Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Effektíve TKL méretűek a Corsair legújabb, numerikus paddal ellátott klaviatúrái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Plazma TV topic
- Genius SW 5.1 Home Theater
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz
afterburner_ #99 üzenetére
első pár év? LOL
szerintem már 2007 második felén nem lesz olyan engine, ami ne DX10-re fejlesztenének. Ki az a marharépa programozó, aki inkább olyan API-ra fejleszt, ami sokkal kevesebb lehetőséget nyújt és lassabb, mint az utódja?
Akinek pedig most 130k-s VGA-ja van, az meg mit sír? Ha ennyi pénzt költhet arra, hogy játsszon, akkor ne panaszkodjon, lesz pénze a következőre is. A High-End VGA piac mindig is ilyen volt, miért kellene, hogy ezek után másképp legyen?
Egyébként DX10-ből van kint béta? Vagy lesz? Megyek körbeszaglászok -
afterburner_
őstag
ez így van en anno 2002 tavasz végén - nyar elejen vettem valahogy a 4600-os karimat, aztán rá őszre jött a 9700 pro, de nem valtottam,de 2003 májusában 9800 prora igen
úgy vélem első pár évben nem igazan lesz kihasznalva a dx 10, és akkor amikor meg mar kezdik kihasznalni a jatekok az 1. gen. dx 10-es kartyak meg kevesek lesznek... -
Foglalt név
addikt
Nem csak, hogy nem dobálták el, de én 9600 és 4200 közül is az utóbbi mellett döntöttem és nem bántam meg. Egy évvel később vettem 9800at és így utólag sem érzem, hogy rosszabbul jártam. Sőt dual channelem sem volt és azt sem éreztem igazán
Nem biztos, hogy egy esetleg gyermekbetegségekkel terhes dologra rögtön le kell csapni. 1/2-1 év és letisztul a dolog és látszik, mit érdemes, mit nem.
-
rudi
nagyúr
Szerintd a DX9 megjelenésekor hányan dobálták el a GeForce 4 Ti-ket és Radeon 8500-akat? Aki megteheti, váltosn, aki nem, annak nem kötelező. Ahogyan már leírtam, nem verázsültésre lesz DX9-DX10 váltsá, ráadásul DX9-ben is megfelelően szépet és teljesítményzabálót lehet csinálni (lásd TR Legend, Oblivion és társai).
-
koko88
senior tag
amugyegy oylan kérdés ha van valakinek egy x1900-je azzal se tud majd fullon játszani ha kijön a directix10.mert nem directix10es?sztem igy lezs !!de azért poén ,hogy egy 150k kártyát is kilehet majd dobni az ablakon
-
-
-
orbano
félisten
Szerintem a MS fél attól, hogy a konzolok túlzottan átveszik a játékiparban a domináns szerepet. Hibáa van saját konzoljuk, ez elég nagy bevételkiesést jelenthet, gondolom több hasznot termelnek a PCs iparban, mint a konzoljukkal
Ha így van, valóban érdekük mindent megtenni, hogy a játékfejlesztőknek megérje PCre fejleszteni, a játékosok pedig szívesebben vegyenek PCket konzolok helyett (gondolom ezért is a nagy egységesítés).
A mostani shader model pedig már sokkal kiforrottabbnak néz ki, szerintem hosszabb életű lesz, mint az eddigiek -
rudi
nagyúr
Ácsi! Nem ám úgy lesz, hogy ecceriben mindent DX10-ben csinálnak! A DX8-DX9 átállás sem ilyen volt. Eleinte majdnem minden játék meg lesz csinálva DX9-ben és a jobbaknak lesz DX10-es módja is, amiben domborít majd a fizika meg a sok új technika. Ahogyan írtam, bizonyos DX10-es dolgok kivielezhetőek DX9-ben is, persze lassabban (hogy mennyivel, az majd kiderül).
A Vista miatt az api->driver->hardver út a DX9-ben is feljavul, meg persze DX9 is lesz a Vistaban. Várhatóak Vista Exclusive játékok is, ezek sejtésem szerint annyira az új DX10-re építenek, hogy nem sok lehetőség van visszaültetni őket DX9-re (meg biztosan az M$ pénze is belejátszik a dologba). -
FTeR
addikt
hihetetlen, h min vitatkoztok.
egyik elen érv, h dx9 alatt is megizzadnak a kártyák -> tök fölös a dx10. pont az az egyik fő változtatás a dx10ben, h jobban kihasználja az erőforrásokat. a vista új driver modelje és a dx10 miatt az ''emulált'' dx9 ugyan úgy vagy akár jobban is teljesíthet. ha semmi más nem változna, csak ez, akkor is indokolt lehetne az egész. az új felépítés miatt egy azonos órajelű, de különböző dx-es kártyáknál a dx10es jobban teljesítene.
a másik ellen érv, h a régi kártya PPUnak való használata milyen rossz. ebbe mégis mi lehetne a rossz? egyáltalán nem kell szinkronba működniük, mivel teljesen más feladatot látnak el. ezek nem dualba kötött vidi kártyák. ha van egy GPUs és egy PPUs kártya, akkor azok sem egyformák. ahelyett, h kidobod a régi kártyádat, plusz veszel egy PPUsat, megtartod a régit és az új dx10es kártyád mellé van egy fizikát számoló kártyád bónuszba.
a kompatibilitás elvetése meg elég érdekes ötlet. ha egy új rendszer nem kompatibilis egy elterjedtebb ''régivel'', akkor semmi esélye arra, h bárki is energiát feccöljön bele. nem egy jó ötletet láttunk már azért elveszni, mert senkinek sem érte meg vele foglakozni.
konzolnál is csak azért mennek ezek az ugrálások, mert hihetetlen veszteségek mellett gyártják a hw-t és nagyon komoly kezdő sw támogatásért lobbiznak. senki sem venne új konzolt, ha nme lennének rá egyből nagynevű játékok. a pc ehhez a taktikához túl általános platform.
az ms meg elég komoly egyeztetések nyomán fejleszti ezeket, szal egyáltalán nem igaz, h saját maga önkényesen szab meg dolgokat.
érdeks, h egyes embereknek semmi sem tud jó lenni. gyak teljesen újra van gondolva az egész dx és az elméletet nézve nagyon jóra sikeredett, mégis azzal jönnek, h húú tök fölösleges. mégis mi kéne ahhoz, h jó legyen? -
AMATŐR
őstag
k.b. mikorra is várható az első DX10 es karik megjelenése?
-
orbano
félisten
egyébként most sem olyan nagy a porbléma. A dx9-es kártyák nem futtathatnak dx10-es kódot. Nagy ügy. Akkor majd futtatnak dx9-eset. Szerintem fél-egy évnél nem kell több egy stabil átálláshoz. Addig szegény programozóknak két dx-es pathet kell leprogramozniuk, ha minden gépen futó progit akarnak... kíváncsi leszek, nem egy egyszerű eset
-
Turmoil
senior tag
Ezt próbálta ki az Intel az Itaniummal, nem nevezném nagy sikernek. Ha annyira jó lenne, akkor ma nem lennének x86-os szerverek. Sajna nem ez a helyzet.
És bár állítólag visszafelé kompatibilisek a rendszerek, azért a régi programok csak nem futnak el a mostani gépeken, szóval ennyire nem kellene ragaszkodni a múlt gyökérségeihez.
Az x86 tartalmaz olyan utasításokat, hogy a hajam égnek áll (prefixekkel módosított címzés, stb...) Ha tisztán 32 és/vagy 64 bites utasításokra cserélnék az egészet, akkor a jelenlegi procik is gyorsabbak lehetnének, mert pl. az utasítás dekóder tized olyan bonyolult lehetne (pl. fix hosszú utasításokkal), mint jelenleg.
A lebegőpontos műveletek támogatása is jó irányba haladna, ha kiradíroznák a stacken, co-proci jelleggel működő utasításokat, és rá lenne kényszerítve mindenki, hogy az SSE cuccot használják. Jelenleg nincsenek. Kompatibilitás miatt sok szoftver nem is használja ''Mennie kell sima 133-as Pentiumon is'' felkiáltással
Videokariknál kisebb a gond, simán be lehet rakni egy DX9-es kártyát is a gépbe és az új cuccokból meg ki kell törölni minden régi szemetet. Ha DX9-re van szükség, akkor azt csinálja meg a 9-es kártya, az igazi dolgokat meg a 10-es. 9-es program esetén a 10-es mág támogathatja is a procit a fizika számításában (és fordítva is), de mindenképp megnyílna az út az elszakadáshoz. -
Igazat szólsz. Ha nem ragaszkodnának a fejlesztők a lefelé kompatibilitással, szerintem már nem itt járnánk a számítástechnikában (lásd x86 CPU-k esete). El tudom képzelni, hogy egy-egy generációváltás lett volna olyan látványos, mint egy PS2->PS3 vagy XBOX->XBOX360 váltás.
De lehet, hogy tévedek. -
orbano
félisten
válasz
Jim Tonic #55 üzenetére
Szerintem nem akarja sarokba szorítani a jónépet, egyszerűen a Vistával néhány radikális változtatást kénytelen eszközölni a Microsoft. Eléggé gyökeres változtatásokat hoz a DX10 és a Vista driver modellje, ennek sajnos ára van. Ha megnézed az egész eddigi Windows vonal azért volt szar, mert nagyon ragaszkodtak a 100%-os kompatibilitáshoz és a régi megoldásokhoz.
Ezen felül kompenzálódik ez az elhatárolódás azzal, hogy egységesítik a hardverek felépítését, ami azért nagy szó szerintem
A unified shaderrel kapcsolatban pedig sokan gondolkoztam, és durva dolgokat lehet majd vele művelni, azt hiszem a nyáron nekiállok készülni pár mókával, amit meg lehet villantani majd az új kártyákon -
Rover623
félisten
válasz
Mackósajt #73 üzenetére
Gyakorlatilag minden olyan lap, amibe be lehet dugni két PCI-e VGA-t, SLI és Crossfire ''ready''...
Az NVIDIA és az ATI is piacpolitikai okokból korlátozza csak a működést, driver szinten.
Életképes kombinációk:
16+4:
16 lane az északi hídban, 4 a déliben...tipikusan ilyenek az Intel régebbi lapkái: i915-955x
A 955x a legjobb példa. Az SLI megjelenésekor ''hivatalosan'' is a támogatott lapkák között volt. A 66.75, 66.77, 66.81 driverekkel működött a dolog (nem csak japó tesztelőknek, hanem nekem is).
Az egyik legelső Intel-es SLI ready lap a Gigabyte GA-8I915P Dual Graphic volt...csak a pöcs NVIDIA keresztbetett a népnek.
Csak remélni lehet hogy az NVIDIA rájön: nem csak a chipset eladásokból folyik/folyhat be pénz a kasszába...ha majd megszorul, egy mozdulattal felfuttathatja a VGA kártya eladásokat...elég a driverben néhány megjegyzéssort aktívvá tenni...
Sajnos jelenleg a ''keménykedés'' van napirenden...az újabb driverekkel már nem műxik az ULI SLI Patch sem...
A Crossfire pedig szintén működik ezekben a lapokban...szépen folyamatosan jönnek a BIOS frissítések...
8+8:
16 lane az északi hídban, kétkártyás üzemben szétosztva 8+8-ra...régebben hardveresen oldották meg (SLI kártyácska), újabban már elektronikusan.
Ilyenek az elterjedt NF4-es lapok, és újabban az Intel chipsetek (955 utániak), de ilyenek az ATI első CF lapkái is.
A CF itt is jobban ''terjed'' mint az SLI...
16+16
A vidkarik és a VGA driverek szintjén semmi változás a 8+8-hoz képest, de a ''mélyben'' kétféle megoldás létezik.
Az NVIDIA azt a módszert választotta hogy két NF4-es lapkát használ (ügyes húzás volt, minimális erőfeszítést követelt a ''fejlesztés'', az ATI pedig egy chipbe integrálta a 32 vonalat...
Az ATI megoldása elméletileg fejlettebb, mert a chipen belül a két kártya gyorsabban tud kommunikálni mint az NVIDIA-nál, ahol az infónak a két chip között is vándorolnia kell.
De nem kell félteni az NVIDIA-t sem: a két chip között a HT elég gyors...
Azért csak ezeket nevezzük ''életképes'' kombinációknak, mert a kiosztható vonalak száma befolyásolja a teljesítményt.
A ''normál'' 16x PCI-e teljesítményéhez képest a 8 lane még semmiféle veszteséget nem okoz (a jelenleg kapható VGA karik esetében!), a 4 lane már mérhető csökkenést okoz bizonyos funkcióknál, az 1 lane pedig ''megöli'' a VGA-t...pont mint amikor az AGP-s karik PCI módban mentek...
Tehát a 16+1, vagy - horribile dictu! - 1+1 kombinációk fizikailag, logikailag és ''driverileg'' is működhetnének, de a teljesítmény nevetséges lenne... -
Srácok, a vezérlés újszerűségének köszönhetően hátha meglódulnak a Geforce FX kártyák is DX9 alatt!
(Mert gondolom visszafelé csak kompatibilis lesz a DX10, azaz FX kártyák is mennek majd alatta, DX9 játékokat futtatva, csak éppen a DX10 feature-ök nem lesznek elérhetőek.) -
DeSanto
őstag
Idézet egy cikkből: ''Megjelent és letölthető a DirectX alkalmazásprogramozási felület 8.2 verziója. Az új változat semmiféle új képességekkel vagy szolgáltatásokkal nem gyarapodott, a készítők csupán az internetes játékért felelős DirectPlay modulban javítottak ki egy-két hibát. Ezért azt javasoljuk olvasóinknak, hogy amennyiben nincs problémájuk a DirectX 8.1-gyel, ne frissítsenek az új változatra. ''
Ezekszerint elhanyagolható volt a léte... -
Mackósajt
senior tag
De. Van. Mondjuk lehet, hogy ettől függetlenül a megfelelő driverrel megy mindkettőben mindkettő, de az ATI Crossfire Xpress3200-as alaplapok már chipset szinten más megoldást alkalmaznak, és nem fogadnék a kompatibilitásra... [link] Az erre épíűlő alaplapokat talán lehet külön Crossfire alaplapoknak nevezni.
Persze nyilván ezeket is össze lehet hozni megfelelő driverrel, csak kérdés, ki ír ilyet.
Azt természetesen tudtam, mire gondolsz.Szal az ATI úgy látom a felé tendál, hogy markánsabban eltérő megoldáokat alkalmazzon, így talán nem csak játék a szavakkal az SLI - Crossfire megkülönböztetés.
-
Peet
senior tag
DirectX verziók:
[link] -
rii
nagyúr
volt valaha DirectX 1.0 is?
én csak a 6ostól (vagy talán 5-ös-től) követem az evolúció történéseit ....... -
Savage5
senior tag
Nah, erre én is piszok kíváncsi vagyok, hogy hogy fog esetleg két különböző DX-es kártya teljes összhangban együtt dolgozni a gyakorlatban is. Meg magára az újításra, hogy milyen szemmel látható különbséget hoz...
-
Tudom, hogy a Vista új képességei teszik lehetővé a DX10-et, számomra mégis úgy tűnik, hogy ezzel kissé (szándékosan) sarokba szorítja a MS a Windows felhasználók egy szegletét. Ami viszont nagyon meredek, hogy ezáltal hazavágja az egész videovezérlő piacot.
-
orbano
félisten
Először is egy elgépelés: Korábbam a CPU építette fel az animációhoz szükséges
Másodszor: kár, hogy a cikk most kihagyta, azt a már sokszor hangoztatott tényt, hogy a DX10 megszűnteti azokat a capabilitys flageket, vagy miket és rákényszeríti a hardvergyártókat egységes képességű hardver készítésére. Ezáltal a programozóknak sokkal több idejük marad optimalizálni a kódot.
Másrészt: amint a cikk is említi, ha egységes shadereket használnak, egyszerűbb lesz programozni a videokártyát, ráadásul megszűnik az a hatalmas probléma, ami sokszor a kártyák vesztét okozza jónéhány játékban (túl kevés vertex/pixel shader, stb). Ezen felül általános célra is sokkal könnyebben lehet majd felhasználni a GPUkat. Ez jól fog jönni a CAD/CAM, CG társadalomnak, mert sokkal támogatottabb lesz ez a megoldás, mint most (és hatékonyabb is).
Egyébként hiányolom, hogy nem esett szó a GPUk többszálúsításáról. Eddig ugye az volt, hogy a GPUkba be kell építeni egy virtualizációt, hogy több rendering context-et lehessen virtuálisan párhuzamosan futtatni. Vagy ezt átdolgozták? -
Rover623
félisten
válasz
kretenallat #40 üzenetére
hey!
Akkor kössél...
Na mondjad: mi is a különbség az SLI-s és a CF-s alaplap között...? -
Dare2Live
félisten
válasz
elitgamer #28 üzenetére
7800GT rántva a64@2700mhz ram 540en 1280*1024 AA/AF kivételéve minden fulon azok vhol középtályt és nincs akadás. Egyébként én nemlátom 1280ban a különbséget az extra nagy aa esetén.....
btw DX9/DX8 nál is emlékszem volt a nagy izélés, hogy minek meglepődtem volna most nemez lenne. Nemteccik. ne vegyél olyan vgat, ne haszáld.... ennyi.
[Szerkesztve] -
-
CocooN-z
őstag
Tetszik, de az a regiszter tömbös újra próbálkozás nem tetszik, nem tudom mi oknál fogva kapaszkodnak ''vissza'' ebbe a cuccba. De az hogy régebbi vga t (dx9+sm3 as) megtarthatod és faraghatsz belőle PPU t, az jól hangzik.
Jah és az offolást plz Kikapcs -
Boglya
senior tag
Tudtam én, hogy várni kéne még a gépvásárlással. Nekem már ez az x1800xt marad 1-1,5 évig. A 9800proval teljes pompájában élvezhettem a játékokat, legfeljebb lassan mentek, de most kijön a dx10 én meg kénytelen leszek rondább graffal megelégedni
.
Az Ati azon ötlete viszont tetszik, hogy a régi vga-t be lehet tenni társkártyának, bár akkor ugye sli-s lapot kell venni hozzá, no meg kérdés h mennyit fog számítani ezen kártya teljesítménye (gáz lenne ha a fizikát számoló vga miatt szaggatna egy játék egy csúcskonfigon)..
-
Ősember
őstag
válasz
(Kolombusz) #32 üzenetére
és ez nálad ok arra, hogy ne játsz vele?
te tudod....
-
#95590400
törölt tag
válasz
(Kolombusz) #26 üzenetére
erre azért sokak szerint nem kell bevenni a ciánt.
-
Ősember
őstag
válasz
(Kolombusz) #30 üzenetére
az elsimitáson és a soft shadow-n van a hangsuly
akkor mégis mit állitottál ''fullra''?
-
elitgamer
tag
válasz
(Kolombusz) #23 üzenetére
Ne mond már hogy a VGA-don a FEAR megy a Full graffal...pedig az DX9-es
-
Peat;)
veterán
Hmm ha jól veszem ki a jelenlegi technológiai szintet hozzáigazítják dx10-hez már sokkal gyorsabban fognak futni a programok? Mert akkor ez könnyen azt jelentheti, hogy jövőre az alsó-középkategória verni fogja a 7900gtx/x1900xt-ket ami vicces lenne
-
elitgamer
tag
Nem értem minek váltani DX10-re,hisz manapság is,a 7800GT alatti VGA-k nem tudak normálisan fuutatni DX9-es game-kat...
-
(Kolombusz)
veterán
-
lolee
tag
Rudi!
Milyen vpu van az xbox360ban?Úgy tudtam eddig hogy az x1900-hoz hasonló,és dx9es -
L3zl13
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #14 üzenetére
Nekem a DX9 futott eddig minden kártyán. Max a DX9-es játékok nem. De ez meg nem a DX9 hibája.
Sőt a játékok gépigényének/grafikai minőségének nem sok köze van a DX9-hez közvetlenül. -
L3zl13
nagyúr
''Kiváncsi vagyok, hogy pontosan mit is akarnak újítani a dx10-ben,''
Öööö, nem erről szólt a cikk?
''Érdemes lenne azon elgondolkodni, hogy miért a Windows akarja megmondani a fejlesztőknek, hogy mit csináljanak.''
Nem a Windows, hanem a MS. És azért ők, mert ők fejlesztik az DX-et. Ami olyan mint egy szabvány, amihez a hardvergyártók, és a szoftverfejlesztők is egyformán tudnak igazodni. Hogy elvileg mind DX kompatibilis hardveren fusson minden DX kompatibilis játék.
OpenGL-nél ugyanez van, csak ott kevésbé hirdetik.
[Szerkesztve] -
D.Orion
veterán
Kiváncsi vagyok, hogy pontosan mit is akarnak újítani a dx10-ben, mert pl. egy stratégiai játék vagy egy fps játék sincs ami kihasználná a dx9-et.
Érdemes lenne azon elgondolkodni, hogy miért a Windows akarja megmondani a fejlesztőknek, hogy mit csináljanak. Na nehogymár a nyúl vigye a puskát és a lekvár főzze a nagymamát...
Ez meg, hogy a régi karinkkal számoltassuk az újnak a cuccot... Hát elég érdekes ötlet.
Nem vagyok híve ennek az új fizika gyorsító kártyának, de tuti jobban végzi a dolgát, mint ez az ATi által felkínált megoldás. -
gliskard
senior tag
...driver, driver, driver. Vajon hányadik driver csomag fogja majd jól kezelni az ilyen hibrid megoldásokat? Jelenleg az nvidia a quad cuccához sem tud aránylag hibamantes drivert irni, és az ati sem a vérprofi driverekröl hires. Arról nem is beszélve, hogy a programozók mikor fogják optimalizálni az endzsineket?
-
Hmm tetszik.
Meglátjuk milyen lesz, de az, hogy a régebbi vga is foglalkozna a fizikával nem nagyon tetszik.
-
Robaj
addikt
válasz
(Kolombusz) #7 üzenetére
300-ért?
-
Thom!
veterán
amúgy az NV én úgy tudom nem erőlteti a USM vajon miért?
-
Thom!
veterán
minden DX elmondják ezt hogy ez úristen forradalmat csinál..amúgy DX9 is szinte mindent meg lehet csinálni csak a vas bírja
-
ftc
nagyúr
Pl vegyünk egy olyat hogy van egy X1600-as karim amit nem szeretnék eladni s mondjuk mellé beujjitok egy DX10 középkategoriás karit.Akkor léynegében a DX10-es kari visszafogná magát X1600 szintre? avagy ahogy irják is fizikát számoltatnák a gyengébbikkel...nem rossz megoldás az Ati-tól
-
Detonator
aktív tag
''DirectX 9-es videokártyával gyakorlatilag nem lehet emulálni a DirectX 10-et'' -> X1900XTX mehet a kukába? Azért ez egy picit erős....
-
Kazi king
tag
érdekesnek tűnik két különböző kártyát összekötni, aztán majd kiderül hogy müködik e dolog. jó lenne mert akkor nem kéne a jelenlegi kártyát lecserélni csak berakni mellé a másikat (vagy nem
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Trollok komolyan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Energiaital topic
- Búzasörrel nyitnak Európa felé a Xiaomi villanyautói
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Zbook 15u G5 - i7-8GEN I 32GB I 512GB SSD I 15,6" FHD I Magyar I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E5470 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest