Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz arn #114 üzenetére

    Ezt nem nagyon értem. A Mantle elég jól feloldja a cpu limitet. Ez az egyik, amit el akartak érni, az overhead minimalizálását.

    Nekem a cpu igényes jelenetekben az i5 alatti prociknál hozott +30-50% elég impresszív. Még egy Pentiummal is ki lehet hajtani egy közepes/felső kat. kártyát.
    Szerintem ez már régóta muszáj kategória lett volna. Közepes cpu+akármilyen vga-val és detailen a min fps részeket mindig a cpu határozta meg. Ez az utóbbi 10 évre igaz, hiába hajtott mindenki az izom vga-kra és tűnt úgy, hogy minden a vga-ról szól. A valóságban soha nem lehetett (feleslegesen) izmos proci nélkül normálisan játszani.

    A fentiekhez pedig még add hozzá, hogy a régi DX-re készült játékokról van szó. Egy Mantle-hoz igazított, pár 10000 rajzolási parancsos játék meg se moccanna DX11-en gondolom.
    Azon lehet vitatkozni, hogy mennyire várhatóak ilyenek, de tekintve a konzolokat most elég jó esély van rá mivel ez a leginkább költséghatékony és kényelmes.
    Eddig fordítva volt.

Új hozzászólás Aktív témák