- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali fotós kérdések órája
- Fujifilm X
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Azért az a privát véleményem, hogy visszaolvasva a fórumot, jelen esetben igen sok a hibás gány telefon.
Ennyit még életemben nem láttam. Ez meg erősen bizalmatlanná tesz. Baromira nincs kedvem azzal szórakozni, hogy küldözgetem vissza a hibákkal a telefont. 2kilóért had kapjak egy normálisan összeszerelt telefont. Bárki bármit mond, de 2 kiló az 2 kiló. Ne adjanak érte fosul összerakott igénytelen szart. -
hurrikan
addikt
Úgy látom megint szerencsém volt.
Remélem így is marad. -
sipy888
aktív tag
valaki írta, hogy inkább vesz S4-et annyi a hibás a ONE-ban. Nézzetek át a samsung fórumban, ott minden második telefonnak a kamera nincs középre pozícionálva a hátlapon, valamint laggosak , bugosak a telefonok.
-
hurrikan
addikt
Jelentem megjött a One a T-mobiletől.
Teljesen tökéletes. Se sorják, sem anyag vagy illesztési hibák, se sérülések vagy egyéb gondok.
Közelítés érzékelő is működik, videók nem pattognak.
Kijelző teljesen tökéletes, egyelőre nulla pixel hiba. Amin meglepődtem, hogy a Micro USB olyan erősen és fixen áll az aljzatba hogy ilyet nem láttam még HTC-től. Egy mm-es kotyogása sincs.lehet a fém ház hatása
eddig minden teszt, vagy saját HTC-mben kotyogott, nem is kicsit.
Továbbá csatlakoznék a GLS-el elégedettek táborához.
Reggel fél 9-kor hívott, hogy mikor hozhatja a csomagot. 3időpontot adott meg órás pontossággal amiből választhattam.Rugalmas, gyors, pontos cég. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
robit74 #4252 üzenetére
t-s, és futár hozta.
egy dobozból vette elő, és egy lezárt zacskóban volt.
nem adta át addig, míg alá nem írtam.
miután aláírtam, akkor kibonthattam, és konstatáltam is a hibát, mert a fehér pixelhiba és a bal sarkán a szerelési gond azonnal látszódott.
ő azt mondta, (ami igaz is) neki ezt vissza nem adhatom, forduljak a t-mobile-hoz.
egyébként a csomag bontatlan, és a doboz is bontatlan volt.
most teszem fel a képeket, mindjárt belinkelem. -
Spark_777
tag
válasz
robit74 #4278 üzenetére
Ez nem billegés...egyik fele kiáll a síkból,a másik nem,és ezért kérdezem hogy másoknál is így van-e,vagy csak nálam...mert ha csak nálam,akkor igenis nevezhető hibának,ami ugyan nem nagy horderejű,de mégis megvan,és azért ez a pici kis "ablak"ha feladja használhatatlan a készülék!!!
-
#01696768
törölt tag
válasz
penell1234 #4271 üzenetére
Szerintem borzasztó, szívesen segítek mgszabadulni tőle.
Amúgy mit is nézünk? Szöszös a jack aljzat?
-
joey04
titán
Azt ne felejtésetek el, hogy ezt a készüléket azok veszik, akiknek nagyon fontos a külső és a minőség (is). Természetes, hogy a legkisebb karc, anyaghiba is nagyobb hangsúlyt kap.
-
ptya
tag
detto. de én eddig ezt nem is vettem hibának
más:
lehet vhogy hangprofilt váltani ezen a készüléken gyorsan? v egy überronda 1 gombos widget a megoldás ha nem akarok mindig menübe mászkálni??
nagyon nagy hiányosságai vannak ennek a Sense-nek, de remélem megoldják a jövőben -
robit74
tag
válasz
Spark_777 #4276 üzenetére
A bekapcsoló gomb, az egy "ablak" ugyanis alatta van az infra, egy minimális mozgás (billegés) teljesen normális.
Azaz érzésem, hogy egyes dolgokat kicsit túl "liheg" a fórumozó társaság. Úgy gondolom, hogy vannak olyan hibák amik nem elhanyagolhatóak és vannak olyanok amelyek nem hibák. Ha pedig a tényleges hibáról beszélünk, az pedig minden új készüléknél előfordul. (Megjegyzem a pixel hiba hivatalosan csak akkor hiba, ha három egybefüggő világító pixelt találtok. Ez alatt nem hiba, mivel természetes gyártási folyamatból adódhat.) -
-
Spark_777
tag
Valakinek a bekapcsoló gomb hibás?Nekem csak a fele áll ki a síkból...vagy ez így normális?
-
N4ri87
senior tag
válasz
penell1234 #4271 üzenetére
& (#4273) Spark_777
Szintén zenész. Mintha az enyém lenne ott lefényképezve. De engem annyira nem zavar. Ilyen volt az i5-nél is. Túléltem.
-
kdennis
aktív tag
válasz
penell1234 #4271 üzenetére
Szerintem ez egy baromság... nem tom mit van úgy mindneki oda egy negyed miliméter hézagon... ráadásul az csak a hangszórónál szokott lenni, ami ugye csak oda van ragasztva...
-
Spark_777
tag
válasz
penell1234 #4271 üzenetére
Enyém pont így néz ki,de pont így...nem vészes...
-
zsoleer
senior tag
Láttom elég sok gond van a ONE-al, én is ilyet akarok venni de csak július elején jár le a hüségem a T-nél remélem akkor már ezek a hibák nem fordulnak elö! Mert ha továbbra is ilyen fos lesz veszek inkább egy S4-et! De attól függetlenül vicc ez az egész de ugyanakkor várható volt hogy ilyen csuszások után a mennyiségre mennek és nem a minöségre!
-
robit74
tag
válasz
Nightfall75 #4257 üzenetére
-
robit74
tag
Az a helyzet, hogy fogyasztóvédelmileg és polgárjogilag jogod van megtekinteni a terméket a kifizetés (a szerződés létrejötte) előtt, függetlenül, hogy bolt, PPP vagy éppen futártól kapod a terméket. Én rendszeresen vásárolok futár által (GLS, DHL stb) kézbesített terméket és mindig ragaszkodom hozzá, hogy megtekintsem a terméket (nem veszek zsákbamacskát!). A futár meg megvárja, mert addig nem kapja meg a zsét, és ennyi.
-
porkiy
aktív tag
Nem tudjátok, h BP-en melyik bevásárlókp-ban lehet megnézni/nyomkodni a telefont, melyik MM-ban van kirakva?
-
Agartner
csendes tag
válasz
Spark_777 #4264 üzenetére
Pedig a legjobb gyar a shanghai-i, es itt is keszul a legtobb. Valoszinuleg a mennyiseg miatt mondhatjak ezt, vagy a sztereotipia, hogy "kinai".
Mint itt a jo pelda, Taoyuan gyartas es a fele rossz ami nektek ment...A gyarhoz nem kell visszajutnia az infonak, tudjak ok ezt nagyon is jol. Valakinek mar le is irtam, hogy a HTC nem dob el mindent ami nem jo, megprobaljak ertekesietni, mert a vevok 90%-a nem ugrik am a pixel hibakra
Ez egy szak forum, a vevok nagy resze pedig sima "utcarol betero" laikus user.
-
g0n21
senior tag
válasz
robit74 #4252 üzenetére
Továbbra sem értem a "Miért vetted át" kérdést...
A GLS-es futár NEM fogja megvárni, sőt, visszavinni SEM fogja.
Mert NEM a T-mobile alkalmazottja, hanem KIszállításra megbízott futár...
PPP-n el tudod ezt játszani, de ott is kib.szottul ki kell tölteni a visszáru nyilatkozatot, ami nem hiszem, hogy van a relay-ben, vagy immedioban. -
Hexcity
csendes tag
Én holnap fogom megkapni az trémobiltól!
Nem akarok egyáltalán nagyképű lenni, vagy megbántani bárkit is, de ez csak otthon és attól Keletre nagy pénz, és minden IT és nem IT termék kezdő szériája hibákkal van teli (gondoljunk csak a játékokra). Én nem tudok mást mondani, csak azt a példát tudnám felhozni, hogy évekig spóroltam egy gamer laptopra, ami közel fél millió FT-be került, majd nagyjából 3/4 év után tönkrement a kártya hűtése, a szervízben pedig közölték velem, hogy nem kellene ennyit játszanom a laptoppal hiszen az nem arra való... JAH OKÉS...
Szóval fel a fejjel, ki kell cseréltetni aztán majd ha nem kell minden piacon utolérni magát a beszállítoknak, bizonyosan megjavul a minőség -
válasz
nagyzoltan87 #4260 üzenetére
az még kevés, hogy visszajut az információ, tenniük is kell(ene) valamit...
-
Agartner
csendes tag
Durva, hogy a tajvani gyarak meg midnig nem kaptak ossze magukat. A shanghaiaknak alig van mar hiba %-uk. En nem is ertem, miert nem azt kuldik europaba
-
Nightfall75
tag
-
Revesz
aktív tag
Hello nem tudjátok véletlenül, hogy az Alle - ban van kiállítva One, Tmobile-ban vagy akárhol?
-
robit74
tag
Valaki írta, hogy hogyan lehet cserélni az alsó "fekete csíkon" a gyári alkalmazásokat, de nem találom már a hozzászólások között. Segítsetek.
-
robit74
tag
Kibontottam a Tré által mellékelt Domino 5 csomagot, hát elég vicces, hogy normál SIM-et raktak bele
-
GyureX
tag
Délelőtt visszavittem. Persze előtte webshopos hölggyel beszéltem, azt mondta, hogy állapodjunk meg abban, miután mondtam neki, nem akarok heteket várni másik készülékre, és ha a 8 napos visszaküldéssel adom le, akkor lehet megveszem máshol, hogy beszéljem meg a szervizessel, ki fogják nekem cserélni helyben, de ha nincs raktáron, akkor 1-2 nap és küldenek másikat.
A zalaegerszegi két szervizesnek mutatva egyik se látta a pixelhibát, tény, hogy fényben kevésbé látszik, meg nem nagy a pixel, de ha az ember a szeme elé teszi a készüléket, simán észrevehető. Na mindegy, ők nem látták. Felhívtak valami htc-s kollégát, az meg azt mondta nekik, hogy nincs csere ennyi miatt. Megírtuk a papírt a 8 naposra, közölték, 1-2 hét amíg visszaáll az előfizetésem. Vicc komolyan.
T-ből kijőve még egyszer felhívtam a webshopot, elmondtam nekik, hogy mégsem úgy történt, ahogy mondtál, hiába hivatkoztam rájuk. Azt ígérte, annyit tud nekem segíteni, hogy figyelgetni fogja a számom alapján, mikor érkezik be a leadott készülékem, de az ünnepek miatt csak jövőhét közepe fele várható, és próbál rajta kicsit gyorsítani, hogy kaphassak egy másikat. Sokat elnézést kért, meg a türelmemet. Meglátjuk. Az biztos, valaki írta, hogy második körben 1000 db-ot kaptak, na abból is már csak 100 körüli darabszám van. Kérdés, ha ez is elfogy, mikor meg mennyit kapnak megint. -
HUTCHDB
nagyúr
no nekem is megjott a keszulek.
sajnos hibas a kijelzo, 2 db fekete pixel hibam van, es a jobb oldalon feher csikok lathatoak, amik nagyon zavaroak.
a bal sarkanal az osszeszereles minosithetetlen.
a kijelzon a htc felirat alatt katcos, a vaku alatt pedig fekete hiba talalhato.
majd teszek fel kepeket, ha hazaertem.a keszulek amugy jol mukodik, a kamera nekem megfelel, roszabbra szamitottam.
de majd otthon kell megnezni "kivulallo" kijelzon, hogy az s3-hoz kepest milyen.szoval 8 napom van, hogy visszavitessem, addig hasznalgatom....
-
Dasfaf
tag
A fekete és az ezüst közül egyébként melyiket érdemesebb megvenni, mármint tudom, hogy egy része ennek a döntésnek szubjektív, de ugye ott van, hogy az a fekete kopik-e, mennyire gyűjti az ujjlenyomatokat, karcokat, stb?
-
BenHans
addikt
Visszatérve egy kicsit a 3 napon belüli cserére. Én a One X-et 2x cseréltettem 3 napon belül és egy szó nélkül adtak egy másikat, csak 2 papírt kellett aláírnom. Felvázoltam a hibajelenséget elméletben, ennyi.
A két csere közül, az egyik helyszíne a SmartStore volt. A vodánál még nem kötöttek bele semmibe. (Üzleti flotta)Persze ki lehet fogni 1-2 "jófej" üi-t....
-
-
Szpisti
addikt
Szevasztok!
Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet a 1430-on élő emberrel beszélni? Már körbenyomkodtam a komplett menüt, próbáltam a nullás, a csillag, meg a kettőskereszt gombot is de semmi... -
válasz
hurrikan #4212 üzenetére
alapos teszt, és a terjedelméhez képest, hibát is alig találni, ritka az ilyen, gratula!
bízom benne, hogy a napokban kiadott 10.1.1.a.1.253 firmware verzióval is tesztelted, nem csak a 10.1.a.1.434 verzióra gondolsz, ami bár javított a fehéregyensúlyon a 10.1.a.1.350 verzióhoz képest, de közel sem annyit, mint a legújabb firmware!
a kamera tesztjét szintén érdemes elvégezni az új firmware verzióval, nem túlzás azt mondani, hogy ég és föld lesz a különbség a fényképek között!Badboys; ennyire nem sarkítható le a dolog a samsungra, mert egy köztes cég csinálta a one lejáratást, akivel a módszer(ek) miatt bontotta a szerződést a samsung, de ettől függetlenül elnézést kért...stb.
BroCreSt; ezért is írtam feltételes módban, mert a t-mobile jellemzően nem szokott szőrözni, sokszor akár a jogszabályoktól is eltér az ügyfél számára kedvező irányba - ha azt hivatalosan megteheti -, de attól még előfordulhat, hogy nemet mondanak valamire, mert jogszabályilag akár azt is megtehetik.
a leggyakoribb példa; amennyiben nem náluk vásárolt készülék miatt kell sim kártya csere (micro, nano), akkor elvileg fizetős a dolog, de nagyon sokszor jófejek, és díjmentesen cserélik, pedig nem lenne kötelességük!
nem akartam leírni, de akkor már mindegy; más üzletekben is ez a helyzet, mondta a csávesz, hogy az általunk kibontott három one is megy majd eladásra, nézzünk meg nyugodtan bármennyit, bár mi nem visszük el, ha van rajta pixeles, illesztési...stb hiba, de sokan nem nézik ennyire, szóval őt nem igazán érdekli a dolog...
ezért is kérte meg a haver, hogy menjek el vele, és nézzem meg, illetve teszteljem le alaposan az általa megvásárolandó telefont, mert nagyon szeretne ilyet, de több ismerőse is vett hibásat, és nem szeretne ilyenbe belefutni.
nem beszéltem le a típusról, hiszen az ő döntése, de nagyon bosszantó, hogy ilyen rossz a problémás arány... -
concrete
csendes tag
Sziasztok!
Én is megrendeltem a T-nél, jövő hétre megjön. Valóban adnak hozzá itthon is tokot ajándékba? Ha nem, hol tudok venni (nem ilyen 5ezrekért
)
köszi
-
BroCreSt
aktív tag
Voltam a Speed-ben, és a srác mondta, egy pixelnél nem cserélik.
Volt HTC-s a szervízes srác.Ja, közben jó teszt játék megy a Speed-ben!
Azt asztalon vagy 10 One, mindegyik ki van szépen bontva, és teszteli őket a szervízes, mert már tele a t*ke.
Úgyhogy már nem mennek ki hibás db.-ok, bár megjegyezte, a visszavett (8 napon belüli) 1 db. pixelhibával
rendelkező One-t újra értékesítik!Nekem is volt olyan, ami pixel ill. illesztési hibás volt.
Ja, a fényerő miért automatikán állítgat, ha ki van kapcsolva az automatikus fényerő?
Érdekes, az eXpansys-os nem csinálta.
-
robit74
tag
válasz
Szellem. #4239 üzenetére
Először is, akármilyen hülyén hangzik, vittem magammal egy ékszerészek és órások által használt nagyítót és azzal vizslattam körbe.
Aztán betettem a microSIM-et telefonáltam és teszteltem a hangját és a közelség érzékelőt.
Kapcsolódtam egy ingyenes Wi-Fi- re és bejelentkeztem a fiókomba és azonnal letöltöttem a Dead pixel test progit és többször végigfuttattam a kicsikén, miközben a nagyítómmal végigfürkésztem a kijelzőt.
Röviden ennyi. -
g0n21
senior tag
Dobj fel ide egy képet róla, ha a véleményünk érdekel, egyébiránt pedig ha Te magad úgyérzed, hogy ez számodra nem kielégítő, akkor vidd vissza. De készülj fel a korábban leírt procedúrára. (legalábbis, hogy időigényes).
Az én illesztési hibáimat láthattad, az tényleg embertelen, a következő, amit kedden hoznak, ha csak egy kicsi hiba lesz, elfogadom.A One X-nél is így van, 32Gb-ből 25-26.
Azért egy win8 ultimate megeszi a maga 20-30Gb-jét...a win7 starter foglal csak kevesebbet.
-
-
sipy888
aktív tag
nincs valakinek belső infója, hogy mikorra várható az első fekete szállítmány ? Én azt tudom, hogy Voda még nem rendelt és a közeljövőben nem is lesz nekik feketében.
-
Spark_777
tag
válasz
penell1234 #4235 üzenetére
Igaz,ezt benéztem,nem voltam elég körültekintő
-
Spark_777
tag
A T-nél most nyomták fel Domino csomagban 188.000 Ft-ra...
-
robit74
tag
Na ma reggel megérkezett az 1-s a PPP-be és már át is vettem, kicsit a kutas kiakadt mert kb. fél órán keresztül vizsgáltam körbe és teszteltem le, hogy vannak-e olyan hibák amiről itt már szó volt és csak utána voltam hajlandó kifizetni
Örülök, hogy egy hibátlan darabot kaptam (megjegyzem ezért a Tré is örülhet) és csak megerősíteni tudom, hogy ez a készülék egy ÉLETÉRZÉS-t sugall.
-
-
sipy888
aktív tag
válasz
nagyzoltan87 #4165 üzenetére
(#4165) nagyzoltan87: igen smart store-ban! ha kéritek a csávótól , akkor ad kézbe is egy one-t, és akkor nem kell azzal a vezetékkel szarakodni! és nem csak vodások nézhetik meg.
-
-
válasz
Intel q8200 #4222 üzenetére
És mit takar ez a frissítés?
-
N4ri87
senior tag
válasz
Intel q8200 #4222 üzenetére
Nekem nem talál frissítést.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy hogy a Tároláson belül az egyéb részben mi a franc az a több Gb? 0 perces korában is vagy 5-6 Gb volt, már 10. Mennyit foglal a rendszer?
-
Intel q8200
senior tag
2 napja már ki is jött egy 229mb-os frissítés.
-
markyy18
aktív tag
válasz
hurrikan #4202 üzenetére
Igen nekem cserélte a speed a készüléket minden szó nélkül. Mikor volt raktáron egyből küldtek egy magyar garisat az EU garis helyett, szóval én elégedett vagyok. Volt 5 pixelhiba amit találtam. Elméletileg a 3 hiba/cm2 a kritérium de azt mondta az eladó h a 3 napos cserénél nem szőröznek annyira cserélik és kész pixelhiba esetén.
Amúgy aki T-től vette webshopon annak 8 munkanapja van a cserére. Tudom biztosra mert tavaly mikor One X-et vettem webshopon és az is pixelhibás volt pont a 8. napon vittem vissza és cserélték azt is szó nélkül.
Egyébként az h webshopon van raktáron semmit nem jelent ha a boltba ahová visszaviszed nincs raktáron.
A webshop és az üzletek két külön szálon logisztikáznak. -
g0n21
senior tag
válasz
B@ldrick #4216 üzenetére
B@ldrick, nem elsősorban neked, csak elnyomtam, de:
Ez az "át se veszem" ez mi?
T esetében GLS hozza ki, nem köteles megvárni, hogy végignyalogasd, idő sincs rá, van még pár címe. Én megkértem, mondta, hogy ők csak megkapják, elviszik, vissza nem viszik. Ha kibontottad, onnantól átvetted.
A t-n keresztül, visszáru nyilatkozattal, kb 2-3 hetes.procedúra, mire visszaküldik a pénzt, és visszaállítják előfizetésed korábbi állapotát. (De max 30nap)Szerintem a PPP-s sem fogja megvárni, hogy kipróbálhasd, de ha meg is vár, vissza nem ő küldi...
-
B@ldrick
aktív tag
Sziasztok,
Ma érkezhet PPP-ba első okostelom (az első ami birtoklási vágyat ébresztettspeedtől (ő darabjaira még nem olvastam itt panaszt, reménykedem, még nem szállítattam PPP-ba sem).
Érdemes akkor kibontatni velük, legalább külsőleg megvizsgálni (mSIM még nem lesz kezemben), és bekapcsolni is, vagy sim nélkül nem lehet? Ha összeszereléshibás ki se fizessem hanem pikpak mennyen vissza?Pixel, gomb, zaj, közelségérzékelő hibát így csak otthon tudnám ellenőrizni, akkor meg már mindegy, jön a gari macera.
-
Badboys
őstag
válasz
HUTCHDB #4156 üzenetére
Kb. 2 hete jelent meg egy cikk,hogy a HTC beperelte a samut mert lejárató kampányt folytat az One ellen. Erre a samu rögtön elhatárolta magát az esettől,de aztán kiderült,hogy még is igaz volt a dolog,erre a samu egy csomó embert kirúgott és nyilvánosan elnézést kért a HTC től.
-
mumk1
addikt
Ki lehet kapcsolni a gombok világítását root nélkül is, mindössze a Screen Filter appot kell felrakni.
MIUI stílusú akku állapot kijelzéshez pedig a TEAM Battery Bar a nyerő.
Aki meg a gyors kapcsolókat hiányolja, annak ott a Notification Toggle , ami mellesleg akku százalékot is kitesz, ugyan csak a bal oldalra.
-
-
GyureX
tag
Tudom, páromnak lett véve 1 hónapja egy padfone 2, csak elszúrták a számlát, 10% nélkül számlázták ki. Visszavittük, mert azért 20.000 Ft az nem kevés, csak közben elfogyott a készlet, ma is arra várunk, hogy legyen. A pénzt meg 3 hét alatt küldték vissza postán. Csak azért írom le, mert nem szeretném ezzel is ezt eljátszani, szeretném használni, büszkén, boldogan, nem idegeskedni, hogy mikor lesz már.
Mindenesetre, ha lesz helyben csere, vagy amikorra leér ide, addig nem veszem át, amíg meg nem bizonyosodtam róla, hogy semmi komolyabb probléma nincs vele. -
igen, azért kérdeztem, mert úgy 8 munkanapod van az indoklás nélküli elállásra, de ha 3 napon belül üzletben cserélteted, akkor azon készülék esetében ez már bukó (lehet), ezért kell jól átgondolni a dolgot, illetve akkor tényleg csak hibátlan készüléket vegyél át!
a webshop most nem jelez készlethiányt, szóval egyelőre van az raktáron, így csak megoldják gyorsba...
amennyiben most adnál le rendelést, úgy nem kellene várni, de elállás esetén nem ennyire egyszerű a dolog, egyrészt kell némi idő, amíg visszaállítják a vásárlás előtti - eredeti - állapotot, másrészt 30 napjuk van rá, hogy a vételárat visszajuttassák. -
GyureX
tag
webshop
Tudom, van 8 napom, hogyha nem kell visszaadjam, de félek, hogy nem jutok másikhoz. Na meg annyit vártam rá, hogy nagyon nincs kedvem ismét várakozni. De valamit valamiért. Ha kiadtam érte majdnem 170.000 Ft-ot, szeretnék egy hibamentes készüléket. Persze tudom, lesznek biztos apróságok, amik még nem is zavarnak, de a pixelhiba az nagyon. Főleg, hogy amióta észrevettem, ha ránézek a kijelzőre, egyből kiszúrom a menüben, mert pont középen van. Az lenne a legjobb, ha egyből, vagy legalábbis 1-2 nap alatt, míg megjön Pestről, cserélnék.
-
válasz
hurrikan #4200 üzenetére
azért csak óvatosan azzal a 3 napon belüli cserével, mert van egy fontos kitétel a jogszabályban;
Amennyiben három munkanapon belül érvényesítjük csereigényünket, az eladó nem hivatkozhat az aránytalanságra, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
vannak/lehetnek bosszantó hibák, amik nem feltétlenül akadályozzák a rendeltetésszerű használatot...
nem okés, hogy a negyedik kibontott készülékre lehetett azt mondani, hogy egyáltalán nincs vele probléma!az s4 anyaghasználata nem vészes, legalábbis nem mindenki ódzkodik tőle annyira, illetve sokan csak rámondják, de nem is próbálták még, csak a régebbi szériák alapján általánosítanak, a z kijelzőjéről meg akkor mondj véleményt, ha már láttad az új firmware verzióval, amibe bekerült ilyen kalibrációs lehetőség, mert mint kiderült, nem is a kijelzővel volt ott probléma;
a z kamerája dettó, mint a kijelző, az új firmware verzió alatt jelentősen jobb lett, szóval nem a hardverekkel van probléma, hanem szoftveres volt a nyűg, amiket gyorsan javítottak.
a one esetén a pixeles hibákat, meg a problémás összeszerelést nem fogják javítani új firmware verzióval...GyureX; webshop útján rendelted, vagy üzletben vásároltad?
-
tomas01
aktív tag
Sziasztok. Azt lehet tudni, hogy a T-nél hdr mikrofon vagy sima verziós van?
-
GyureX
tag
A 3 napos csere, a t-nél hogy működhet? Beviszem, megmutatom mi a baja, látják elismerik, visszaveszik, és hozatnak nekem egy másikat Zalaegerszegre, vagy elveszi, felküldi, bevizsgálják, majd ki tudja mikor kapok egy másikat, ha egyáltalán addig nem fogy ki megint a készlet?
-
Zolik
senior tag
válasz
hurrikan #4202 üzenetére
Valaki írta, hogy neki nem akarták cserélni, sőt az eladó azzal riogatta őket, hogy azt neki fogják a fizetéséből levonni! A végén a márkaszervízzel hivatták fel a boltot mert az eladó megtagadta a cserét. Legyen igazad, de félek sokak be fognak dőlni a szokásos eladói dumának.
-
hurrikan
addikt
3napon belüli visszavitel esetén kötelesek cserélni.
Akár szolgáltató, akár GSM bolt. Markyy-nak is cserélték szó nélkül. És nem ő az egyetlen.
Az ilyen típus hibákat, mint pixel hibák, illesztési problémák, kopások, anyaghibák, nem működő wifi, bluetooth, közelítés érzékelő vagy bármi ilyen, rögtön látható-letesztelhető. -
Zolik
senior tag
válasz
BenHans #4199 üzenetére
Na igen, valahogy ezeknél a cégeknél a MEO (minőség ellenőrzési osztály) vagy nincs vagy gyalázatos munkát végez. Mi prémium árkategóriás szivattyúkkal foglalkozunk és vannak olyan gépek amik 15-20 éve üzemelnek, az újak min 3-4 évig mennek mindenféle szerviz nélkül. Az elmúlt 10 évben kb 200-ból 1db gép volt aminél jelezték hogy gond van. Nem értem, hogy a telefonoknál miért nem lehet őket kipróbálni bekapcsolás szintjén legalább a gyárban? Minden kutyafülénél, olyan minőségi előírások vannak, hogy az ember esze megáll. Egy 170.000 Ft-s telefonnál meg tömegével jönnek a hibák...
Hurikán! Kezdeti hibák? "The M7 was officially unveiled as the HTC One at a special press conference on February 19, 2013" Lassan 4 hónapja létezik a készülék. Milyen kezdeti hibák? Ezzel csak az a gond amit sokan írtak: NINCS csere. Küldik a szervizbe (ami jó esetben 3 hét min) utána meg talán lesz valami. Vagy ha mégis akkor azt nagy cirkuszok árán lehet csak kierőszakolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest