Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Nem akarok kötözködni,de amíg egy épkézláb Particle fizika nem kerül be a játékokba nem izgat ez a dolog.
    Nvidia PhysX-es játékokokba elég királyul meg van csinálva, jó lenne szabványos formába is bevonni a GPU-kat fizika számolásába, CPU-s mókába láthatóan nincs további potenciál.És Fluid meg egyéb fizikáról még nem is beszéltünk.

    Amennyire értek hozzá, ha be is jön GPU-s Particle fizika, processzornak akkor is lesz dolga, törmelék darabokhoz procinak ki kell adnia a rajzolási parancsokat.B megoldás hogy 5-10 sec múlva eltűnik a törmelék,de ez elég szar megoldás.

    Dinamikus fényekről annyit hogy jó ideje ki lehet lőni a fényforrásokat, am folyóson kilőtt plazma lövedék megvilágítja a falakat is, szóval nem igazán van hiány érzetem.Árnyékokkal dettó.
    Mindent lehet jobb minőségbe csinálni, prioritással van gondom. :R

  • kikikirly

    senior tag

    Fejlettebb fizikára nincs igény a fejlesztők részéről,erre a baromságra meg van??Most megmondom hogy ez az egész Raytracing Zéró mértékbe növeli a játék élményt.Lövöldözős játékba kit fog érdekelni a beszűrődő meg tükröződő-csillogó fény?Mincecraft-ba vagy stratégiai játékba kit fog érdekelni?De legalább a gépigényt növeli rendesen...

    Shooter játékba törmelék hullás sokat hozzáad az akcióhoz. Kreatív játékokba ugyanúgy helye lenne fizikának.
    Rombolható környezethez nem ragaszkodom, viszont a hulló törmelékkel nagyszerűen lehet imitálni a rombolást(Mafia 2 Physx-es törmeléket imádtam).Mai fejlesztőknek fogalmuk sincs játékosok igényeiről, állandóan a szebb leképzőre rej*solnak, ez a ray tracing is csak erre jó,semmi másra.Fizika, animáció stb meg megrekedt a 2005-ös F.E.A.R. szintjén, láthatóan nem zavar senkit.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz arn #45 üzenetére

    Igazat szóltál, szívemből szóltál.
    Giga +1. :K

  • kikikirly

    senior tag

    Hardver vásárlásnak nem sok köze van ehhez.Törmelékből csinálok én neked annyit hogy a processzorod összeszarja magát a sok rajzolási parancstól, vagy csinálok olyan fizikát hogy a GPU nem győzi kiszámolni.
    A gond abból gyökerezik hogy a fejlesztők nem játszanak a játékaikkal, teljesen úrrá lett a mérnöki szemlélet.
    Nem soká megjeleneik a Crew 2. része, törésmodell megmaradt az első rész szintjén(karcolódás azt csókolom), pedig Arcade utcai versenyzős rendőrös üldözéssel.Ilyen játékba azért nem ártana ilyesmi.Leképző már az első részbe is gyönyörű volt.Erre mit csinálnak?A leképzőt még szebbre csinálják, a törésmodellhez meg hozzá se nyúlnak. Fuck Logic. :))

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Jack@l #63 üzenetére

    Nagyon szépen tükröződik minden, ledes oszlopok feliratai is a padlón.
    Am, akkor is azt mondom hogy ráér bőven. Othorside Felan mondja mindig hogy a mostani játékok költségvetését is nehezen tudják visszahozni, ezért kell a DLC/Season pass mellé most már a mikró tranzakció is.Ha rendes fizikát is tennének a játékba, még inkább megnőne a fejlesztési költség.Gondolom ez a sugárkövetéses móka is növeli a fejlesztési költséget.Lentebb Abu részletezi hogy ha csak 10 képkockánként frissítik a jelenetet, akkor is van gépigénye bőven.Videóba nagyon látványos,de mikor irtom az ellent, vagy várost építek RTS-be, inkább tegyenek be több animációt, néhány épületnek lássak be a belsejébe,legyen több objektum, stb. Számomra továbbra se ad hozzá semmit a játék élményhez.Ha valamit ki kell hagyni a játékokból, ez legyen az. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák