Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    Először is egy elgépelés: Korábbam a CPU építette fel az animációhoz szükséges

    Másodszor: kár, hogy a cikk most kihagyta, azt a már sokszor hangoztatott tényt, hogy a DX10 megszűnteti azokat a capabilitys flageket, vagy miket és rákényszeríti a hardvergyártókat egységes képességű hardver készítésére. Ezáltal a programozóknak sokkal több idejük marad optimalizálni a kódot.
    Másrészt: amint a cikk is említi, ha egységes shadereket használnak, egyszerűbb lesz programozni a videokártyát, ráadásul megszűnik az a hatalmas probléma, ami sokszor a kártyák vesztét okozza jónéhány játékban (túl kevés vertex/pixel shader, stb). Ezen felül általános célra is sokkal könnyebben lehet majd felhasználni a GPUkat. Ez jól fog jönni a CAD/CAM, CG társadalomnak, mert sokkal támogatottabb lesz ez a megoldás, mint most (és hatékonyabb is).

    Egyébként hiányolom, hogy nem esett szó a GPUk többszálúsításáról. Eddig ugye az volt, hogy a GPUkba be kell építeni egy virtualizációt, hogy több rendering context-et lehessen virtuálisan párhuzamosan futtatni. Vagy ezt átdolgozták?

Új hozzászólás Aktív témák