Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #78 üzenetére

    Nyilván a raytracing pár effekten segít, jelenetszintű AO/visszaverődés. Azzal nem tud mit kezdeni, hogy a textúrák felbontása és az objektomok részletessége öt éves szint. Ezen jobb minőségű tartalommal lehet javítani, nem sugárkövetéssel. :) Igazából a látottak alapján nem vagyok benne biztos, hogy ez a motor teljes PBR pipeline-t használ, ez nyilván sokkal erősebben rányomja a bélyeget a látványra, mint az AO vagy a reflection, ami egyébként lenne sugárkövetés nélkül is. Valószínűleg az is bele van kalkulálva az egészbe, hogy itt sugárkövetés mellett is észszerű sebességet kell adni, így magából az általános grafikai minőségből is visszavesznek, hogy legyen elég erőforrás/memória a raytracing számítására.

Új hozzászólás Aktív témák