Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Inhouse #7526 üzenetére

    Úgy működik, hogy rácsipeszeled és el kezded tekerni, amivel adod az akkura terhelést.

    A műszeren az egyik órán a feszültség, a másikon az áram van mutatva.

    Beállítom a terhelést, hogy 10,5V-ig essen az akku feszültsége, akkor lesz egy hozzátartozó áramleadás. Ez lesz az amper, amit valósan le tud adni. ( kb az (EN) fele)
    15 másodperc múlva sípol az eszköz, visszatekered 0 állásba és megvárod míg kihül.

    Ha az áramleadás a 15 mp alatt erősen eseik, vagy a feszültség, akkor vagy lemerült, vagy kuka az akku.

    A nagykönyv szerint, amelyik akku tudja a 3*15 mp-es terhelést úgy, hogy nem esik a feszültség 10,5V alá és közben megfelelő erősségű az áramleadása, az tuti jó télire is.

    ( jelenleg 4 dízel autó van a családban, ott azért nem viccel az áramfelvétel téli indításnál)

    Sokat tesztelgettem, már ventilátort is tettem bele, lassan behal a mérő, mert nem vártam meg a teljes kihülést a két mérés között, de még megy. :) A saccométert ( digitális teszter) folyamatosan néztem hozzá, ad-e eltérést, de nem igazán.

    A saccométer akkor tud becsapni, ha az akku ugyan le tudja adni az indítóáramot, de nem tudja kitartani csak max 1*15 mp-ig a villát, tehát kevés a kapacitás.

    Kíméletesebb egy kapacitásmérés+ saccométer együttese, de a terhelővilla nem hazudik. :)

    keresek fotókat, lehet lesz, de most mennem kell dokihoz

Új hozzászólás Aktív témák