Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • #35193216

    törölt tag

    válasz bambano #127 üzenetére

    Én például szoftverfejlesztő akartam lenni már általános iskolás koromban is, aztán persze lettem is, és ennek megfelelően mikor választani kellett gimiben 2 tárgyat emelt szintű előkészítőre, akkor értelemszerűen az informatikát és az angolt választottam, mivel már volt némi elképzelésem a szoftverfejélesztésről, és ezek tűntek leghasznosabbnak, és ezt ma is így gondolom. A matek emelt szintű előkészítőre, ami amúgy másik suliban volt, emellett bejártam volna, de ütközött, így nem tudtam, viszont 12. osztályban bejártam a 11-edikesekére, ahol épp eljutottunk a deriválásig, mikor vége lett az évnek. Így nem tudtam deriválni, mikor egyetemre mentem. Ott aztán az első félévben csak néztem matematikai analízisből, mert az előadásoknak egyáltalán nem volt célja az, hogy bármit is megértsünk, de elvben nem kellett volna eleve tudni a deriválást, mert 1. féléves anyag volt, ahogy az integrálás is, viszont akik eleve tanulták, azok abból a szempontból előnyben voltak, hogy már értették. Végül úgy oldottam meg, hogy egy nyugdíjas profhoz jártam magánórára, így viszont a legjobb ZH-kat írtam a csoportban. De nyilván nekem nem kellett volna infós szakra mennem, hiszen nem voltam előrelátóan matek faktos...

Új hozzászólás Aktív témák