- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen házat vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Haladó fotósok digitális fényképei
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
beloadjoker #37021 üzenetére
Sajnos mióta a HTC ügyfélszolgálatánál is romlott a hozzáállás minősége, leginkább egyes kevésbé motivált ügyintézők okán, azóta velük is nehezebb boldogulni, amin az sem segít, hogy a szerviz hozzáállása a nyár vége óta igen komoly problémákat mutat, ami persze biztos a pénzről és a HTC által támasztott nem éppen kedvező feltételekről szól, de ez az egyszerű tulajdonost, aki megvette valamikor drága pénzért a készülékét, egyáltalán nem kell érdekelje.
Ha kell, akkor lépj fel határozottabban az ügyfélszolgálattal szemben, hogy intézzék el, mivel a szervizzel te közvetlenül úgysem tudsz megbeszélni sajnos semmit.
Nem kell annyiban hagyni és végképp nem kell belemenni olyan ígérgetésekbe, hogy majd keresnek vagy írnak neked e-mailt, valamint nem kell elhinni, hogy a szerviz dönt dolgokról, mivel azt csinálják, amit a HTC megszab egy-egy adott készülékkel kapcsolatban, így ha értesítik őket, hogy javítsák vagy cseréljék, akkor azt teszik.
Ha nem tesznek ők sem semmit és csak az ígérgetés megy, akkor a szervizben sem fognak csodát tenni.Sajnos sokan nagyon meglepődnének, ha tudnák, hogy arrafelé mennyire az egyes ügyintézők kedvén, lelki állapotán, betegségén vagy bármi egyében múlik, hogy hajlandók-e végezni megfelelően a dolgukat és foglalkozni szegény szerencsétlen emberrel, esetleg a több napja a monitoron pihenő, színes cetlin hagyott üzenettel foglalkozni, mert az egyik ügyintéző megígérte a telefonálónak, hogy majd szól a másiknak.
Itt is már többet fordul elő a lerázó mellébeszélés, sőt esetenként a hülyének nézés és a hazugságból hazugságba esés, és továbbra sem a problémás készülék tulajának kell azzal foglalkozni, hogy őket mennyire hajtják vagy milyen egyéb személyes problémáik vannak.Az előbbieket tudnám tanácsolni az elmúlt pár hozzászólónak is, valamint ha rögzítették a rendszerben az egészet és intézkednek, akkor kérjétek el az ügy azonosítóját.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Napelem
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hardcore café
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Akku: 83%, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! Honor 200 Lite 8GB 256GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- Eladó bontatlan, új iPhone 16 PRO MAX 256GB Fekete Titán
- Samsung Galaxy A40 64GB // Számla+Garancia //
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- REFURBISHED - DELL Performance Dock WD19DCS (210-AZBN)
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 1800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Corsair 550W
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest