfordulhat, hogy nemet mondanak valamire, mert jogszabályilag akár azt is megtehetik.
    a leggyakoribb példa; amennyiben nem náluk vásárolt készülék miatt kell sim kártya csere (micro, nano), akkor elvileg fizetős a dolog, de nagyon sokszor jófejek, és díjmentesen cserélik, pedig nem lenne kötelességük!
    nem akartam leírni, de akkor már mindegy; más üzletekben is ez a helyzet, mondta a csávesz, hogy az általunk kibontott három one is megy majd eladásra, nézzünk meg nyugodtan bármennyit, bár mi nem visszük el, ha van rajta pixeles, illesztési...stb hiba, de sokan nem nézik ennyire, szóval őt nem igazán érdekli a dolog...
    ezért is kérte meg a haver, hogy menjek el vele, és nézzem meg, illetve teszteljem le alaposan az általa megvásárolandó telefont, mert nagyon szeretne ilyet, de több ismerőse is vett hibásat, és nem szeretne ilyenbe belefutni.
    nem beszéltem le a típusról, hiszen az ő döntése, de nagyon bosszantó, hogy ilyen rossz a problémás arány... :(

Új hozzászólás Aktív témák