Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eziskamu

    addikt

    válasz Angel1981 #14 üzenetére

    Hát ha át akarnak lépni Raytrace eljárásra, akkor biztosan :)
    Az lenne a jó ha a dx11 utódai inkább a (pl a cikkben említett) hibajavításokra koncentrálnának, de ugye ezügyben a Microsofton kívűl valamennyire a gyártó is illetékes, de azért az Unified Shader korában nem tudom mennyire kell az említett problémához is hardveres támogatás (kivéve ha a sebeségre erősen negatívan hatna a szoftveres módosítás), és mennyire hajlandóak egyáltalán szoftveresen javítani a gyártók ezen dolgokat, vagy a piaci érdekek miatt új dx11.1-es kártyákkal jönnek elő (mint ahogy eddig is történt)
    Mondjuk mondom ezt tök laikusként, és tudom egy GPU nem csak shaderekből áll és azok képességei is nagyban eltérhetnek.

Új hozzászólás Aktív témák