- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Itt a Valve GŐZGÉP — Steam Machine, mi vagy te? 🧐
- Milyen processzort vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván a raytracing pár effekten segít, jelenetszintű AO/visszaverődés. Azzal nem tud mit kezdeni, hogy a textúrák felbontása és az objektomok részletessége öt éves szint. Ezen jobb minőségű tartalommal lehet javítani, nem sugárkövetéssel.
Igazából a látottak alapján nem vagyok benne biztos, hogy ez a motor teljes PBR pipeline-t használ, ez nyilván sokkal erősebben rányomja a bélyeget a látványra, mint az AO vagy a reflection, ami egyébként lenne sugárkövetés nélkül is. Valószínűleg az is bele van kalkulálva az egészbe, hogy itt sugárkövetés mellett is észszerű sebességet kell adni, így magából az általános grafikai minőségből is visszavesznek, hogy legyen elég erőforrás/memória a raytracing számítására. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Fizikai motorra van igény, de látni lehet, hogy mindenki eltávolodott a middleware-ektől, mert ezek teljesítménye egyszerűen túl korlátozott. A legtöbben vettek egy teljes Havok licencet, és a kapott forráskód alapján fejlesztik a mára integrált rendszert. Ezzel ugyan a fizikai motor még Havok, de már erősen módosítva, ami azt mutatja, hogy mindenki maga akarja ezt megoldani, mélyen integrált technológiával. Az ok is egyértelmű, ez sokkal gyorsabb, mint bedobni egy külső middleware-t. Emiatt utóbbiak fejlesztése eléggé lelassult, mert nincs kinek eladni őket.
A hajlobogtatás azért speciális, mert borzalmasan nehéz gyorsra megcsinálni egy ilyen effektet, emiatt a legtöbben nem akarnak belekezdeni sem a kutatásába, viszont egy gyártó számára ez nem túl nagy költség, ha leosztják azt az igények alapján. -
Cathulhu
addikt
Megvalaszoltad, amikor az egyszeri user azt fogja latni, hogy a csudalatos uj raytrace engine jatek 2 fps-sel megy, akkor majd rohan uj videokartyat venni. Az nem fogja erdekelni, hogy latvanyban nem kap semmilyen elorelepest. Ha a fizikaert lehetne ujabbnal ujabb hardvert eladni, az is hirtelen fontos lenne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az igényeket a fejlesztők szabják meg. A gyártók csak előállnak bizonyos újításokkal, ezekbe ölnek némi pénzt, pár játékba bekerülnek, de ha nincs igazi igény rájuk, akkor nem jutnak el a 2.0-s verzióba, mert kiveszik belőlük a pénzt, így leragadnak az alapvető szinten. Szóval erről messze nem ízlés szerint döntenek, hanem azt mérlegelik, hogy a partnereik számára az adott újítás hasznos-e vagy sem. Ha azt mondja a partner, hogy igenis ez számukra értékes, akkor lesz belőle 2.0-s, 3.0-s, 4.0-s, stb. verzió. Ha azt mondja, hogy nem értékes, akkor hiába fejlesztenék tovább, akkor sem használnák a játékfejlesztők, tehát inkább kiveszik belőle belőle a pénzt, és oda csoportosítják, amit esetleg később használni is fognak.
A TressFX azért tart a 4.0-s verziónál, mert megéri ebbe invesztálni. Ha nem kellene senkinek, akkor ebből is kivennék a zsetont és kész, jutott ameddig jutott. Ez egy gyártó számára nem téma, ezer és egy kutatás várja azt a pénzt a háttérben. Az NV-nek is hiába nyomatta a PhsyX-et elfogyott az érdeklődés, a fejlesztők manapság inkább távolodnak a fizikai middleware-ektől. Esetleg megtehetik azt, hogy odaadják a Khronos Groupnak, vagy keresnek egy olyan céget, akinek le tudják passzolni az egész technológiát, ahogy az Intel is eladta a Microsoftnak a Havokot. Úgy nincs értelme ezekbe a fizikai middleware-ekbe rakni a pénzt, hogy a fejlesztők nem kérik. Eldobják és elköltik a zsetont hasznosabb technológiákra, amit a fejlesztők kérnek is.Hangot pedig lehet csinálni. Ott a Steam Audio SDK-ban az ingyenes TrueAudio Next API. [link]
Akinek ugyanez kell GeForce-ra, az licencelhet VRWorks Audiót. Nem drága egy nagyobb projekt költségvetéséhez viszonyítva.(#40) Raysen623: Az AMD-nek, az Intelnek és az NV-nek csak az a fontos, hogy a játékfejlesztőknek mik az igényeik. Azt nem különösebben nézik, hogy a játékosok mit akarnak, mert végeredményben a játékfejlesztők határozzák meg, hogy mi jut el hozzájuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4060, 100% Akkumulátor
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 48GB RAM 4TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 640 G4 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

Igazából a látottak alapján nem vagyok benne biztos, hogy ez a motor teljes PBR pipeline-t használ, ez nyilván sokkal erősebben rányomja a bélyeget a látványra, mint az AO vagy a reflection, ami egyébként lenne sugárkövetés nélkül is. Valószínűleg az is bele van kalkulálva az egészbe, hogy itt sugárkövetés mellett is észszerű sebességet kell adni, így magából az általános grafikai minőségből is visszavesznek, hogy legyen elég erőforrás/memória a raytracing számítására.



