Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #41 üzenetére

    Az igényeket a fejlesztők szabják meg. A gyártók csak előállnak bizonyos újításokkal, ezekbe ölnek némi pénzt, pár játékba bekerülnek, de ha nincs igazi igény rájuk, akkor nem jutnak el a 2.0-s verzióba, mert kiveszik belőlük a pénzt, így leragadnak az alapvető szinten. Szóval erről messze nem ízlés szerint döntenek, hanem azt mérlegelik, hogy a partnereik számára az adott újítás hasznos-e vagy sem. Ha azt mondja a partner, hogy igenis ez számukra értékes, akkor lesz belőle 2.0-s, 3.0-s, 4.0-s, stb. verzió. Ha azt mondja, hogy nem értékes, akkor hiába fejlesztenék tovább, akkor sem használnák a játékfejlesztők, tehát inkább kiveszik belőle belőle a pénzt, és oda csoportosítják, amit esetleg később használni is fognak.
    A TressFX azért tart a 4.0-s verziónál, mert megéri ebbe invesztálni. Ha nem kellene senkinek, akkor ebből is kivennék a zsetont és kész, jutott ameddig jutott. Ez egy gyártó számára nem téma, ezer és egy kutatás várja azt a pénzt a háttérben. Az NV-nek is hiába nyomatta a PhsyX-et elfogyott az érdeklődés, a fejlesztők manapság inkább távolodnak a fizikai middleware-ektől. Esetleg megtehetik azt, hogy odaadják a Khronos Groupnak, vagy keresnek egy olyan céget, akinek le tudják passzolni az egész technológiát, ahogy az Intel is eladta a Microsoftnak a Havokot. Úgy nincs értelme ezekbe a fizikai middleware-ekbe rakni a pénzt, hogy a fejlesztők nem kérik. Eldobják és elköltik a zsetont hasznosabb technológiákra, amit a fejlesztők kérnek is.

    Hangot pedig lehet csinálni. Ott a Steam Audio SDK-ban az ingyenes TrueAudio Next API. [link]
    Akinek ugyanez kell GeForce-ra, az licencelhet VRWorks Audiót. Nem drága egy nagyobb projekt költségvetéséhez viszonyítva.

    (#40) Raysen623: Az AMD-nek, az Intelnek és az NV-nek csak az a fontos, hogy a játékfejlesztőknek mik az igényeik. Azt nem különösebben nézik, hogy a játékosok mit akarnak, mert végeredményben a játékfejlesztők határozzák meg, hogy mi jut el hozzájuk.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • kikikirly

    senior tag

    válasz arn #45 üzenetére

    Igazat szóltál, szívemből szóltál.
    Giga +1. :K

  • ddekany

    veterán

    válasz arn #45 üzenetére

    Nézd... kinek lobog a haja? A nőknek. (Jó, a witcher bácsinak is, de a lényeget lásd.) Na, és kiknek van nagy melle? Áááhhhá! Ott az összefüggés.

  • Cathulhu

    addikt

    válasz arn #45 üzenetére

    Megvalaszoltad, amikor az egyszeri user azt fogja latni, hogy a csudalatos uj raytrace engine jatek 2 fps-sel megy, akkor majd rohan uj videokartyat venni. Az nem fogja erdekelni, hogy latvanyban nem kap semmilyen elorelepest. Ha a fizikaert lehetne ujabbnal ujabb hardvert eladni, az is hirtelen fontos lenne.

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #45 üzenetére

    Fizikai motorra van igény, de látni lehet, hogy mindenki eltávolodott a middleware-ektől, mert ezek teljesítménye egyszerűen túl korlátozott. A legtöbben vettek egy teljes Havok licencet, és a kapott forráskód alapján fejlesztik a mára integrált rendszert. Ezzel ugyan a fizikai motor még Havok, de már erősen módosítva, ami azt mutatja, hogy mindenki maga akarja ezt megoldani, mélyen integrált technológiával. Az ok is egyértelmű, ez sokkal gyorsabb, mint bedobni egy külső middleware-t. Emiatt utóbbiak fejlesztése eléggé lelassult, mert nincs kinek eladni őket.
    A hajlobogtatás azért speciális, mert borzalmasan nehéz gyorsra megcsinálni egy ilyen effektet, emiatt a legtöbben nem akarnak belekezdeni sem a kutatásába, viszont egy gyártó számára ez nem túl nagy költség, ha leosztják azt az igények alapján.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #78 üzenetére

    Nyilván a raytracing pár effekten segít, jelenetszintű AO/visszaverődés. Azzal nem tud mit kezdeni, hogy a textúrák felbontása és az objektomok részletessége öt éves szint. Ezen jobb minőségű tartalommal lehet javítani, nem sugárkövetéssel. :) Igazából a látottak alapján nem vagyok benne biztos, hogy ez a motor teljes PBR pipeline-t használ, ez nyilván sokkal erősebben rányomja a bélyeget a látványra, mint az AO vagy a reflection, ami egyébként lenne sugárkövetés nélkül is. Valószínűleg az is bele van kalkulálva az egészbe, hogy itt sugárkövetés mellett is észszerű sebességet kell adni, így magából az általános grafikai minőségből is visszavesznek, hogy legyen elég erőforrás/memória a raytracing számítására.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák